Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    Na, Kaune jau dabar yra stacionarūs matuokliai visokiuose nuokalnėse, kur tik galima laisviau spustelt, kai tuo tarpu Vilniuje visokiuose Ukmergės, Laisvės pr, Ozo, Savanoriu pr drasiai galima 80km/h ir daugiau spustelt, nesuparntu ko John toks ant Kauno piktas
    Trikojai vis tiek geriau už stacionarius.
    Flickr

    Comment


      Bet dėl kažkokio menamo visuomenės pasipiktinimo, tų trikojų kažkaip nebematau???

      Comment


        Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
        Bet dėl kažkokio menamo visuomenės pasipiktinimo, tų trikojų kažkaip nebematau???
        Jeigu nestatytų santykinai saugiose vietose.
        Pvz.: niekada nemačiau matuoklių gatvėse, kur pavojingai gali iššokti vaikai, dviratininkai ir pan., pvz.: Architektų, Šilo, Lakūnų ir pan. Jau nekalbu apie senamiestį. Kur net 60 km/h gali būti labai pavojinga.

        Comment


          Parašė John Rodyti pranešimą
          Yra Lietuvoje ir dar viena akivaizdi yda: taškų sistemos nebuvimas. Dabar gi bet kuris budulis gali padaryti kad ir 100 nusižengimų ir kaskart sumokėjęs baudą pažeidimus daryti toliau ir toliau kelti pavojų kitiems eismo eismo dalyviams.
          O gali išvis nemokėti tų baudų, jeigu turto neturi, niekur nedirba, jį ir tris vaikus išlaiko minimumą gaunanti žmona.
          Paskutinis taisė Aleksio; 2020.10.04, 12:30.
          Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

          Comment


            Dėl tų budulių neturinčių ką prarasti tikrai kartais labai nesmagu regioniniais keliais važinėti, kol ištisinių linijų nepakeitė fiziniai barjerai. Praktiškai ir nevažinėčiau aš jais, jeigu geležinkelį pratęstų iki Druskininkų

            Comment


              Tas vietų pasirinkimas kartais tikrai stebina, ką ten stebina - grečiau piktina. Sano maršrute dažnai juos suntinku, susidaro įspūdis, kad trikojus stato ne ten kur reikėtų greitį kontroliuot, o ten, kur patogu prie to trikojo budėt. Pavyzdžiui Kirtimų g. trikojį stato prie Alaušos degalinės. Toje vietoje leistinas greitis 70, o tik už 100 metrų - 90, aš šešerius metus ten važinėju ir nepamenu nei vienos avarijos toje atkarpoje. Skaudžių avarijų yra buve ties nuvažiavimu link trakų ir trakų plente - neteko girdėt, kad ten greitį matuotų.



              Parašė Sula Rodyti pranešimą

              Jeigu nestatytų santykinai saugiose vietose.
              Pvz.: niekada nemačiau matuoklių gatvėse, kur pavojingai gali iššokti vaikai, dviratininkai ir pan., pvz.: Architektų, Šilo, Lakūnų ir pan. Jau nekalbu apie senamiestį. Kur net 60 km/h gali būti labai pavojinga.

              Comment


                Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                O gali išvis nemokėti tų baudų, jeigu turto neturi, niekur nedirba, jį ir tris vaikus išlaiko minimumą gaunanti žmona.
                Kaip tai turto neturi. Turi automobilį. į galima areštuoti. Baudas gi sistema siunčia pagal numerius - sąvininkui.

                Comment


                  Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                  Kaip tai turto neturi. Turi automobilį. į galima areštuoti. Baudas gi sistema siunčia pagal numerius - sąvininkui.
                  O po baudos kvito gavimo į policiją ateina tas, kuris vairavo automobilį ir baudą perrašo jo vardu. O vairuotojas turto neturi.
                  Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                  Comment


                    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                    O po baudos kvito gavimo į policiją ateina tas, kuris vairavo automobilį ir baudą perrašo jo vardu. O vairuotojas turto neturi.
                    tada 15 paru
                    When a man lies, he murders some part of the world

                    Comment


                      Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                      O po baudos kvito gavimo į policiją ateina tas, kuris vairavo automobilį ir baudą perrašo jo vardu. O vairuotojas turto neturi.
                      Tai reikia laukti kol padarys nusiženkgimą kuris atims teises.

