Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą

    Pasikartojau. Vis tiek velniop tokį idiotišką ženklą siųsčiau
    Gautą baudą irgi?

    Comment


      Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą

      Pasikartojau. Vis tiek velniop tokį idiotišką ženklą siųsčiau
      Per pėsčiuosius mėgėjas panardyt?

      Paspirtukas šiaip pavojingesnis už dviratį pėsčiųjų sraute.

      Comment


        Parašė PoDV Rodyti pranešimą

        Per pėsčiuosius mėgėjas panardyt?

        Paspirtukas šiaip pavojingesnis už dviratį pėsčiųjų sraute.

        kam nardyti jei yra dviračių juosta?

        kur čia pėsčiųjų srautas?
        -

        Comment


          Parašė PoDV Rodyti pranešimą

          Per pėsčiuosius mėgėjas panardyt?

          Paspirtukas šiaip pavojingesnis už dviratį pėsčiųjų sraute.
          Paspirtukas nėra pavojingas daiktas, jeigu paspirtukininkas galvoj bent kažką turi.
          Su dviračiu būti nutrenktam yra daug blogiau. Kodėl jais galima važinėti, kai jie yra didesni, sunkesni, mažiau manevringesni ir blogiau stabdo?
          Būti nutrenktam paspirtuko yra savotiškas laimėjimas, nes tada vienu kaušu su paspirtuku gatvėse mažiau būtų.
          Parašė gerietis Rodyti pranešimą


          kam nardyti jei yra dviračių juosta?

          kur čia pėsčiųjų srautas?
          Būtent.

          Comment


            Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą

            Paspirtukas nėra pavojingas daiktas, jeigu paspirtukininkas galvoj bent kažką turi.
            Su dviračiu būti nutrenktam yra daug blogiau. Kodėl jais galima važinėti, kai jie yra didesni, sunkesni, mažiau manevringesni ir blogiau stabdo?



            Būtent.
            Kas per nesąmonės su dviračio blogesniu stabdymu?

            Kai žmonės mina dviračius savo jėgomis, tai iškart būna mažiau išsidirbinėjimų negu vairuojant paspirtuką ar automobilį.
            Pirma, yra fiziniai apribojimai. Tiesiog dviračiai važiuoja mažesniu greičiu ir lėčiau įsibėgėja nei paspirtukai. Labai sunku nuolatos palaikyti 30 km/h greitį, o paspirtukas gali kad ir keliolika ar keliasdešimt kilometrų važiuoti 30 km/h ar net greičiau.

            Antra, fizinės jėgos naudojimas verčia šiek tiek pamąstyti: ar man verta dabar čia įsibėgėti ir lenkti vaizduojantis prieš aplinkinius – juk pačiam reikės minti. Sakykim koks BMW ar nachališkas paspirtukininkas gali važiuoti 30 km atkarpą „gazas-dugnas“ režimu, viršijant greitį, naglai visur lendant ir panašiai. Žmogus nejaučia, kiek energijos sueikvoja, nejaučia pasekmių. Tačiau dviratininkui toks važiavimas būtų tik energijos švaistymas, nes iškart pasijaustų nuovargis, todėl važiavimas tolygesnis.

            Trečia, žmogus yra kitokioje emocinėje būklėje. Dviračiu važiuodamas judi, išsikrauni, o paspirtukų ir automobilių vairuotojai fiziškai negali judėti, yra užspausti vienoje pozicijoje, todėl emocijos dažnai „išreiškiamos“ stipriau spaudžiant gazą (o kuo tai yra blogiau, negu stipriau minant pedalus – žr. praeitus du punktus).

            Būti nutrenktam paspirtuko yra savotiškas laimėjimas, nes tada vienu kaušu su paspirtuku gatvėse mažiau būtų.
            Ir dviem sužeistaisiais daugiau, įskaitant niekuo dėtą pėstįjį (pvz., staigiai kryptį pakeitusį vaiką, kurį partrenkia nachalas su samokatu). Valio.

