Na, Kaune jau dabar yra stacionarūs matuokliai visokiuose nuokalnėse, kur tik galima laisviau spustelt, kai tuo tarpu Vilniuje visokiuose Ukmergės, Laisvės pr, Ozo, Savanoriu pr drasiai galima 80km/h ir daugiau spustelt, nesuparntu ko John toks ant Kauno piktas
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose
Collapse
X
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąNa, Kaune jau dabar yra stacionarūs matuokliai visokiuose nuokalnėse, kur tik galima laisviau spustelt, kai tuo tarpu Vilniuje visokiuose Ukmergės, Laisvės pr, Ozo, Savanoriu pr drasiai galima 80km/h ir daugiau spustelt, nesuparntu ko John toks ant Kauno piktas
Comment
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąBet dėl kažkokio menamo visuomenės pasipiktinimo, tų trikojų kažkaip nebematau???
Pvz.: niekada nemačiau matuoklių gatvėse, kur pavojingai gali iššokti vaikai, dviratininkai ir pan., pvz.: Architektų, Šilo, Lakūnų ir pan. Jau nekalbu apie senamiestį. Kur net 60 km/h gali būti labai pavojinga.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąYra Lietuvoje ir dar viena akivaizdi yda: taškų sistemos nebuvimas. Dabar gi bet kuris budulis gali padaryti kad ir 100 nusižengimų ir kaskart sumokėjęs baudą pažeidimus daryti toliau ir toliau kelti pavojų kitiems eismo eismo dalyviams.Paskutinis taisė Aleksio; 2020.10.04, 12:30.
Comment
-
Tas vietų pasirinkimas kartais tikrai stebina, ką ten stebina - grečiau piktina. Sano maršrute dažnai juos suntinku, susidaro įspūdis, kad trikojus stato ne ten kur reikėtų greitį kontroliuot, o ten, kur patogu prie to trikojo budėt. Pavyzdžiui Kirtimų g. trikojį stato prie Alaušos degalinės. Toje vietoje leistinas greitis 70, o tik už 100 metrų - 90, aš šešerius metus ten važinėju ir nepamenu nei vienos avarijos toje atkarpoje. Skaudžių avarijų yra buve ties nuvažiavimu link trakų ir trakų plente - neteko girdėt, kad ten greitį matuotų.
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Jeigu nestatytų santykinai saugiose vietose.
Pvz.: niekada nemačiau matuoklių gatvėse, kur pavojingai gali iššokti vaikai, dviratininkai ir pan., pvz.: Architektų, Šilo, Lakūnų ir pan. Jau nekalbu apie senamiestį. Kur net 60 km/h gali būti labai pavojinga.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąO gali išvis nemokėti tų baudų, jeigu turto neturi, niekur nedirba, jį ir tris vaikus išlaiko minimumą gaunanti žmona.
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąKaip tai turto neturi. Turi automobilį. į galima areštuoti. Baudas gi sistema siunčia pagal numerius - sąvininkui.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąO po baudos kvito gavimo į policiją ateina tas, kuris vairavo automobilį ir baudą perrašo jo vardu. O vairuotojas turto neturi.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąO po baudos kvito gavimo į policiją ateina tas, kuris vairavo automobilį ir baudą perrašo jo vardu. O vairuotojas turto neturi.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąBiudžetas ir taip kiauras, o dar šituos maitink.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąBiudžetas ir taip kiauras, o dar šituos maitink.
Comment
-
Parašė Nitro Rodyti pranešimąTas vietų pasirinkimas kartais tikrai stebina, ką ten stebina - grečiau piktina. Sano maršrute dažnai juos suntinku, susidaro įspūdis, kad trikojus stato ne ten kur reikėtų greitį kontroliuot, o ten, kur patogu prie to trikojo budėt. Pavyzdžiui Kirtimų g. trikojį stato prie Alaušos degalinės. Toje vietoje leistinas greitis 70, o tik už 100 metrų - 90, aš šešerius metus ten važinėju ir nepamenu nei vienos avarijos toje atkarpoje. Skaudžių avarijų yra buve ties nuvažiavimu link trakų ir trakų plente - neteko girdėt, kad ten greitį matuotų.
