Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė themanual Rodyti pranešimą

    Atleiskit visiškai nesuprantu jūsų argumentavimo. Kuo tas "atmazas" susijęs su mano pastaba jums? Joje nieko nebuvo užsiminta apie kažkieno kito vairavimo ypatumus apart jusiškius, kur jūs jau pats savo noru pasipasakojote. Dėmesį blaškyti gali daug kas: linguojantys medžiai, praskrendantys paukščiai, saulėlydis ir t.t., tai vis tiek nepateisina taisyklių pažeidinėjimo (na nebent prieš jūsų akis vyksta atominis sprogimas).

    Jūsų pavyzdyje jokių ekstra aplinkybių tikrai nėra ir priminsiu, jog jūsų rūšies atstovai geba operuoti smegenis, valdyti lėktuvus, branduolinius reaktorius ir t.t. Labai prašau pasistenkite ir jūs vairuodamas įdėti šiek tiek daugiau pastangų dėl visų eismo dalyvių saugumo arba labai rimtai pagalvokite apie vairavimo teisių atsisakymą.

    Kaip gerai kitas forumietis pastebėjo apie perėjas (kad patys ženklai neturi užgožti pėščiųjų), taip ir čia, mane labai gąsdina vairuotojų degradavimas. Jeigu problema DAUGYBEI vairuotojų tampa ne pamatyti pėstyjį o apskritai suvokti, jog važiuojama per perėja arba vairuojant nesugebama suvaldyti kelių dirgiklių, tuomet tikrai reikia labai sunerimti dėl Lietuvos vairuotojų gebėjimų ir svarstyti dėl būtinybės perlaikinėti teorijos ir praktikos vairavimo egzaminus bent kas dešimt metų.
    Atmazas susijęs tuo, kad tokie vairuotojai kaip Jūs visad mano kad vairuoja žymiai geriau nei dauguma kitų vairuotojų. Bėda ta kad taip mano didžioji dauguma vairuotojų. Aš nesakiau kad kažkas pateisina taisyklių pažeidinėjimą, tik pastebėjau kad perdėta kontrolė galimai turi priešingą efektą nei siekiama. Konkrečiu pavyzdžiu - žmonės bando preciziškai laikytis greičio ribojimo, nes važiuojant pro radarą tuo susirūpinama instinktyviai. Pastovėkit prie radaro ir pamatysit kad daugybė tikrai greičio neviršijančių vairuotojų pristabdo, nors poreikio tam ir nėra.

    Palyginimas su pilotais ar reaktoriais nėra visai tinkamas, nes dauguma vairuotojų (išskyrus naujokus) vairuoja "autopilotu", dažnai apie tai net negalvodami. Apie tai yra daugybė straipsnių ir ir tyrimų. Dabar greit nesurasiu tų kuriuos esu skaitęs anksčiau, nebent Jums tikrai reikia įrodymo kad žmonės vairuodami nelabai galvoja apie vairavimą.

    Ir kaip būdamas geresnis nei vidutinis vairuotojas manau jau senai turėjot pastebėti kad daugumai vairuotojų reikėtų atimti teises. Juk aplink vien idiotai, aš kasdien susiduriu su belekiek vairuotojų kuriems tikrai reikėtų teises perlaikyt. Ir ne dėl to kad važiuoja chamiškai, o dėl to kad panašu kad nesupranta įvairių ženklų ir taisyklių.

    Comment


      Parašė Sula Rodyti pranešimą

      Žiūrint kokiam greičiui nustatyta "baudžiamoji" matavimo įranga. Jei jos nėra, tai greitis neribojamas.
      Tai rašė, kad 20 km/h tolerancija nustatyta.

      Comment


        Parašė Kukumalu Rodyti pranešimą

        Atmazas susijęs tuo, kad tokie vairuotojai kaip Jūs visad mano kad vairuoja žymiai geriau nei dauguma kitų vairuotojų. Bėda ta kad taip mano didžioji dauguma vairuotojų. Aš nesakiau kad kažkas pateisina taisyklių pažeidinėjimą, tik pastebėjau kad perdėta kontrolė galimai turi priešingą efektą nei siekiama.
        Jūsų prielaidos visiškai iš oro nuleistos, aš pakomentavau jūsų vairavimą, nes pats jį aprašėt. Aš save laikau visiškai vidutinišku vairuotoju, daugiau mažiau kasdien važinėdamas į darbą per paskutinius septynis metus neturėjau nė vieno eismo įvykio ir nėkart nebuvau baustas už ženklesnį greičio viršijimą. Porą kartų teko nusifotografuoti per visokias minimalios tolerancijos akcijas, nes nesėdžiu facebook reidų grupėse ir dar ir dabar nesu atmintinai išmokęs visų vietų mieste, kur stovi radarai, nes man visiškai tas neaktualu ir neįdomu. Esu atsargus vairuotojas ir tiek, bet prisipažinsiu, jog vairavimas "autopilotu" man yra svetimas reikalas.

        O apie kokią perdėtą kontrolę kalbama, kai paskutiniais metais būta minimalios kontrolės ir to pasekoje pastoviai nesilaikoma taisyklių? Turime europietišką greičio limitą gyvenvietėse ir apsimetam vakarais, bet reali greičio laikymosi situacija yra Rusijos ir Baltarusijos lygio. Va čia atsiranda vairuotojai ekspertai viską nusimanantys apie eismo saugumą, jog žiūrėkit reiškia reikia ne bausti o didinti greičio limitą jeigu visi taip važiuoja. Visiškai ignoruojami žuvusiųjų keliuose skaičiai vakarai vs rytai ir bandoma mus greičio limitais grąžinti į rytų bloką (iš kurio praktiškai nepajudėjom), nes bus visa minute greičiau iki kino teatro savaitgalį nulėkti. Vairuotojai tiesiog išlepo nuo policijos neveiksnumo ir aišku dabar bet kas bus laikoma perdėta kontrole, nors tai tik teisėtas reikalavimas laikytis taisyklių.

        Comment


          Šiaip, dar didelė bėda, kad kurį laiką (dėl senų radarų sutarties pasibaigimo, o naujų nepasibaigusio pirkimo) keliai iš esmės buvo be jokios greičio kontrolės. Tai lakstūnai labai greitai priprato prie gero, kad jie gali beveik visur važiuoti tokiu greičiu kokiu patinka ir niekas negali jų nubausti.
          Post in English - fight censorship!

          Comment


            Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

            Tai rašė, kad 20 km/h tolerancija nustatyta.
            O ten kur nėra įrangos, kokia tolerancija?

            Aš kaip dievobaimingas pilietis važiuoju mieste iki 50 km/h ar taip kaip nustatyta ženklais, ir dzin kur kas stovi ir su kokia tolerancija.

            Comment


              Parašė Sula Rodyti pranešimą

              O ten kur nėra įrangos, kokia tolerancija?

              Aš kaip dievobaimingas pilietis važiuoju mieste iki 50 km/h ar taip kaip nustatyta ženklais, ir dzin kur kas stovi ir su kokia tolerancija.
              Kadangi trikojai kilnojami, nėra galimybės žinoti kur įranga yra o kur ne. Bet jeigu patys policininkai sako, kad 70km/h toleruos vadinasi gali visi važiuoti 70 km/h. O kur stovi rupės tik tiem, kas nori važiuoti virš 70km/h.

              Comment


                Nelabai supratau, kodėl tokia didelė tolerancija padaryta, pvz. GV gatve bus galima toliau "legaliai" važinėti 100 km/h., o Gedimino pr. ant 70 km/h. Nors matant, kokie asmenys sėdi tarp mentų vadovybės, gal nieko ir keisto.
                Flickr

                Comment


                  Parašė themanual Rodyti pranešimą
                  ...
                  Visiškai ignoruojami žuvusiųjų keliuose skaičiai vakarai vs rytai ir bandoma mus greičio limitais grąžinti į rytų bloką (iš kurio praktiškai nepajudėjom), nes bus visa minute greičiau iki kino teatro savaitgalį nulėkti. Vairuotojai tiesiog išlepo nuo policijos neveiksnumo ir aišku dabar bet kas bus laikoma perdėta kontrole, nors tai tik teisėtas reikalavimas laikytis taisyklių.
                  Tai kad į vakarus esančias ir geresne statistika pasižyminčias šalis ( SE, NO, UK) vienija nebent konstitucinė monarchija ir nepriklausymas Romos katalikų bažnyčiai.

                  Comment


                    Parašė Shernas Rodyti pranešimą

                    Tai kad į vakarus esančias ir geresne statistika pasižyminčias šalis ( SE, NO, UK) vienija nebent konstitucinė monarchija ir nepriklausymas Romos katalikų bažnyčiai.
                    Vienija leidžiamas greitis gyvenvietėse. Pas mus irgi 50, bet jis praktiškai negalioja, nes už važinėjimą kaip Rusijoje ar Baltarusijoje vis tiek nebaudžia.

                    Comment


                      Parašė themanual Rodyti pranešimą

                      Vienija leidžiamas greitis gyvenvietėse. Pas mus irgi 50, bet jis praktiškai negalioja, nes už važinėjimą kaip Rusijoje ar Baltarusijoje vis tiek nebaudžia.
                      Visoj EU 50km/h, išskyrus PL, kur nakties metu 60. Avaringumo rodikliai skiriasi. Grubiai užmetus akį galima pritempti prie musulmonų populiacijos - saikinga 5-10% mažuma veikia teigiamai.

                      Comment


                        Užkalnis įkalė vieną stiprų ir gerą. Iš tikrųjų labai sunku nesutikti su kiekvienu jo žodžiu šiuo atveju.

                        Užkalnis. Trikojų priešai su trimis smegenų vingiais

                        Prašau policijos daugiau trikojų, daugiau reidų ir didesnių baudų, kad Lietuva būtų saugesnė, švaresnė ir teisingesnė šalis.

