Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė liutass Rodyti pranešimą
    Bet tokio siaubo, kaip lekimas sankryzose mirksint zaliai ar degant geltonai Vilniuje niekur kitur nėra ir net as buvau morališkai sokiruotas
    Kauno pseudo kalneliai prieš perėjas viską pasako apie miesto valdžios požiūrį į pėsčiuosius ir apskritai eismo saugumą, kai tuo tarpu Vilnius eina link to, kad visos perėjos būtų arba "pakeltos" arba šviesoforinės.

    Flickr

    Comment


      Parašė liutass Rodyti pranešimą
      Bet tokio siaubo, kaip lekimas sankryzose mirksint zaliai ar degant geltonai Vilniuje niekur kitur nėra ir net as buvau morališkai sokiruotas
      Geltonai? Bent jau kai kuriose sankryžose Vilniuje visiškai įprasta važiuoti ir per raudoną. Pavyzdžiui, Žalgirio/Geležinio Vilko sankryžoje.

      Comment


        Parašė Lettered Rodyti pranešimą

        Kauno pseudo kalneliai prieš perėjas viską pasako apie miesto valdžios požiūrį į pėsčiuosius ir apskritai eismo saugumą, kai tuo tarpu Vilnius eina link to, kad visos perėjos būtų arba "pakeltos" arba šviesoforinės.

        Geriau visas pakelti bent jau kaip Partizanų g. (panašūs kalneliai kaip kai kuriuose Vilniaus didžiuosiuose žieduose), bet "sudegs" paskui Matijošaitis su svita siūlydamas savo darnaus judumo idėjas

        Gal net siūlyčiau jiems truputį palaukti su darniu judumu, laimėti dar vienus rinkimus, pradėti nuo pat pradžių tvarkyt gatves pagal darnaus judumo principus, o paskui žiūrėti dėl perrinkimo Jei žmonės bus patenkinti pasodinti ant dviračio, gal ir dar vieną kadenciją užsidirbs
        Paskutinis taisė PoDV; 2020.10.02, 12:56.

        Comment


          Vilniuje tikrai lyginant su Kaunu, bendras eismo greitis, tiksliau jo virsyjimas tikrai pastebimai didesnis

          Comment


            Kurioje ten vietoje per raudoną įprasta važinėt? Nepastebėjau, gal be reikalo tos žalios laukiu?

            Parašė John Rodyti pranešimą

            Geltonai? Bent jau kai kuriose sankryžose Vilniuje visiškai įprasta važiuoti ir per raudoną. Pavyzdžiui, Žalgirio/Geležinio Vilko sankryžoje.

            Comment


              Dabar jau rečiau tą pastebiu, bet prieš atsirandant geltonai užbrūkšniuotoms sankryžoms dažnai būdavo, kad vairuotojai stovi per žalią (nes sankryža užblokuota), o kai prasituština tai važiuoja ir per raudoną.
              Post in English - fight censorship!

              Comment


                Vilniuje būnų labai dažnai. Rytoj irgi būsiu. Aš nepamenu kada ten važiavau leistinu greičiu magistralinėje gatvėje, neteko gyvenime matyt, kad kas per kokia nereguliuojama perėją lauktų kol bobutė pereisi iki pat galo, bet to Vilniuje raudona, nebūtinai raudona t.y. skubančių užbaigt manevrą jau po draudžiamu signalu procentaliai ten kur kas daugiau, nei bet kur Lietuvoje. Vilniečiai tą daro mesitriškai. BMW posūkiai sugedę vienodai kaip ir Kaune.
                Show must go von!

                Comment


                  Jei matei mirksinčią žalią, gali važiuoti pro tą šviesoforą nepriklausomai nuo momentinės spalvos, su salyga kad neatleisi kojos nuo gazo. Su saugumu viskas gerai, pėstieji pripratę užsidegus žaliai palaukti kol baigs skristi džigitai.

                  Parašė Nitro Rodyti pranešimą
                  Kurioje ten vietoje per raudoną įprasta važinėt? Nepastebėjau, gal be reikalo tos žalios laukiu?


                  Comment


                    Parašė Sula Rodyti pranešimą

                    Išvada: Vilniuje pavojingiausi vairuotojai pėsčiųjų perėjose visoje Lietuvoje
                    Čia john stiliaus išvada būtų.
                    Kad nustatyti pavojingumą reiktų skirti bent kelis mėnesius po 8val dienoje non stop tyrinėjimo miestų.
                    Bet john užtenka ir poros hiperbolizuotų (dėl pradinio nusistatymo) epizodų ir jau iam aišku, kuris miestas apdeda likusius keliasdešimt.

                    Comment


                      Parašė Nitro Rodyti pranešimą
                      Kurioje ten vietoje per raudoną įprasta važinėt? Nepastebėjau, gal be reikalo tos žalios laukiu?


