Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts


    Netikėta: nauji suomiški greičio matuokliai fiksuos važiuojančius per lėtai automobilius


    Tuo metu, kai Lietuva ginčijasi dėl „trikojų“, fiksuojančių kelių erelius, preciziška greičio kontrole garsėjanti Suomija įveda naujas baudas – važiuojantiems per lėtai. Suomijos portalas Verkkouutiset praneša apie naujovę. Suomijoje, specifinėse vietose, statomi ženklai, ribojantys minimalų leistiną greitį. Apie tai kelių policijos saugaus eismo skyriaus viršininkas Denisas Pasteršteinas pranešė „Twitter“. Jis publikavo naujo kelio ženklo, perspėjantį apie leistiną minimalų greitį, atvaizdą.
    Pasirodo, šios naujovės tikslas – kovoti su per lėtai važiuojančiais ir trukdančiais eismui automobilių vairuotojais. Kai kuriose transporto arterijose tokie autmobiliai trikdo eismą ir sukuria avarines situacijas.
    <...>
    Nauja tvarka įsigalios kartu su naujosiomis Kelių eismo taisyklėmis birželio mėnesį. Numatytos ir baudos judantiems per lėtai – 100 Eur.

    Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...1280234?copied

    Comment


      Žinoma, jei greikeliais, kur leistinas 80 ir daugiau, važinėjasi traktoriai 30kmph, tai dėl greičio skirumo gali susidaryti įvairių pavojingų situacijų. Betgi mūsiškiai dabar kaip nors išvartys, kad vat suomiai tai netrukdo važiuoti greitai ir netgi baudžia visokius antraeilininkus, katrie bmw nepraleidžia...

      Comment


        Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
        Žinoma, jei greikeliais, kur leistinas 80 ir daugiau, važinėjasi traktoriai 30kmph, tai dėl greičio skirumo gali susidaryti įvairių pavojingų situacijų. Betgi mūsiškiai dabar kaip nors išvartys, kad vat suomiai tai netrukdo važiuoti greitai ir netgi baudžia visokius antraeilininkus, katrie bmw nepraleidžia...
        O kam vartyti, skaitome KET ir randame turbūt nežinomų/pamirštų dalykų :
        "135. Vairuotojui draudžiama:

        135.1. viršyti transporto priemonės gamintojo nurodytą maksimalų greitį;

        135.2. viršyti greitį, kuris nurodytas transporto priemonės greičio ribojimo skiriamajame ženkle;

        135.3. važiuoti be reikalo pernelyg lėtai, trukdant normalų kitų transporto priemonių eismą;"

        "
        119. Vairuotojas privalo važiuoti kuo arčiau dešiniojo važiuojamosios dalies krašto."

        Comment


          Parašė Shernas Rodyti pranešimą

          O kam vartyti, skaitome KET ir randame turbūt nežinomų/pamirštų dalykų :
          "[COLOR=#2a2a2a]135. Vairuotojui draudžiama:

          [B]135.3. važiuoti be reikalo pernelyg lėtai, trukdant normalų kitų transporto priemonių eismą;"
          Ai tai tamstai nereikia ir suomių. Gi ir šitame viename punkte galima įskaityti, kad +20 turi būti nebaudžiamas, nes gi negalima trukdyti srautui.

          Comment


            Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

            Ai tai tamstai nereikia ir suomių. Gi ir šitame viename punkte galima įskaityti, kad +20 turi būti nebaudžiamas, nes gi negalima trukdyti srautui.
            Pateikite pažymą, kad tamstos automobilio spidometras yra patikrintas metrologų, bet net ir tai nesuteiktų teisės pažeisti :
            "119. Vairuotojas privalo važiuoti kuo arčiau dešiniojo važiuojamosios dalies krašto."

            Comment


              Parašė Shernas Rodyti pranešimą
              "119. Vairuotojas privalo važiuoti kuo arčiau dešiniojo važiuojamosios dalies krašto."
              Čia tik abstrakti, net gi sakyčiau triviali rekomendacinio pobūdžio taisyklė.

              Nes realiai net nubausti negali. Arba tada turėtum bausti 99,99% vairuotojų.
              If a lion could speak, we could not understand him.

              Comment


                Visai ne abstrakti. Avarijos atveju, jei, tarkime, siaurame nežymėtame kelyje susidurtų šonais dvi mašinos, tai kaltas liktų tas, kuris važiavo toliau nuo dešiniojo krašto...

                Comment


                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                  Visai ne abstrakti. Avarijos atveju, jei, tarkime, siaurame nežymėtame kelyje susidurtų šonais dvi mašinos, tai kaltas liktų tas, kuris važiavo toliau nuo dešiniojo krašto...
                  O kaip tu pamatuosi, jei vienas važiavo 20 cm nuo krašto, o kitas 19 cm nuo krašto? Kaip po avarijos nustatysi, kuris ten važiavo arčiau?
                  If a lion could speak, we could not understand him.

                  Comment


                    Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

                    O kaip tu pamatuosi, jei vienas važiavo 20 cm nuo krašto, o kitas 19 cm nuo krašto? Kaip po avarijos nustatysi, kuris ten važiavo arčiau?
                    Va, pagaliau kalba pasisuko link to, kam ir skirtas tas punktas, o ne kad visi turi trauktis man iš kelio, nes man vienam ta taisyklė negalioja, nes aš visą maršrutą ištisai einu "ant lenkimo" (apvažiavimo).

