Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Aš kažkiek pritarčiau Jono iniciatyvai, jei jis filmuos:
    - piktybinius antraeilininkus, važiuojančius kairėje juostoje trečia pavara ir
    - sekcijose į kairę stovinčius su pusantros mašinos tarpais ir nepaliekančius vietos važiuojatiems tiesiai.
    Tai kad čia labai subjektyvūs (ne)pažeidimai, gal pirmas punktas jei kalbame apie magistralę be kairių posūkių ir susilauktų policijos dėmesio (ir tai turėtų būti pažeidimas itin aiškus ir ilgas laiko tarpe), kiti be šansų.
    Pražilsi jei bandysi informuoti kiekvieną tokį įvykį policijai, o ir kokia prasmė, jeigu jų policija netiria?

    Be to John minėjo jog fiksuos grubius pažeidimus, o tokių vadint grubiais tai net liežuvis neapsiverčia.

    Aš prieš kelias dienas važiuodamas dviračiu mačiau, kaip SUV dideliu greičiu nestodamas padarė dešinį posūkį per raudoną (ten net nėra žalios rodyklės). Jeigu būčiau dvidešimt metrų arčiau sankryžoje (man buvo žalia), tai už antroje juostoje stovinčių automobilių tikrai nebūtų manęs matęs ir galimai būtų net užmušęs (važiavau miesto dviračiu be šalmo). Sankryža deja nefilmuojama, bet dabar rimtai svarstau įsigyti kokį nors gopro, kad kitą kartą turėčiau įrodymus su kuriais galėčiau priduoti tokius potencialius žudikus policijai.
    Paskutinis taisė themanual; 2020.05.16, 10:25.

    Comment


      Parašė themanual Rodyti pranešimą

      Tai kad čia labai subjektyvūs (ne)pažeidimai, gal pirmas punktas jei kalbame apie magistralę be kairių posūkių ir susilauktų policijos dėmesio (ir tai turėtų būti pažeidimas itin aiškus ir ilgas laiko tarpe), kiti be šansų. Pražilsi jei bandysi informuoti kiekvieną tokį įvykį policijai, o ir kokia prasmė, jeigu jų policija netiria?

      Be to John minėjo jog fiksuos grubius pažeidimus, o tokių vadint grubiais tai net liežuvis neapsiverčia.
      Aišku, kad antareilininkai ir perteklinis atstumas tarp mašinų yra smulkūs pažeidimai - kaip ir pvz., parkavimo taisyklių nesilaikymas; bet kai jų yra labai daug.
      Bet galima rasti būdą ir juos nuskalpuoti. Amerikoje al Caponę pasodino ne už mafijozinius darbelius, o už mokesčių nemokėjimą. Apie 30% važiuojančių per lėtai ir 50% stovinčių sankryžoje su pusantros mašinos tarpu kažką naršo savo telefonuose.

      Comment


        Parašė Romas Rodyti pranešimą
        Apie 30% važiuojančių per lėtai
        Čia apie minimalaus greičio ženklą? Neatsimenu kada jį paskutinį kartą kur nors mačiau.

        Click image for larger version

Name:	414_orig.jpg
Views:	15
Size:	12,1 kB
ID:	1802367
        If a lion could speak, we could not understand him.

        Comment


          Miestuose antraeilininkai neproblema, ten ir taip visi važiuoja išesmės tuo pačiu greičiu, beje mieste greitis turėtų būti iki 50 km/h, o ne 50+ km/h. Užmiestyje antraeilininku dažniausiai patampama kai nori apvažiuoti lėčiau jundančius už tave ir kai tave dasigina koks BMW su šviesiom rodantis trauktis jam iš kelio, kai persirikiavimas į pirmą juostą priverstu tave kirsti per stabdžius. Tokias sukelia viršyjantys greitį ir 3 juostos trūkumas autostradoj.

          Comment


            Parašė Romas Rodyti pranešimą
            Aš kažkiek pritarčiau Jono iniciatyvai, jei jis filmuos:
            - piktybinius antraeilininkus, važiuojančius kairėje juostoje trečia pavara ir
            - sekcijose į kairę stovinčius su pusantros mašinos tarpais ir nepaliekančius vietos važiuojatiems tiesiai.
            Šiaip kodėl gi ne, nes su tokiais ir pats susiduriu kai kuriuose keliuose. Bet iškart kyla klausimas, kokį KET punktą jie pažeidžia? Ir kokie šansai, kad vaizdo medžiaga su tokiais atvejais bus pripažįstama kaip įrodymas policijoje, dėl kurio tokie pažeidėjai (su sąlyga, kad jie kažką pažeidžia) bus nubausti?

