Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Nieko jis negauna. Laksto kaip lakstę ir dar aprėkia viaruotojus kurie signalizuoja jiem. O juos buasti reikia ne grieščiau, o apskritai pradėti bent šiek tiek bausti, nes dabar yra visiškai nebaudžiami.

    O įdomu Osle ar pėstėji gali šokti po ratais kada nori? Ar policijai matant, kad pėstysis bėga per raudoną Osle irgi jis yra ignoruojamas?

    Comment


      Labai jau švelniai kaip Užkalniui.

      Parašė Shernas Rodyti pranešimą

      Nežinau, gal Užkalnis šįkart sarkazmą per giliai paslėpė
      AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

      Comment


        Parašė RamasN Rodyti pranešimą
        Išvis, galėtų normalų tinklą stacionarių matuoklių padaryti. Matuokliai atsirado labai seniai, o dabar toks įspūdis, kad technologijos netobulėja, ir kad panašaus pajėgumo įranga nepinga ? Pastatyk 1000 matuoklių mieste, paleisk streaminimą, nebūtina net saugot kokių 6 mėn info, užtektų poros dienų arba tiesiog epizodų video. Netikiu, kad nėra variantų su protingais kaštais. Gal Policijai hackaton'ą su Arduino ir Raspberry PI sprendimų paieška suorganizuot ?
        Technologijos tobulėja kažkaip keistokai. XIX a. viduryje per 9 metus pastatė virš 1000 km geležinkelį per Vilnių iki Varšuvos vien su arkliukais ir lopetomis, Dabar kuklesnę Rail Baltica niekaip neįstengia išstenėti net su kosminėmis technologijomis..
        Kokiais 1993 m. šviesoforo įrengimas kainavo apie 3000 Lt, dabar - keliasdešimt tūkstančių eurų, o veikimas beveik nepatobulėjo

        Comment


          Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
          Nieko jis negauna. Laksto kaip lakstę ir dar aprėkia viaruotojus kurie signalizuoja jiem. O juos buasti reikia ne grieščiau, o apskritai pradėti bent šiek tiek bausti, nes dabar yra visiškai nebaudžiami.

          O įdomu Osle ar pėstėji gali šokti po ratais kada nori? Ar policijai matant, kad pėstysis bėga per raudoną Osle irgi jis yra ignoruojamas?
          Policija Lietuvoje neignoruoja pėsčiųjų bėgančių per raudoną. Lietuvoje policija ignoruoja visų eismo dalyvių visus KET pažeidimus, jei tai ne akcija ir nėra iškvietimo. Ir pabandžius priversti laikytis vienos taisyklės, dėl kurios oficialiai įvyksta daugiausia eismo įvykių, t.y. leistino greičio, atsiranda siūlančių, atseit pirma savižudžius pradėkit bausti, o paskui jau imkitės žudikų.

          Comment


            Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
            Nieko jis negauna. Laksto kaip lakstę ir dar aprėkia viaruotojus kurie signalizuoja jiem. O juos buasti reikia ne grieščiau, o apskritai pradėti bent šiek tiek bausti, nes dabar yra visiškai nebaudžiami.

            O įdomu Osle ar pėstėji gali šokti po ratais kada nori? Ar policijai matant, kad pėstysis bėga per raudoną Osle irgi jis yra ignoruojamas?
            Nežinau, kaip yra Osle, bet UK tikrai taip. Ėjimas per raudoną yra norma, kaip ir ėjimas per perėją nesidairant, bei gatvės kirtimas bet kur, kur žmonėms patogiau.

            Comment


              Parašė tungustapi Rodyti pranešimą
              Ir dabar pėstysis ar dviratininkas padaręs rimtą klaidą gatvėje gauna mirties bausmę įvykdomą vietoje. Bet iš vairuotojų vis pasigirsta raginimų griežčiau bausti pėsčiuosius. Rimtai?
              Vairuotojai kaltais pripažinti ~ 70% atvejų. Pasigendu atitinkamo policijos etc dėmesio likusiems.

              https://lakd.lrv.lt/uploads/lakd/doc..._2000-2019.pdf


              Parašė tungustapi Rodyti pranešimą
              Dėl vieno vaiko žiniasklaidoje kyla isterija ir seimūnai skuba keisti įstatymus. O čia šimtas aštuoniasdešimt keturi nužudyti žmonės ir atsiranda rimtu veidu reikalaujančių kad niekas nesikeistų. Nes bauskim pėsčiuosius,nes jiems per mažos bausmės, dėl to jie daro bet ką gatvėse.
              Nusižudo ~ 1'000. Ir, kokių veiksmų imtasi?

              Kiek iš 58 žuvusių pėsčiųjų ir 12 žuvusių dviratininkų buvo tinkami dalyvauti eisme? T.y. nemiegoti vidury juostos, žibintai, šviesą atspindintys aksesuarai, šalmai ...

