Parašė Nitro
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose
Collapse
X
-
- 3 patinka
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
O koks jums apskritai skirtumas, kur stato? Stato šiaip daug kur ir vietas keičia, kaip ir avarijos vyksta visur, tai kokios problemos? Kad nebėra kaip ramiai greičio viršyti +30 km/h? Kai tiek lakstančių, bet kaip persirikiuojančių, nesilaikančių saugaus atstumo, nėra nei vieno metro "saugaus" ruožo, kur tikrai nereiktų trikojų.
Nemačiau, kad statytų vidinėse gatvėse. Kas gal būt ir nerealu.
Kai kur, kur bendras leistinas 50 km/h, net jis yra nesaugus.
Comment
-
Šveicarijoje nelaimingų atsitikimų mažiau ne todėl, kad vairuotojai pavojingose vietose prilėtina, o todėl, kad greičio matuokliai gali būti absoliučiai bet kur, gali būti nežymėti, o baudos didelės, todėl visur laikomasi greičio limitų. Niekas nebando ten švaistyti resursų micromanagementui, yra politika, kad greičio viršijimas netoleruojamas bet kurioje gatvėje, ir tuomet viršijantis greitį bet kur tikėtina tai darys ir avaringose vietose.
O pas mus vis dar tebėra tas absurdas, jog baudų dydis priklauso tik nuo limitą viršytos absoliučios vertės, t.y. net įstatymai nesuteikia policijai galimybės vykdyti efektyvų prevencinį baudimą lėtesnio eismo gatvėse, kur greičio sukeliami pavojai patys didžiausi, nes daugiausia nereguliuojamų perėjų. Taip kad aš į šitą trikojų naudojimą žiūriu palankiai, nes su ribotais resursais ir ribotomis teisinėmis galimybėmis spaudžiamas beveik maksimumas žiūrint per šveicariško pragmatizmo prizmę.
- 2 patinka
Comment
-
Situacija Lietuvoje su baudomis už greičio viršijimą yra absoliučiai cirkinė. Nėra prasmės nuolat svaidyti pompastinius pareiškimus apie naujus matuoklius ir baksnoti į vienokią ar kitokią statistiką, kol pačios baudos yra juokingos. Važiuoji mieste +30, gauni 30 eurų arba išvis tik 15. Visų pareiškimų apie „eismo saugumo gerinimą“ moralinė vertė yra artima nuliui, kol nėra politinės valios padidinti baudas. Kai buvo noro ir valios, tai bauda už kaukės nedėvėjimą buvo įkalta 500 eurų, o su greičiu eilę metų niekas nesikeičia.
- 5 patinka
Comment
-
Visų pirma man nepatinka tai, kad mobilius matuoklius stato vis tose pačiose vietose. Mobilumas yra esminis MOBILAUS greičio matuoklio privalumas. Tokių greičio matuoklių už mokesčių mokėtojų pinigus, beje nemažus, nupirkta ne tam, kad jie pakeistų inkilus, kas iš esmės dabar ir daroma. Man labai patiktų, jei vairuotojai mieste negalėtų suprognozuoti kur gali stovėti matuoklis, ir kur jis nestovės. Dabar deja yra taip, kad daugiau mažiau visos vadinamų "trikojų" potencialaus veikimo vietos yra žinomos - pro jas važiuojama atsargiau, o visur kitur toliau lekiama >+20 km/h.
Visų antra man nepatinka tai, kad matuoklius stato ne ten kur jie didintų eismo saugumą, t.y. kur leistino greičio laikymasis turi esminės reikšmės užtikrinant eismo saugumą, o ten kur patogu tą matuoklį eksploatuot (su nedidelėmis išimtimis). Galiu patiekti ir pavyzdžių, bet tai matau kad krauju užpiltos akys ir nebematoma argumentų.