            Kaip suprantu, pavyzdžiui, net ir už labai didelį greičio viršyjimą, net ir su GPS apskaičiuotu greičiu, rodomu ekrane, ko nors įduoti nepavyks, nes nesertifikuota ar kažkaip panašiai. Bet galima įduoti už ištisinės linijos kirtimą, raudono šviesoforo nepaisymą, pavojingą manevravimą ir panašius akivaizdžius pažeidimus, kurie aiškiai matosi video medžiagoje ir kurių negalima interpretuoti kaip nors kitaip, nei KET aprašytas pažeidimas.

            Comment


              Parašė acetonas Rodyti pranešimą
              Miestuose antraeilininkai neproblema, ten ir taip visi važiuoja išesmės tuo pačiu greičiu, beje mieste greitis turėtų būti iki 50 km/h, o ne 50+ km/h. Užmiestyje antraeilininku dažniausiai patampama kai nori apvažiuoti lėčiau jundančius už tave ir kai tave dasigina koks BMW su šviesiom rodantis trauktis jam iš kelio, kai persirikiavimas į pirmą juostą priverstu tave kirsti per stabdžius. Tokias sukelia viršyjantys greitį ir 3 juostos trūkumas autostradoj.
              O visgi kaip yra su autostradomis ir greitkeliais dėl antraeilininkų? Ką sako kelių etiketas ir sveikas protas žinom: visada važiuoji pirma juosta, nebent kažką lenki. Bet kaip yra su KET? Ar koks nors nesusipratėlis, važiuodamas A1 antra juosta, kai pirma visiškai tuščia, ką nors pažeidžia? Ar verta tokią filmuotą medžiagą siųsti policijai ir tikėtis, kad nubaus?

              Comment


                Parašė sankauskas
                Dėl antraeilininkų, tai čia biški made up story, ar ne? Ne tiek jau mažai važinėju autostradomis, praktiškai nesu matęs kad kas nors važiuotų antra juostą, kai pirma visiškai tuščia. Arba važiuotų antra juosta ženkliai lėčiau nei leistinas greitis.
                Per maždaug 3 metus mačiau du tokius atvejus. Abu A2. Abu pasitraukė į pirmą juostą, kai mandagiai paprašiau. Vidutiniškai per metus nuvažiuoju apie 15K km, tai gaunasi maždaug 1 atvejis per 7500km. Nu turbūt nėra pati didžiausia Lietuvos kelių problema

                Comment


                  Juokingai skamba bėda:
                  -Antra eile važiuoja nors pirma laisva.
                  -O kodėl Pats ne pirmoje jei ši laisva? "Aplenkt" sunku?

                  Niekur neparašyta, kad lėtesnis eismas pirmoje juostoje. Akcentas laikytis dešiniojo važiuojamosios dalies krašto pagrinde tam, kad nebūtų priešpriešinio (tikėtinai mirtino) susidūrimo ir kad matomumas būtų 1 juostos kelyje lenkiant. Tai visiškai neaktualu, kai yra skiriamoji juosta.

                  Man nesuprantama, kai lakstūnai baubia, kad nesilaiko šios taisyklės 2 juostų kelyje, kai patys nesilaiko greičio taisyklės. Nelogiškas noras vadovautis tik sau patogiomis taisyklėmis.
                  Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                  Comment


                    Parašė Riedis Rodyti pranešimą
                    -O kodėl Pats ne pirmoje jei ši laisva? "Aplenkt" sunku?
                    VW automatinis cruise control neleidžia iš dešinės lenkti, bent jau mano atveju

                    Comment


                      Apsunkina technologijų ir įstatymų sandūra, Vokietijoje bene draudžiama taip daryti, matyt todėl. Panašiai ir video negaliu pasileisti judančiame automobilyje, tai kaip ir beprasmė funkcija lieka.
                      Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                      Comment


                        Taip, lenkti antraeilininką pirma juosta "sunku".