                    Comment


                      Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

                      O kaip tu pamatuosi, jei vienas važiavo 20 cm nuo krašto, o kitas 19 cm nuo krašto? Kaip po avarijos nustatysi, kuris ten važiavo arčiau?
                      O kaip įrodysi, kad važiavai per žalią, o ne per raudoną, jei kamerų nėra ir liudininkų nėra, o kaltininkas, kuris važiavo per raudoną, suras "liudininką"? Deja, bet 19 ar 20 cm yra lengviau įrodoma, nei tai, ką tik minėjau su "liudininku".

                      Comment


                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                        Visai ne abstrakti. Avarijos atveju, jei, tarkime, siaurame nežymėtame kelyje susidurtų šonais dvi mašinos, tai kaltas liktų tas, kuris važiavo toliau nuo dešiniojo krašto...
                        praktikoje tokiais atvejais yra pripažįstama abipusė kaltė.

                        Comment


                          Parašė acetonas Rodyti pranešimą
                          Kiek žinau Girulių pl. tarp Melnragės ir Girulių tėra viena perėja, kurioje ne vasara būna žmonių. Ta perėje yra papildomai apšviesta ir su salele. Visi į kairę posūkiai turi atskiras juostas. Tikrai nesuprantu kodėl ten negalima padaryti 70km/h leistino greičio. Juolab, kad ir dabar visi važiuoja tokiu greičiu. Aišku komentaras apie leistiną greitį ir kamščius yra absurdiškas.
                          Kai leistinas 70, tai važiuoja 90. Ar normalu tokiose vietose perėjos? Į tuos laikinus sumažinimus iki 50 retas kuris reaguoja. Juo labiau žino, kad už perėjos vėl 70.

                          Comment


                            Parašė dsanto Rodyti pranešimą

                            Kai leistinas 70, tai važiuoja 90. Ar normalu tokiose vietose perėjos? Į tuos laikinus sumažinimus iki 50 retas kuris reaguoja. Juo labiau žino, kad už perėjos vėl 70.
                            Tokiu atveju visuose užmiesčio keliuose reikia sumažinti greiti nuo 90km/h iki 70km/h nes juk dabar visi apie 100km/h važiuoja.

                            Comment


                              Parašė acetonas Rodyti pranešimą

                              Tokiu atveju visuose užmiesčio keliuose reikia sumažinti greiti nuo 90km/h iki 70km/h nes juk dabar visi apie 100km/h važiuoja.
                              Užmiestyje nėra nereguliuojamų pėsčiųjų perėjų.

                              Comment


                                Atsakingas už eismo saugumą...

                                Lietuvos automobilių sporto federacijos (LASF) prezidentas, buvęs susisiekimo viceministras, atsakingas už eismo saugumą, Saulius Girdauskas buvo užfiksuotas neblaivus prie vairo

                                https://m.kauno.diena.lt/naujienos/k...blaivus-956474
                                ​​​​​​

                                Comment


                                  Grašys apie nemalonią karantino pusę: ištuštėjusiose gatvėse nuo balandžio pradžios „prisilakstė“ 19 tūkst. pažeidėjų
                                  2020-04-15 https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...ukst-pazeideju
                                  Nors dėl karantino gatvėse sumažėjo automobilių, tačiau pažeidėjų skaičius verčia policijos pareigūnus išpūsti akis. Nuo balandžio pradžios „trikojai“ greičio matuokliai jau užfiksavo 19 tūkst. greitį viršijusių pažeidėjų.

                                  Po ilgojo savaitgalio sutriko policijos sistema – vien Kaune „trikojis“ užfiksavo 5 tūkst. pažeidėjų
                                  2020-04-14 https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...ukst-pazeideju
                                  Nors šalyje įsibėgėjo penktoji karantino savaitė, o praėjusį savaitgalį savivaldybėse buvo taikomi judėjimo ribojimai, tai nepristabdė greičio megėjų. Vien Kaune pastarąją savaitę „trikojis“ užfiksavo virš 5 tūkst. pažeidėjų
                                  ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                  Comment


                                    Jeigu gaudymo vietų būtų daugiau nei tos pačios 6-8 Vilniaus priemiesčiuose ir 2-3 mieste, tai skaičius realiai atspindėtų pažeidėjus ir spėju skaičiai būtų iki 20x didesni. Dar pridėjus tolerancijos mažinimą iki 10km/h kaip kituose miestuose, tai dauguma lakstūnų liktų apkirptais sparnais.
                                    Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                                    Comment


                                      nematau problemos, kai gatvės tuščios, greitai važiuoti yra ir saugu, ir patogu. Reiktų lyginti su avarijų skaičiumi. Bet aišku, ideali proga papildyti biudžetą, nes kitų būdų tuoj ženkliai sumažės...
                                      As much power as necessary, as much freedom as possible

                                      Comment


                                        Atidžiai vairuoti yra saugu, o lėtesnis greitis tik mažina mirties tikimybę ar kitas pasekmes nelaimės atveju. Greičio kontrolė efektyviai nuramina skubančius pagal bandos jausmą, didžioji dalis vairuotojų dar gali būti išugdyti bent iki adekvačių skubėjimų, atsižvelgiant į aplinkybes.

                                        Tie kas skuba - lekia. Tikėtinai ne tokie atidūs. Tikėtinai pavojingai manevruoja, kai "pastoja" kelią. Tikėtinai jei vis vien jau vienos taisyklės nepaiso, tai:

                                        Kam praleist per perėją, jei "spės" pralėkt.
                                        Kam rodyti posūkius, jei ir "taip aišku".
                                        Kam prie šviesoforo greičiau reaguoti, jei vis vien viršydamas išlėksiu pirmas.






                                        Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                                        Comment


                                          Sėdint namie avarijos tikimybė sumažėja iki nulio, bet mirties tikimybė iki nulio vis tiek nesumažėja.
                                          As much power as necessary, as much freedom as possible

                                          Comment

                                          Working...
                                          X