Na ir pabaigai mano asmeninės referencijos į šią bandymo kovoti su leistino greičio viršijimu situaciją - aš džiaugčiausi, jei visi važiuotu leistinu greičiu, bet mano nuomone tokiais kontrolės metodais, kokie yra dabar mes to nepasieksim. Ne baudos/bausmės dydis lemia teisės normos laikymąsi, o bausmės/baudos neišvengiamumas, o jo nepasieksim tokiais metodais, kokie naudojami dabar. Prisiminkit kiek ramesnis ir lėtesnis eismas buvo tik pradėjus eksploatuoti naujuosius mobilius matuoklius. Ir tai tęsėsi tol, kol vairuotojai nesuprato, kad matuokliai, nors ir yra mobilūs, bet yra naudojami tik keliose PATOGIOSE policininkams vietose.
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
O koks jums apskritai skirtumas, kur stato? Stato šiaip daug kur ir vietas keičia, kaip ir avarijos vyksta visur, tai kokios problemos? Kad nebėra kaip ramiai greičio viršyti +30 km/h? Kai tiek lakstančių, bet kaip persirikiuojančių, nesilaikančių saugaus atstumo, nėra nei vieno metro "saugaus" ruožo, kur tikrai nereiktų trikojų.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė DArnas Rodyti pranešimąSituacija Lietuvoje su baudomis už greičio viršijimą yra absoliučiai cirkinė. Nėra prasmės nuolat svaidyti pompastinius pareiškimus apie naujus matuoklius ir baksnoti į vienokią ar kitokią statistiką, kol pačios baudos yra juokingos. Važiuoji mieste +30, gauni 30 eurų arba išvis tik 15. Visų pareiškimų apie „eismo saugumo gerinimą“ moralinė vertė yra artima nuliui, kol nėra politinės valios padidinti baudas. Kai buvo noro ir valios, tai bauda už kaukės nedėvėjimą buvo įkalta 500 eurų, o su greičiu eilę metų niekas nesikeičia.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė vaidasp Rodyti pranešimąNei vienos šalies vairuotojai netapo sąmoningais. Visiems padėjo didelės baudos. Gal naujos kadencijos seimas tai supras.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Nitro Rodyti pranešimą
Kaip jau minėjau aukščiau - ne bausmės dydis lemia taisyklių laikymąsi, o bausmės neišvengiamumas. Geriausias to pavyzdys - vidutinio greičio matuoklių ruožai. Tuose ruožuose visi draugiškai laikosi nustatyto leistino greičio, nes žino, kad viršiję baudos neišvengs
O su dabartinėmis baudomis tai net ir neišvengiamumas būtų mažai ko vertas, nes 10 kmph viršijimas užtraukia tik mažai galios turintį įspėjimą, tuo tarpu pėsčiajam 10kmph gali būti mirties ir gyvybės klausimas.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Čia dar viena didelė Lietuvos problema. Nežinia kieno ir iš kur ištrauktas idiotiškas įsitikinimas, kad "baudos nieko nesprendžia", nors būtent baudos ir jų išieškojimas sprendžia labai daug dalykų KET laikymosi ir saugaus vairavimo požiūriu. Kuo greičiau bus pradėta naikinti šitą idiotišką nuomonę, tuo greičiau mažinsim lavonų skaičių keliuose.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Čia dar viena didelė Lietuvos problema. Nežinia kieno ir iš kur ištrauktas idiotiškas įsitikinimas, kad "baudos nieko nesprendžia", nors būtent baudos ir jų išieškojimas sprendžia labai daug dalykų KET laikymosi ir saugaus vairavimo požiūriu. Kuo greičiau bus pradėta naikinti šitą idiotišką nuomonę, tuo greičiau mažinsim lavonų skaičių keliuose.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Čia dar viena didelė Lietuvos problema. Nežinia kieno ir iš kur ištrauktas idiotiškas įsitikinimas, kad "baudos nieko nesprendžia", nors būtent baudos ir jų išieškojimas sprendžia labai daug dalykų KET laikymosi ir saugaus vairavimo požiūriu. Kuo greičiau bus pradėta naikinti šitą idiotišką nuomonę, tuo greičiau mažinsim lavonų skaičių keliuose.Post in English - fight censorship!
