Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Kristisz Rodyti pranešimą

    Lėtai važiuojantys eismo įvykių nesukelia. Eismo įvykius sukelia psichologinių problemų turintys vairuotojai, neapgalvotais ir skubotais veiksmais bandantys aplenkti lėčiau važiuojančius.
    Psichologinė problema yra važiuoti lėčiau už srautą, ypač antra ar didesne juosta vilktis tokiu pačiu greičiu, kaip ir lygoagrečiai žemesnėse juostose esantys velkasi.

    Comment


      Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
      Psichologinė problema yra važiuoti lėčiau už srautą, ypač antra ar didesne juosta vilktis tokiu pačiu greičiu, kaip ir lygoagrečiai žemesnėse juostose esantys velkasi.
      Važiuoti kairėje eismo juostoje didžiausiu leistinu greičiu yra ne psichologinė problema, o eismo sauga.

      Comment


        Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
        Važiuoti kairėje eismo juostoje didžiausiu leistinu greičiu yra ne psichologinė problema, o eismo sauga.
        Kaip?

        119. Vairuotojas privalo važiuoti kuo arčiau dešiniojo važiuojamosios dalies krašto.

        Comment


          Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą

          Kaip?

          119. Vairuotojas privalo važiuoti kuo arčiau dešiniojo važiuojamosios dalies krašto.
          O jei už 5 km reiks į kairę sukti?
          -

          Comment


            Automobilistai, kaip juokinga kad kai kalbame apie automobilių kieko mažinimą, jüs visada primenate apie tai, kiek problemų tai sukels garbingo amžiaus/neįgaliems/vaikus vežantiems žmonėms, bet šiaip tai turite nulinę toleranciją vairuojantiems sau saugiu greičiu. Taip tik parodote, kad jums nė kiek nerūpi kiti, pergyvenate tik kad pačių užpakaliams bus mažiau patogu.

            Comment


              Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą

              Psichologinė problema yra važiuoti lėčiau už srautą, ypač antra ar didesne juosta vilktis tokiu pačiu greičiu, kaip ir lygoagrečiai žemesnėse juostose esantys velkasi.
              Jokios problemos. Važiuoju saugiu greičiu, o jei tau nepatinka tai tavo bėdos.

              Comment


                Visuomet kai reikia važiuoti automobiliu važiuoju ne didesniu nei leistinu greičiu. Ir visada visos pavojingos bei avarinės situacijos kyla dėl tų, kurie nesugeba nulaikyti kojos ant akseleratoriaus, vairo tiesiai ir kuriems 50km/h leistinas reiškia, kad galima važiuoti +20km/h.

                Comment


                  gazo mylėtojams visada punktas dėl važiavimo kuo dešiniau daug svarbesnis negu greičio apribojimai.

                  Comment


                    Na, dar yra problema, kai eismo juosta yra 5 m, kartais net 6,5 m pločio, o turėtų būti visur 3-3,25 m pločio 50 km/h gatvėje, išskyrus išimtinius (gal net vengtinus) atvejus, kai juosta dalinasi į dvi ar pan.

                    Infrastruktūra turi būti tokia, kad nežiūrėjus į spidometrą daugmaž jauti, kad saugiai važiuoji ir policija nestabdys

                    Comment


                      Parašė molis666 Rodyti pranešimą
                      gazo mylėtojams visada punktas dėl važiavimo kuo dešiniau daug svarbesnis negu greičio apribojimai.
                      Savanaudžiams antraeilininkams nesuprast, kad ne jie vieni kelyje ir kas nors tą +20 spaudžia su rimta priežastimi.

                      Comment


                        Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą

                        Savanaudžiams antraeilininkams nesuprast, kad ne jie vieni kelyje ir kas nors tą +20 spaudžia su rimta priežastimi.
                        Savanaudžiams aftomobilistam nesuprast, kad antraeilininkai dažnai važiuoja antra juosta su priežastimi, o vėlavimas kažkur nesuteikia teisės viršyti greitį.

                        Comment


                          Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
                          Automobilistai.
                          Tai gal įvardinkime viską savo vardais?
                          Jeigu debilus už vairo prilyginam visiems vairuotojams, tai jūs visus ir vadinate debilais? Vairuojančių šalyje yra virš milijono! Kai kam tai yra darbas!
                          Vakar Gedimino pr. šaltu snukiu reguliariai pravaro automobilis kriokdamas, viršydamas ir pažeisdamas visas įmanomas taisykles. Bet niekas nė nekrusteli, kad to nebūtų. Kur gi tie visi principingieji "darnieji" interneto riteriai?
                          Aš jau atsikandau su policija už principingumą. Bet aš pats esu jūsų trypiamas "automobilistas".

