Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą
    nematau problemos, kai gatvės tuščios, greitai važiuoti yra ir saugu, ir patogu. Reiktų lyginti su avarijų skaičiumi. Bet aišku, ideali proga papildyti biudžetą, nes kitų būdų tuoj ženkliai sumažės...
    Taip, lieka tik pritarti.
    Draudikai jau pasidalino statistika, kad draudiminių įvykių sumažėjo kartais.

    Kam tos statistikos neužtenka, gali pažiūrėti Google ar Applle mobilumo pokyčius

    Mėgavimasis greičio viršijimo pažeidimų skaičiumi naudojant brangius ir nereikalingus naujus matuoklius šioje situacijoje geriausiu atveju yra beprasmis resursų švaistymas,

    Comment


      Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą
      nematau problemos, kai gatvės tuščios, greitai važiuoti yra ir saugu, ir patogu.
      Standartinė tvorų bei požeminių perėjų šalininkų logika. O realybėje, atsipalaidavimas netikėtos kliūties atveju veda prie skaudesnių pasekmių.
      p.s. Romai, avarijų sumažėjo, nes sumažėjo pačių vairuotojų, ar todėl, kad greičiau važiuoti galima?

      Comment


        Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą
        nematau problemos, kai gatvės tuščios, greitai važiuoti yra ir saugu, ir patogu. Reiktų lyginti su avarijų skaičiumi. Bet aišku, ideali proga papildyti biudžetą, nes kitų būdų tuoj ženkliai sumažės...
        Greaitai važiuoti saugu nėra niekada, o ypač lietuvoje žinan mūsų kelininkų darbo kokybę.

        Comment


          Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą
          nematau problemos, kai gatvės tuščios, greitai važiuoti yra ir saugu, ir patogu. Reiktų lyginti su avarijų skaičiumi. Bet aišku, ideali proga papildyti biudžetą, nes kitų būdų tuoj ženkliai sumažės...
          Didelis greitis - ne vien tik saugumo klausimas. Tai dar ir didesnis triukšmas ir didesnė tarša. Jei gyventum prie kelio, ar norėtum, kad ten lakstytu didesniu nei leistinu greičiu naktimis, kai yra "tikrai" saugu?

          Comment


            Panagrinėjau Justiniškių g. C kat. Čia kai važiuojama greičiau nei įprasta ar leistina:

            Atlikdamas chuliganišką manevrą Vilniuje apsivertė automobilis „Audi“
            2011-12-09 https://kauno.diena.lt/naujienos/nel...is-audi-277004
            Susidūrę automobiliai užlėkė ant šaligatvio, „Audi“ apvirto ant šono. <...>
            „Aš net nespėjau sureaguoti. Jis gal labai į degalinę skubėjo“, – sakė opelio vairuotojas. <...>
            Pirminiais duomenimis, „Audi“ vairuotojas buvo blaivus. Kai įvyko avarija, Vilniuje dar nesnigo, matomumas buvo geras, buvo neslidu.
            Vilniuje apvirto automobilis: ir vėl kaltas kažkas kitas
            2016-02-23 https://www.15min.lt/naujiena/aktual...-585909?copied
            Mašina vertėsi nuo mikroautobuso „Fiat“ smūgio į galą. Pastarasis nespėjo laiku pristabdyti, nes nesilaikė saugaus atstumo ir nesitikėjo, kad taip staigiai stabdys „Peugeot“. O pastarajam esą teko žaibiškai lėtinti greitį, nes prieš jį netikėtai sustojo kažkoks traktorius.
            Vilniuje – girto BMW vairuotojo skrydis: išdaužė tvorą, trenkėsi į automobilį ir vertėsi
            2020-04-13 https://www.15min.lt/naujiena/aktual...1303170?copied
            BMW vairuotojas, gimęs 2000 m., nepasirinko saugaus greičio ir nesuvaldė automobilio. Jis atsitrenkė į tvorą, vertėsi ir dar kliudė antrąja juosta važiavusį automobilį.
            Tai stumi sau, kokį kūdikio vežimėlį šaligatviu ir matai, kaip atskrenda koks duslintuvo bakelis ar šiaip variklio skyriaus detalė pro akis. Neblogai. Žinoma, prie mažesnio ir saugesnio greičio automobiliai nepasiverčia ir šiaip jau detalės neskairdo į visas įmanomas puses.
            ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

            Comment


              hmm, visi ereliai iš Vilniaus, kvepia ponas tendencingumu
              As much power as necessary, as much freedom as possible

              Comment


                Parašė Romas Rodyti pranešimą

                Taip, lieka tik pritarti.
                Draudikai jau pasidalino statistika, kad draudiminių įvykių sumažėjo kartais.

