Na idomi logika.. jei aš važiuoju greičiau nei tie kurie varo pirma juosta, tai juos turiu teise aplenkt, bet tie kas važiuoja grečiau nei aš yra buduliai ir tegul smaukosi iš paskos.. genialu.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose
Collapse
X
-
Suprantu, kad diskusija prasidėjo nuo autostrados, bet norėjau akcentuoti, kad šios taisykės puoselėtojai dažniausiai nori iškrapštyti nedrįstančius viršyti arba mažai viršijančius greitį. Tai itin aktualu ir dažna mieste, kai skubama vardan skubėjimo.
Ne vieną jau konfrontavau, pavojingai manevravusį tokia situacija. Visais atvejais piktinosi, kad nesivadovauju laikymųsi dešinėje, nors greitį patys viršija ir pavojingai manevruoja (visiškai neesant reikalui - road rage). Laiko pasiginčyti randa. Atvažiavę iki vietos nebėga iš mašinos į skubamą vietą. Tiesiog gilesnės stresinės bėdos.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė indexLabai praverstų privalomi pykčio valdymo (angliškai žinomų kaip "anger management") kursai baustiems už pavojingą vairavimą.
Comment
-
Parašė indexLabai praverstų privalomi pykčio valdymo (angliškai žinomų kaip "anger management") kursai baustiems už pavojingą vairavimą.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Kurį laiką panašiai ir buvo (gal ir yra jei nieko neatkeitė?). Padėjus teises už rimtus pažeidimus ir pakartojus teorijos kursą reikdavo dar nueiti į psichologo konsultaciją. Iš žmonių teikusių konsultacijas teko girdėti, kad klientai būdavo tiek dėl sunkaus girtumo, tiek chuliganiško vairavimo.
Idealiausia būtų rimti, kokių 20 valandų, o teises atgautum tik realiai išmokęs ir parodęs, kad neprarasi savitvardos ir nepradėsi daryti nesąmonių dėl to, kad "kažkoks lopas velkasi".
Parašė Sula
Praėjusį mėnesį du kartus pervažiavau A1 ten ir atgal - antraeilininkų beveik nėra. O 1+1 kelyje kokie antraeilininkai? Šiandien iš Druskininkų tvarkingai kolona 1.5-2 km (nors eismas dar nedidelis iš esmės)Paskutinis taisė index; 2020.05.17, 21:39.Post in English - fight censorship!
Comment
-
Parašė index Rodyti pranešimąTai šaunu. O jie buvo rimti, kur realiai yra tikimybė kažką pakeisti, ar tik koks valandos trukmės susitikimas?
Šiuo metu galiojanti tvarka: https://dorkanas.lt/mokymo-trukme-ir-turinys/
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąAš šiaip dėl viso pikto pasikartosiu su savo klausimu dėl registratorių, į kurį kol kas niekas neatsakė. Ar kas nors turi patirties ir galėtų duoti patarimų, kaip policijai pateikti registratoriaus medžiagą, kad pažeidėjams liktų kuo mažiau galimybių išsisukti?♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimą
Kai dar prieš porą metų žiūrėdavau laidas apie automobilius, tai, kiek pamenu ir vieno policininko interviu, tie registratorių vaizdeliai yra labiau patariamojo pobūdžio. Padeda policijais spręsti apie eismo įvykio kaltininką, etc., bet tiesioginės tokios juridinės galios tarsi nelabai turi. Manau, jei nusiųsi, vargu ar ims ir baus, tiesiog už KET pažeidimą. Kaip ir minėjai, juk svarbu metrologiškai patvirtinta įranga, taviškė tokia nėra. Jei klystų, pataisykit kas nors.Paskutinis taisė John; 2020.05.17, 23:57.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Kad greičio viršyjimo nefiksuotų, tai taip. Bet kaip, pavyzdžiui, su ištisinių linijų kirtimu ar raudono šviesoforu? Ir kodėl tokia medžiaga veikia kaip neginčyjamas įrodymas už su parkavimu susijusius KET pažeidimus?
Parašė John Rodyti pranešimą
Kad greičio viršyjimo nefiksuotų, tai taip. Bet kaip, pavyzdžiui, su ištisinių linijų kirtimu ar raudono šviesoforu? Ir kodėl tokia medžiaga veikia kaip neginčyjamas įrodymas už su parkavimu susijusius KET pažeidimus?
