Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose
Collapse
X
-
Parašė DArnas Rodyti pranešimąMan tai atrodo, kad egzistuoja du kraštutinumai: arba chamiškumas (jau prirašyta), arba perdėtas mandagumas (šito mažiau). Pastarojo pavyzdys: noriu išvažiuoti iš lygiagretaus parkavimosi vietos, kairėje mašinų eilė, nes priekyje šviesoforas. Užvedu mašiną, tačiau posūkio į kairę nerodau, galvoju, praleisiu visą važiuojantį srautą, o tada, kai toliau už nugaros įsijungs raudonas kito šviesoforo signalas, nutraukęs srautą, ramiai vienas išvažiuosiu. Ką jūs galvojat? Kažkas nusprendė stovėti ir nejudėti į priekį, neva mane įleidžia, ir taip stovėjo kokias 8 sekundes. Kam taip daryti, jei aš nerodau posūkio?
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Kaip kada pasitaiko. Kaip tik paturėjau situaciją, kai ant Šilo tilto beveik piktybiškai neleidžia persirikiuoti. Tai aš irgi sustojau ir mirksiu "pagal taisykles". Psichozė, pypinimai aplink prasidėjo...
Comment
-
Užvakar ėjau pėsčias per perėją ties Žirmūnų žiedu. Troleibusas mandagiai sustojo mane praleisti, aš iš lėto ir atsargiai einu. Tik antra juosta už kokių 20cm man nuo nosies vienas vadzycelius pralėkė dideliu greičiu. Galvoju nu ok pasitaiko dar glušių. Bandau eiti toliau. Tada antras vruummmmm. Ir trečias vos ne per kojas man. Tai va tokie reikalai Vilniaus pėsčiųjų perėjose su pėsčiųjų praleidimu, kai pirmoje juostoje jau stovi pėsčiuosius praleisti nusprendusi mašina.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė taspac Rodyti pranešimąMandagumas įleisti/praleisti yra gerai, bet kartais atsiranda tiek jo daug, kad pagrindinės gatvės srautas juda lėčiau, nei šalutinės.
Todėl šalutiniams srautams užtrauktuko principas neturėtų būti taikomas, arba bent jau 2/1-4/1 santykiu.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąUžvakar ėjau pėsčias per perėją ties Žirmūnų žiedu. Troleibusas mandagiai sustojo mane praleisti, aš iš lėto ir atsargiai einu. Tik antra juosta už kokių 20cm man nuo nosies vienas vadzycelius pralėkė dideliu greičiu. Galvoju nu ok pasitaiko dar glušių. Bandau eiti toliau. Tada antras vruummmmm. Ir trečias vos ne per kojas man. Tai va tokie reikalai Vilniaus pėsčiųjų perėjose su pėsčiųjų praleidimu, kai pirmoje juostoje jau stovi pėsčiuosius praleisti nusprendusi mašina.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Nieko keisto, kad pėstieji Lietuvoje net sustojus praleisti į auto žiūri kaip į nukreiptą į juos šautuvo vamzdį ir bėga kuo greičiau pasitraukti nuo vaizdo.
- 1 patinka
Comment
-
Policija paskelbė verdiktą dėl ištisinę liniją kirtusio nežymėto automobilio: pažeidimo nebuvo
K.Janulevičienė teigė, kad patikslinimo metu peržiūrėjus tarnybiniame automobilyje esančios vaizdo kameros įrašus ir apklausus pareigūnus paaiškėjo, kad pareigūnai tarnybiniu automobiliu apvažiavo iš šalutinio kelio išvažiavusį krovininį automobilį, todėl Kelių eismo taisyklių pažeidimas šiuo atveju esą nenustatytas. Taip pat pridūrė, kad pagal teisinį reglamentavimą teigtina, kad policijos pareigūnas, vykdydamas eismo priežiūros funkcijas – eismo reguliavimą ir kontrolę, kelyje yra ne eismo dalyvis, o kelyje dirbantis asmuo.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą
Ar aš tikrai teisingai perskaičiau, tai, ką perskaičiau?
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąUžvakar ėjau pėsčias per perėją ties Žirmūnų žiedu. Troleibusas mandagiai sustojo mane praleisti, aš iš lėto ir atsargiai einu. Tik antra juosta už kokių 20cm man nuo nosies vienas vadzycelius pralėkė dideliu greičiu. Galvoju nu ok pasitaiko dar glušių. Bandau eiti toliau. Tada antras vruummmmm. Ir trečias vos ne per kojas man. Tai va tokie reikalai Vilniaus pėsčiųjų perėjose su pėsčiųjų praleidimu, kai pirmoje juostoje jau stovi pėsčiuosius praleisti nusprendusi mašina.
Ai, tokios išvados būna tik jei kazkas Kaune atsitinka
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
O kir tradicinė išvada kokie Vilniuje pavojingiausi vairuotojai pėsčiųjų perėjose visoje Lietuvoje?