                        Civilizuotose valstybėse keliuose su 2+ juostomis niekas nelenkia per dešinę. Elementariai nesaugu pasivijus lėtesnį transportą lenkti per dešinę, nes vairuotojas pamatęs atvažiuojantį tikėtina trauksis būtent į dešinę. Vokietijoje ne kartą teko matyti kaip 3 juostų atkarpose pirma juosta pasivijęs lėtai važiuojantį antroje juostoje apvažiuoja per trečią juostą.

                        Ir čia ne apie lakstūnus kalba. Kiek tenka pasivažinėt tuščia A1 ankstyvais savaitgalio rytais, dažnai sutinku ką nors ramiai stovyklaujantį antroje juostoje 90-100km/h. Asmeniškai jaučiuosi šiknius abiem atvejais - tiek aplenkdamas pirma ir rizikuodamas, kad įsirikiuos man į šoną (yra buvę kai nedaug trūko), tiek sėsdamas ant šiknos kol pasitrauks į pirmą juostą.

                        Comment


                          Parašė Riedis Rodyti pranešimą
                          Niekur neparašyta, kad lėtesnis eismas pirmoje juostoje. Akcentas laikytis dešiniojo važiuojamosios dalies krašto pagrinde tam, kad nebūtų priešpriešinio (tikėtinai mirtino) susidūrimo ir kad matomumas būtų 1 juostos kelyje lenkiant. Tai visiškai neaktualu, kai yra skiriamoji juosta.
                          Man nesuprantama, kai lakstūnai baubia, kad nesilaiko šios taisyklės 2 juostų kelyje, kai patys nesilaiko greičio taisyklės. Nelogiškas noras vadovautis tik sau patogiomis taisyklėmis.
                          Yra taisyklė
                          119. Vairuotojas privalo važiuoti kuo arčiau dešiniojo važiuojamosios dalies krašto.
                          kuri galioja nepriklausomai nuo greičio ar to, ar esi vienintelis ar ne kelyje.
                          Tai kokio b jis iš viso važiuoja antroje juostoje ir priverčia lenkti per pirmą ?
                          Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                          Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                          Comment


                            Ta taisyklė pernelyg bendra ir nedetalizuota. Tada kam tos papildomos juostos:

                            Kad visi suvažiuotų į dešiniąją ir tik ties posūkiu kairėn rikiuotųsi?

                            Kad praleisti nelegaliai viršijančius maksimalų to ruožo greitį? (nepažeidžiant netrukdymo eismui taisyklę)

                            Daugeliu atveju neracionali taisyklė vadovautis judriame mieste. Važiuoji leistinu maksimaliu greičiu ruožuose, kur vengi važiuojančių lėčiau, kelių įvažiavimų/išvažiavimų dešinėje, tikiesi posūkio kairėje. Dalinai suprantu taisyklę visiškai tuščiam kelyje, bet nuo ryto iki vakaro Vilniuje tokių situacijų itin mažai.
                            Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                            Comment


                              Ne visi pirma juosta važiuoja maksimaliu leistinu greičiu. Ypač kur yra daug išsukimų į dešinę ir t.t.

                              Ne apie tuos atvejus kai daug eismo ir abi juostos užkištos ir šnekam.

                              Comment


                                Parašė sankauskas

                                Tai lenkimas vidine puse draudžiamas daug kur.
                                Bet jei kalbam apie autostradas, tai ten techniškai kalbant lenkimas ir nevyksta, tik apvažiavimas.

                                Tai jei tu važiuoji pirma juosta tarkim 130kmh, koks tau skirtumas kad kažkas važiuoja antra juosta 80kmh?
                                P.S. na, aišku, tarkim važiuoji pirma juosta 130, prisiveji kažką, važiuojanti 110, norėtum apvažiuoti, bet antroje juostoje kažkas važiuoja 80kmh, ir tau trukdo, tada taip, tokie antraeilininkai užknistų. Bet per mano 15 metų važinėjimo nėra buvo tokio atvejo.
                                Pataisyk jei klystu, bet pvz Vokietijoje rodos draudžiamas ir apvažiavimas dešine juosta.

                                Tarkim prisiveju kažką. Pamato per veidrodėlį ir visgi sumąsto persirikiuot į pirmą kai jau esu prie pat jo. Tuo metu kaip tik jį imu per pirmą juostą. Truputi nesaugu. Ar ne?

                                Comment


                                  Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                                  Ne visi pirma juosta važiuoja maksimaliu leistinu greičiu. Ypač kur yra daug išsukimų į dešinę ir t.t.

