Parašė Aleksio
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose
Collapse
X
-
Parašė themanual Rodyti pranešimą
Vyras ne tik galėjo iš anksto pastebėti kelyje pasirodžiusią pėsčiąją, bet ją ir pastebėjo, nes signalizavo jai garsu, duodamas parodymus teigė, kad matė pėsčiosios blaškymąsi kelyje, dėl to, teismo vertinimu, turėjo pakankamai laiko sustabdyti automobilį. Vietoj to kaltinamasis pasirinko rizikingą, neabejotinai sukeliantį grėsmę pėsčiajai būdą išvengti susidūrimo – automobilio judėjimo krypties keitimą ir pavojingą manevravimą.
O dėl kitko - nieko geriau į galvą nešauna:
"Draudimo ekspertas pataria – net jei gyvūnas matomas tolumoje, reikėtų sumažinti automobilio greitį, važiuoti atsargiai, nenaudoti ne tik garsinio signalo, bet ir vengti mirksėti šviesomis."
https://www.delfi.lt/auto/patarimai/....d?id=83352653
P.S.
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąO tai tu anglas? Visada galvojau, kad belorusas...
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Shernas Rodyti pranešimą
Dėl manevravimo kenksmingumo su teismu sutinku - taip gali niekuo dėti nukentėti.
O dėl kitko - nieko geriau į galvą nešauna:
"Draudimo ekspertas pataria – net jei gyvūnas matomas tolumoje, reikėtų sumažinti automobilio greitį, važiuoti atsargiai, nenaudoti ne tik garsinio signalo, bet ir vengti mirksėti šviesomis."
- 5 patinka
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąAnglai yra durniai. Užtat Japonijoje visi stovi ir laukia žio signalo.
Comment
-
Parašė Shernas Rodyti pranešimą
Pasikeiskite skaičiuotuvą, UK ~ 7 žuvę milijonui gyv, LT - ~ 27. EU vidurkis - ~ 11.
Sužeisti 29 eismo dalyviai, tarp jų – 5 nepilnamečiai (4 pėstieji, 1 keleivis). Daugiausia nukentėjo pėsčiųjų – 16 (3 iš jų - neblaivūs), visi šie įvykiai – miestų gatvėse, tamsiuoju paros metu – 13 įvykių. Pėsčiųjų perėjose, pirminiais duomenimis, automobiliai kliudė 10 pėsčiųjų.
Jei taip mėgstate tikslumą, manau, surasite duomenis ir pateiksite apskaičiavimus.Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.
Comment
-
Parašė themanual Rodyti pranešimą
Kodėl nešauna? Visi įrodymai leidžia daryti prielaidą jog šis incidentas turi būti vertinamas ne kaip eismo įvykis, o kaip pasikėsinimas į žmogaus gyvybę. Čia reikia ne patarimų kaip saugiai važiuoti kelyje, o kaip sutramdyti, nubausti, izoliuoti ir perauklėti neadekvačius individus: tiek galimai psichiškai pasiligojusią pėsčiąją, tiek kelių recidyvistą, kuris nusprendžia persikvalifikuoti ant sunkesnių nusikaltimų. Šiaip tai jeigu įrodymai surinkti teisingai, tai labai teisingas teismo sprendimas, pagarba.
Įrodymus matė tik teismai, žemesnės instancijos teismui atrodė priešingai. Dar yra apeliacijos galimybė.
Comment
-
Parašė AudriusV Rodyti pranešimą
Pasakymas 10 kartų yra atsargesni, manau, yra daugiau emocinės išraiškos priemonė, bet kalbant apie skaičius, tai be šaltinio sunku spręsti, apie ką pateikti skaičiai. Ar tai visų žuvusiųjų skaičius, ar tik pėsčiųjų, ir kiek einant per perėją.
Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
Lietuvoje pėstieji yra nepalyginamai atsargesni ir baugštesni negu JK, ir vistiek žūsta 10 kartų dažniau.
Parašė AudriusV Rodyti pranešimąLietuvoje apie 40 proc. visų žuvusių yra pėstieji, EU apie 20. Bet kalbama turi būti ne tik apie žuvusius, bet ir nukentėjusius. Paimsiu ištrauką iš pirmos rastos įvykių suvestinės
Eismo įvykiuose nukentėję eismo dalyviai 2000–2019 m.
https://lakd.lrv.lt/uploads/lakd/doc..._2000-2019.pdf
Parašė AudriusV Rodyti pranešimąTai yra, daugiau nei pusė pėsčiųjų nukenčia pėsčiųjų perėjose. Visai tikėtina, kad lyginant UK ir Lietuvą, nukentėjusių perėjose skaičius gal būti ne 10 kartų, bet kokius 8 kartus.