Ai, tokios išvados būna tik jei kazkas Kaune atsitinka
Bent iš mano asmeninės patirties pagal vairuotojų blogumą Vilnius šiaip nėra blogiausia vieta Lietuvoje. Bet kadangi mano nuomonė apie Kauną tau ypač svarbi, tai turiu pasakyti, kad Kaunas yra absoliutus blogo ir necivilizuoto vairavimo čempionas, kur net vietinės reikšmės gatvelėse per perėją einantiems pėstiesiems pypsina arba važiuoja "per kojas". Kitur (Šiauliuose, Panevėžyje, Utenoje ir t.t.) kažkaip nepastebėjau kažko labai blogo ar gero. Gal tiesiog nepakankamai vaikščiojau ar važinėjau, kai yra daug eismo, tai sunku daryti išvadas. Na gal dar Klaipėdoje pastebėjau šiek tiek daugiau, nei įprasta, lopiško vairavimo.
Comment
-
Net teoriškai imant, kad Lt yra kelios dešimtys miestų, vienam miestui būti blogiausiu tikimybė 2-3proc.
Bet kažkaip tau daugumoje klausimų vis pataiko į tuos 2-3proc būtent Kaunas
Elementaru, turi išankstinį nusistatymą ir bet ka pastebėjęs Kaune hiperbolizuoji ar atkreipi didesnį dėmesį nei kur kitur.
Prisiminiau vieną pažįstamą, kažkas Kaune neparodė posūkio, iškart - čia pas jus Kaune taip ir taip.
Po to Vilniuje važiavom, tokioj pačioj situacijoj net neatkreipė dėmesio, arba atkreipė ir tylejo.
Taip ir su tavim, nusistatymas prieš Kauną hioerbolizuoja bet ką pamatyto Kaune. Ir palyginus su tais pačiais nehiperbilizuotais dalykais kitur, jie atrodo didesni.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąNet teoriškai imant, kad Lt yra kelios dešimtys miestų, vienam miestui būti blogiausiu tikimybė 2-3proc.
Bet kažkaip tau daugumoje klausimų vis pataiko į tuos 2-3proc būtent Kaunas
Elementaru, turi išankstinį nusistatymą ir bet ka pastebėjęs Kaune hiperbolizuoji ar atkreipi didesnį dėmesį nei kur kitur.
Prisiminiau vieną pažįstamą, kažkas Kaune neparodė posūkio, iškart - čia pas jus Kaune taip ir taip.
Po to Vilniuje važiavom, tokioj pačioj situacijoj net neatkreipė dėmesio, arba atkreipė ir tylejo.
Taip ir su tavim, nusistatymas prieš Kauną hioerbolizuoja bet ką pamatyto Kaune. Ir palyginus su tais pačiais nehiperbilizuotais dalykais kitur, jie atrodo didesni.
Kaune situacija su vairavimo kultūra išties išskirtinai prasta Lietuvos mastu ir tai neigti reikia būti visiškai aklam arba pernelyg patriotiškam, kaip jau kai kuriems nutinka.
Aš manau, kad problemas reikia viešinti ir garsinti, kad padėti jas greičiau išspręsti. Problemos neigimas ir atsikalbinėjimai paprastai būdingi visokioms atsilikusioms šalims ir jų miestams, kaip kad Rusija, Indija ar Dramblio Kaulo Krantas, kur dažnam vairuotojui ir vairas blogoje pusėje ar vieno rato nebuvimas nekelia didelių problemų.
Comment
-
Parašė liutass Rodyti pranešimąBet tokio siaubo, kaip lekimas sankryzose mirksint zaliai ar degant geltonai Vilniuje niekur kitur nėra ir net as buvau morališkai sokiruotas
Ar tik Vilniuje ne didžiausia problema su kamščiais? Natūralu, kad žmonės mažiau bus linkę šliaužti ir visur bandys spėti. Čia jau bendra pasaulinė tendencija, sakyčiau.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąKaune situacija su vairavimo kultūra išties išskirtinai prasta Lietuvos mastu ir tai neigti reikia būti visiškai aklam arba pernelyg patriotiškam, kaip jau kai kuriems nutinka.
O dieną sustoja mašina tavęs praleisti stovėdama per 10 m nuo tavęs ir gaila žiūrėti, nes bėgt nesiruošiu
Spėju tai susiję su tuo, kad Kaune eismo juostos vidutiniškai žymimos labai plačiai + situacija su pėsčiųjų infrastruktūra (turint omeny ir miegamuosius rajonus)yra turbūt viena prasčiausių Lietuvoje. Vairuotojai tiesiog nebesuprata, kodėl žmonės apskritai vaikšto pėsčiomis
Nuo sovietinių laikų likęs ne per daug palankus miesto išplanavimas pėsčiąjam + populistinė valdžia per daug nepadeda kol kas Pažiūrėsiu kokį rezultatą įgyvendins Kęstučio g., ir bandysiu atspėti kaip kitur darys. Tokie sprendimai kaip trūkinėjantis Savanorių pr. dviračių takas nedžiugina.Paskutinis taisė PoDV; 2020.10.02, 10:20.
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
O kir tradicinė išvada kokie Vilniuje pavojingiausi vairuotojai pėsčiųjų perėjose visoje Lietuvoje?
Ai, tokios išvados būna tik jei kazkas Kaune atsitinka
Comment
Comment