                Kam tos statistikos neužtenka, gali pažiūrėti Google ar Applle mobilumo pokyčius

                Mėgavimasis greičio viršijimo pažeidimų skaičiumi naudojant brangius ir nereikalingus naujus matuoklius šioje situacijoje geriausiu atveju yra beprasmis resursų švaistymas,
                Na taip, įvykių sumažėjo kartais (tarkim, 2 kartus). Nes automobilių sumažėjo dešimtimis kartų (tarkim, 10 kartų). Ergo, tuščiomis gatvėmis lakstantys kelių gaideliai yra 5 kartus pavojingesni nei statistinis vairuotojas.

                O brangus greičio matuoklis atsiperka turbūt per 1 mėnesį.
                Paskutinis taisė sankauskas; 2020.04.18, 11:55.
                If a lion could speak, we could not understand him.

                Comment


                  va koks puikus pavyzdys kaip kyla melagienos: išburiame du skaičius visiškai iš Palubinsko (šiuo atveju 2 ir 10, pridedame tarkime dėl būrimo galimos paklaidos), tada gauname trečią (5), prie kurio "tarkime" jau nebereikia, nes įvertis kaip ir gautas apskaičiavus, taigi beveik visiškai tikslus. Bravo!
                  As much power as necessary, as much freedom as possible

                  Comment


                    Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą
                    hmm, visi ereliai iš Vilniaus, kvepia ponas tendencingumu
                    Nagrinėji gatvę Vilniuje ir stebiesi kad visi įvikiai Vilniuje. What?

                    Comment


                      Parašė sankauskas

                      Čia tiesiog buvo statistikos pradžiamokslis apie sample size ir absoliučius vs reliatyvius skaičius.
                      Yra toks šiai diskusijai tinkantis posakis, bet teks išsiversti:
                      --- when someone says something irrelevant and thinks he contributed ---

                      As much power as necessary, as much freedom as possible

                      Comment


                        Parašė dondc Rodyti pranešimą
                        Panagrinėjau Justiniškių g. C kat. Čia kai važiuojama greičiau nei įprasta ar leistina:
                        O kai perskaitai ne vien antraštes paaiškėja kad:

                        Parašė dondc Rodyti pranešimą
                        Atlikdamas chuliganišką manevrą Vilniuje apsivertė automobilis „Audi“
                        2011-12-09 https://kauno.diena.lt/naujienos/nel...is-audi-277004
                        Audi vairuotojas stačiu kampu iš antros juostos sugalvojo pasukti į degalinę ...

                        Parašė dondc Rodyti pranešimą
                        Vilniuje apvirto automobilis: ir vėl kaltas kažkas kitas
                        2016-02-23 https://www.15min.lt/naujiena/aktual...-585909?copied
                        ...„Peugeot“ avariją matęs liudininkas 15min teigė, kad mašina vertėsi nuo mikroautobuso „Fiat“ smūgio į galą. Pastarasis nespėjo laiku pristabdyti, nes nesilaikė saugaus atstumo ir nesitikėjo, kad taip staigiai stabdys „Peugeot“...


                        Parašė dondc Rodyti pranešimą
                        Vilniuje – girto BMW vairuotojo skrydis: išdaužė tvorą, trenkėsi į automobilį ir vertėsi
                        2020-04-13 https://www.15min.lt/naujiena/aktual...1303170?copied
                        ...Paaiškėjo, kad BMW vairuotojas nemažai išgėręs, į alkoholio matuoklį jis įpūtė 1,85 prom. ...