                                  Ne apie tuos atvejus kai daug eismo ir abi juostos užkištos ir šnekam.
                                  Noriu pasakyti, kad taisyklė atrodo nelogiška jei važiuoji antra juosta maksimaliu leistinu greičiu. Tavęs paprasčiausiai legaliai niekas (ne spec. tarnybų) negali apvažiuoti. Juolab kai važiuoji nors ir truputį greičiau nei srautas dešiniau. Neturiu omenyje spūsčių, paprasčiausiai net ir esant kokiems 10 auto 1km ruože. Jei tarp jų po 100m tarpas, tai ar racionalu į kiekvieną jų landžioti jei akivaizdžiai greičiau važiuoji. O iš nugaros nori viršydamas greitį aplenkti. Tai yra dažniausiai mano sutinkama situacija.

                                  Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                                  Comment


                                    Parašė Riedis Rodyti pranešimą

                                    Noriu pasakyti, kad taisyklė atrodo nelogiška jei važiuoji antra juosta maksimaliu leistinu greičiu. Tavęs paprasčiausiai legaliai niekas (ne spec. tarnybų) negali apvažiuoti. Juolab kai važiuoji nors ir truputį greičiau nei srautas dešiniau. Neturiu omenyje spūsčių, paprasčiausiai net ir esant kokiems 10 auto 1km ruože. Jei tarp jų po 100m tarpas, tai ar racionalu į kiekvieną jų landžioti jei akivaizdžiai greičiau važiuoji. O iš nugaros nori viršydamas greitį aplenkti. Tai yra dažniausiai mano sutinkama situacija.
                                    Kitaip sakant jei randi atvejų kada įstatymas galbūt nėra visiškai logiškas, tai visas įstatymas yra nesąmonė ir jo nereikia laikytis?

                                    Net ir toms pačioms spec tarnyboms bus paprasčiau pro tave pravažiuoti jei laikysies pirmos juostos Ir kiek man tenka sutikti tokių tinginčių grįžti į pirmą juostą autostadoje - važiuoja lėčiau už leistiną greitį. Gal pasitaiko ir kitokių atvejų, bet greičio neviršiju, tad kitų leistinu greičiu važiuojančių netenka prisivyti.

                                    Asmeniškai nematau problemos persirikiuoti į visus saugius tarpus. Nesvarbu ar važiuoju lėčiau nei leistina ar maksimaliu leistinu greičiu. Jei kažkam tryda ar kalė gimdo - tegu skuba. Taip pat netenka dairytis ar spec tarnybos neatvažiuoja, kas irgi padaro važiavimą malonesniu.

                                    Comment


                                      Jei pirma juosta vaziuoja pakankamai daug automobiliu islaikydami tarpa vienas nuo kito tarkim 50 kmh greiciu, o as antra juosta MIESTE vaziuoju pvz 65 (kur leistinas greitis tarkim 60), nematau prasmes listi kas 20 metru i pirma juosta ir veliau is jos po kiekvienos masinos. Tai as antraeilininkas ar ne?
                                      Nes speju tiems kas atsivija mane privaziuojant is galo 80-90 kmh, turbut atrodau ziaurus antraeilininkas.
                                      Paskutinis taisė SoulMulticast; 2020.05.17, 18:31.

                                      Comment


                                        Labiau greičio viršytojas kuriam trukdo antraeilininkai

                                        Comment


                                          Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                                          Jei pirma juosta vaziuoja pakankamai daug automobiliu islaikydami tarpa vienas nuo kito tarkim 50 kmh greiciu, o as antra juosta MIESTE vaziuoju pvz 65 (kur leistinas greitis tarkim 60), nematau prasmes listi kas 20 metru i pirma juosta ir veliau is jos po kiekvienos masinos. Tai as antraeilininkas ar ne?
                                          Nes speju tiems kas atsivija mane privaziuojant is galo 80-90 kmh, turbut atrodau ziaurus antraeilininkas.
                                          Nieks neturi nenuginčijamų atsakymų į tokius klausimus nuoširdžiai manau, jog daugumai net nerūpi, apart delfi komentatorių ir bmw vairuotojų, arba rūpi tik kol sukioja baranką būdami įpykę ant viso pasaulio dėl nesusijusių priežasčių

                                          Comment

                                          Working...
                                          X