Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

    Nu šiaip negalima Tik mes turime labai nekokybiškas pirmas juostas su savo šuliniais ir juostos parkingais. Autostradose neretai pirmoj juostoj stiprios provežos.
    Panevėžyje beveik visi keliai yra nauji arba 2-3 metų senumo. Važiuojant anksti ryte į darbą, važiuoju trejomis dviejų juostų gatvėmis į vieną pusę, taip gaunasi apie 5-6km. Labai dažnai kaip pradedu važiuot lygiagrečiai su kokiu nors antraeilininku, taip ir užbaigiu per tuos 5-6km, nors pirma juosta tokia tuščia, kad nors 100 spausk. Kaune, Vilniuje, kiek tenka ten vairuoti, situacija irgi tokia pat prasta, nors keliai geri. Vilnių dar galima suprasti, nes labai daug 2+ juostų į vieną pusę kelių su daug greitėjimo ir letėjimo juostų, tai antra juosta maždaug optimaliausia, trečią ir ketvirtą galima palikti ir greičiau važiuojantiems. Nu bet ką tie lodariai galvoja tokiame Panevėžyje, kur nei greičio padarysi, nei eismo didelio nėra, tai sunku suvokt. Pirma juosta greičiau juda už antrą.
    Paskutinis taisė Egiuxz; 2021.11.29, 20:11.

    Comment


      Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą

      Panevėžyje beveik visi keliai yra nauji arba 2-3 metų senumo. Važiuojant anksti ryte į darbą, važiuoju trejomis dviejų juostų gatvėmis į vieną pusę, taip gaunasi apie 5-6km. Labai dažnai kaip pradedu važiuot lygiagrečiai su kokiu nors antraeilininku, taip ir užbaigiu per tuos 5-6km, nors pirma juosta tokia tuščia, kad nors 100 spausk. Kaune, Vilniuje, kiek tenka ten vairuoti, situacija irgi tokia pat prasta, nors keliai geri. Vilnių dar galima suprasti, nes labai daug 2+ juostų į vieną pusę kelių su daug greitėjimo ir letėjimo juostų, tai antra juosta maždaug optimaliausia, trečią ir ketvirtą galima palikti ir greičiau važiuojantiems. Nu bet ką tie lodariai galvoja tokiame Panevėžyje, kur nei greičio padarysi, nei eismo didelio nėra, tai sunku suvokt. Pirma juosta greičiau juda už antrą.
      Jaučiu, vėlyvo sovietmečio juostų politikos palikimas, nebūdingas net kitose buv. Varšuvos pakto šalyse, jau nekalbant apie V. Europą. Dažnai būna 1 labai plati juosta, bet pagal KET reikia laikytis daugmaž linijos krašto, tai važiuoji gatvės viduriu. Po to viduryje kelionės ne iš šio nei iš to atsiranda 2+2 profilis ir niekas labai į 1 juostą nepuola, o ir dar ta 1 juosta būna labai įvairiai naudojama ir įvairios kokybės.

      Comment


        Parašė PoDV Rodyti pranešimą

        Jaučiu, vėlyvo sovietmečio juostų politikos palikimas, nebūdingas net kitose buv. Varšuvos pakto šalyse, jau nekalbant apie V. Europą. Dažnai būna 1 labai plati juosta, bet pagal KET reikia laikytis daugmaž linijos krašto, tai važiuoji gatvės viduriu. Po to viduryje kelionės ne iš šio nei iš to atsiranda 2+2 profilis ir niekas labai į 1 juostą nepuola, o ir dar ta 1 juosta būna labai įvairiai naudojama ir įvairios kokybės.
        Ne tik vėlyvojo sovietmečio, toks vienas pabraižymas atsirado visai nesenai, gal vasarą, kai važiuodamas vienintele juosta, atsiduri antroje juostoje, kuri skirta sukti į kairę

        Tai čia toks išskirtinis atvejis, kai kelio subraižymas klaidinantis. Bet išsukant iš vienos juostos gatvės, suki tiesiai į antrą arba į pirmą ir per kokius 10-15m nuo sankryžos jau šoki į antrą ir taip rauni ant 45km/h kokius 5km, kad paskui persirikiuotum į pirmą juostą ir nusuktum į dešinę. Wtf. Net ne vietose į kelią šokinėjantys akli pėstieji taip neerzina kaip šita rūšis.

        Comment


          Parašė PoDV Rodyti pranešimą
          bet pagal KET reikia laikytis daugmaž linijos krašto
          Reikia visada laikytis kuo dešiniau.

          Comment


            Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą

            Panevėžyje beveik visi keliai yra nauji arba 2-3 metų senumo. Važiuojant anksti ryte į darbą, važiuoju trejomis dviejų juostų gatvėmis į vieną pusę, taip gaunasi apie 5-6km. Labai dažnai kaip pradedu važiuot lygiagrečiai su kokiu nors antraeilininku, taip ir užbaigiu per tuos 5-6km, nors pirma juosta tokia tuščia, kad nors 100 spausk. Kaune, Vilniuje, kiek tenka ten vairuoti, situacija irgi tokia pat prasta, nors keliai geri. Vilnių dar galima suprasti, nes labai daug 2+ juostų į vieną pusę kelių su daug greitėjimo ir letėjimo juostų, tai antra juosta maždaug optimaliausia, trečią ir ketvirtą galima palikti ir greičiau važiuojantiems. Nu bet ką tie lodariai galvoja tokiame Panevėžyje, kur nei greičio padarysi, nei eismo didelio nėra, tai sunku suvokt. Pirma juosta greičiau juda už antrą.
            Nes gal važiuodamas lygiagrečiai su juo užėmi jam pirmą juostą, kas leidžia važiuoti antra?

