Parašė Egiuxz
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose
Collapse
X
-
Parašė digital Rodyti pranešimąNesupratau ką reiškia "reikia", gali patikslinti? Kuriuos reikia bausti?
Comment
-
Kalbant apie esimo kultūrą, džiugu, kad buvo atkreiptas dėmesys į visą tą "atvežtinio maisto specialistų" chaotišką važinėjimą bet kur ir bet kaip:
Eglė Girdenytė, LRT.lt
Vilnietis pasipiktino maistą išvežiojančių dviratininkų elgesiu: nepagalvoja nei apie save, nei apie kitus
https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...nei-apie-kitus
Maisto pristatymas į namus karantino metu ne vienam gyventojui, o kartu ir daugeliui restoranų tapo tikru išsigelbėjimu, tačiau skubančiais maisto išvežiotojais patenkinti ne visi. Vilnietis Vaidas į LRT.lt redakciją kreipėsi piktindamasis, kad, padaugėjus maistą pristatančių dviratininkų, saugiai eiti šaligatviu tapo kone nebeįmanoma.
https://madeinvilnius.lt/naujienos/t...miesto-centre/
Karantino metu išaugusios maisto pristatymo paslaugos padeda nors kažkaip išgyventi kavinėms ir restoranams. Šios paslaugos tapo ir vilniečiu, sąžiningai besilaikančių karantino ribojimų išsigelbėjimu. Pačių maisto kurjerių skaičius išaugo trigubai, maisto pristatymo platformos jau nepriima naujų kurjerių, o norint juo įsidarbinti reikia gerokai palaukti. Tačiau toks paslaugų augimas kelia visišką eismo chaosą miesto centre. Maisto kurjeriai su numeta automobilius kur tik jiems patinka, dažnai ant šaligatvių, o jei tai Gedimino prospektas, tuomet ant dviračių takų, draudžiamose stovėti vietose, nors šalia gatvėse už kelių metrų yra stovėjimo vietos. Nors maisto pristatymo paslaugų tiekėjai „Bolt“ ir „Wolt“ sako, kad dažniausiai vairuotojai partneriai sustoja tik trumpam paimti maisto, realybė kiek kitokia.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė themanual Rodyti pranešimą
Tai puiku, bet šiuo atveju kaip suprantu buvo apsiribota komentaru forume, o situacija ne visai standartinė:
1) dažniausiai kovojam su per siaurais šaligatviais, gali būti neaišku projektuotojams kas čia negerai su juo
Įtariu, kad to priežastis gali būti de facto du atskiri viešosios erdvės projektai. Foto daugmaž iš akies papaišiau, kuri dalis yra Naujojo Skanseno, o kuri Linkmenų g. rekonstrukcijos projekto dalis. Nes nu niekaip nebuvo galima tos visos žaliosios erdvės pakišti po vienu projektu . Iš abiejų projektų varpinės žiūrint viskas ok su ta žaliąja erdve. Tiek viename, tiek kitame projekte ji atrodo tinkamo pločio. Bet kai susiliečia abu projektai, gaunasi tokia vos ne futbolo pieva su neproporcingai siauru šaligatviu ir elementariai neefektyviu vietos išnaudojimu. Nu kažkokia nesąmonė tiesiog.
2) dėl parkingo irgi reiktų argumentų, nes aš pavyzdžiui nematau problemos kiemo lygio gatvelėje įrenginėti stovėjimo vietas kampu, jeigu dėl to nenukenčia šaligatvio plotis
- 6 patinka
Comment
-
Dėl šaligatvio pločio, neužmirškite kad kampu statomi automobiliai puse to šaligatvio panaikins, nes juk privaloma važiuoti tol kol ratai atsimuša į bortelį ir nesvarbu kokio ilgio grabovežio dalis išlindusi virš šaligatvio.
Dėl argumentų kodėl nereikia įrenginėti statymo kampu, tai vien saugumas (išvažiuojant neįmanoma matyti ar gatvėje kas važiuoja) turėtu neleisti tokių įrenginėti. Beje reikia kurti lažybas ar pastatys statymo kampu ženklą ar ne.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Dėl argumentų kodėl nereikia įrenginėti statymo kampu, tai vien saugumas (išvažiuojant neįmanoma matyti ar gatvėje kas važiuoja) turėtu neleisti tokių įrenginėti. Beje reikia kurti lažybas ar pastatys statymo kampu ženklą ar ne.Lietuva visiems.
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąDėl šaligatvio pločio, neužmirškite kad kampu statomi automobiliai puse to šaligatvio panaikins, nes juk privaloma važiuoti tol kol ratai atsimuša į bortelį ir nesvarbu kokio ilgio grabovežio dalis išlindusi virš šaligatvio.
Dėl argumentų kodėl nereikia įrenginėti statymo kampu, tai vien saugumas (išvažiuojant neįmanoma matyti ar gatvėje kas važiuoja) turėtu neleisti tokių įrenginėti. Beje reikia kurti lažybas ar pastatys statymo kampu ženklą ar ne.
KET puntas yra (150.10), kad netrukdyti pėsčiųjų eismo, tad aš kaip tik parkuojuosi galu taip, kad jokios „šaligatvio oro erdvės” neužimti.
♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimą
Neteko girdėti tokios taisyklės, kad ratai privalo atsimušti į bortelį. Kaip su sportinėmis mašinomis? Mano prieknis bamperis žemiau gatvių borto. Čia KET taisyklė, gal galima punktą?
KET puntas yra (150.10), kad netrukdyti pėsčiųjų eismo, tad aš kaip tik parkuojuosi galu taip, kad jokios „šaligatvio oro erdvės” neužimti.Post in English - fight censorship!
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimą
Neteko girdėti tokios taisyklės, kad ratai privalo atsimušti į bortelį. Kaip su sportinėmis mašinomis? Mano prieknis bamperis žemiau gatvių borto. Čia KET taisyklė, gal galima punktą?
KET puntas yra (150.10), kad netrukdyti pėsčiųjų eismo, tad aš kaip tik parkuojuosi galu taip, kad jokios „šaligatvio oro erdvės” neužimti.
Comment
-
Parašė sv-x-as Rodyti pranešimąMan visada užkliūna labai apgailėtino lygio kelio remonto darbų žymėjimo kokybė ir organizavimas. Palyginus su vakarų europa, mūsų kelio remonto darbai yra trumpai tariant nesaugūs. Kaži kaip baigėsi tas teismas kur bimbalistui su eskavatorium vos skalpo nenušė.
Sorry off topic. Reikia perkelti į eismo saugumo temą.
AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąRealus nuvažiuojamas atstumas gerokai mažesnis, ypač, kai važiuoji autostrada, su kondicionieriumi ir dar daiktais...
Beje, nesu prieš elektromobilius ir rimtai svarstau keisti II šeimos auto į varomą elektra, miesto poreikiams per akis, o ir įvadą 25 kW turiu.
Comment
-
Parašė transpondster Rodyti pranešimą
Nelabai eina suprasta ką parašei.
Anyway kenkia laikimas pilnai pakrauto ir aukšta temperatūra, įdealiausia daliniai krovimo ciklai apie 50%, bet neverta vargt ir skaičiuot, išskyrus LEAFus visi turi normalias batarkes...
Parašė Austras Rodyti pranešimąAš tai įžiūriu dar kitą problemą - visada norisi nuvažiuoti greičiau, ir, jeigu eismas neintensyvus, važiuodamas 140 km/h matau vieną kitą elektromobilį, važiuojantį 90-100 km/h. Jų greitis irgi įtakoja nuvažiuojamą atstumą, o jeigu dar pataupyti bateriją, tikriausiai ir 70 km. reikia važiuoti. Iš Kauno ar juo labiau Vilniaus važiuoti vis dar problemiška.
Comment
-
O dėl 140 km/h, tai neatmeskit galimybės, kad dėl ekologijos didžiausias leistinas greitis dėl ekologijos bus sumažintas iki 110 km/h (nes tokiu greičiu važiuojant sunaudojama mažiausiai kuro ir mažiausiai teršiama), o greitis magistralėse bus kontroliuojamas vidutinio greičio matuokliais.Post in English - fight censorship!
Comment
-
Parašė index Rodyti pranešimąO dėl 140 km/h, tai neatmeskit galimybės, kad dėl ekologijos didžiausias leistinas greitis dėl ekologijos bus sumažintas iki 110 km/h (nes tokiu greičiu važiuojant sunaudojama mažiausiai kuro ir mažiausiai teršiama), o greitis magistralėse bus kontroliuojamas vidutinio greičio matuokliais.
Comment
-
Parašė index Rodyti pranešimąO dėl 140 km/h, tai neatmeskit galimybės, kad dėl ekologijos didžiausias leistinas greitis dėl ekologijos bus sumažintas iki 110 km/h (nes tokiu greičiu važiuojant sunaudojama mažiausiai kuro ir mažiausiai teršiama), o greitis magistralėse bus kontroliuojamas vidutinio greičio matuokliais.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Kam tada A1 visus metus buvo perkasta ir investuoti milijonai, kad padidinti greitį nuo 120 iki 130 km/h?Post in English - fight censorship!
Comment
-
Parašė index Rodyti pranešimą
"Senas projektas" gausis.
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Na kuro irgi sutaupysi jei važiuosi 90-100 o ne viršydamas greitį 140.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Austras Rodyti pranešimą
Nenoriu sutaupyti. Atvirkščiai - noriu nusigauti iki tikslo kuo greičiau, atitinkamai mokėdamas brangiau. Gyvenimas per trumpas, kad būtų galima gaišti ten, kur galima nusipirkti greitį.
- 3 patinka
Comment
Comment