              Comment


                Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                O įdomu Osle ar pėstėji gali šokti po ratais kada nori? Ar policijai matant, kad pėstysis bėga per raudoną Osle irgi jis yra ignoruojamas?
                Iš principo taip. Ten dabar ant bangos atiminėti gatves ir versti jas į pėsčiųjų zonas, tai nieks net nedrįsta kažkaip kėsintis ką nors suvažinėti.

                Comment


                  Skandinavijoje mažai žmonių žūsta ne todėl kad jie 'nemiega vidury juostos', visi naudoja 'žibintus, šviesą atspindinčius aksesuarus ir šalmus', o todėl kad miestai atrodo taip:

                  Comment


                    Lietuvoje pėstieji yra nepalyginamai atsargesni ir baugštesni negu JK, ir vistiek žūsta 10 kartų dažniau.
                    Gal galite paaiškinti kaip čia vistiek viskas yra pėsčiųjų kaltė?
                    If a lion could speak, we could not understand him.

                    Comment


                      Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
                      Lietuvoje pėstieji yra nepalyginamai atsargesni ir baugštesni negu JK, ir vistiek žūsta 10 kartų dažniau.
                      Gal galite paaiškinti kaip čia vistiek viskas yra pėsčiųjų kaltė?
                      Ka reiškia nepalyginamai atsargesni ? Kaip pasireiškia pėsčiojo atsargumas kai jis žengia į perėją net nepakėlęs akių nuo telefono ?

                      Taip - pėstieji UK laksto daug daugiau, ten legalu eiti per gatvę belekur, bet net ir lakstydami belekur jie nešoka prieš 50km/h greičiu atlekiantį automobilį nepakėlę akių. Pėstieji nardo tarp prie sankryžų lėtėjančių/sustojusių automobilių ir pan. Dažniausiai tas nardymas vyksta miesto centre kuris užkištas automobiliais tiek kad važiuojama pėsčiojo greičiu, arba bėgiojama per dviejų juostų kelią, neretai vienpusio eismo, per kurį perbėgt gali labai greitai. Tikrai nėra lakstymo kaip pas mus per 6 juostų gatvę miesto pakrašty kuria eismas vyksta pilnu greičiu, čia anglams užtenka proto susivokti neiti per tokį kelią. Pas mus gi dzin - priėjai savanorių prospektą ir kerti kur papuolė akių nepakėlęs. Kai partrenkia šauki - "vajėzus laksto tie vairuotojai kaip akis išdegę"

                      Comment


                        Parašė Kukumalu Rodyti pranešimą

                        Ka reiškia nepalyginamai atsargesni ? Kaip pasireiškia pėsčiojo atsargumas kai jis žengia į perėją net nepakėlęs akių nuo telefono ?
                        Lietuvoje tai yra vienetiniai atvejai. JK žmonės tai daro nuolat - eina per perėją žiūrėdami į telefoną, su ausinėmis ant galvos, ir niekur nesidairydami.
                        Lietuvoje žmonės eidami per gatvę tris kartus pažiūti į abi puses, dar patrypčioja nedrąsiai, ir jei nėra mašinų, skuodžia per gatvę.
                        If a lion could speak, we could not understand him.

                        Comment


                          Kažkodėl nelabai mėgstama įvardinti tikrąją problemą, jog Lietuvoje egzistuoja kritinė masė vairuotojų, kuriems žmogus ant kelio tėra kliūtis, kurią esant reikalui galima ir pervažiuoti. Ypač jeigu tikima savo teisumu ir jog nebus jokių padarinių (o galimai gal dar ir kokią draudimo išmoką pavyks gauti, kad pasiremontuoti savo laužą).

                          Nors mokytoja per perėją ėjo degant raudonam signalui, ją partrenkęs vairuotojas pripažintas kaltu

                          Iš byloje surinktų įrodymų nustatyta, kad kaltinamasis važiavo draudžiama važiuoti maršrutiniam transportui skirta eismo juosta, šiek tiek viršijo leistiną greitį. Vyras ne tik galėjo iš anksto pastebėti kelyje pasirodžiusią pėsčiąją, bet ją ir pastebėjo, nes signalizavo jai garsu, duodamas parodymus teigė, kad matė pėsčiosios blaškymąsi kelyje, dėl to, teismo vertinimu, turėjo pakankamai laiko sustabdyti automobilį. Vietoj to kaltinamasis pasirinko rizikingą, neabejotinai sukeliantį grėsmę pėsčiajai būdą išvengti susidūrimo – automobilio judėjimo krypties keitimą ir pavojingą manevravimą. <..> kaltinamasis būdamas jauno amžiaus yra daugiau nei 10 kartų baustas už Kelių eismo taisyklių pažeidimus ir net po šio eismo įvykio nesilaiko saugaus eismo taisyklių.


                          Comment


                            Jeigu pėstieji Lietuvoje vaikščiotų per gatvę taip, kaip vaikšto UK, žuvusių čia būtų kokius 10 kartų daugiau. Sakyti, kad pėstieji Leituvoje yra neatsargūs gali tik visiškai su realybe nebedraujantys žmonės. Tiesą sakant, pėstieji Lietuvoje neturi kitos išeities, nes jei nebūtų ypač atsargūs, ilgai negyventų.