            Comment


              Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą

              O kodėl galima vilktis antra juosta?
              Važiuojant maksimaliu leistinu greičiu nėra vilkimasis. Taip atrodo tik nevispročiams kurie nemoka kojos nuo gazo pedalo pakelti.
              Važiuodamas maksimaliu greičiu antroje juostoje tu niekam negali trukdyti, nes niekas negali važiuoti greičiau.

              Comment


                Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                Važiuojant maksimaliu leistinu greičiu nėra vilkimasis. Taip atrodo tik nevispročiams kurie nemoka kojos nuo gazo pedalo pakelti.
                Važiuodamas maksimaliu greičiu antroje juostoje tu niekam negali trukdyti, nes niekas negali važiuoti greičiau.
                O pas tave šiknoj greičio matuoklis itaisytas, kad tu žinai kad važiuoji maksimaliu greičiu? Nors ir nelakstau, bet kaip nemegstu tokiu užsispyrusiu baranu.

                Comment


                  Parašė Diim4iik Rodyti pranešimą

                  O pas tave šiknoj greičio matuoklis itaisytas, kad tu žinai kad važiuoji maksimaliu greičiu? Nors ir nelakstau, bet kaip nemegstu tokiu užsispyrusiu baranu.
                  Ne šiknoje, o automobilyje. Vadinasi spidometras. Pas tave irgi turėtu būti.

                  Comment


                    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                    Ne šiknoje, o automobilyje. Vadinasi spidometras. Pas tave irgi turėtu būti.
                    Turbut bus naujiena kad kiekvienas spidometras turi paklaida, ir gali but visai nemaža. Tad tavo maksimalus leidžiamas greitis realiai gali but -5km/h, o gal ir visi 8

                    Comment


                      Parašė Diim4iik Rodyti pranešimą

                      Turbut bus naujiena kad kiekvienas spidometras turi paklaida, ir gali but visai nemaža. Tad tavo maksimalus leidžiamas greitis realiai gali but -5km/h, o gal ir visi 8
                      Turbūt bus naujiena bet nei rankos nei kojos nenukris jeigu tavo spidometras rodys 89 o kito 90. Jeigu yra draskomasi dėl spidometro paklaidos tai tada tikrai toks vairuotojas yra nevisprotis.

                      Comment


                        Juokingiausia, kad vidutinio greičio matavimo zonose beveik visada kelių gaideliai su juodais BMW velkasi -10km/h. Pasibaigus zonai vėl nurūksta 120+ km/h.

                        Comment


                          Nei rankos nei kojos nenukris pasitraukus i pirma juosta ir praleist važiuojančius greičiau taves, o ne bukai rodant i spidometra.

                          Comment


                            Parašė Diim4iik Rodyti pranešimą

                            O pas tave šiknoj greičio matuoklis itaisytas, kad tu žinai kad važiuoji maksimaliu greičiu? Nors ir nelakstau, bet kaip nemegstu tokiu užsispyrusiu baranu.
                            O lakstančius ir mirksinčius debiliukus mėgstat? Aš tokius visada specialiai blokuoju ir nelenkia kitos auto greičiau nei leistinas greitis.
                            Flickr

                            Comment


                              Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                              O lakstančius ir mirksinčius debiliukus mėgstat? Aš tokius visada specialiai blokuoju ir nelenkia kitos auto greičiau nei leistinas greitis.
                              Ar kažkur rašiau kad tokius pateisinu? Abi rušis "pagerintu" ir tik didina avaringuma keliuose. Bet kažkodel tai mokytojai to nesupranta, nes gi svarbiau savo karūną.

                              Comment


                                Parašė Diim4iik Rodyti pranešimą

                                Ar kažkur rašiau kad tokius pateisinu? Abi rušis "pagerintu" ir tik didina avaringuma keliuose. Bet kažkodel tai mokytojai to nesupranta, nes gi svarbiau savo karūną.
                                Kaip didina avaringumą važiavimas leistinu greičiu?
                                Flickr

                                Comment


                                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                  Kaip didina avaringumą važiavimas leistinu greičiu?
                                  Blokavimas važiuojančio greičiau taves didina avaringuma.

                                  Comment


                                    Parašė Diim4iik Rodyti pranešimą

                                    Blokavimas važiuojančio greičiau taves didina avaringuma.
                                    Didina tas lakstantis, o ne važiuojantis leistinu greičiu.
                                    Flickr

                                    Comment


                                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                      Didina tas lakstantis, o ne važiuojantis leistinu greičiu.
                                      Taip tas lakstantis yra priežastis padidinto avaringumo, bet tu dar prisidedi.

                                      Comment


                                        Parašė Diim4iik Rodyti pranešimą

                                        Taip tas lakstantis yra priežastis padidinto avaringumo, bet tu dar prisidedi.
                                        Kodėl aš turėčiau fūrą lenkti didesniu nei maksimalus leistinas greitis ir kaip tai padidintų saugumą?
                                        Flickr

                                        Comment


                                          Taip ir sakyk, kad tavo priusas netraukia ir nesiteisink tariamu saugumu.
                                          It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                          Comment

                                          Working...
                                          X