Na, Kaune jau dabar yra stacionarūs matuokliai visokiuose nuokalnėse, kur tik galima laisviau spustelt, kai tuo tarpu Vilniuje visokiuose Ukmergės, Laisvės pr, Ozo, Savanoriu pr drasiai galima 80km/h ir daugiau spustelt, nesuparntu ko John toks ant Kauno piktas
Bet dėl kažkokio menamo visuomenės pasipiktinimo, tų trikojų kažkaip nebematau???
Jeigu nestatytų santykinai saugiose vietose.
Pvz.: niekada nemačiau matuoklių gatvėse, kur pavojingai gali iššokti vaikai, dviratininkai ir pan., pvz.: Architektų, Šilo, Lakūnų ir pan. Jau nekalbu apie senamiestį. Kur net 60 km/h gali būti labai pavojinga.
Yra Lietuvoje ir dar viena akivaizdi yda: taškų sistemos nebuvimas. Dabar gi bet kuris budulis gali padaryti kad ir 100 nusižengimų ir kaskart sumokėjęs baudą pažeidimus daryti toliau ir toliau kelti pavojų kitiems eismo eismo dalyviams.
O gali išvis nemokėti tų baudų, jeigu turto neturi, niekur nedirba, jį ir tris vaikus išlaiko minimumą gaunanti žmona.
Dėl tų budulių neturinčių ką prarasti tikrai kartais labai nesmagu regioniniais keliais važinėti, kol ištisinių linijų nepakeitė fiziniai barjerai. Praktiškai ir nevažinėčiau aš jais, jeigu geležinkelį pratęstų iki Druskininkų
Tas vietų pasirinkimas kartais tikrai stebina, ką ten stebina - grečiau piktina. Sano maršrute dažnai juos suntinku, susidaro įspūdis, kad trikojus stato ne ten kur reikėtų greitį kontroliuot, o ten, kur patogu prie to trikojo budėt. Pavyzdžiui Kirtimų g. trikojį stato prie Alaušos degalinės. Toje vietoje leistinas greitis 70, o tik už 100 metrų - 90, aš šešerius metus ten važinėju ir nepamenu nei vienos avarijos toje atkarpoje. Skaudžių avarijų yra buve ties nuvažiavimu link trakų ir trakų plente - neteko girdėt, kad ten greitį matuotų.
Jeigu nestatytų santykinai saugiose vietose.
Pvz.: niekada nemačiau matuoklių gatvėse, kur pavojingai gali iššokti vaikai, dviratininkai ir pan., pvz.: Architektų, Šilo, Lakūnų ir pan. Jau nekalbu apie senamiestį. Kur net 60 km/h gali būti labai pavojinga.
administracinio arešto už administracinius pažeidimus seniai nebėra. o baudų žulikai nemoka. mašina ant kito žmogaus užrašyta, oficialių pajamų nėra. tokia sistema.
Tas vietų pasirinkimas kartais tikrai stebina, ką ten stebina - grečiau piktina. Sano maršrute dažnai juos suntinku, susidaro įspūdis, kad trikojus stato ne ten kur reikėtų greitį kontroliuot, o ten, kur patogu prie to trikojo budėt. Pavyzdžiui Kirtimų g. trikojį stato prie Alaušos degalinės. Toje vietoje leistinas greitis 70, o tik už 100 metrų - 90, aš šešerius metus ten važinėju ir nepamenu nei vienos avarijos toje atkarpoje. Skaudžių avarijų yra buve ties nuvažiavimu link trakų ir trakų plente - neteko girdėt, kad ten greitį matuotų.
Iš kur jūs žinot, ar nėra buvę avarijų? Čia jei matuojam pagal tai, "ką mačiau", tada iš vis avaringų vietų neliktų. Toje vietoje ne tik eismas labai intensyvus, bet ir daug išvažiavimų/įvažiavimų į pagrindinę gatvę, tai logiška, kad 90 km/h tokioje vietoje nėra saugu.
Pvz. čia irgi kartais budi trikojai, greitis prieš perėją 80, tada trumpa atkarpa 50, nors už keliasdešimt metrų vėl 80, vairuotojai vėl verkia, kad trikojai statomi, kad surinkti baudų, nors realiai vieta nėra saugi lėkti 80 km/h.
Beje, čia Kirtimų g. būtent ta vieta, kur jūs "nematėt" avarijų.
Vilniuje, Kirtimų g., važiuojant nuo Gariūnų Galvės gatvės link, susidūrė penki lengvieji automobiliai ir vienas sunkiasvoris.
Apie 18.30 abu žmonės jau buvo išlaisvinti. Medikai konstatavo vieno jų mirtį.
administracinio arešto už administracinius pažeidimus seniai nebėra. o baudų žulikai nemoka. mašina ant kito žmogaus užrašyta, oficialių pajamų nėra. tokia sistema.
Skolas isiesko anstoliai. Nesumokejus - arestas. Tokia sistema
When a man lies, he murders some part of the world
Dėl dviejų priežasčių - a) tai mano ir mano kaimynų kasdienio maršruto dalis; b) iš viešų šaltinių, viešinančių avarijas (fb ir spauda).
