Aš irgi tikiuosi kad paspirtukas nepataisomas, ir dar už padanga susimokes, daugiau debilas nebekiš savo paspirtuko po ratais.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose
Collapse
X
-
Parašė booraz Rodyti pranešimą
Comment
-
Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
Paspirtukais, prijungtas prie prailgintuvo, negalima važinėti? Kaip gerai, kad paspirtukai turi baterijas. Anyway, dar vienas negaliojantis ir jokios galios neturintis ženklas
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Premier Rodyti pranešimą
pasikartok KET
Comment
-
Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
Pasikartojau. Vis tiek velniop tokį idiotišką ženklą siųsčiau
Comment
-
Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
Pasikartojau. Vis tiek velniop tokį idiotišką ženklą siųsčiau
Paspirtukas šiaip pavojingesnis už dviratį pėsčiųjų sraute.
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Per pėsčiuosius mėgėjas panardyt?
Paspirtukas šiaip pavojingesnis už dviratį pėsčiųjų sraute.
kam nardyti jei yra dviračių juosta?
kur čia pėsčiųjų srautas?-
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Per pėsčiuosius mėgėjas panardyt?
Paspirtukas šiaip pavojingesnis už dviratį pėsčiųjų sraute.
Su dviračiu būti nutrenktam yra daug blogiau. Kodėl jais galima važinėti, kai jie yra didesni, sunkesni, mažiau manevringesni ir blogiau stabdo?
Būti nutrenktam paspirtuko yra savotiškas laimėjimas, nes tada vienu kaušu su paspirtuku gatvėse mažiau būtų.
Parašė gerietis Rodyti pranešimą
kam nardyti jei yra dviračių juosta?
kur čia pėsčiųjų srautas?
Comment
-
Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
Paspirtukas nėra pavojingas daiktas, jeigu paspirtukininkas galvoj bent kažką turi.
Su dviračiu būti nutrenktam yra daug blogiau. Kodėl jais galima važinėti, kai jie yra didesni, sunkesni, mažiau manevringesni ir blogiau stabdo?
Būtent.
Kai žmonės mina dviračius savo jėgomis, tai iškart būna mažiau išsidirbinėjimų negu vairuojant paspirtuką ar automobilį.
Pirma, yra fiziniai apribojimai. Tiesiog dviračiai važiuoja mažesniu greičiu ir lėčiau įsibėgėja nei paspirtukai. Labai sunku nuolatos palaikyti 30 km/h greitį, o paspirtukas gali kad ir keliolika ar keliasdešimt kilometrų važiuoti 30 km/h ar net greičiau.
Antra, fizinės jėgos naudojimas verčia šiek tiek pamąstyti: ar man verta dabar čia įsibėgėti ir lenkti vaizduojantis prieš aplinkinius – juk pačiam reikės minti. Sakykim koks BMW ar nachališkas paspirtukininkas gali važiuoti 30 km atkarpą „gazas-dugnas“ režimu, viršijant greitį, naglai visur lendant ir panašiai. Žmogus nejaučia, kiek energijos sueikvoja, nejaučia pasekmių. Tačiau dviratininkui toks važiavimas būtų tik energijos švaistymas, nes iškart pasijaustų nuovargis, todėl važiavimas tolygesnis.
Trečia, žmogus yra kitokioje emocinėje būklėje. Dviračiu važiuodamas judi, išsikrauni, o paspirtukų ir automobilių vairuotojai fiziškai negali judėti, yra užspausti vienoje pozicijoje, todėl emocijos dažnai „išreiškiamos“ stipriau spaudžiant gazą (o kuo tai yra blogiau, negu stipriau minant pedalus – žr. praeitus du punktus).
Būti nutrenktam paspirtuko yra savotiškas laimėjimas, nes tada vienu kaušu su paspirtuku gatvėse mažiau būtų.
Džiaugiuosi, kad Neringoje atsirado valios uždrausti paspirtukus. Kaip ramaus poilsio vietai, tai labai geras žingsnis. O didžiuosiuose miestuose reikėtų daugiau kontrolės.100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
- 13 patinka
Comment
-
Parašė taccido Rodyti pranešimą
Kas per nesąmonės su dviračio blogesniu stabdymu?
Kai žmonės mina dviračius savo jėgomis, tai iškart būna mažiau išsidirbinėjimų negu vairuojant paspirtuką ar automobilį.
