Parašė vaidasp
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose
Collapse
X
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Vieną kartą į metus ir šampaną laistyti ir fejerverkus šaudyti neatrodo brangu. O vat jei taip reiktų kasdien, tai manau greitai susioptimizuotų į mineralinį ir plojimus. Tas pats ir su baudomis. Už 11-20km viršyjimą eina 12-30€? Kuris čia iš mūsų sutiktų kasdien tiek labdarai paaukoti?
Comment
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąTai kad niekas nieko nematuoja. Laisves pr. vazineju kasdien po 4 kartus. Gal 4-5 kartus kazka matavo nuo istorijos su trikojais pradzios, tai visi vaziavo pastebimai leciau. Dabar jau vel visiem px, vaziuoju 80 ir pypsi is galo. Pirma juosta vaziuoti nepatogu del pastoviai ten issukianciu masinu, su kuriomis didelis greicio skirtumas. Vaziuoti antra juosta nevirsijant +20 +30 neimanoma, nes ar kazkas sedi ant siknos, ar mirksi sviesom ar pypsi.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąTai kad niekas nieko nematuoja. Laisves pr. vazineju kasdien po 4 kartus. Gal 4-5 kartus kazka matavo nuo istorijos su trikojais pradzios, tai visi vaziavo pastebimai leciau. Dabar jau vel visiem px, vaziuoju 80 ir pypsi is galo. Pirma juosta vaziuoti nepatogu del pastoviai ten issukianciu masinu, su kuriomis didelis greicio skirtumas. Vaziuoti antra juosta nevirsijant +20 +30 neimanoma, nes ar kazkas sedi ant siknos, ar mirksi sviesom ar pypsi.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Kukumalu Rodyti pranešimą
Kaip neįmanoma? Įmanoma be problemų. Aš tokiems lendantiems į šikną dar ir palėtinu pora kmh žemiau limito. Svarbu stebėt aplinką arba turėt registratorių nes karts nuo karto vienas kitas toks šikninis sugebėjęs apvaziuot per pirma juosta kala ant stabdžių prieš nosį.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
as siandien paletinau toki iki 0. Vos neįvyko mustynes ir tuomet pagalvojau, kad mano sveikata nera sito verta. As nesiruosiu jos aukoti vardan nusikalteliu. Dar as suprantu kad manes niekas neapgins, nes policija savo tiesioginiu pareigu - greicio kontroles - nevykdo. Situacija atrodo labiau nei apgailėtina, kaip 90-tuju pradzioje.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Kukumalu Rodyti pranešimą
Nu jeigu sustojai antroj juostoj nors prieš tave nebuvo kliūties, tai irgi nėra geras sprendimas auklėti urodusIf a lion could speak, we could not understand him.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
Tai reikia važiuoti apie 10kmh lėčiau nei leistinas greitis. Tada žiūriu pro galinio vaizdo veidrodėli, ir grožiuosi kaip debilas (o neretą kartą - debillė) ardosi savo mašinoje. Prie šviesoforo dar galima išlipti ir pasakyti, kad jei dar kartą mane akinsi ilgosiomis šviesomis, taip pisiu iš kojos į galvą, kad visus dantis į gerklę sugrūsiu. Works every time.AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Kukumalu Rodyti pranešimą
Nu jeigu sustojai antroj juostoj nors prieš tave nebuvo kliūties, tai irgi nėra geras sprendimas auklėti urodus
Comment
-
Nepykit, bet važiuojantys antra juosta, kai yra laisva pirma, ir dar bandantys kažką auklėti, esant ne ką geresni, nei tie, kurie pypina iš galo. Pypinantys bent jau nekelia niekam pavojaus.
Iš praktikos - amno kasdienis maršrutas veda savanoriu prospektu. Spėkit kuri iš trijų juostų būna laisviausia? Vienam nepatogu, nes kažkas išsuka, kitam nepatogu, nes duobių yra, trečiam dar kažkas nepatogu - užtat man labai patogu važiuot dažniausiai visada visiškai laisva pirma juosta. Tokia pat situacija dažna aplinkkelyje, o ten net duobių jokių nėra. Nesuprantama man tokia vairavimo kultūra, bet kartais dėl to net patogiauPaskutinis taisė Nitro; 2020.02.20, 15:31.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė mskapss Rodyti pranešimą
imanoma be problemų. Tai tiesiog antrajam ("skubančiam") palavina kantrybę, o pirmąjam (normaliai važiuojančiam) papildomai pamoko nereaguoti į provokacijas. Abipusė nauda
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Nitro Rodyti pranešimąNepykit, bet važiuojantys antra juosta, kai yra laisva pirma, ir dar bandantys kažką auklėti, esant ne ką geresni, nei tie, kurie pypina iš galo. Pypinantys bent jau nekelia niekam pavojaus.