                          P.S. atsiprašau už emocijas, bet jau užknisa.
                          Paskutinis taisė Sula; 2021.11.29, 15:53.

                          Comment


                            Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą

                            Savanaudžiams antraeilininkams nesuprast, kad ne jie vieni kelyje ir kas nors tą +20 spaudžia su rimta priežastimi.
                            mhm, kas antras su rimtom priežastim. Barščiai šala namie arba prie šviesoforo sekančio skuba.

                            Comment


                              Lietuviai manau pasižymi tuo, kad visur išradinėja dviračius. Vokietijos autobanuose, ar magistralėse urban teritorijose antros ar trečios eilės tik tiems kuriems barščiai šala, visokie su fiatais ir daciom litriniais ten net nelenda. Ir eismo srautas susistiguoja gražu žiūrėt. Aišku būna nesusipratėlių, dažniausiai su kokiais rumuniškais numeriais, bet n kartų mažiau nei LT.
                              Show must go von!

                              Comment


                                Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                                Na, dar yra problema, kai eismo juosta yra 5 m, kartais net 6,5 m pločio, o turėtų būti visur 3-3,25 m pločio 50 km/h gatvėje, išskyrus išimtinius (gal net vengtinus) atvejus, kai juosta dalinasi į dvi ar pan.

                                Infrastruktūra turi būti tokia, kad nežiūrėjus į spidometrą daugmaž jauti, kad saugiai važiuoji ir policija nestabdys
                                Taip, ir toje 6m juostoje greičio ribojimas - 30, nes šalia mokykla. Tik tiek kad dažniausiai tokiose juostose buna puse juostos padarytas parkavimas po ženklais sustoti draudžiama, tai realiai juostos lieka mažaiu.

                                Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą

                                Savanaudžiams antraeilininkams nesuprast, kad ne jie vieni kelyje ir kas nors tą +20 spaudžia su rimta priežastimi.
                                Nesugebėjimas suvaldyti tolimųjų šveisų žibinto nėra rimta priežastis viršyti greitį.

                                Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                Tai gal įvardinkime viską savo vardais?
                                Jeigu debilus už vairo prilyginam visiems vairuotojams, tai jūs visus ir vadinate debilais? Vairuojančių šalyje yra virš milijono! Kai kam tai yra darbas!
                                Na yra žmonės vairuojantys automobilius, ir yra automobilistai (automobilių entuziastai). Ne visi už vairo debilai, bet deje tokių yra pakankamai daug.
                                Parašė VNS Rodyti pranešimą
                                Lietuviai manau pasižymi tuo, kad visur išradinėja dviračius. Vokietijos autobanuose, ar magistralėse urban teritorijose antros ar trečios eilės tik tiems kuriems barščiai šala, visokie su fiatais ir daciom litriniais ten net nelenda. Ir eismo srautas susistiguoja gražu žiūrėt. Aišku būna nesusipratėlių, dažniausiai su kokiais rumuniškais numeriais, bet n kartų mažiau nei LT.
                                Tu gal autobane nesi važiavęs? Pirma eilė fūroms, antra lengvosios o trečia naudojama taip kaip pas mus autostradose antra.

                                Comment


                                  Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                  Taip, ir toje 6m juostoje greičio ribojimas - 30, nes šalia mokykla. Tik tiek kad dažniausiai tokiose juostose buna puse juostos padarytas parkavimas po ženklais sustoti draudžiama, tai realiai juostos lieka mažaiu.
                                  Šiaip dažnas vaizdelis važiuojant pro lietuviškus miestelius. Dar įkala kokį nors grėsmingą prastu ženklinimu pažymėta kalnelį

                                  Jei bent dalinai vilnietišką (Šimašiaus) pavyzdį įgyvendins visoje Lietuvoje, kad ir paliks pvz. 3,25 m pločio juostas 50 km/h gatvėje su normaliom parkavimo kišenėm, bus didelis progresas.

                                  Comment


                                    Tai kas nors pateiks priežastį kodėl antra juosta vilktis galima, o viršyti greičio bent šiek tiek - ne?

                                    Comment


                                      Nes viršyti greičio aplamai negalima.

                                      Comment


                                        Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
                                        Nes viršyti greičio aplamai negalima.
                                        O kodėl galima vilktis antra juosta?

                                        Comment


                                          Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą

                                          O kodėl galima vilktis antra juosta?
                                          Nu šiaip negalima Tik mes turime labai nekokybiškas pirmas juostas su savo šuliniais ir juostos parkingais. Autostradose neretai pirmoj juostoj stiprios provežos.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X