Pirma, yra fiziniai apribojimai. Tiesiog dviračiai važiuoja mažesniu greičiu ir lėčiau įsibėgėja nei paspirtukai. Labai sunku nuolatos palaikyti 30 km/h greitį, o paspirtukas gali kad ir keliolika ar keliasdešimt kilometrų važiuoti 30 km/h ar net greičiau.
Antra, fizinės jėgos naudojimas verčia šiek tiek pamąstyti: ar man verta dabar čia įsibėgėti ir lenkti vaizduojantis prieš aplinkinius – juk pačiam reikės minti. Sakykim koks BMW ar nachališkas paspirtukininkas gali važiuoti 30 km atkarpą „gazas-dugnas“ režimu, viršijant greitį, naglai visur lendant ir panašiai. Žmogus nejaučia, kiek energijos sueikvoja, nejaučia pasekmių. Tačiau dviratininkui toks važiavimas būtų tik energijos švaistymas, nes iškart pasijaustų nuovargis, todėl važiavimas tolygesnis.
Trečia, žmogus yra kitokioje emocinėje būklėje. Dviračiu važiuodamas judi, išsikrauni, o paspirtukų ir automobilių vairuotojai fiziškai negali judėti, yra užspausti vienoje pozicijoje, todėl emocijos dažnai „išreiškiamos“ stipriau spaudžiant gazą (o kuo tai yra blogiau, negu stipriau minant pedalus – žr. praeitus du punktus).
Ir dviem sužeistaisiais daugiau, įskaitant niekuo dėtą pėstįjį (pvz., staigiai kryptį pakeitusį vaiką, kurį partrenkia nachalas su samokatu). Valio.
Džiaugiuosi, kad Neringoje atsirado valios uždrausti paspirtukus. Kaip ramaus poilsio vietai, tai labai geras žingsnis. O didžiuosiuose miestuose reikėtų daugiau kontrolės.
Comment
-
Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
Siūlau uždrausti ir peilius, nes būtent peiliais yra pabedama didžioji dalis žmonių. Niekam neįdomu, kad kažkas nori duonos atsipjaut, žudymo įrankiai turi būti uždrausti. O paskui ateis ir žirklių, mentelių, atsuktuvų ir liniuočių eilė
Dar galim išmokti suvokti kas yra sovietinė (ar šiaip totalitarizmo mentaliteto) biurokratija, kad nebūtų kaip berods Uzbekistane, kai uždraudė restoranuose peilius, nes kažką kažką restorane papjovė. Po to atvažiuoja turistai ir stebisi keistais reguliavimais.
Paspirtukams draudžiamas ženklas yra gerai dėl specifinių paspirtuko parametrų, aišku pritaikymui irgi protą reik išlaikyt. Nidos pakrantės takas, ypač jei daug žmonių, ženklas savo vietoje. Dviračiu apskritai esi atsargesnis, nebent su motoriuku pastovų greitį per pėsčiuosius palaikysi, o koks nors nesusigaudęs su tuo motoriuku gali ir nesusitvarkyt intensyvioje pėsčiųjų gatvėje.Paskutinis taisė PoDV; 2022.06.19, 16:34.
Comment
-
Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
Siūlau uždrausti ir peilius, nes būtent peiliais yra pabedama didžioji dalis žmonių. Niekam neįdomu, kad kažkas nori duonos atsipjaut, žudymo įrankiai turi būti uždrausti. O paskui ateis ir žirklių, mentelių, atsuktuvų ir liniuočių eilėPaskutinis taisė taccido; 2022.06.19, 16:39.100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
Siūlau uždrausti ir peilius, nes būtent peiliais yra pabedama didžioji dalis žmonių. Niekam neįdomu, kad kažkas nori duonos atsipjaut, žudymo įrankiai turi būti uždrausti. O paskui ateis ir žirklių, mentelių, atsuktuvų ir liniuočių eilė
Pagal tokius principus vertinant paspirtuką - visuomenei nauda iš jo maža, žmogus važiuodamas nesportuoja ir netampa sveikesnis, bet vietose, kur daug pėsčiųjų, yra pakankamai didelė eismo įvykio rizika. Miestuose bent yra šiokia tokia nauda iš jo, kad jis naudojamas susisiekimui ir pakeičia automobilį kelionei į darbą, parduotuvę ar panašiai, bet kurortuose jis tampa pakaitalu darnesnėms kelionėms pėsčiomis (ir kelionės greitis nėra toks svarbus kriterijus) arba apskritai naudojamas pramogai. Todėl ganėtinai logiška kad kurortuose paspirtukų eismas draudžiamas, kaip ir peiliai draudžiami lėktuvuose.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
Paspirtukas nėra pavojingas daiktas, jeigu paspirtukininkas galvoj bent kažką turi.