Pvz. čia irgi kartais budi trikojai, greitis prieš perėją 80, tada trumpa atkarpa 50, nors už keliasdešimt metrų vėl 80, vairuotojai vėl verkia, kad trikojai statomi, kad surinkti baudų, nors realiai vieta nėra saugi lėkti 80 km/h.
Beje, čia Kirtimų g. būtent ta vieta, kur jūs "nematėt" avarijų.
Vilniuje, Kirtimų g., važiuojant nuo Gariūnų Galvės gatvės link, susidūrė penki lengvieji automobiliai ir vienas sunkiasvoris.
Apie 18.30 abu žmonės jau buvo išlaisvinti. Medikai konstatavo vieno jų mirtį.
Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/news/daily/crim....d?id=78630017
Paskutinis taisė Lettered; 2020.10.06, 10:48.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Premier Rodyti pranešimą
administracinio arešto už administracinius pažeidimus seniai nebėra. o baudų žulikai nemoka. mašina ant kito žmogaus užrašyta, oficialių pajamų nėra. tokia sistema.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimągreitis prieš perėją 80, tada trumpa atkarpa 50, nors už keliasdešimt metrų vėl 80,
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Iš kur jūs žinot, ar nėra buvę avarijų?
Pats naudojate labai panašią argumentaciją kaip ir policija - jei Kirtimų gatvėje vyksta avarijos, tai Kirtimų gatvėje statome trikojį. Nesvarbu, kad avarijos vyksta vienoje gatvės pusėje, o trikojį statysime kitoje
Reiktų gal apsibrėžti kokio ilgio kelio ruože "veikia" pastatytas trikojis. Nebejoju, kad šiam klausimui nagrinėti yra tyrimų ir studijų atlikta. Esu tikras, kad greičio matuoklis veikia ten, kur stovi (ar gali stovėt, t.y. vairuotojams yra žinoma jo galimo statymo vieta) - o ne penkių kilometrų ruože iki, ir penkių kilometrų ruože po.
Nagrinėjant Kirtimų g. atvejį - taip, Trakų nuvažiavimas yra avaringas, bet prie jo greičio kažkodėl nematuoja. Greitį matuoja prie alaušos degalinės (1,5 km) ir važiuojant nuo Vaidotų ties nusukimu į Graičiūno g. sandėlius (irgi panašiai ~2 km). Tai kiek tas greičio matuoklis vairuotojus veikia?
Na ir neabejotinai logiška greitį matuoti 100m iki greičio ribojimo zonos pabaigos. Maksimalus leistinas greitis didinamas pačiose avaringiausiose vietose?
O kalbant apie geležinio vilko perėją - jei išvest analogiją su Kirtimų g., tai greitį matuotų prie Ozo g. viaduko. O praktikoje matuokli prie perėjos ir stato, kas yra suprantama ir pagrįsta. Beje greitis ten ne 80 ir 50, yra dar ir tarpinis ribojimas 60.
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Beje, čia Kirtimų g. būtent ta vieta, kur jūs "nematėt" avarijų.Paskutinis taisė Nitro; 2020.10.06, 10:23.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Iš kur jūs žinot, ar nėra buvę avarijų? Čia jei matuojam pagal tai, "ką mažiau", tada iš vis avaringų vietų neliktų. Toje vietoje ne tik eismas labai intensyvus, bet ir daug išvažiavimų/įvažiavimų į pagrindinę gatvę, tai logiška, kad 90 km/h tokioje vietoje nėra saugu.
Pvz. čia irgi kartais budi trikojai, greitis prieš perėją 80, tada trumpa atkarpa 50, nors už keliasdešimt metrų vėl 80, vairuotojai vėl verkia, kad trikojai statomi, kad surinkti baudų, nors realiai vieta nėra saugi lėkti 80 km/h.
Beje, čia Kirtimų g. būtent ta vieta, kur jūs "nematėt" avarijų.
Comment
Comment