            Džiaugiuosi, kad Neringoje atsirado valios uždrausti paspirtukus. Kaip ramaus poilsio vietai, tai labai geras žingsnis. O didžiuosiuose miestuose reikėtų daugiau kontrolės.
            100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

            Comment


              Parašė taccido Rodyti pranešimą

              Kas per nesąmonės su dviračio blogesniu stabdymu?

              Kai žmonės mina dviračius savo jėgomis, tai iškart būna mažiau išsidirbinėjimų negu vairuojant paspirtuką ar automobilį.
              Pirma, yra fiziniai apribojimai. Tiesiog dviračiai važiuoja mažesniu greičiu ir lėčiau įsibėgėja nei paspirtukai. Labai sunku nuolatos palaikyti 30 km/h greitį, o paspirtukas gali kad ir keliolika ar keliasdešimt kilometrų važiuoti 30 km/h ar net greičiau.

              Antra, fizinės jėgos naudojimas verčia šiek tiek pamąstyti: ar man verta dabar čia įsibėgėti ir lenkti vaizduojantis prieš aplinkinius – juk pačiam reikės minti. Sakykim koks BMW ar nachališkas paspirtukininkas gali važiuoti 30 km atkarpą „gazas-dugnas“ režimu, viršijant greitį, naglai visur lendant ir panašiai. Žmogus nejaučia, kiek energijos sueikvoja, nejaučia pasekmių. Tačiau dviratininkui toks važiavimas būtų tik energijos švaistymas, nes iškart pasijaustų nuovargis, todėl važiavimas tolygesnis.

              Trečia, žmogus yra kitokioje emocinėje būklėje. Dviračiu važiuodamas judi, išsikrauni, o paspirtukų ir automobilių vairuotojai fiziškai negali judėti, yra užspausti vienoje pozicijoje, todėl emocijos dažnai „išreiškiamos“ stipriau spaudžiant gazą (o kuo tai yra blogiau, negu stipriau minant pedalus – žr. praeitus du punktus).


              Ir dviem sužeistaisiais daugiau, įskaitant niekuo dėtą pėstįjį (pvz., staigiai kryptį pakeitusį vaiką, kurį partrenkia nachalas su samokatu). Valio.

              Džiaugiuosi, kad Neringoje atsirado valios uždrausti paspirtukus. Kaip ramaus poilsio vietai, tai labai geras žingsnis. O didžiuosiuose miestuose reikėtų daugiau kontrolės.
              Siūlau uždrausti ir peilius, nes būtent peiliais yra pabedama didžioji dalis žmonių. Niekam neįdomu, kad kažkas nori duonos atsipjaut, žudymo įrankiai turi būti uždrausti. O paskui ateis ir žirklių, mentelių, atsuktuvų ir liniuočių eilė

              Comment


                Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą

                Siūlau uždrausti ir peilius, nes būtent peiliais yra pabedama didžioji dalis žmonių. Niekam neįdomu, kad kažkas nori duonos atsipjaut, žudymo įrankiai turi būti uždrausti. O paskui ateis ir žirklių, mentelių, atsuktuvų ir liniuočių eilė
                Jau norėjau paaiškint (tik trumpiau) kaip taccido, bet tingėjau

                Dar galim išmokti suvokti kas yra sovietinė (ar šiaip totalitarizmo mentaliteto) biurokratija, kad nebūtų kaip berods Uzbekistane, kai uždraudė restoranuose peilius, nes kažką kažką restorane papjovė. Po to atvažiuoja turistai ir stebisi keistais reguliavimais.

                Paspirtukams draudžiamas ženklas yra gerai dėl specifinių paspirtuko parametrų, aišku pritaikymui irgi protą reik išlaikyt. Nidos pakrantės takas, ypač jei daug žmonių, ženklas savo vietoje. Dviračiu apskritai esi atsargesnis, nebent su motoriuku pastovų greitį per pėsčiuosius palaikysi, o koks nors nesusigaudęs su tuo motoriuku gali ir nesusitvarkyt intensyvioje pėsčiųjų gatvėje.
                Paskutinis taisė PoDV; 2022.06.19, 16:34.