Pats naudojate labai panašią argumentaciją kaip ir policija - jei Kirtimų gatvėje vyksta avarijos, tai Kirtimų gatvėje statome trikojį. Nesvarbu, kad avarijos vyksta vienoje gatvės pusėje, o trikojį statysime kitoje
Reiktų gal apsibrėžti kokio ilgio kelio ruože "veikia" pastatytas trikojis. Nebejoju, kad šiam klausimui nagrinėti yra tyrimų ir studijų atlikta. Esu tikras, kad greičio matuoklis veikia ten, kur stovi (ar gali stovėt, t.y. vairuotojams yra žinoma jo galimo statymo vieta) - o ne penkių kilometrų ruože iki, ir penkių kilometrų ruože po.
Nagrinėjant Kirtimų g. atvejį - taip, Trakų nuvažiavimas yra avaringas, bet prie jo greičio kažkodėl nematuoja. Greitį matuoja prie alaušos degalinės (1,5 km) ir važiuojant nuo Vaidotų ties nusukimu į Graičiūno g. sandėlius (irgi panašiai ~2 km). Tai kiek tas greičio matuoklis vairuotojus veikia?
Na ir neabejotinai logiška greitį matuoti 100m iki greičio ribojimo zonos pabaigos. Maksimalus leistinas greitis didinamas pačiose avaringiausiose vietose?
O kalbant apie geležinio vilko perėją - jei išvest analogiją su Kirtimų g., tai greitį matuotų prie Ozo g. viaduko. O praktikoje matuokli prie perėjos ir stato, kas yra suprantama ir pagrįsta. Beje greitis ten ne 80 ir 50, yra dar ir tarpinis ribojimas 60.
Iš kur jūs žinot, ar nėra buvę avarijų? Čia jei matuojam pagal tai, "ką mažiau", tada iš vis avaringų vietų neliktų. Toje vietoje ne tik eismas labai intensyvus, bet ir daug išvažiavimų/įvažiavimų į pagrindinę gatvę, tai logiška, kad 90 km/h tokioje vietoje nėra saugu.
Pvz. čia irgi kartais budi trikojai, greitis prieš perėją 80, tada trumpa atkarpa 50, nors už keliasdešimt metrų vėl 80, vairuotojai vėl verkia, kad trikojai statomi, kad surinkti baudų, nors realiai vieta nėra saugi lėkti 80 km/h.
Beje, čia Kirtimų g. būtent ta vieta, kur jūs "nematėt" avarijų.
Taip jau yra su šitos kategorijos fauna. Jie niekada "nemato" nei avarijų, nei KET pažeidimų. Jiems niekada "netrukdo" ant šaligatvio uzparkuota mašina, o avarinės situacijas visada "sukelia" tik tie, kurie "velkasi" leistinu greičiu ir juos būtina lenkti per ištisinę.
Dėl dviejų priežasčių - a) tai mano ir mano kaimynų kasdienio maršruto dalis; b) iš viešų šaltinių, viešinančių avarijas (fb ir spauda).
Pats naudojate labai panašią argumentaciją kaip ir policija - jei Kirtimų gatvėje vyksta avarijos, tai Kirtimų gatvėje statome trikojį. Nesvarbu, kad avarijos vyksta vienoje gatvės pusėje, o trikojį statysime kitoje
Reiktų gal apsibrėžti kokio ilgio kelio ruože "veikia" pastatytas trikojis. Nebejoju, kad šiam klausimui nagrinėti yra tyrimų ir studijų atlikta. Esu tikras, kad greičio matuoklis veikia ten, kur stovi (ar gali stovėt, t.y. vairuotojams yra žinoma jo galimo statymo vieta) - o ne penkių kilometrų ruože iki, ir penkių kilometrų ruože po.
Nagrinėjant Kirtimų g. atvejį - taip, Trakų nuvažiavimas yra avaringas, bet prie jo greičio kažkodėl nematuoja. Greitį matuoja prie alaušos degalinės (1,5 km) ir važiuojant nuo Vaidotų ties nusukimu į Graičiūno g. sandėlius (irgi panašiai ~2 km). Tai kiek tas greičio matuoklis vairuotojus veikia?
Na ir neabejotinai logiška greitį matuoti 100m iki greičio ribojimo zonos pabaigos. Maksimalus leistinas greitis didinamas pačiose avaringiausiose vietose?
O kalbant apie geležinio vilko perėją - jei išvest analogiją su Kirtimų g., tai greitį matuotų prie Ozo g. viaduko. O praktikoje matuokli prie perėjos ir stato, kas yra suprantama ir pagrįsta. Beje greitis ten ne 80 ir 50, yra dar ir tarpinis ribojimas 60.
O koks jums apskritai skirtumas, kur stato? Stato šiaip daug kur ir vietas keičia, kaip ir avarijos vyksta visur, tai kokios problemos? Kad nebėra kaip ramiai greičio viršyti +30 km/h? Kai tiek lakstančių, bet kaip persirikiuojančių, nesilaikančių saugaus atstumo, nėra nei vieno metro "saugaus" ruožo, kur tikrai nereiktų trikojų.
Comment