Bet tokio siaubo, kaip lekimas sankryzose mirksint zaliai ar degant geltonai Vilniuje niekur kitur nėra ir net as buvau morališkai sokiruotas
Kauno pseudo kalneliai prieš perėjas viską pasako apie miesto valdžios požiūrį į pėsčiuosius ir apskritai eismo saugumą, kai tuo tarpu Vilnius eina link to, kad visos perėjos būtų arba "pakeltos" arba šviesoforinės.
Kauno pseudo kalneliai prieš perėjas viską pasako apie miesto valdžios požiūrį į pėsčiuosius ir apskritai eismo saugumą, kai tuo tarpu Vilnius eina link to, kad visos perėjos būtų arba "pakeltos" arba šviesoforinės.
Geriau visas pakelti bent jau kaip Partizanų g. (panašūs kalneliai kaip kai kuriuose Vilniaus didžiuosiuose žieduose), bet "sudegs" paskui Matijošaitis su svita siūlydamas savo darnaus judumo idėjas
Gal net siūlyčiau jiems truputį palaukti su darniu judumu, laimėti dar vienus rinkimus, pradėti nuo pat pradžių tvarkyt gatves pagal darnaus judumo principus, o paskui žiūrėti dėl perrinkimo Jei žmonės bus patenkinti pasodinti ant dviračio, gal ir dar vieną kadenciją užsidirbs
Dabar jau rečiau tą pastebiu, bet prieš atsirandant geltonai užbrūkšniuotoms sankryžoms dažnai būdavo, kad vairuotojai stovi per žalią (nes sankryža užblokuota), o kai prasituština tai važiuoja ir per raudoną.
Vilniuje būnų labai dažnai. Rytoj irgi būsiu. Aš nepamenu kada ten važiavau leistinu greičiu magistralinėje gatvėje, neteko gyvenime matyt, kad kas per kokia nereguliuojama perėją lauktų kol bobutė pereisi iki pat galo, bet to Vilniuje raudona, nebūtinai raudona t.y. skubančių užbaigt manevrą jau po draudžiamu signalu procentaliai ten kur kas daugiau, nei bet kur Lietuvoje. Vilniečiai tą daro mesitriškai. BMW posūkiai sugedę vienodai kaip ir Kaune.
Jei matei mirksinčią žalią, gali važiuoti pro tą šviesoforą nepriklausomai nuo momentinės spalvos, su salyga kad neatleisi kojos nuo gazo. Su saugumu viskas gerai, pėstieji pripratę užsidegus žaliai palaukti kol baigs skristi džigitai.
Išvada: Vilniuje pavojingiausi vairuotojai pėsčiųjų perėjose visoje Lietuvoje
Čia john stiliaus išvada būtų.
Kad nustatyti pavojingumą reiktų skirti bent kelis mėnesius po 8val dienoje non stop tyrinėjimo miestų.
Bet john užtenka ir poros hiperbolizuotų (dėl pradinio nusistatymo) epizodų ir jau iam aišku, kuris miestas apdeda likusius keliasdešimt.
Kurioje ten vietoje per raudoną įprasta važinėt? Nepastebėjau, gal be reikalo tos žalios laukiu?
Važiuojant Žalgiriu ir sukant į dešinę į Geležiaką. Matau kasdien. Iš akies sprendžiu, kad per dieną pamatytum bent 100+ važiuojančių per raudoną. Kai kuriais atvejais nenutrūkstamu srautu. Ir kalba eina ne apie geltoną, mirksinčią žalią, o tiesiog raudoną vidury ciklo.
Važiuojant Žalgiriu ir sukant į dešinę į Geležiaką. Matau kasdien. Iš akies sprendžiu, kad per dieną pamatytum bent 100+ važiuojančių per raudoną. Kai kuriais atvejais nenutrūkstamu srautu. Ir kalba eina ne apie geltoną, mirksinčią žalią, o tiesiog raudoną vidury ciklo.
Nepadeda net tai, kad ta sankryža stebima kameromis...
Šiaip daugelyje sankryžų tokia praktika, nekalbant apie tai, kad geltonas = mirksintis žalias.
Analogiškas kuriozas yra ties Vienuolio g. išsukimu į Goštauto g. Srautas visada leidžiamas kokį 10m iki kito šviesoforo išsirikiuoti, bet didelė dalis tiesiog nemato to raudono šviesoforo. https://maps.app.goo.gl/YquagmtUDJBH8pfi6
Analogiškas kuriozas yra ties Vienuolio g. išsukimu į Goštauto g. Srautas visada leidžiamas kokį 10m iki kito šviesoforo išsirikiuoti, bet didelė dalis tiesiog nemato to raudono šviesoforo. https://maps.app.goo.gl/YquagmtUDJBH8pfi6
Čia problema dėl taisyklių nežinojimo, kur parašyta, kad esant baltai stop linijai prieš šviesoforą, nors ir sukant į dešinę prieš sankryžą ir dega žalias signalas, prieš kitą privaloma sustoti.
162. Vairuotojui, įvažiavusiam į važiuojamųjų dalių sankirtą pagal leidžiamąjį šviesoforo signalą, leidžiama važiuoti numatyta kryptimi, kad ir koks būtų šviesoforo signalas išvažiuojant iš sankryžos. Tačiau jeigu sankryžoje prieš pakeliui esančius šviesoforus yra kelio ženklas „Stop“ linija“ ir (ar) „Stop“ linija, vairuotojas turi paisyti kiekvieno šviesoforo signalo.
Važiuojant Žalgiriu ir sukant į dešinę į Geležiaką. Matau kasdien. Iš akies sprendžiu, kad per dieną pamatytum bent 100+ važiuojančių per raudoną. Kai kuriais atvejais nenutrūkstamu srautu. Ir kalba eina ne apie geltoną, mirksinčią žalią, o tiesiog raudoną vidury ciklo.
reiketu reportinti kur priklauso
When a man lies, he murders some part of the world
Kaune visame mieste prikabinejo ismaniuju kameru daugiau negu zvirbliu kiemuose, kurios automatiskai fiksuos visus pazeidimus ir pazeidejai automatiskai gaus baudos kvitus i namus. Gal tai pades isspresti tautieciu poziuri i saugu eisma.
When a man lies, he murders some part of the world
Kameros tikrai padeda, jei tik jų užfiksuotas pažeidimas tampa realia bauda ir ji realiai išieškoma iš pažeidėjo.
Yra Lietuvoje ir dar viena akivaizdi yda: taškų sistemos nebuvimas. Dabar gi bet kuris budulis gali padaryti kad ir 100 nusižengimų ir kaskart sumokėjęs baudą pažeidimus daryti toliau ir toliau kelti pavojų kitiems eismo eismo dalyviams.
Comment