Iš praktikos - amno kasdienis maršrutas veda savanoriu prospektu. Spėkit kuri iš trijų juostų būna laisviausia? Vienam nepatogu, nes kažkas išsuka, kitam nepatogu, nes duobių yra, trečiam dar kažkas nepatogu - užtat man labai patogu važiuot dažniausiai visada visiškai laisva pirma juosta. Tokia pat situacija dažna aplinkkelyje, o ten net duobių jokių nėra. Nesuprantama man tokia vairavimo kultūra, bet kartais dėl to net patogiau
Comment
-
Del vaziavimo pirma ir antra juosta: - vaziuoju pirma juosta, i kuria is greitejimo juostu visalaik islenda masinos, tai irgi buvo karta ivaziuojanciu ponu nepraleidau nepersirikiaves i antra, ir kaip vaziavau taip vaziavau. Tai kiek pykcio buvo, pypselino man, aplenke, per stabdzius kirto.
Konkreciai si karta vaziavau antra juosta vien del to kad irgi artejau prie vietos kur daznai is greitejimo juostos isvaziuoja automobiliai ir priekyje pirma juosta kiek leciau vaziavo masina, nors ir toliau, bet vaziavau greiciau uz ja ir nemaciau reikalo list i pirma.
Ar as blogai kazka darau?
Comment
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąDel vaziavimo pirma ir antra juosta: - vaziuoju pirma juosta, i kuria is greitejimo juostu visalaik islenda masinos, tai irgi buvo karta ivaziuojanciu ponu nepraleidau nepersirikiaves i antra, ir kaip vaziavau taip vaziavau. Tai kiek pykcio buvo, pypselino man, aplenke, per stabdzius kirto.
Konkreciai si karta vaziavau antra juosta vien del to kad irgi artejau prie vietos kur daznai is greitejimo juostos isvaziuoja automobiliai ir priekyje pirma juosta kiek leciau vaziavo masina, nors ir toliau, bet vaziavau greiciau uz ja ir nemaciau reikalo list i pirma.
Ar as blogai kazka darau?
Comment
-
Parašė themanual Rodyti pranešimąAišku piktyšbiškai dėl road rage sustoti antroj juostoje ir užblokuoti eismą griežtai draudžiama, bet manau jog niekas rimtai iš šio forumo narių taip ir nedarytų ir labiau juokauja/trolina.Post in English - fight censorship!
- 1 patinka
Comment
-
JAV taikomos griežtos baudos už makalavimasi kairėje ar viduryje:
At least 38 states have laws in place to fine drivers for lingering in the left lane. In five states, fines can reach $1000 and 22 states classify the violation as a misdemeanor
UK irgi:
Yes, it is an offence, although it comes under ‘careless driving’, along with tailgating, accidentally running a red light and even being distracted by eating or drinking.
New laws introduced in 2013 give police officers the power to hand out on-the-spot fines of £100 and three penalty points, meaning failing to keep left on the motorway could hit you in the pocket
O LT vidurinės ar kairės juostos kabėtojai kaip ir parkuotojai bet kur nebaudžiami beveik. Tai erzina, tai nesaugu, bet trikojis to nenufilmuos. O daugiau nėra kam, tai pirma juosta tampa antra. Renkiesi ją ir važiuoji.
Comment
-
Parašė Maduk Rodyti pranešimąJAV taikomos griežtos baudos už makalavimasi kairėje ar viduryje:
At least 38 states have laws in place to fine drivers for lingering in the left lane. In five states, fines can reach $1000 and 22 states classify the violation as a misdemeanor
UK irgi:
Yes, it is an offence, although it comes under ‘careless driving’, along with tailgating, accidentally running a red light and even being distracted by eating or drinking.
New laws introduced in 2013 give police officers the power to hand out on-the-spot fines of £100 and three penalty points, meaning failing to keep left on the motorway could hit you in the pocket
O LT vidurinės ar kairės juostos kabėtojai kaip ir parkuotojai bet kur nebaudžiami beveik. Tai erzina, tai nesaugu, bet trikojis to nenufilmuos. O daugiau nėra kam, tai pirma juosta tampa antra. Renkiesi ją ir važiuoji.Post in English - fight censorship!
Comment
-
Parašė Maduk Rodyti pranešimąJAV taikomos griežtos baudos už makalavimasi kairėje ar viduryje:
At least 38 states have laws in place to fine drivers for lingering in the left lane. In five states, fines can reach $1000 and 22 states classify the violation as a misdemeanor
Comment
Comment