Jei taip mėgstate tikslumą, manau, surasite duomenis ir pateiksite apskaičiavimus.
Kelių policija tendencingai įvardija kaip pagrindinę tragiškų nelaimių priežastį vairuotojų pareigų pėstiesiems nevykdymą – 38 proc. visų įvykių (27,1 proc. įvykių – pėsčiųjų perėjose).
Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/naujiena/aktual...uka-59-1266264
Comment
-
Eismo įvykiuose nukentėję eismo dalyviai 2000–2019 m.
https://lakd.lrv.lt/uploads/lakd/doc..._2000-2019.pdf
Kelių policija tendencingai įvardija kaip pagrindinę tragiškų nelaimių priežastį vairuotojų pareigų pėstiesiems nevykdymą – 38 proc. visų įvykių (27,1 proc. įvykių – pėsčiųjų perėjose).
Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/naujiena/aktual...uka-59-1266264
Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė AudriusV Rodyti pranešimą
Iš visko pateikto nematau, kiek visgi kartų Lietuvoje daugiau nukenčia pėsčiųjų perėjose , nei UK. Citata apie policijos tendencingumą , tai tik eilinio "benzingalvio" požiūris į niekingus pėsčiuosius. Per vieną dieną pamatau ne vieną neadekvatų vairavimą viršijant greitį ar pavojingai manevruojant , bet kažkodėl taip besielgiančius pėsčiuosius prisiminti sunkoka,. Gal dėl to, kad prieš perėjas visada nuimu koją nuo akseleratoriaus ?
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Pėstieji su kaupu atsiima, pavyzdžiui, bėgiodami per GV atsitiktinėse vietose atkarpoje tarp Ozo gatvės viaduko ir Mokslininkų sankryžos.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
O siūlot teleportuotis? Šiaip aišku galėjo suprojektuoti ten perėjas kas 100m - būtumėt laimingesnis? Jei rimtai, tai perėjos projektuojamos ten, kur yra pakankami pėsčiųjų srautai. O kur to nėra, laikoma, kad pėstieji pereis be pirmenybės, kur jiems reikia. Čia tik policininkų sutinusioms smegenims visur vaidenasi "neleistinoje vietoje", o kai kuriems BMW vadeliotojams dar ir atrodo, kad ir perėjose pėstieji turi nesipainioti.
Tas pats su Vakariniu aplinkeliu. Nors ten gerokai rečiau matau kamikadzes - matyt per daug panašu į autostradą.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė tungustapi Rodyti pranešimą
Policija Lietuvoje neignoruoja pėsčiųjų bėgančių per raudoną. Lietuvoje policija ignoruoja visų eismo dalyvių visus KET pažeidimus, jei tai ne akcija ir nėra iškvietimo. Ir pabandžius priversti laikytis vienos taisyklės, dėl kurios oficialiai įvyksta daugiausia eismo įvykių, t.y. leistino greičio, atsiranda siūlančių, atseit pirma savižudžius pradėkit bausti, o paskui jau imkitės žudikų.
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Iš principo taip. Ten dabar ant bangos atiminėti gatves ir versti jas į pėsčiųjų zonas, tai nieks net nedrįsta kažkaip kėsintis ką nors suvažinėti.
Parašė mantasm Rodyti pranešimąTas pats su Vakariniu aplinkeliu. Nors ten gerokai rečiau matau kamikadzes - matyt per daug panašu į autostradą.
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąKlausimas buvo ne apie pėsčiųjų gatves šiaip. Na bet jeigu ten galima per gatvę eiti kada nori, tai gal ir perėjų bei šveisaforų nebereikia, vistike niekas jų nesilaiko?
O čia bonusas, kaip atrodo "teisingas" miestas su "teisingais" pėsčiaisiais:
https://youtu.be/qYfuZXlNQfc
Paskutinis taisė Ginthus; 2020.01.27, 13:19.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąTen pėstiesiems nepatogus reljefas, reikės lipti į šlaitą ir pan.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimąKad čia be reikalo nepilstyt iš tuščio į kiaurą apie priežasčių-pasekmių ryšius, peršokim iškart prie rezultato. Visame mieste per 2019 metus žuvo tik 1 žmogus. Ir tas pats buvo girtas rusų diplomatas - sugadino zero vizion rezultatą. O mes tuos kėglius primušt norim, kad eina per greitai, per lėtai ar dar kažkaip neteisingai...
