Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Anglai yra durniai. Užtat Japonijoje visi stovi ir laukia žio signalo.
    O tai tu anglas? Visada galvojau, kad belorusas...

    Comment


      Parašė themanual Rodyti pranešimą

      Vyras ne tik galėjo iš anksto pastebėti kelyje pasirodžiusią pėsčiąją, bet ją ir pastebėjo, nes signalizavo jai garsu, duodamas parodymus teigė, kad matė pėsčiosios blaškymąsi kelyje, dėl to, teismo vertinimu, turėjo pakankamai laiko sustabdyti automobilį. Vietoj to kaltinamasis pasirinko rizikingą, neabejotinai sukeliantį grėsmę pėsčiajai būdą išvengti susidūrimo – automobilio judėjimo krypties keitimą ir pavojingą manevravimą.
      Dėl manevravimo kenksmingumo su teismu sutinku - taip gali niekuo dėti nukentėti.

      O dėl kitko - nieko geriau į galvą nešauna:

      "Draudimo ekspertas pataria – net jei gyvūnas matomas tolumoje, reikėtų sumažinti automobilio greitį, važiuoti atsargiai, nenaudoti ne tik garsinio signalo, bet ir vengti mirksėti šviesomis."

      https://www.delfi.lt/auto/patarimai/....d?id=83352653


      P.S.

      Comment


        Parašė digital Rodyti pranešimą
        O tai tu anglas? Visada galvojau, kad belorusas...
        Tu visada esi neteisus.

        Comment


          Parašė Shernas Rodyti pranešimą

          Dėl manevravimo kenksmingumo su teismu sutinku - taip gali niekuo dėti nukentėti.

          O dėl kitko - nieko geriau į galvą nešauna:

          "Draudimo ekspertas pataria – net jei gyvūnas matomas tolumoje, reikėtų sumažinti automobilio greitį, važiuoti atsargiai, nenaudoti ne tik garsinio signalo, bet ir vengti mirksėti šviesomis."

          Kodėl nešauna? Visi įrodymai leidžia daryti prielaidą jog šis incidentas turi būti vertinamas ne kaip eismo įvykis, o kaip pasikėsinimas į žmogaus gyvybę. Čia reikia ne patarimų kaip saugiai važiuoti kelyje, o kaip sutramdyti, nubausti, izoliuoti ir perauklėti neadekvačius individus: tiek galimai psichiškai pasiligojusią pėsčiąją, tiek kelių recidyvistą, kuris nusprendžia persikvalifikuoti ant sunkesnių nusikaltimų. Šiaip tai jeigu įrodymai surinkti teisingai, tai labai teisingas teismo sprendimas, pagarba.

          Comment


            Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
            Anglai yra durniai. Užtat Japonijoje visi stovi ir laukia žio signalo.
            IQ žemėlapiai rodo, kad anglai nėra tokie jau durniai. Bent už lietuvius tikrai protingesni. Kitas dalykas, kad jie yra geri vairuotojai, kas mūsų kompatriotams, deja, negalioja.

            Comment


              Parašė Shernas Rodyti pranešimą

              Pasikeiskite skaičiuotuvą, UK ~ 7 žuvę milijonui gyv, LT - ~ 27. EU vidurkis - ~ 11.
              Pasakymas 10 kartų yra atsargesni, manau, yra daugiau emocinės išraiškos priemonė, bet kalbant apie skaičius, tai be šaltinio sunku spręsti, apie ką pateikti skaičiai. Ar tai visų žuvusiųjų skaičius, ar tik pėsčiųjų, ir kiek einant per perėją. Lietuvoje apie 40 proc. visų žuvusių yra pėstieji, EU apie 20. Bet kalbama turi būti ne tik apie žuvusius, bet ir nukentėjusius. Paimsiu ištrauką iš pirmos rastos įvykių suvestinės

              Sužeisti 29 eismo dalyviai, tarp jų – 5 nepilnamečiai (4 pėstieji, 1 keleivis). Daugiausia nukentėjo pėsčiųjų – 16 (3 iš jų - neblaivūs), visi šie įvykiai – miestų gatvėse, tamsiuoju paros metu – 13 įvykių. Pėsčiųjų perėjose, pirminiais duomenimis, automobiliai kliudė 10 pėsčiųjų.
              Tai yra, daugiau nei pusė pėsčiųjų nukenčia pėsčiųjų perėjose. Visai tikėtina, kad lyginant UK ir Lietuvą, nukentėjusių perėjose skaičius gal būti ne 10 kartų, bet kokius 8 kartus.
              Jei taip mėgstate tikslumą, manau, surasite duomenis ir pateiksite apskaičiavimus.
              Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.