                      Comment


                        Parašė liutass Rodyti pranešimą
                        tada 15 paru
                        Biudžetas ir taip kiauras, o dar šituos maitink.
                        Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                        Comment


                          Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                          Biudžetas ir taip kiauras, o dar šituos maitink.
                          Tada 15 parų bado dietos

                          Comment


                            Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                            Biudžetas ir taip kiauras, o dar šituos maitink.
                            administracinio arešto už administracinius pažeidimus seniai nebėra. o baudų žulikai nemoka. mašina ant kito žmogaus užrašyta, oficialių pajamų nėra. tokia sistema.

                            Comment


                              Parašė Nitro Rodyti pranešimą
                              Tas vietų pasirinkimas kartais tikrai stebina, ką ten stebina - grečiau piktina. Sano maršrute dažnai juos suntinku, susidaro įspūdis, kad trikojus stato ne ten kur reikėtų greitį kontroliuot, o ten, kur patogu prie to trikojo budėt. Pavyzdžiui Kirtimų g. trikojį stato prie Alaušos degalinės. Toje vietoje leistinas greitis 70, o tik už 100 metrų - 90, aš šešerius metus ten važinėju ir nepamenu nei vienos avarijos toje atkarpoje. Skaudžių avarijų yra buve ties nuvažiavimu link trakų ir trakų plente - neteko girdėt, kad ten greitį matuotų.



                              Iš kur jūs žinot, ar nėra buvę avarijų? Čia jei matuojam pagal tai, "ką mačiau", tada iš vis avaringų vietų neliktų. Toje vietoje ne tik eismas labai intensyvus, bet ir daug išvažiavimų/įvažiavimų į pagrindinę gatvę, tai logiška, kad 90 km/h tokioje vietoje nėra saugu.
                              Pvz. čia irgi kartais budi trikojai, greitis prieš perėją 80, tada trumpa atkarpa 50, nors už keliasdešimt metrų vėl 80, vairuotojai vėl verkia, kad trikojai statomi, kad surinkti baudų, nors realiai vieta nėra saugi lėkti 80 km/h.


                              Beje, čia Kirtimų g. būtent ta vieta, kur jūs "nematėt" avarijų.

                              Vilniuje, Kirtimų g., važiuojant nuo Gariūnų Galvės gatvės link, susidūrė penki lengvieji automobiliai ir vienas sunkiasvoris.

                              Apie 18.30 abu žmonės jau buvo išlaisvinti. Medikai konstatavo vieno jų mirtį.

                              Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/news/daily/crim....d?id=78630017

                              Paskutinis taisė Lettered; 2020.10.06, 10:48.
                              Flickr

                              Comment


                                Parašė Premier Rodyti pranešimą

                                administracinio arešto už administracinius pažeidimus seniai nebėra. o baudų žulikai nemoka. mašina ant kito žmogaus užrašyta, oficialių pajamų nėra. tokia sistema.
                                Skolas isiesko anstoliai. Nesumokejus - arestas. Tokia sistema
                                When a man lies, he murders some part of the world

                                Comment


                                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                  greitis prieš perėją 80, tada trumpa atkarpa 50, nors už keliasdešimt metrų vėl 80,
                                  Tai irgi debiliška sistema, nespėji sustabdyti iki 50 ir jau 80. Padarytu normaliai visą gavę 50, važiuotu visi 60 ir avaringumas sumažėtų.

                                  Comment


                                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                    Iš kur jūs žinot, ar nėra buvę avarijų?
                                    Dėl dviejų priežasčių - a) tai mano ir mano kaimynų kasdienio maršruto dalis; b) iš viešų šaltinių, viešinančių avarijas (fb ir spauda).

                                    Pats naudojate labai panašią argumentaciją kaip ir policija - jei Kirtimų gatvėje vyksta avarijos, tai Kirtimų gatvėje statome trikojį. Nesvarbu, kad avarijos vyksta vienoje gatvės pusėje, o trikojį statysime kitoje

                                    Reiktų gal apsibrėžti kokio ilgio kelio ruože "veikia" pastatytas trikojis. Nebejoju, kad šiam klausimui nagrinėti yra tyrimų ir studijų atlikta. Esu tikras, kad greičio matuoklis veikia ten, kur stovi (ar gali stovėt, t.y. vairuotojams yra žinoma jo galimo statymo vieta) - o ne penkių kilometrų ruože iki, ir penkių kilometrų ruože po.

                                    Nagrinėjant Kirtimų g. atvejį - taip, Trakų nuvažiavimas yra avaringas, bet prie jo greičio kažkodėl nematuoja. Greitį matuoja prie alaušos degalinės (1,5 km) ir važiuojant nuo Vaidotų ties nusukimu į Graičiūno g. sandėlius (irgi panašiai ~2 km). Tai kiek tas greičio matuoklis vairuotojus veikia?