O čia bonusas, kaip atrodo "teisingas" miestas su "teisingais" pėsčiaisiais:
https://youtu.be/qYfuZXlNQfc
Ar jūs čia imponuojate kad taisyklių neglaiojimas pėstiesiems lemia didesnį saugumą?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Bet į klausimą taip ir liko neaatsakyta, ar pėsčiajam lekiant prieš policijos automobilį Osle policija į tai reaguoja ar ne.
Ar jūs čia imponuojate kad taisyklių neglaiojimas pėstiesiems lemia didesnį saugumą?
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Metai iš metų vedant diskusijas apie infrastruktūros klaidas, kai kuriems visvien viskas susives į savižudžius taisyklių pažeidėjus. Pas mus visi debilai savižudžiai, o ten matyt kitokie žmonės. Kaip ir nėra prasmės diskutuoti apie tikrąsias priežastis. Taškas.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Čia apie infrastruktūros klaidas jūs gal or kalbate, o mes kalbėjome apie KET galiojimą pėstiesiems. Niekas čia kažkokių priežasčių neiėškojo, buvo diskusija ar pėstieji turi būti baudžiami už gatvės kirtimą pažeidžiant KET ar ne.
1. Vidiniai miesto greitkeliai turi turėti pakankamą kiekį ne vieno lygio perėjų, taip pat fiziškai atskirti, jog nebūtų galimybės pažeidinėti KET - ir taip, juose pėstieji turi būti baudžiami.
2. Senamiesčio ir centro gatvės aplink senamiestį turi būti gyvenamoji zona. Pėstieji nebaudžiami nes nieko nepažeidžia
3. Visos kitos gatvės. Jeigu pėstysis pažeidžia KET ir sukelia pavojingą situaciją/sutrukdo eismui, tuomet jis turi būti baudžiamas.
Jeigu ne, tuomet patenkam į pilkąją zoną, ar yra racionalu/protinga versti laukti pėstyjį dėl raudono šviesoforo signalo dvi minutes, jeigu per jas nepravažiuoja nė vienas automobilis ir po to jį nubausti, nes jį nufilmavo kamera ar atsirado liudininkas?
KET istoriškai ir globaliai atsirado ne dėl pėsčiųjų eismo, tačiau pėstieji greitai tapo situacijos (ir infrastruktūros) įkaitas ir pažeidimai miesto vidinėse gatvėse (skirtose ir pėsčiųjų eismui) yra ne tik paprastas teisinis klausimas (pažeidžia taisykles ar ne), o ir sudėtingas socialinis/kultūrinis/filosofinis klausimas.
Žinoma automobilių vairuotojams tokios moralinės dilemos neturi būti taikomos (nors kai kurie labai norėtų, kad Vilniuje naktimis būtų išjungiami šviesoforai), nes jų klaidos kaina daug didesnė. Dažnai pavyzdžiu imamoje Olandijoje vairuotojams labai griežtai taikoma atsakomybė, bet kad nubaustų pėsčiąjį ar dviratininką važiuojantį per raudoną (kurie masiškai daro tokius pažeidimus) - atvejis itin retas.
O su taisyklėmis ir išimtimis žaisti sudėtinga, nes atsirastų daug teisinių neapibrėžtumų, tačiau tokius pažeidimus galima toleruoti nebaudžiamumu. Dėl to ir yra labai svarbi infrastruktūra ir trečiam punkte aprėpiančiose gatvėse (patogios perėjos, pėstiesiems suderinti šviesoforai ir pan.) ir apie ją reikia diskutuoti kaip problemos sprendimą.Paskutinis taisė themanual; 2020.01.28, 13:10.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė themanual Rodyti pranešimą
Na tai ar sunku suprasti, kad gera infrastruktūra nesukuria galimybės pėstiesiems pažeidinėti KET
1. Vidiniai miesto greitkeliai turi turėti pakankamą kiekį ne vieno lygio perėjų, taip pat fiziškai atskirti, jog nebūtų galimybės pažeidinėti KET - ir taip, juose pėstieji turi būti baudžiami.
2. Senamiesčio ir centro gatvės aplink senamiestį turi būti gyvenamoji zona. Pėstieji nebaudžiami nes nieko nepažeidžia
3. Visos kitos gatvės. Jeigu pėstysis pažeidžia KET ir sukelia pavojingą situaciją/sutrukdo eismui, tuomet jis turi būti baudžiamas.
Comment
Comment