O anot šios naujienos vieną pažeidėją nubaudė pagal jo paties įkeltą vaizdelį socialiniuose tinkluose, kur tiesiog matosi spidometro rodmenys:
"manymas, kad asmuo už greičio viršijimą gali būti nubaustas tik transporto priemonę užfiksavus greičio matavimo prietaisu, yra klaidingas. Pavyzdžiui, LKPT asmenį, kuris socialiniuose tinkuose nusifilmavo gerokai viršydamas greitį (nufilmavo ir spidometro rodmenis), patraukė administracinėn atsakomybėn už chuliganišką vairavimą ir greičio viršijimą. Nors nutarimas buvo skundžiamas tiek apylinkės, tiek apygardos teismui, teismai asmens skundo netenkino ir paliko galioti Lietuvos kelių policijos tarnybos priimtą nutarimą“, – pabrėžė pareigūnai „Delfi“ skirtame atsakyme.
Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/auto/baudos-kvi....d?id=84298761
"Paskutinis taisė themanual; 2020.05.18, 01:22.
- 1 patinka
Comment
-
Patirties neturiu, bet paieškojus straipsnių radau čiut.
Jeigu užfiksuotas grubus KET pažeidimas nuo pradžių iki galo (pvz. ištisinės linijos kirtimas), tai sako neva nagrinėja ir baudžia. Taip pat kitur minima, kad įrašų siunčia daug ir ne viską išnagrinėja (matyt "nerimtus" pažeidimus ignoruoja, vieno entuziasto 5 iš 100 tenagrinėja - bet šis teikia daug parkavimo pažeidimų). Svarbu neviešinti ir neredaguoti apart esmės iškirpimo.
LRT:"Kaip teisingai naudoti vaizdo registratoriais užfiksuotą medžiagą"
- 1 patinka
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Pataisyk jei klystu, bet pvz Vokietijoje rodos draudžiamas ir apvažiavimas dešine juosta.
It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
-
Parašė index Rodyti pranešimąAš A2 pastaruoju metu irgi nemažai važinėjau, irgi padėtis labai pagerėjusi. Antroje juostoje besivelkančių nėra, o net jei lenki važiuodamas lėčiau tai prisiviję nebemirksi. O ir šiaip važinėjančių 180 km/h nebelabai matosi. Gal visi BMW mirksėtojai užsikarantinavo ir dar iš namų neišlindo.
Comment
-
Parašė themanual Rodyti pranešimą
O anot šios naujienos vieną pažeidėją nubaudė pagal jo paties įkeltą vaizdelį socialiniuose tinkluose, kur tiesiog matosi spidometro rodmenys:
Bet realiai turėtų spręsti teismas, remdamasis įrodymų visuma.
Comment
-
Parašė index Rodyti pranešimą
Aš A2 pastaruoju metu irgi nemažai važinėjau, irgi padėtis labai pagerėjusi. Antroje juostoje besivelkančių nėra, o net jei lenki važiuodamas lėčiau tai prisiviję nebemirksi. O ir šiaip važinėjančių 180 km/h nebelabai matosi. Gal visi BMW mirksėtojai užsikarantinavo ir dar iš namų neišlindo.
Comment
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąJei pirma juosta vaziuoja pakankamai daug automobiliu islaikydami tarpa vienas nuo kito tarkim 50 kmh greiciu, o as antra juosta MIESTE vaziuoju pvz 65 (kur leistinas greitis tarkim 60), nematau prasmes listi kas 20 metru i pirma juosta ir veliau is jos po kiekvienos masinos. Tai as antraeilininkas ar ne?
Nes speju tiems kas atsivija mane privaziuojant is galo 80-90 kmh, turbut atrodau ziaurus antraeilininkas.
Kitas dalykas, greitkeliuose/magistralėse. Antra juosta judu tada, kai važiuoju greičiau už bendrą srautą, o yra prastas matomumas (lietus ir/ar naktis) - vėlgi kad išvengti manevravimo. Taip pat yra ir kelių kokybės klausimas. Keliuose, kur pirma juosta yra su vėžėmis, tai tiesiog nesaugu lengvajai važiuoti. Renkuos antrą.
Comment
-
Parašė RamasN Rodyti pranešimąKitas dalykas, greitkeliuose/magistralėse. Antra juosta judu tada, kai važiuoju greičiau už bendrą srautą, o yra prastas matomumas (lietus ir/ar naktis) - vėlgi kad išvengti manevravimo. Taip pat yra ir kelių kokybės klausimas. Keliuose, kur pirma juosta yra su vėžėmis, tai tiesiog nesaugu lengvajai važiuoti. Renkuos antrą.
Comment
-
Parašė RamasN Rodyti pranešimą
Kitas dalykas, greitkeliuose/magistralėse. Antra juosta judu tada, kai važiuoju greičiau už bendrą srautą, o yra prastas matomumas (lietus ir/ar naktis) - vėlgi kad išvengti manevravimo. Taip pat yra ir kelių kokybės klausimas. Keliuose, kur pirma juosta yra su vėžėmis, tai tiesiog nesaugu lengvajai važiuoti. Renkuos antrą.
- 1 patinka
Comment
Comment