              Comment


                Parašė themanual Rodyti pranešimą

                Kodėl nešauna? Visi įrodymai leidžia daryti prielaidą jog šis incidentas turi būti vertinamas ne kaip eismo įvykis, o kaip pasikėsinimas į žmogaus gyvybę. Čia reikia ne patarimų kaip saugiai važiuoti kelyje, o kaip sutramdyti, nubausti, izoliuoti ir perauklėti neadekvačius individus: tiek galimai psichiškai pasiligojusią pėsčiąją, tiek kelių recidyvistą, kuris nusprendžia persikvalifikuoti ant sunkesnių nusikaltimų. Šiaip tai jeigu įrodymai surinkti teisingai, tai labai teisingas teismo sprendimas, pagarba.
                Analogiška situacija, tik VT staigiai stabdo, kad nesužaloti staiga per draudžiamą signalą išėjusio pesčiojo/osios, ir keletas keleivių susižaloja bei sukula savo prabangius išmanius. Sveikas pažeidėjas nuskuodžia tamsą tarp daugiabučių.

                Įrodymus matė tik teismai, žemesnės instancijos teismui atrodė priešingai. Dar yra apeliacijos galimybė.

                Comment


                  Parašė AudriusV Rodyti pranešimą

                  Pasakymas 10 kartų yra atsargesni, manau, yra daugiau emocinės išraiškos priemonė, bet kalbant apie skaičius, tai be šaltinio sunku spręsti, apie ką pateikti skaičiai. Ar tai visų žuvusiųjų skaičius, ar tik pėsčiųjų, ir kiek einant per perėją.
                  Komentavau šį pranešimą:


                  Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

                  Lietuvoje pėstieji yra nepalyginamai atsargesni ir baugštesni negu JK, ir vistiek žūsta 10 kartų dažniau.




                  Parašė AudriusV Rodyti pranešimą
                  Lietuvoje apie 40 proc. visų žuvusių yra pėstieji, EU apie 20. Bet kalbama turi būti ne tik apie žuvusius, bet ir nukentėjusius. Paimsiu ištrauką iš pirmos rastos įvykių suvestinės
                  1/3 žuvusių ir mažiau nei 1/3 sužeistų.

                  Eismo įvykiuose nukentėję eismo dalyviai 2000–2019 m.
                  https://lakd.lrv.lt/uploads/lakd/doc..._2000-2019.pdf

                  Parašė AudriusV Rodyti pranešimą
                  Tai yra, daugiau nei pusė pėsčiųjų nukenčia pėsčiųjų perėjose. Visai tikėtina, kad lyginant UK ir Lietuvą, nukentėjusių perėjose skaičius gal būti ne 10 kartų, bet kokius 8 kartus.
                  Jei taip mėgstate tikslumą, manau, surasite duomenis ir pateiksite apskaičiavimus.

                  Kelių policija tendencingai įvardija kaip pagrindinę tragiškų nelaimių priežastį vairuotojų pareigų pėstiesiems nevykdymą – 38 proc. visų įvykių (27,1 proc. įvykių – pėsčiųjų perėjose).

                  Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/naujiena/aktual...uka-59-1266264

                  Comment



                    Eismo įvykiuose nukentėję eismo dalyviai 2000–2019 m.
                    https://lakd.lrv.lt/uploads/lakd/doc..._2000-2019.pdf

                    Kelių policija tendencingai įvardija kaip pagrindinę tragiškų nelaimių priežastį vairuotojų pareigų pėstiesiems nevykdymą – 38 proc. visų įvykių (27,1 proc. įvykių – pėsčiųjų perėjose).

                    Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/naujiena/aktual...uka-59-1266264
                    Iš visko pateikto nematau, kiek visgi kartų Lietuvoje daugiau nukenčia pėsčiųjų perėjose , nei UK. Citata apie policijos tendencingumą , tai tik eilinio "benzingalvio" požiūris į niekingus pėsčiuosius. Per vieną dieną pamatau ne vieną neadekvatų vairavimą viršijant greitį ar pavojingai manevruojant , bet kažkodėl taip besielgiančius pėsčiuosius prisiminti sunkoka,. Gal dėl to, kad prieš perėjas visada nuimu koją nuo akseleratoriaus ?
                    Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.

                    Comment


                      Parašė AudriusV Rodyti pranešimą


                      Iš visko pateikto nematau, kiek visgi kartų Lietuvoje daugiau nukenčia pėsčiųjų perėjose , nei UK. Citata apie policijos tendencingumą , tai tik eilinio "benzingalvio" požiūris į niekingus pėsčiuosius. Per vieną dieną pamatau ne vieną neadekvatų vairavimą viršijant greitį ar pavojingai manevruojant , bet kažkodėl taip besielgiančius pėsčiuosius prisiminti sunkoka,. Gal dėl to, kad prieš perėjas visada nuimu koją nuo akseleratoriaus ?
                      Pėstieji su kaupu atsiima, pavyzdžiui, bėgiodami per GV atsitiktinėse vietose atkarpoje tarp Ozo gatvės viaduko ir Mokslininkų sankryžos.

                      Comment


                        Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                        Pėstieji su kaupu atsiima, pavyzdžiui, bėgiodami per GV atsitiktinėse vietose atkarpoje tarp Ozo gatvės viaduko ir Mokslininkų sankryžos.
                        O siūlot teleportuotis? Šiaip aišku galėjo suprojektuoti ten perėjas kas 100m - būtumėt laimingesnis? Jei rimtai, tai perėjos projektuojamos ten, kur yra pakankami pėsčiųjų srautai. O kur to nėra, laikoma, kad pėstieji pereis be pirmenybės, kur jiems reikia. Čia tik policininkų sutinusioms smegenims visur vaidenasi "neleistinoje vietoje", o kai kuriems BMW vadeliotojams dar ir atrodo, kad ir perėjose pėstieji turi nesipainioti.

                        Comment


                          Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                          O siūlot teleportuotis? Šiaip aišku galėjo suprojektuoti ten perėjas kas 100m - būtumėt laimingesnis? Jei rimtai, tai perėjos projektuojamos ten, kur yra pakankami pėsčiųjų srautai. O kur to nėra, laikoma, kad pėstieji pereis be pirmenybės, kur jiems reikia. Čia tik policininkų sutinusioms smegenims visur vaidenasi "neleistinoje vietoje", o kai kuriems BMW vadeliotojams dar ir atrodo, kad ir perėjose pėstieji turi nesipainioti.
                          Siūlyčiau paeiti porą šimtų metrų iki perėjų ar viadukų. O ne optimizuoti maršrutą einant azimutu per pievutes ir šlaitus bei nardant tarp auto kur oficialiai leistinas 80km/h.

                          Tas pats su Vakariniu aplinkeliu. Nors ten gerokai rečiau matau kamikadzes - matyt per daug panašu į autostradą.

                          Comment


                            Parašė tungustapi Rodyti pranešimą

                            Policija Lietuvoje neignoruoja pėsčiųjų bėgančių per raudoną. Lietuvoje policija ignoruoja visų eismo dalyvių visus KET pažeidimus, jei tai ne akcija ir nėra iškvietimo. Ir pabandžius priversti laikytis vienos taisyklės, dėl kurios oficialiai įvyksta daugiausia eismo įvykių, t.y. leistino greičio, atsiranda siūlančių, atseit pirma savižudžius pradėkit bausti, o paskui jau imkitės žudikų.
                            O gal geriau bauskime visus pažeidėjus, o ne tik tuos kurie tau trugdo?

                            Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                            Iš principo taip. Ten dabar ant bangos atiminėti gatves ir versti jas į pėsčiųjų zonas, tai nieks net nedrįsta kažkaip kėsintis ką nors suvažinėti.
                            Klausimas buvo ne apie pėsčiųjų gatves šiaip. Na bet jeigu ten galima per gatvę eiti kada nori, tai gal ir perėjų bei šveisaforų nebereikia, vistike niekas jų nesilaiko?