                                    Na ir neabejotinai logiška greitį matuoti 100m iki greičio ribojimo zonos pabaigos. Maksimalus leistinas greitis didinamas pačiose avaringiausiose vietose?

                                    O kalbant apie geležinio vilko perėją - jei išvest analogiją su Kirtimų g., tai greitį matuotų prie Ozo g. viaduko. O praktikoje matuokli prie perėjos ir stato, kas yra suprantama ir pagrįsta. Beje greitis ten ne 80 ir 50, yra dar ir tarpinis ribojimas 60.

                                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                    Beje, čia Kirtimų g. būtent ta vieta, kur jūs "nematėt" avarijų.
                                    Paskutinis taisė Nitro; 2020.10.06, 10:23.

                                    Comment


                                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                      Iš kur jūs žinot, ar nėra buvę avarijų? Čia jei matuojam pagal tai, "ką mažiau", tada iš vis avaringų vietų neliktų. Toje vietoje ne tik eismas labai intensyvus, bet ir daug išvažiavimų/įvažiavimų į pagrindinę gatvę, tai logiška, kad 90 km/h tokioje vietoje nėra saugu.
                                      Pvz. čia irgi kartais budi trikojai, greitis prieš perėją 80, tada trumpa atkarpa 50, nors už keliasdešimt metrų vėl 80, vairuotojai vėl verkia, kad trikojai statomi, kad surinkti baudų, nors realiai vieta nėra saugi lėkti 80 km/h.


                                      Beje, čia Kirtimų g. būtent ta vieta, kur jūs "nematėt" avarijų.




                                      Taip jau yra su šitos kategorijos fauna. Jie niekada "nemato" nei avarijų, nei KET pažeidimų. Jiems niekada "netrukdo" ant šaligatvio uzparkuota mašina, o avarinės situacijas visada "sukelia" tik tie, kurie "velkasi" leistinu greičiu ir juos būtina lenkti per ištisinę.

                                      Comment


                                        Gal asmeniškumus apie fauną pasilaikykit sau. Siūlau tęsti diskusijas apie greičio kontrolę ten kur jos reikia, o ne ten, kur patogu prisiparkuot.

                                        Comment


                                          Parašė Nitro Rodyti pranešimą

                                          Dėl dviejų priežasčių - a) tai mano ir mano kaimynų kasdienio maršruto dalis; b) iš viešų šaltinių, viešinančių avarijas (fb ir spauda).

                                          Pats naudojate labai panašią argumentaciją kaip ir policija - jei Kirtimų gatvėje vyksta avarijos, tai Kirtimų gatvėje statome trikojį. Nesvarbu, kad avarijos vyksta vienoje gatvės pusėje, o trikojį statysime kitoje

                                          Reiktų gal apsibrėžti kokio ilgio kelio ruože "veikia" pastatytas trikojis. Nebejoju, kad šiam klausimui nagrinėti yra tyrimų ir studijų atlikta. Esu tikras, kad greičio matuoklis veikia ten, kur stovi (ar gali stovėt, t.y. vairuotojams yra žinoma jo galimo statymo vieta) - o ne penkių kilometrų ruože iki, ir penkių kilometrų ruože po.

                                          Nagrinėjant Kirtimų g. atvejį - taip, Trakų nuvažiavimas yra avaringas, bet prie jo greičio kažkodėl nematuoja. Greitį matuoja prie alaušos degalinės (1,5 km) ir važiuojant nuo Vaidotų ties nusukimu į Graičiūno g. sandėlius (irgi panašiai ~2 km). Tai kiek tas greičio matuoklis vairuotojus veikia?

                                          Na ir neabejotinai logiška greitį matuoti 100m iki greičio ribojimo zonos pabaigos. Maksimalus leistinas greitis didinamas pačiose avaringiausiose vietose?

                                          O kalbant apie geležinio vilko perėją - jei išvest analogiją su Kirtimų g., tai greitį matuotų prie Ozo g. viaduko. O praktikoje matuokli prie perėjos ir stato, kas yra suprantama ir pagrįsta. Beje greitis ten ne 80 ir 50, yra dar ir tarpinis ribojimas 60.
                                          O koks jums apskritai skirtumas, kur stato? Stato šiaip daug kur ir vietas keičia, kaip ir avarijos vyksta visur, tai kokios problemos? Kad nebėra kaip ramiai greičio viršyti +30 km/h? Kai tiek lakstančių, bet kaip persirikiuojančių, nesilaikančių saugaus atstumo, nėra nei vieno metro "saugaus" ruožo, kur tikrai nereiktų trikojų.
                                          Flickr

                                          Comment

                                          Working...
                                          X