Comment
-
Galėtų tuomet valdžia eksperimento tvarka pakelt baudas metams, sakykim, 10 kartų. Ir po to įvertinti rezultatus.
Pvz:
už viršyjimą 50 km/h 4500-5500 EUR bauda ir teisių atėmimas 12-60 mėnesių;
važiavimas esant draudžiamam šviesoforo signalui, nesustojimas prieš pėsčiųjų perėją 600-900 EUR ir teisių atėmimas 12-60 mėnesių;
transporto priemonių vairavimas neblaiviam (0,41-1,5 promilės) 8000-11000 EUR ir teisių atėmimas 120-180 mėnesiųPaskutinis taisė Sula; 2020.10.06, 15:55.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąGalėtų tuomet valdžia eksperimento tvarka pakelt baudas metams, sakykim, 10 kartų. Ir po to įvertinti rezultatus.
Pvz:
už viršyjimą 50 km/h 4500-5500 EUR bauda ir teisių atėmimas 12-60 mėnesių;
važiavimas esant draudžiamam šviesoforo signalui, nesustojimas prieš pėsčiųjų perėją 600-900 EUR ir teisių atėmimas 12-60 mėnesių;
transporto priemonių vairavimas neblaiviam (0,41-1,5 promilės) 8000-11000 EUR ir teisių atėmimas 120-180 mėnesiųShow must go von!
- 2 patinka
Comment
-
Parašė VNS Rodyti pranešimą
Kalbant apie girtumą, tai pusė iš tų kur konfiskuotos auto, jokių teisių neturi. Nusiperka 300 Eu kainuojančią bulką ir lekia su kvapeliu ir vėjeliu. Bulką policininkai atima, tas padirba pas ūkininką, aišku už juodus ir mėnesio gale vėl lenda į autopliusą. Tiesa pasakius nusigandau pamatęs kokios konfiskuotos auto stovi Kaune, Chem. pr. Muziejus kažkoks. Eini ir prisimeni vaikystę.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Taip išeina leidžiama pirkti ir registruoti auto neturint teisių?Paskutinis taisė VNS; 2020.10.06, 22:31.Show must go von!
Comment
-
Čia tik kaip pvz. https://autogidas.lt/skelbimas/mazda...133050650.html
Na čia nekonfiskuota auto. Bet jau be TA. Kaip registracija? Gal irgi nebėra. Tuomet nuderi iki 200 Eu, pasiimi raktelius ir į trasą Nei teisių, nei draudimo, nieko nereikia. Atkreipkit dėmesį kiek įsiminę skelbimą
Maža to, paspaudžiau kur kontaktuose nurodyta nuoroda "Chimpekas", išmetė daugiau panašių variantų. Verslas vyksta vadinasi.Paskutinis taisė VNS; 2020.10.06, 22:43.Show must go von!
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Taip išeina leidžiama pirkti ir registruoti auto neturint teisių?
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąGalėtų tuomet valdžia eksperimento tvarka pakelt baudas metams, sakykim, 10 kartų. Ir po to įvertinti rezultatus.
Pvz:
už viršyjimą 50 km/h 4500-5500 EUR bauda ir teisių atėmimas 12-60 mėnesių;
važiavimas esant draudžiamam šviesoforo signalui, nesustojimas prieš pėsčiųjų perėją 600-900 EUR ir teisių atėmimas 12-60 mėnesių;
transporto priemonių vairavimas neblaiviam (0,41-1,5 promilės) 8000-11000 EUR ir teisių atėmimas 120-180 mėnesių
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Taip išeina leidžiama pirkti ir registruoti auto neturint teisių?
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Vėlgi, problema ne baudų dydyje, o jų neišvengiamume.
Bet yra jūsų minima problema - kai kuriuos pavojingus pažeidimus labai sudėtinga fiksuoti.
Paskutinį kartą baudą esu gavęs prieš 16 metų. Ir man tai buvo nemažas stresas, nepaisant baudos dydžio.
Nežinau, pvz. vidutinio greičio matuoklių nustatyti pažeidėjai yra baudžiami 100%?
Comment
Comment