                        Comment


                          Važiuojant lėtai visos tos avarijos tebūtų maži eismo įvykiai, o ne apvirtimai, išlėkimai ir išdaužymai.
                          Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                          Comment


                            Parašė Riedis Rodyti pranešimą
                            Važiuojant lėtai visos tos avarijos tebūtų maži eismo įvykiai, o ne apvirtimai, išlėkimai ir išdaužymai.
                            Koks leistinas greitis su 1.85 prom.? Turiu omeny vairuojant, ne krovinio teisėmis.

                            Comment


                              Gal kas turi patarimų ar rekomendacijų, kaip reikia įdavinėti KET pažeidėjus, naudojant registratoriaus video medžiagą, kaip įrodymą? Įsigijau filmavimo įrenginį, bet noriu būti tikras, kad pavojingiems pažeidėjams liktų kuo mažiau galimybių kaip nors išsisukti dėl ne maksimaliai teisingai pateiktos įvykio medžiagos.

                              Comment


                                Jei kas nors pavojingai pažeidinėja, aišku, sveika pranešti policijai

                                Bet pas patį pranešinėjimas tampa panašus į sportą, teikiantį malonumą dėl paties pranešinėjimo - kad tik kam nors blogiau būtų.

                                Ir iš kur toks noras pralenkti Pavliką Morozovą?

                                Comment


                                  Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                  Jei kas nors pavojingai pažeidinėja, aišku, sveika pranešti policijai

                                  Bet pas patį pranešinėjimas tampa panašus į sportą, teikiantį malonumą dėl paties pranešinėjimo - kad tik kam nors blogiau būtų.

                                  Ir iš kur toks noras pralenkti Pavliką Morozovą?
                                  Jokiu būdu ne "kam nors", o tik tiems, kurie tyčia ir grubiai pažeidžia taisykles, taip sukeldami pavojų kitiems. Kur kas keisčiau atrodo liguistas noras tokius dangstyti. O kas tas Pavlikas Marozovas, tiesą sakant, nelabai įsivaizduoju. Kažkoks Tarybinių filmų herojus?

                                  Comment


                                    IMHO geriau rašyti sovietinių, o ne Tarybinių.

                                    Comment


                                      Aš kažkiek pritarčiau Jono iniciatyvai, jei jis filmuos:
                                      - piktybinius antraeilininkus, važiuojančius kairėje juostoje trečia pavara ir
                                      - sekcijose į kairę stovinčius su pusantros mašinos tarpais ir nepaliekančius vietos važiuojatiems tiesiai.

                                      Comment


                                        Parašė Romas
                                        Aš kažkiek pritarčiau Jono iniciatyvai, jei jis filmuos:
                                        - piktybinius antraeilininkus, važiuojančiua kairėje juostoje trečiapavara ir
                                        - sekcijose į kairę stovinčus su pusantros masinos tarpais ir nepaliekančius vietos vaziuojatiems tiesiai.
                                        Kovoti reiktų su priežastimis, o ne pasekmėmis. Šių pasekmių priežastis yra bloga infrastruktūra, kelianti baimes nepatyrusiems vairuotojams. Antraeilininkais tampama pagrinde dėl a) pirmoje juostoje esančių balų, šulinių ir t.t., b) nes reikės sukti kairėn, o dėl didelių greičių bijoma nespėti laiku persirikiuoti. Na ir tarpai tarp automobilių yra pagal rekomendacijas, tai čia nepažeidimas, o veikiau neatitinkantis srautų juostos ilgis.

                                        Comment


                                          Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                                          Antraeilininkais tampama pagrinde dėl a) pirmoje juostoje esančių balų, šulinių ir t.t., b) nes reikės sukti kairėn, o dėl didelių greičių bijoma nespėti laiku persirikiuoti. Na ir tarpai tarp automobilių yra pagal rekomendacijas, tai čia nepažeidimas, o veikiau neatitinkantis srautų juostos ilgis.
                                          Dar reikėtų pridėti, kad vairavimo mokyklose turbūt neišmokoma laikytis dešinės juostos, o važiuojant juostoje - laikytis dešinės ar vidurio, o ne kairės.
                                          Lenkiant paprastame kelyje dažnai tenka susidurti su tokiais ( ir tokiomis) kurie visiškai nejaučia dešinės pusės - kuo lėčiau važiuoja, tuo labiau lipa ant ašinės linijos ir užstoja matomumą.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X