                      Važiuojant Žalgiriu ir sukant į dešinę į Geležiaką. Matau kasdien. Iš akies sprendžiu, kad per dieną pamatytum bent 100+ važiuojančių per raudoną. Kai kuriais atvejais nenutrūkstamu srautu. Ir kalba eina ne apie geltoną, mirksinčią žalią, o tiesiog raudoną vidury ciklo.

                      Comment


                        Parašė John Rodyti pranešimą

                        Važiuojant Žalgiriu ir sukant į dešinę į Geležiaką. Matau kasdien. Iš akies sprendžiu, kad per dieną pamatytum bent 100+ važiuojančių per raudoną. Kai kuriais atvejais nenutrūkstamu srautu. Ir kalba eina ne apie geltoną, mirksinčią žalią, o tiesiog raudoną vidury ciklo.
                        Nepadeda net tai, kad ta sankryža stebima kameromis...
                        Šiaip daugelyje sankryžų tokia praktika, nekalbant apie tai, kad geltonas = mirksintis žalias.
                        Flickr

                        Comment


                          Analogiškas kuriozas yra ties Vienuolio g. išsukimu į Goštauto g. Srautas visada leidžiamas kokį 10m iki kito šviesoforo išsirikiuoti, bet didelė dalis tiesiog nemato to raudono šviesoforo.
                          https://maps.app.goo.gl/YquagmtUDJBH8pfi6
                          Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                          Comment


                            Parašė Riedis Rodyti pranešimą
                            Analogiškas kuriozas yra ties Vienuolio g. išsukimu į Goštauto g. Srautas visada leidžiamas kokį 10m iki kito šviesoforo išsirikiuoti, bet didelė dalis tiesiog nemato to raudono šviesoforo.
                            https://maps.app.goo.gl/YquagmtUDJBH8pfi6
                            Čia problema dėl taisyklių nežinojimo, kur parašyta, kad esant baltai stop linijai prieš šviesoforą, nors ir sukant į dešinę prieš sankryžą ir dega žalias signalas, prieš kitą privaloma sustoti.

                            162. Vairuotojui, įvažiavusiam į važiuojamųjų dalių sankirtą pagal leidžiamąjį šviesoforo signalą, leidžiama važiuoti numatyta kryptimi, kad ir koks būtų šviesoforo signalas išvažiuojant iš sankryžos. Tačiau jeigu sankryžoje prieš pakeliui esančius šviesoforus yra kelio ženklas „Stop“ linija“ ir (ar) „Stop“ linija, vairuotojas turi paisyti kiekvieno šviesoforo signalo.
                            Paskutinis taisė AudriusV; 2020.10.03, 10:45.
                            Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.

                            Comment


                              Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                              Nepadeda net tai, kad ta sankryža stebima kameromis...
                              Šiaip daugelyje sankryžų tokia praktika, nekalbant apie tai, kad geltonas = mirksintis žalias.
                              Nepadeda ir tai, kad esant tik vienai juostai iš jos abiejų pusių yra DU šviesoforai, iš kurių pliekia ryški raudona.

                              Comment


                                Parašė John Rodyti pranešimą

                                Važiuojant Žalgiriu ir sukant į dešinę į Geležiaką. Matau kasdien. Iš akies sprendžiu, kad per dieną pamatytum bent 100+ važiuojančių per raudoną. Kai kuriais atvejais nenutrūkstamu srautu. Ir kalba eina ne apie geltoną, mirksinčią žalią, o tiesiog raudoną vidury ciklo.
                                reiketu reportinti kur priklauso

                                Comment


                                  Parašė liutass Rodyti pranešimą

                                  reiketu reportinti kur priklauso
                                  Tai čia kaip ir savaime suprantama, kad pareportinta jau seniai. Tik veiksmai iš policijos ir VMS bus tada, kai ten kokį vaiką nukals mašina.

                                  Comment


                                    Kaune visame mieste prikabinejo ismaniuju kameru daugiau negu zvirbliu kiemuose, kurios automatiskai fiksuos visus pazeidimus ir pazeidejai automatiskai gaus baudos kvitus i namus. Gal tai pades isspresti tautieciu poziuri i saugu eisma.

                                    Comment


                                      Kameros tikrai padeda, jei tik jų užfiksuotas pažeidimas tampa realia bauda ir ji realiai išieškoma iš pažeidėjo.

                                      Yra Lietuvoje ir dar viena akivaizdi yda: taškų sistemos nebuvimas. Dabar gi bet kuris budulis gali padaryti kad ir 100 nusižengimų ir kaskart sumokėjęs baudą pažeidimus daryti toliau ir toliau kelti pavojų kitiems eismo eismo dalyviams.

                                      Comment


                                        baudos nemazos. Dabar ir teises atima.

                                        Comment


                                          Lietuvoje rinkos santykiai galioja ir baudų skyrime/išieškojime. Laisvės partijos džiaugsmas.
                                          It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                          Comment

                                          Working...
                                          X