                            Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                            Tas pats su Vakariniu aplinkeliu. Nors ten gerokai rečiau matau kamikadzes - matyt per daug panašu į autostradą.
                            Ten pėstiesiems nepatogus reljefas, reikės lipti į šlaitą ir pan.

                            Comment


                              Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                              Klausimas buvo ne apie pėsčiųjų gatves šiaip. Na bet jeigu ten galima per gatvę eiti kada nori, tai gal ir perėjų bei šveisaforų nebereikia, vistike niekas jų nesilaiko?
                              Kad čia be reikalo nepilstyt iš tuščio į kiaurą apie priežasčių-pasekmių ryšius, peršokim iškart prie rezultato. Visame mieste per 2019 metus žuvo tik 1 žmogus. Ir tas pats buvo girtas rusų diplomatas - sugadino zero vizion rezultatą. O mes tuos kėglius primušt norim, kad eina per greitai, per lėtai ar dar kažkaip neteisingai...
                              O čia bonusas, kaip atrodo "teisingas" miestas su "teisingais" pėsčiaisiais:
                              https://youtu.be/qYfuZXlNQfc
                              Paskutinis taisė Ginthus; 2020.01.27, 13:19.

                              Comment


                                Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                                Ten pėstiesiems nepatogus reljefas, reikės lipti į šlaitą ir pan.
                                GV įžemintoje atkarpoje tarp Ateities ir Mokyklos viadukų irgi tenka matyti pėsčiųjų. Iš trajektorijos nepanašu, kad būtų nusileidę laiptais. O gal bežvejodami tarpą nuklysta nuo laiptų ar šaligatvio kitoje pusėje. Sunku pasakyti matant mąsliais veidais stovinčius skiriamojoje juostoje.

                                Comment


                                  Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                                  Kad čia be reikalo nepilstyt iš tuščio į kiaurą apie priežasčių-pasekmių ryšius, peršokim iškart prie rezultato. Visame mieste per 2019 metus žuvo tik 1 žmogus. Ir tas pats buvo girtas rusų diplomatas - sugadino zero vizion rezultatą. O mes tuos kėglius primušt norim, kad eina per greitai, per lėtai ar dar kažkaip neteisingai...
                                  O čia bonusas, kaip atrodo "teisingas" miestas su "teisingais" pėsčiaisiais:
                                  https://youtu.be/qYfuZXlNQfc
                                  Bet į klausimą taip ir liko neaatsakyta, ar pėsčiajam lekiant prieš policijos automobilį Osle policija į tai reaguoja ar ne.

                                  Ar jūs čia imponuojate kad taisyklių neglaiojimas pėstiesiems lemia didesnį saugumą?

                                  Comment


                                    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                    Bet į klausimą taip ir liko neaatsakyta, ar pėsčiajam lekiant prieš policijos automobilį Osle policija į tai reaguoja ar ne.

                                    Ar jūs čia imponuojate kad taisyklių neglaiojimas pėstiesiems lemia didesnį saugumą?
                                    Metai iš metų vedant diskusijas apie infrastruktūros klaidas, kai kuriems visvien viskas susives į savižudžius taisyklių pažeidėjus. Pas mus visi debilai savižudžiai, o ten matyt kitokie žmonės. Kaip ir nėra prasmės diskutuoti apie tikrąsias priežastis. Taškas.

                                    Comment


                                      Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                                      Metai iš metų vedant diskusijas apie infrastruktūros klaidas, kai kuriems visvien viskas susives į savižudžius taisyklių pažeidėjus. Pas mus visi debilai savižudžiai, o ten matyt kitokie žmonės. Kaip ir nėra prasmės diskutuoti apie tikrąsias priežastis. Taškas.
                                      Čia apie infrastruktūros klaidas jūs gal or kalbate, o mes kalbėjome apie KET galiojimą pėstiesiems. Niekas čia kažkokių priežasčių neiėškojo, buvo diskusija ar pėstieji turi būti baudžiami už gatvės kirtimą pažeidžiant KET ar ne.