                Comment


                  Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą

                  Siūlau uždrausti ir peilius, nes būtent peiliais yra pabedama didžioji dalis žmonių. Niekam neįdomu, kad kažkas nori duonos atsipjaut, žudymo įrankiai turi būti uždrausti. O paskui ateis ir žirklių, mentelių, atsuktuvų ir liniuočių eilė
                  Siūlyčiau neriboti greičio keliuose ir panaikinti visus kitus KET ribojimus, nes būtent dėl lėto važiavimo ir vaikščiojimo žūsta daugiausiai žmonių (t. y. lėtai važiuojantys ir vaikštantys kaušai nepasitraukia iš kelio). Niekam neįdomu, kad yra kažkoks saugus greitis ir avarijų rizika, greičio ribojimai turi būti pašalinti. O paskui ateis ir saugos diržų, oro pagalvių ir ABS eilė.
                  Paskutinis taisė taccido; 2022.06.19, 16:39.
                  100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                  Comment


                    Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą

                    Siūlau uždrausti ir peilius, nes būtent peiliais yra pabedama didžioji dalis žmonių. Niekam neįdomu, kad kažkas nori duonos atsipjaut, žudymo įrankiai turi būti uždrausti. O paskui ateis ir žirklių, mentelių, atsuktuvų ir liniuočių eilė
                    Peilis turi neabejotinai reikšmingą pagrindinę naudojimo paskirtį dėl to nėra racionalu juos pilnai uždrausti. Tačiau tam tikrose vietose jie yra uždrausti - neįlipsi su peiliu į lėktuvą, ar neįeisi į saugomą instituciją, nes yra nuspręsta kad tokiose vietose įvykio rizika yra didesnė nei poreikis naudoti peilį pagal paskirtį.

                    Pagal tokius principus vertinant paspirtuką - visuomenei nauda iš jo maža, žmogus važiuodamas nesportuoja ir netampa sveikesnis, bet vietose, kur daug pėsčiųjų, yra pakankamai didelė eismo įvykio rizika. Miestuose bent yra šiokia tokia nauda iš jo, kad jis naudojamas susisiekimui ir pakeičia automobilį kelionei į darbą, parduotuvę ar panašiai, bet kurortuose jis tampa pakaitalu darnesnėms kelionėms pėsčiomis (ir kelionės greitis nėra toks svarbus kriterijus) arba apskritai naudojamas pramogai. Todėl ganėtinai logiška kad kurortuose paspirtukų eismas draudžiamas, kaip ir peiliai draudžiami lėktuvuose.

                    Comment


                      Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą

                      Paspirtukas nėra pavojingas daiktas, jeigu paspirtukininkas galvoj bent kažką turi.
                      Su dviračiu būti nutrenktam yra daug blogiau. Kodėl jais galima važinėti, kai jie yra didesni, sunkesni, mažiau manevringesni ir blogiau stabdo?
                      Būti nutrenktam paspirtuko yra savotiškas laimėjimas, nes tada vienu kaušu su paspirtuku gatvėse mažiau būtų.
                      Mano miesto fitness dviratis su pedalais sveria apie 11,5 kg. + spyna 1.9 kg. Plentinis dviratis 8,5 kg + pedalai 276 g.

                      Google pirmas rezultatas „average weight of a scooter“:
                      On average, popular commuter electric scooters for adults will weigh 28.3 lbs / 12.8 kg. Electric scooter weight can vary from 15 lbs / 7 kg all the way up to 155 lbs / 70 kg.
                      Google pirmas rezultatas „average city bicycle weight“:
                      Given the variety of materials and styles of bikes in the market, the average weight range is between 20 to 30 lbs (9 to 15kg)
                      Kiek suprantu, tam kelio ženklui priskiriami ir el. dviračiai, kurie irgi bus visai kitoje svorio kategorijoje.
                      ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                      Comment


                        Parašė dondc Rodyti pranešimą
                        Kiek suprantu, tam kelio ženklui priskiriami ir el. dviračiai, kurie irgi bus visai kitoje svorio kategorijoje.
                        Dviratis su elektrine mynimo pagalba nesiskaito (nes ten galia iki 250W). O tų su kilovatiniais varikliais vis tiek niekas iš matymo neatskirtų nuo paprasto, nebent lėktų nenatūraliai dideliu greičiu.
                        Paskutinis taisė Savitarnos kasa; 2022.06.19, 19:30.

                        Comment


                          Aš tik nesuprantu kodėl šitame forume taip vyrauja pritarimas beveik viskam, kas riboja įprastinę žmogaus laisvę ir dažnai prasilenkia su sveiku protu. Šiuo atveju - paspirtukų ribojimas.

                          Kad reikia paspirtukus pažaboti - faktas, registracija ir numeriai tokius dalykus aptvarkytų. Bet kad juos reikia uždrausti važiuoti dviračių takais - čia jau nesąmonė.

                          Nežinau ar jūs bent esat paspirtuku važiavę, kad šnekat tokius dalykus kaip atsipalaidavimą važiuojant paspirtuku. Kur gi ne, kad tik nebūtų atsipalaiduojama. Vaikštau, važinėju dviračiu, paspirtuku, žinau kas yra kas. Kaip tik su dviračiu yra didesnis atsipalaidavimas, nes sėdi patogiai, mini pedalus, beveik nejauti kelio. Su paspirtuku kaip tik kiekvieną aplinkos kampą nuolat tikrini, nes vos tik užsižiopsosi, tai krisi ant veido taip, kad maža nepasirodys.

                          O savęs išreiškimas per gazą vien tik dėl to, kad stovi nepatogiai... Geras argumentas, nebūčiau sugalvojęs Turbūt su nervais nieko gero, jeigu pykčio priepoliai ant paspirtuko užeina.

                          Comment


                            Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
                            Aš tik nesuprantu kodėl šitame forume taip vyrauja pritarimas beveik viskam, kas riboja įprastinę žmogaus laisvę ir dažnai prasilenkia su sveiku protu. Šiuo atveju - paspirtukų ribojimas.
                            Nėra jokios įprastinės laisvės vairuoti transporto priemonę. Ją įgyti reikai turėti tam tikrų įgudžių ir suvokimo. Juos tikrina tik automobilių vairuotojams, todėl dažnai be tokių įgudžių vairuojami paspirtukai. Todėl juos reikia riboti ten kur jie kelia daugiausia pavojaus ir neša mažiausiai naudos.

                            Elektriniai dviračiai ir paspirtukai savo principu nesiskliria nuo elektrinio mopedo. Jiems reikalavimai taip pat turėtu būti taikomi tokie pat.

                            Comment


                              Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                              Nėra jokios įprastinės laisvės vairuoti transporto priemonę. Ją įgyti reikai turėti tam tikrų įgudžių ir suvokimo. Juos tikrina tik automobilių vairuotojams, todėl dažnai be tokių įgudžių vairuojami paspirtukai. Todėl juos reikia riboti ten kur jie kelia daugiausia pavojaus ir neša mažiausiai naudos.

                              Elektriniai dviračiai ir paspirtukai savo principu nesiskliria nuo elektrinio mopedo. Jiems reikalavimai taip pat turėtu būti taikomi tokie pat.
                              na ir kas kad tikrina vairuotojus? Vistiek lygiai taip pat nesilaiko KET (greičio ribojantys ženklai, parkavimas ir t.t.), vienintėlis gal skirtumas tai kad yra numeriai, pagal kuriuos lengvai galima identifikuoti pažeidėja.

