Na tai žiūrint kur mieste. Jeigu kokiam vakariniam aplinkelyje tai ta pati 60 EUR bauda tiktų. Vėliau rašai, kad Ukmergės gatvėje, tai čia gaunasi viršijimas 54 km/h? Atimti teises kokie trim mėnesiam būtų gera pradžia.
Na tai žiūrint kur mieste. Jeigu kokiam vakariniam aplinkelyje tai ta pati 60 EUR bauda tiktų. Vėliau rašai, kad Ukmergės gatvėje, tai čia gaunasi viršijimas 54 km/h? Atimti teises kokie trim mėnesiam būtų gera pradžia.
Ne, bendras tikriausiai 164 km/h buvo. Mėgino ar 200 km/h pavyks mieste išspaust. "Vakarinio" dar nebuvo. Gavo berods 700 Lt baudą.
Tiesiog užmiršo, kad ten veikė vienas pirmųjų greičio fiksavimo aparatas. Kitaip niekas gal ir nesureaguotų.
Ne, bendras tikriausiai 164 km/h buvo. Mėgino ar 200 km/h pavyks mieste išspaust. "Vakarinio" dar nebuvo. Gavo berods 700 Lt baudą.
Tiesiog užmiršo, kad ten veikė vienas pirmųjų greičio fiksavimo aparatas. Kitaip niekas gal ir nesureaguotų.
Na ukmergės gatve važiuoti 164, tai čia tada manau permanentinis teisių atėmimas jau turėtu būti.
Pagal šiuometinį įstatyma max atėmimas yra 6 mėn (nebent esi motociklininkas ar transporto vaiuotojas), bet tas prasideda nuo 50km/h viršijimą ir toliau neina nes tokių atvejų matyt retai ir taip yra.
Įstatymai per daug liberalūs ir yra galimybės išsisukti, net ir per teismą. Aišku dėl ko, nes patys teisėjai yra kelių gaidžiai, kaip ir politikai, kurie priiminėja tokius įstatymus. Juk jie visų pirma žiūri savęs. Kaip tai iš manęs, tokio viso reikšmingo, kažkas gali atimti mano prabangų automobilį, užgyventą "be poilsio dirbant" Lietuvai?
Per vasarą pamiršus kamščius ir dabar vėl į juos papuolus vis tik dar kartą belieka liūdnai įsitikinti, kad vairavimo kultūra pas mus labai žemam lygyje. Tie nardymai iš vienos į kitą juostą po kelis kartus per trumpą atkarpą atrodo kažkokia norma pas mus. Visi toleruoja. Arba stovi didelė eilė automobilių įsilieti iš Laisvės pr. į Tūkstantmečio g. ties Lazdynų tiltu. Ir stovi ilgai, nes pusė šoferių apvažiuoja visus kita juosta, skirta važiuoti link Savanorių žiedo ir naglai lenda prieš pat įvažiavimą. Įsukant į Laisvės pr. iš Lazdynų, kur yra greitėjimo juosta - beveik visi vos išlindę į gatvę iš karto per ištisinę juostą skersai lenda tarp mašinų, vietoje to, kad tvarkingai po vieną automobilį įvažiuotų į srautą greitėjimo juostos pabaigoje. Šiandien net troleibusas nusprendė, kad jam verta važiuoti greitėjimo juosta vietoje savo juostos. Tikriausiai norėjo kažką pamokyti, sunku pasakyti. Na bet toks liūdesys apėmė matant tokį balaganą.
O kaip tu įsivaizduoji nardymo netoleravimą? pasiveji ir užkerti kelią? Ką tu pats kamštyje stovėdamas gali nardytojui padaryti? Lendančių iš A juostų dauguma ir taip neįleidžia.
Arba stovi didelė eilė automobilių įsilieti iš Laisvės pr. į Tūkstantmečio g. ties Lazdynų tiltu. Ir stovi ilgai, nes pusė šoferių apvažiuoja visus kita juosta, skirta važiuoti link Savanorių žiedo ir naglai lenda prieš pat įvažiavimą.
Dar kvailiau tai, kad važiuojantys kairiausia juosta iš Oslo g. paskutiniuose Lazdynų tilto metruose rikiuojasi link Savanorių žiedo, tuo užblokuodami viską. Ar negalima būtų pastatyti ženklų, kad kairiausia juosta važiuojama tik tiesiai?
O kaip tu įsivaizduoji nardymo netoleravimą? pasiveji ir užkerti kelią? Ką tu pats kamštyje stovėdamas gali nardytojui padaryti? Lendančių iš A juostų dauguma ir taip neįleidžia.
Tai kad įleidžia ir dar kaip. O dalis dar geriau - patys naglai įlenda ir tada mielaširdinga įleidžia kitą tokį pat naglą
Dar kvailiau tai, kad važiuojantys kairiausia juosta iš Oslo g. paskutiniuose Lazdynų tilto metruose rikiuojasi link Savanorių žiedo, tuo užblokuodami viską. Ar negalima būtų pastatyti ženklų, kad kairiausia juosta važiuojama tik tiesiai?
Atrodytų logiška, bet ką tas ženklas pakeis, jei niekas jų nežiūri tokiose situacijose? Juk nėra absoliučiai jokios kontrolės, tai statyk kiek nori ženklų, dauguma vis tiek važiuos, kaip sugalvoję.
Atrodo reikėtų tiek nedaug, bent kokį kartą per mėnesį pakontroliuoti tam tikras vietas ir surašyti baudas pažeidėjams, tai gerai iškomunikuoti ir bent kažkiek tvarkos atsirastų. Tokius kamščius ir automobilių elgesį stebėti galima būtų puikiai dronus pasitelkti, kad nereikėtų pareigūnų ir eismo stabdymo.