                                      Comment


                                        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                        Čia apie infrastruktūros klaidas jūs gal or kalbate, o mes kalbėjome apie KET galiojimą pėstiesiems. Niekas čia kažkokių priežasčių neiėškojo, buvo diskusija ar pėstieji turi būti baudžiami už gatvės kirtimą pažeidžiant KET ar ne.
                                        Na tai ar sunku suprasti, kad gera infrastruktūra nesukuria galimybės pėstiesiems pažeidinėti KET
                                        1. Vidiniai miesto greitkeliai turi turėti pakankamą kiekį ne vieno lygio perėjų, taip pat fiziškai atskirti, jog nebūtų galimybės pažeidinėti KET - ir taip, juose pėstieji turi būti baudžiami.
                                        2. Senamiesčio ir centro gatvės aplink senamiestį turi būti gyvenamoji zona. Pėstieji nebaudžiami nes nieko nepažeidžia
                                        3. Visos kitos gatvės. Jeigu pėstysis pažeidžia KET ir sukelia pavojingą situaciją/sutrukdo eismui, tuomet jis turi būti baudžiamas.

                                        Jeigu ne, tuomet patenkam į pilkąją zoną, ar yra racionalu/protinga versti laukti pėstyjį dėl raudono šviesoforo signalo dvi minutes, jeigu per jas nepravažiuoja nė vienas automobilis ir po to jį nubausti, nes jį nufilmavo kamera ar atsirado liudininkas?
                                        KET istoriškai ir globaliai atsirado ne dėl pėsčiųjų eismo, tačiau pėstieji greitai tapo situacijos (ir infrastruktūros) įkaitas ir pažeidimai miesto vidinėse gatvėse (skirtose ir pėsčiųjų eismui) yra ne tik paprastas teisinis klausimas (pažeidžia taisykles ar ne), o ir sudėtingas socialinis/kultūrinis/filosofinis klausimas.
                                        Žinoma automobilių vairuotojams tokios moralinės dilemos neturi būti taikomos (nors kai kurie labai norėtų, kad Vilniuje naktimis būtų išjungiami šviesoforai), nes jų klaidos kaina daug didesnė. Dažnai pavyzdžiu imamoje Olandijoje vairuotojams labai griežtai taikoma atsakomybė, bet kad nubaustų pėsčiąjį ar dviratininką važiuojantį per raudoną (kurie masiškai daro tokius pažeidimus) - atvejis itin retas.
                                        O su taisyklėmis ir išimtimis žaisti sudėtinga, nes atsirastų daug teisinių neapibrėžtumų, tačiau tokius pažeidimus galima toleruoti nebaudžiamumu. Dėl to ir yra labai svarbi infrastruktūra ir trečiam punkte aprėpiančiose gatvėse (patogios perėjos, pėstiesiems suderinti šviesoforai ir pan.) ir apie ją reikia diskutuoti kaip problemos sprendimą.
                                        Paskutinis taisė themanual; 2020.01.28, 13:10.

                                        Comment


                                          Parašė themanual Rodyti pranešimą

                                          Na tai ar sunku suprasti, kad gera infrastruktūra nesukuria galimybės pėstiesiems pažeidinėti KET

                                          1. Vidiniai miesto greitkeliai turi turėti pakankamą kiekį ne vieno lygio perėjų, taip pat fiziškai atskirti, jog nebūtų galimybės pažeidinėti KET - ir taip, juose pėstieji turi būti baudžiami.
                                          Tai jūs norite tvorelių prie gatvių, kad praeiti būtų galima tik per perėjas ar kaip?

                                          2. Senamiesčio ir centro gatvės aplink senamiestį turi būti gyvenamoji zona. Pėstieji nebaudžiami nes nieko nepažeidžia
                                          Sutinku bet tai nėra taip apie ką kalbame. Pavydžiai buvo Ozo, Ukmergės, Geležinio vilko gatvės.

                                          3. Visos kitos gatvės. Jeigu pėstysis pažeidžia KET ir sukelia pavojingą situaciją/sutrukdo eismui, tuomet jis turi būti baudžiamas.
                                          Na va, to aš ir norėjau. Malonu, kad sutinkate.






                                          Comment

                                          Working...
                                          X