                              Comment


                                Parašė Euronymous Rodyti pranešimą

                                na ir kas kad tikrina vairuotojus? Vistiek lygiai taip pat nesilaiko KET (greičio ribojantys ženklai, parkavimas ir t.t.), vienintėlis gal skirtumas tai kad yra numeriai, pagal kuriuos lengvai galima identifikuoti pažeidėja.
                                Na toks skirtumas būtų labai pravertęs kai paspirtukininkas patrtrenkė kolegę, sulaužydamas koją, o tada tiesiog juokdamasis nuvažiavo. Policija net nebandė ieškoti - be šansu. Ir čia Gedimino prospekte.

                                Comment


                                  Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                  Nėra jokios įprastinės laisvės vairuoti transporto priemonę. Ją įgyti reikai turėti tam tikrų įgudžių ir suvokimo. Juos tikrina tik automobilių vairuotojams, todėl dažnai be tokių įgudžių vairuojami paspirtukai. Todėl juos reikia riboti ten kur jie kelia daugiausia pavojaus ir neša mažiausiai naudos.

                                  Elektriniai dviračiai ir paspirtukai savo principu nesiskliria nuo elektrinio mopedo. Jiems reikalavimai taip pat turėtu būti taikomi tokie pat.
                                  Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                  Na toks skirtumas būtų labai pravertęs kai paspirtukininkas patrtrenkė kolegę, sulaužydamas koją, o tada tiesiog juokdamasis nuvažiavo. Policija net nebandė ieškoti - be šansu. Ir čia Gedimino prospekte.


                                  Taip pat niekas netikrina ir dviračių vairuotojų, kurie kitus žmones tanko, sukelinėja avarines situacijas ir patys lenda po ratais. Nematau čia skirtumo tarp dviračio ir paspirtuko.

                                  Comment


                                    Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
                                    Taip pat niekas netikrina ir dviračių vairuotojų, kurie kitus žmones tanko, sukelinėja avarines situacijas ir patys lenda po ratais. Nematau čia skirtumo tarp dviračio ir paspirtuko.
                                    Tai aš už kad ir elektrinius dviračius padarytu licenzijuojamus.

                                    Comment


                                      Šiaip net ir važinėjimui dviračiu reikėdavo išsilaikyti teises, jei norėdavai būdamas iki 12 metų juo važiuoti gatve. Nežinau, ar dabar dar taip yra. Pats būdamas vaikas važiavau į Saugaus eismo mokyklą Antakalnyje ir išlaikęs gavau dviračio teises. Be to, mokyklose būna saugaus eismo pamokos, per kurias mokiniams aiškina pagrindinius pėsčiojo, dviratininko eismo principus. Taip kad netiesa, kad apmokymų nebūna.

                                      Realiai apmokymų reikia visiems eismo dalyviams, ar tai yra pėstieji, ar fūrų vairuotojai. Klausimas tik kada, kaip ir kiek tų apmokymų pravesti. Kadangi pasipirtukai yra nauja, populiari ir gana pavojinga transporto priemonė, galbūt mokymų tvarką reiktų pergalvoti. Variantų čia daug. O tai, kad kažkas pažeidinėja KET net ir būdamas apmokytas ir turėdamas teises, nėra joks argumentas. Priešingai, tai argumentas tvarką griežtinti ar bent jau labiau kontroliuoti eismo dalyvius.
                                      Paskutinis taisė abruo; 2022.06.20, 11:06.
                                      Lietuva visiems.

                                      Comment


                                        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                        Tai aš už kad ir elektrinius dviračius padarytu licenzijuojamus.
                                        Elektrinis ir paprastas dviratis eismo saugumo atveju yra tas pats.

                                        Comment


                                          Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą

                                          Elektrinis ir paprastas dviratis eismo saugumo atveju yra tas pats.
                                          Nėra tas pats, nes tokių greičių nemokantis važiuoti idiotas negali išvystyti su klasikiniu dviračiu.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X