Esmė tame, kad sunku kažką net bausti, jeigu tiesiog persirikiuojama, o jokių ženklų ar net žymėjimo nėra. Priedo dar reikia ir vairavimo kultūros, nes kamščiuose iš šalutinio kelio valandą neišvažiuosi, jei niekas neįleis "pagal taisykles".
Esmė tame, kad sunku kažką net bausti, jeigu tiesiog persirikiuojama, o jokių ženklų ar net žymėjimo nėra. Priedo dar reikia ir vairavimo kultūros, nes kamščiuose iš šalutinio kelio valandą neišvažiuosi, jei niekas neįleis "pagal taisykles".
Man kažkaip atrodo, kad daugma vairuotojų net nežino tos paprasčiausios kultūringos neoficialios taisyklės - užtrauktuko principo. Gal reikėtų dažniau ją pareklamuoti.
Man kažkaip atrodo, kad daugma vairuotojų net nežino tos paprasčiausios kultūringos neoficialios taisyklės - užtrauktuko principo. Gal reikėtų dažniau ją pareklamuoti.
Sakyčiau priešingai, kiek susiduriu Vilniuje su tokiomis situacijomis, palyginus labai sklandžiai viskas vyksta.
Sakyčiau priešingai, kiek susiduriu Vilniuje su tokiomis situacijomis, palyginus labai sklandžiai viskas vyksta.
Gal netiksliai išsireiškiau. Tie, kurie praleidžia - principą supranta. Nesupranta tie, kurie iš greitėjimo juostos bando įlindinėti į eismą pačioj juostos pradžioj ar vidury. Gaunasi taip, kad vienu metu rikiuojasi kokie 4 automobiliai ir gaunasi visiškas balaganas.
Arba stovi didelė eilė automobilių įsilieti iš Laisvės pr. į Tūkstantmečio g. ties Lazdynų tiltu. Ir stovi ilgai, nes pusė šoferių apvažiuoja visus kita juosta, skirta važiuoti link Savanorių žiedo ir naglai lenda prieš pat įvažiavimą.
Ta vieta tai tiesiog durnai padaryta – toje vietoje turėtų būti trys juostos, iš kurių viena būtų greitėjimo/lėtėjimo atvažiuojantiems nuo Laisvės pr. Būtina mažinti juostų skaičių kitoje pusėje ir pridėti čia vieną.
Ta vieta tai tiesiog durnai padaryta – toje vietoje turėtų būti trys juostos, iš kurių viena būtų greitėjimo/lėtėjimo atvažiuojantiems nuo Laisvės pr. Būtina mažinti juostų skaičių kitoje pusėje ir pridėti čia vieną.
Ten plačios juostos ant to tilto, jeigu jas susiaurinus iki tokių kaip ant Geležinio Vilko tilto, tuomet gal ir taip tilptų papildoma juosta. Tik nežinau ar tilto apkrovos neviršytų leistinų.
Tai kad įleidžia ir dar kaip. O dalis dar geriau - patys naglai įlenda ir tada mielaširdinga įleidžia kitą tokį pat naglą
Na tada mūsų patirtis kitokia. Dar būna atvejų, kuomet tie lindimai yra neišvengiami. Tenka pastariuoju metu išsukinėti iš išvažiavimo kur būna pristoję mašinų gatvėje, tai alternatyvos yra "lysti naglai", važiuoti A juosta arba stovėti pusvalandį kol išsivažinės visi. Tenka rinktis pirmajį variantą. Įleidžiančių nedaug.
Na tada mūsų patirtis kitokia. Dar būna atvejų, kuomet tie lindimai yra neišvengiami. Tenka pastariuoju metu išsukinėti iš išvažiavimo kur būna pristoję mašinų gatvėje, tai alternatyvos yra "lysti naglai", važiuoti A juosta arba stovėti pusvalandį kol išsivažinės visi. Tenka rinktis pirmajį variantą. Įleidžiančių nedaug.
Kaip kada pasitaiko. Kaip tik paturėjau situaciją, kai ant Šilo tilto beveik piktybiškai neleidžia persirikiuoti. Tai aš irgi sustojau ir mirksiu "pagal taisykles". Psichozė, pypinimai aplink prasidėjo...
Man tai atrodo, kad egzistuoja du kraštutinumai: arba chamiškumas (jau prirašyta), arba perdėtas mandagumas (šito mažiau). Pastarojo pavyzdys: noriu išvažiuoti iš lygiagretaus parkavimosi vietos, kairėje mašinų eilė, nes priekyje šviesoforas. Užvedu mašiną, tačiau posūkio į kairę nerodau, galvoju, praleisiu visą važiuojantį srautą, o tada, kai toliau už nugaros įsijungs raudonas kito šviesoforo signalas, nutraukęs srautą, ramiai vienas išvažiuosiu. Ką jūs galvojat? Kažkas nusprendė stovėti ir nejudėti į priekį, neva mane įleidžia, ir taip stovėjo kokias 8 sekundes. Kam taip daryti, jei aš nerodau posūkio?
O šiaip dėl kai kurių vairuotojų išnaglėjimo iš tiesų šiek tiek kaltas tas perdėtas mandagumas. Ne kartą teko matyti, kaip kokioje Lukiškių gatvėje akivaizdžiai per A juostą apvažinėjęs kamštį chamas būna mandagiai įleidžiamas kokio pacifisto
Pagrindinė kelių eismo taisyklė yra "duok durniui kelią". Turėtų būti KET įrašyta 4 punkte vietoje "Eismo dalyvių elgesys grindžiamas savitarpio pagarba ir atsargumu.".
It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment