Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė acetonas Rodyti pranešimą
    Miestuose antraeilininkai neproblema, ten ir taip visi važiuoja išesmės tuo pačiu greičiu, beje mieste greitis turėtų būti iki 50 km/h, o ne 50+ km/h. Užmiestyje antraeilininku dažniausiai patampama kai nori apvažiuoti lėčiau jundančius už tave ir kai tave dasigina koks BMW su šviesiom rodantis trauktis jam iš kelio, kai persirikiavimas į pirmą juostą priverstu tave kirsti per stabdžius. Tokias sukelia viršyjantys greitį ir 3 juostos trūkumas autostradoj.
    O visgi kaip yra su autostradomis ir greitkeliais dėl antraeilininkų? Ką sako kelių etiketas ir sveikas protas žinom: visada važiuoji pirma juosta, nebent kažką lenki. Bet kaip yra su KET? Ar koks nors nesusipratėlis, važiuodamas A1 antra juosta, kai pirma visiškai tuščia, ką nors pažeidžia? Ar verta tokią filmuotą medžiagą siųsti policijai ir tikėtis, kad nubaus?

    Comment


      Parašė sankauskas
      Dėl antraeilininkų, tai čia biški made up story, ar ne? Ne tiek jau mažai važinėju autostradomis, praktiškai nesu matęs kad kas nors važiuotų antra juostą, kai pirma visiškai tuščia. Arba važiuotų antra juosta ženkliai lėčiau nei leistinas greitis.
      Per maždaug 3 metus mačiau du tokius atvejus. Abu A2. Abu pasitraukė į pirmą juostą, kai mandagiai paprašiau. Vidutiniškai per metus nuvažiuoju apie 15K km, tai gaunasi maždaug 1 atvejis per 7500km. Nu turbūt nėra pati didžiausia Lietuvos kelių problema

      Comment


        Juokingai skamba bėda:
        -Antra eile važiuoja nors pirma laisva.
        -O kodėl Pats ne pirmoje jei ši laisva? "Aplenkt" sunku?

        Niekur neparašyta, kad lėtesnis eismas pirmoje juostoje. Akcentas laikytis dešiniojo važiuojamosios dalies krašto pagrinde tam, kad nebūtų priešpriešinio (tikėtinai mirtino) susidūrimo ir kad matomumas būtų 1 juostos kelyje lenkiant. Tai visiškai neaktualu, kai yra skiriamoji juosta.

        Man nesuprantama, kai lakstūnai baubia, kad nesilaiko šios taisyklės 2 juostų kelyje, kai patys nesilaiko greičio taisyklės. Nelogiškas noras vadovautis tik sau patogiomis taisyklėmis.
        Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

        Comment


          Parašė Riedis Rodyti pranešimą
          -O kodėl Pats ne pirmoje jei ši laisva? "Aplenkt" sunku?
          VW automatinis cruise control neleidžia iš dešinės lenkti, bent jau mano atveju

          Comment


            Apsunkina technologijų ir įstatymų sandūra, Vokietijoje bene draudžiama taip daryti, matyt todėl. Panašiai ir video negaliu pasileisti judančiame automobilyje, tai kaip ir beprasmė funkcija lieka.
            Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

            Comment


              Taip, lenkti antraeilininką pirma juosta "sunku".

              Civilizuotose valstybėse keliuose su 2+ juostomis niekas nelenkia per dešinę. Elementariai nesaugu pasivijus lėtesnį transportą lenkti per dešinę, nes vairuotojas pamatęs atvažiuojantį tikėtina trauksis būtent į dešinę. Vokietijoje ne kartą teko matyti kaip 3 juostų atkarpose pirma juosta pasivijęs lėtai važiuojantį antroje juostoje apvažiuoja per trečią juostą.

              Ir čia ne apie lakstūnus kalba. Kiek tenka pasivažinėt tuščia A1 ankstyvais savaitgalio rytais, dažnai sutinku ką nors ramiai stovyklaujantį antroje juostoje 90-100km/h. Asmeniškai jaučiuosi šiknius abiem atvejais - tiek aplenkdamas pirma ir rizikuodamas, kad įsirikiuos man į šoną (yra buvę kai nedaug trūko), tiek sėsdamas ant šiknos kol pasitrauks į pirmą juostą.

              Comment


                Parašė Riedis Rodyti pranešimą
                Niekur neparašyta, kad lėtesnis eismas pirmoje juostoje. Akcentas laikytis dešiniojo važiuojamosios dalies krašto pagrinde tam, kad nebūtų priešpriešinio (tikėtinai mirtino) susidūrimo ir kad matomumas būtų 1 juostos kelyje lenkiant. Tai visiškai neaktualu, kai yra skiriamoji juosta.
                Man nesuprantama, kai lakstūnai baubia, kad nesilaiko šios taisyklės 2 juostų kelyje, kai patys nesilaiko greičio taisyklės. Nelogiškas noras vadovautis tik sau patogiomis taisyklėmis.
                Yra taisyklė
                119. Vairuotojas privalo važiuoti kuo arčiau dešiniojo važiuojamosios dalies krašto.
                kuri galioja nepriklausomai nuo greičio ar to, ar esi vienintelis ar ne kelyje.
                Tai kokio b jis iš viso važiuoja antroje juostoje ir priverčia lenkti per pirmą ?
                Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                Comment


                  Ta taisyklė pernelyg bendra ir nedetalizuota. Tada kam tos papildomos juostos:

                  Kad visi suvažiuotų į dešiniąją ir tik ties posūkiu kairėn rikiuotųsi?

                  Kad praleisti nelegaliai viršijančius maksimalų to ruožo greitį? (nepažeidžiant netrukdymo eismui taisyklę)

                  Daugeliu atveju neracionali taisyklė vadovautis judriame mieste. Važiuoji leistinu maksimaliu greičiu ruožuose, kur vengi važiuojančių lėčiau, kelių įvažiavimų/išvažiavimų dešinėje, tikiesi posūkio kairėje. Dalinai suprantu taisyklę visiškai tuščiam kelyje, bet nuo ryto iki vakaro Vilniuje tokių situacijų itin mažai.
                  Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                  Comment


                    Ne visi pirma juosta važiuoja maksimaliu leistinu greičiu. Ypač kur yra daug išsukimų į dešinę ir t.t.

                    Ne apie tuos atvejus kai daug eismo ir abi juostos užkištos ir šnekam.

                    Comment


                      Parašė sankauskas

                      Tai lenkimas vidine puse draudžiamas daug kur.
                      Bet jei kalbam apie autostradas, tai ten techniškai kalbant lenkimas ir nevyksta, tik apvažiavimas.

                      Tai jei tu važiuoji pirma juosta tarkim 130kmh, koks tau skirtumas kad kažkas važiuoja antra juosta 80kmh?
                      P.S. na, aišku, tarkim važiuoji pirma juosta 130, prisiveji kažką, važiuojanti 110, norėtum apvažiuoti, bet antroje juostoje kažkas važiuoja 80kmh, ir tau trukdo, tada taip, tokie antraeilininkai užknistų. Bet per mano 15 metų važinėjimo nėra buvo tokio atvejo.
                      Pataisyk jei klystu, bet pvz Vokietijoje rodos draudžiamas ir apvažiavimas dešine juosta.

                      Tarkim prisiveju kažką. Pamato per veidrodėlį ir visgi sumąsto persirikiuot į pirmą kai jau esu prie pat jo. Tuo metu kaip tik jį imu per pirmą juostą. Truputi nesaugu. Ar ne?

                      Comment


                        Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                        Ne visi pirma juosta važiuoja maksimaliu leistinu greičiu. Ypač kur yra daug išsukimų į dešinę ir t.t.

                        Ne apie tuos atvejus kai daug eismo ir abi juostos užkištos ir šnekam.
                        Noriu pasakyti, kad taisyklė atrodo nelogiška jei važiuoji antra juosta maksimaliu leistinu greičiu. Tavęs paprasčiausiai legaliai niekas (ne spec. tarnybų) negali apvažiuoti. Juolab kai važiuoji nors ir truputį greičiau nei srautas dešiniau. Neturiu omenyje spūsčių, paprasčiausiai net ir esant kokiems 10 auto 1km ruože. Jei tarp jų po 100m tarpas, tai ar racionalu į kiekvieną jų landžioti jei akivaizdžiai greičiau važiuoji. O iš nugaros nori viršydamas greitį aplenkti. Tai yra dažniausiai mano sutinkama situacija.

                        Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                        Comment


                          Parašė Riedis Rodyti pranešimą

                          Noriu pasakyti, kad taisyklė atrodo nelogiška jei važiuoji antra juosta maksimaliu leistinu greičiu. Tavęs paprasčiausiai legaliai niekas (ne spec. tarnybų) negali apvažiuoti. Juolab kai važiuoji nors ir truputį greičiau nei srautas dešiniau. Neturiu omenyje spūsčių, paprasčiausiai net ir esant kokiems 10 auto 1km ruože. Jei tarp jų po 100m tarpas, tai ar racionalu į kiekvieną jų landžioti jei akivaizdžiai greičiau važiuoji. O iš nugaros nori viršydamas greitį aplenkti. Tai yra dažniausiai mano sutinkama situacija.
                          Kitaip sakant jei randi atvejų kada įstatymas galbūt nėra visiškai logiškas, tai visas įstatymas yra nesąmonė ir jo nereikia laikytis?

                          Net ir toms pačioms spec tarnyboms bus paprasčiau pro tave pravažiuoti jei laikysies pirmos juostos Ir kiek man tenka sutikti tokių tinginčių grįžti į pirmą juostą autostadoje - važiuoja lėčiau už leistiną greitį. Gal pasitaiko ir kitokių atvejų, bet greičio neviršiju, tad kitų leistinu greičiu važiuojančių netenka prisivyti.

                          Asmeniškai nematau problemos persirikiuoti į visus saugius tarpus. Nesvarbu ar važiuoju lėčiau nei leistina ar maksimaliu leistinu greičiu. Jei kažkam tryda ar kalė gimdo - tegu skuba. Taip pat netenka dairytis ar spec tarnybos neatvažiuoja, kas irgi padaro važiavimą malonesniu.

                          Comment


                            Jei pirma juosta vaziuoja pakankamai daug automobiliu islaikydami tarpa vienas nuo kito tarkim 50 kmh greiciu, o as antra juosta MIESTE vaziuoju pvz 65 (kur leistinas greitis tarkim 60), nematau prasmes listi kas 20 metru i pirma juosta ir veliau is jos po kiekvienos masinos. Tai as antraeilininkas ar ne?
                            Nes speju tiems kas atsivija mane privaziuojant is galo 80-90 kmh, turbut atrodau ziaurus antraeilininkas.
                            Paskutinis taisė SoulMulticast; 2020.05.17, 17:31.

                            Comment


                              Labiau greičio viršytojas kuriam trukdo antraeilininkai

                              Comment


                                Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                                Jei pirma juosta vaziuoja pakankamai daug automobiliu islaikydami tarpa vienas nuo kito tarkim 50 kmh greiciu, o as antra juosta MIESTE vaziuoju pvz 65 (kur leistinas greitis tarkim 60), nematau prasmes listi kas 20 metru i pirma juosta ir veliau is jos po kiekvienos masinos. Tai as antraeilininkas ar ne?
                                Nes speju tiems kas atsivija mane privaziuojant is galo 80-90 kmh, turbut atrodau ziaurus antraeilininkas.
                                Nieks neturi nenuginčijamų atsakymų į tokius klausimus nuoširdžiai manau, jog daugumai net nerūpi, apart delfi komentatorių ir bmw vairuotojų, arba rūpi tik kol sukioja baranką būdami įpykę ant viso pasaulio dėl nesusijusių priežasčių

                                Comment


                                  Na idomi logika.. jei aš važiuoju greičiau nei tie kurie varo pirma juosta, tai juos turiu teise aplenkt, bet tie kas važiuoja grečiau nei aš yra buduliai ir tegul smaukosi iš paskos.. genialu.

                                  Comment



                                    Iš piršto laužtos problemos. Jei važiuoju pirma juosta 120-130 km/h, tai man nelabai rūpi, kokiu greičiu važiuojama 2-a juosta: kai kas aplenkia, kai kas atsilieka.

                                    Comment


                                      Suprantu, kad diskusija prasidėjo nuo autostrados, bet norėjau akcentuoti, kad šios taisykės puoselėtojai dažniausiai nori iškrapštyti nedrįstančius viršyti arba mažai viršijančius greitį. Tai itin aktualu ir dažna mieste, kai skubama vardan skubėjimo.

                                      Ne vieną jau konfrontavau, pavojingai manevravusį tokia situacija. Visais atvejais piktinosi, kad nesivadovauju laikymųsi dešinėje, nors greitį patys viršija ir pavojingai manevruoja (visiškai neesant reikalui - road rage). Laiko pasiginčyti randa. Atvažiavę iki vietos nebėga iš mašinos į skubamą vietą. Tiesiog gilesnės stresinės bėdos.
                                      Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                                      Comment


                                        Parašė index
                                        Labai praverstų privalomi pykčio valdymo (angliškai žinomų kaip "anger management") kursai baustiems už pavojingą vairavimą.
                                        Kurį laiką panašiai ir buvo (gal ir yra jei nieko neatkeitė?). Padėjus teises už rimtus pažeidimus ir pakartojus teorijos kursą reikdavo dar nueiti į psichologo konsultaciją. Iš žmonių teikusių konsultacijas teko girdėti, kad klientai būdavo tiek dėl sunkaus girtumo, tiek chuliganiško vairavimo.

                                        Comment


                                          Parašė index
                                          Labai praverstų privalomi pykčio valdymo (angliškai žinomų kaip "anger management") kursai baustiems už pavojingą vairavimą.
                                          Praėjusį mėnesį du kartus pervažiavau A1 ten ir atgal - antraeilininkų beveik nėra. O 1+1 kelyje kokie antraeilininkai? Šiandien iš Druskininkų tvarkingai kolona 1.5-2 km (nors eismas dar nedidelis iš esmės)

                                          Comment

                                          Working...
                                          X