Su dviračiu būti nutrenktam yra daug blogiau. Kodėl jais galima važinėti, kai jie yra didesni, sunkesni, mažiau manevringesni ir blogiau stabdo?
Būti nutrenktam paspirtuko yra savotiškas laimėjimas, nes tada vienu kaušu su paspirtuku gatvėse mažiau būtų.
Google pirmas rezultatas „average weight of a scooter“:
On average, popular commuter electric scooters for adults will weigh 28.3 lbs / 12.8 kg. Electric scooter weight can vary from 15 lbs / 7 kg all the way up to 155 lbs / 70 kg.
Given the variety of materials and styles of bikes in the market, the average weight range is between 20 to 30 lbs (9 to 15kg)♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 1 patinka
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąKiek suprantu, tam kelio ženklui priskiriami ir el. dviračiai, kurie irgi bus visai kitoje svorio kategorijoje.Paskutinis taisė Savitarnos kasa; 2022.06.19, 19:30.
Comment
-
Aš tik nesuprantu kodėl šitame forume taip vyrauja pritarimas beveik viskam, kas riboja įprastinę žmogaus laisvę ir dažnai prasilenkia su sveiku protu. Šiuo atveju - paspirtukų ribojimas.
Kad reikia paspirtukus pažaboti - faktas, registracija ir numeriai tokius dalykus aptvarkytų. Bet kad juos reikia uždrausti važiuoti dviračių takais - čia jau nesąmonė.
Nežinau ar jūs bent esat paspirtuku važiavę, kad šnekat tokius dalykus kaip atsipalaidavimą važiuojant paspirtuku. Kur gi ne, kad tik nebūtų atsipalaiduojama. Vaikštau, važinėju dviračiu, paspirtuku, žinau kas yra kas. Kaip tik su dviračiu yra didesnis atsipalaidavimas, nes sėdi patogiai, mini pedalus, beveik nejauti kelio. Su paspirtuku kaip tik kiekvieną aplinkos kampą nuolat tikrini, nes vos tik užsižiopsosi, tai krisi ant veido taip, kad maža nepasirodys.
O savęs išreiškimas per gazą vien tik dėl to, kad stovi nepatogiai... Geras argumentas, nebūčiau sugalvojęs Turbūt su nervais nieko gero, jeigu pykčio priepoliai ant paspirtuko užeina.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Egiuxz Rodyti pranešimąAš tik nesuprantu kodėl šitame forume taip vyrauja pritarimas beveik viskam, kas riboja įprastinę žmogaus laisvę ir dažnai prasilenkia su sveiku protu. Šiuo atveju - paspirtukų ribojimas.
Elektriniai dviračiai ir paspirtukai savo principu nesiskliria nuo elektrinio mopedo. Jiems reikalavimai taip pat turėtu būti taikomi tokie pat.
- 6 patinka
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Nėra jokios įprastinės laisvės vairuoti transporto priemonę. Ją įgyti reikai turėti tam tikrų įgudžių ir suvokimo. Juos tikrina tik automobilių vairuotojams, todėl dažnai be tokių įgudžių vairuojami paspirtukai. Todėl juos reikia riboti ten kur jie kelia daugiausia pavojaus ir neša mažiausiai naudos.
Elektriniai dviračiai ir paspirtukai savo principu nesiskliria nuo elektrinio mopedo. Jiems reikalavimai taip pat turėtu būti taikomi tokie pat.
Comment
-
Parašė Euronymous Rodyti pranešimą
na ir kas kad tikrina vairuotojus? Vistiek lygiai taip pat nesilaiko KET (greičio ribojantys ženklai, parkavimas ir t.t.), vienintėlis gal skirtumas tai kad yra numeriai, pagal kuriuos lengvai galima identifikuoti pažeidėja.
Comment
Comment