                            Kitas dalykas dėl pėsčiųjų, atkreipkit dėmesį, kaip eidami per perėją daugelis pėsčiųjų pas mus paspartina žingsnį ar net ima bėgti. Na kad ponui vairuotojui nesigaišintų laikas. Ypač galioja vyresniems žmonėms. Tai tikrai nėra pėstiesiems draugiškos kelių kultūros bruožas.

                            Ant pozityvios natos, reikalai gerėja. Dabar net jeigu negalime per perėją eiti drąsiai ir nesidairant, kaip UK ar Švedijoje, priėjus prie perėjos dažniausiai vairuotojas sustos praleisti. Jei ne pirmas, tai antras beveik garantuotai. Pavyzdžiui, kaimyninėje Lenkijoje, bent jau užmiesčio keliuose, tai negalioja. Žmonės stovi prie perėjos ir laukia kol pravažiuos visos mašinos, kurių nei viena nestoja praleisti pėsčiųjų. Tai optimizmo šiek tiek turiu.

                            Comment


                              Parašė John Rodyti pranešimą
                              Nežinau, kaip yra Osle, bet UK tikrai taip. Ėjimas per raudoną yra norma, kaip ir ėjimas per perėją nesidairant, bei gatvės kirtimas bet kur, kur žmonėms patogiau.
                              Anglai yra durniai. Užtat Japonijoje visi stovi ir laukia žio signalo.
                              Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                              Comment


                                Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                Anglai yra durniai. Užtat Japonijoje visi stovi ir laukia žio signalo.
                                Japonus apskritai bet kurioje diskusijoje galima naudoti, kaip nemušamą kortą, nes pas juos visvien bus išskirtinė drausmė ir tvarka.

                                Comment


                                  Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
                                  Lietuvoje pėstieji yra nepalyginamai atsargesni ir baugštesni negu JK, ir vistiek žūsta 10 kartų dažniau.
                                  Gal galite paaiškinti kaip čia vistiek viskas yra pėsčiųjų kaltė?
                                  Pasikeiskite skaičiuotuvą, UK ~ 7 žuvę milijonui gyv, LT - ~ 27. EU vidurkis - ~ 11.

                                  Comment


                                    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                    Anglai yra durniai. Užtat Japonijoje visi stovi ir laukia žio signalo.
                                    O tai tu anglas? Visada galvojau, kad belorusas...

                                    Comment


                                      Parašė themanual Rodyti pranešimą

                                      Vyras ne tik galėjo iš anksto pastebėti kelyje pasirodžiusią pėsčiąją, bet ją ir pastebėjo, nes signalizavo jai garsu, duodamas parodymus teigė, kad matė pėsčiosios blaškymąsi kelyje, dėl to, teismo vertinimu, turėjo pakankamai laiko sustabdyti automobilį. Vietoj to kaltinamasis pasirinko rizikingą, neabejotinai sukeliantį grėsmę pėsčiajai būdą išvengti susidūrimo – automobilio judėjimo krypties keitimą ir pavojingą manevravimą.
                                      Dėl manevravimo kenksmingumo su teismu sutinku - taip gali niekuo dėti nukentėti.

                                      O dėl kitko - nieko geriau į galvą nešauna:

                                      "Draudimo ekspertas pataria – net jei gyvūnas matomas tolumoje, reikėtų sumažinti automobilio greitį, važiuoti atsargiai, nenaudoti ne tik garsinio signalo, bet ir vengti mirksėti šviesomis."

                                      https://www.delfi.lt/auto/patarimai/....d?id=83352653


                                      P.S.

                                      Comment


                                        Parašė digital Rodyti pranešimą
                                        O tai tu anglas? Visada galvojau, kad belorusas...
                                        Tu visada esi neteisus.
                                        Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                                        Comment


                                          Parašė Shernas Rodyti pranešimą

                                          Dėl manevravimo kenksmingumo su teismu sutinku - taip gali niekuo dėti nukentėti.

                                          O dėl kitko - nieko geriau į galvą nešauna:

                                          "Draudimo ekspertas pataria – net jei gyvūnas matomas tolumoje, reikėtų sumažinti automobilio greitį, važiuoti atsargiai, nenaudoti ne tik garsinio signalo, bet ir vengti mirksėti šviesomis."

                                          Kodėl nešauna? Visi įrodymai leidžia daryti prielaidą jog šis incidentas turi būti vertinamas ne kaip eismo įvykis, o kaip pasikėsinimas į žmogaus gyvybę. Čia reikia ne patarimų kaip saugiai važiuoti kelyje, o kaip sutramdyti, nubausti, izoliuoti ir perauklėti neadekvačius individus: tiek galimai psichiškai pasiligojusią pėsčiąją, tiek kelių recidyvistą, kuris nusprendžia persikvalifikuoti ant sunkesnių nusikaltimų. Šiaip tai jeigu įrodymai surinkti teisingai, tai labai teisingas teismo sprendimas, pagarba.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X