                        Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/news/ringas/lit....d?id=83336849

                        Šiaip iš tikrųjų keista, kodėl dalis vairuotojų taip skausmingai reaguoja į tuos naujus policijos trikojus? Aš pats vairuoju pakankamai ilgai, kad galėčiau daryti šiokias tokias išvadas apie vairavimą. Nėra taip, kad visąlaik laikyčiausi greičio limitų. Aišku su protu ir ne daugiau, kaip keliais km/h. Nu gal 10km/h. Per kelioliką+ metų vairavimo patirties policijos buvau sustabdytas 0 kartų. Taip pat 0 kartų buvau nufotografuotas automatinės greičio kameros. Visur nuvažiuodavau laiku, gyveas ir sveikas. Ir trikojai matyt nieko nepakeis. Kodėl tada kai kurie žmonės jų TAIP smarkiai bijo?

                        Comment


                          Baimė trikojui natūrali, nes liūdnai pagarsėjusi Policija galimai juos statytų ten, kur gal net nėra avaringa, bet gerai ,,kimba". Dėl statistikos. Departamentui reik gerinti eismo rodiklius, idėja gera gimė, nes negali gi duot matuoklių paprastų pareigūnams - ims duokles. Korupcija, skandalai. Trikojis turi pagerinti rodiklius.

                          ​​​​​​Bet ar pagerins? Kur žuvo tie žmonės? Jei vieta avaringa tai ten reik stacionaraus matuoklio. Kokia logika keitinėt juos? Savivaldybėms buvo (ir yra) nusispjaut, nes baudos į biudžetą, o išlaidos miestui. Tai gal reikėjo ne trikojų, o keist įstatymus?

                          Baimė ir pyktis. Taip, būtent. Nes tikslas rinkt duoklę biudžetui, sukurt baimės atmosferą. Realiai dabar važiuojant reik pažiūrėt ar kur ant tilto ar kalvos nestovi trikojis. Stebi policijos akis. O šiaip mieste kur kas 100m po šviesoforą tai nežinia kaip ten viršyt greitį? Šviesoforų tiek kad trikojų nebereik.

                          Comment


                            Parašė Maduk Rodyti pranešimą
                            Baimė ir pyktis. Taip, būtent. Nes tikslas rinkt duoklę biudžetui, sukurt baimės atmosferą. Realiai dabar važiuojant reik pažiūrėt ar kur ant tilto ar kalvos nestovi trikojis. Stebi policijos akis. O šiaip mieste kur kas 100m po šviesoforą tai nežinia kaip ten viršyt greitį? Šviesoforų tiek kad trikojų nebereik.
                            Esmė ta, kad žmones, kurie šiaip jau nesugeba tvarkingai ir kultūringai elgtis tik baimės atmosfera ir sugeba priversti elgtis tvarkingai (t.y. važiuoti pagal taisykles, ne per greitai, nesiparkuoti kur negalima etc.). Jei jie žino, kur stovi greičio matuokliai jie tik tą vietą tvarkingai ir pravažiuoja, o kitur vėl iš karto nesąmones darančiais ereliais. Nepažymėtos stebėjimo priemonės tokio tikrumo nesuteikia ir verčia tvarkingai elgtis ne tik keletoje retų vietų, bet visiškai visur. O to būtent ir reikia.

                            Tą patį pastebėjau su parkavimo neleistinose vietose raportavimu, kad padėtis realiai pradeda keistis tik tada, kai to tampa tiek daug, kad žmonėms tampa nebekomfortiška, nes jie žino, kad yra beveik visiška garantija, kad jei tą padarysi, tai gausi baudą.T.y. išlošimas iš to tampa iš esmės neįmanomu.
                            Paskutinis taisė index; 2020.01.23, 22:51.
                            Post in English - fight censorship!

                            Comment


                              Taip. Kitas geras pavyzdys: sektoriniai greičio matuokliai. Jie, galima sakyti, visiškai išsprendė greičio viršyjimo problemą atitinkamuose ruožuose.

                              Comment


                                Dar baudos balu sistema labai gerai suveiktu. Buvo laikai, kai virsydavai 30km/h ir gaudavai sesis balus. Tai reiksdavo kad dar vienas virsijimas 20-ia km/h ir asta la vista teisems visiems metams.
                                Kai turi sesis balus, spaust per tapke dingsta noras bematant. Is patirties zinau.

                                Comment


                                  Parašė John Rodyti pranešimą
                                  Užkalnis įkalė vieną stiprų ir gerą. Iš tikrųjų labai sunku nesutikti su kiekvienu jo žodžiu šiuo atveju.

                                  Užkalnis. Trikojų priešai su trimis smegenų vingiais
                                  Nežinau, gal Užkalnis šįkart sarkazmą per giliai paslėpė
                                  Bet kadangi panašiai pasireiškė ir Sadauskas-Kvietkevičius:

                                  Romas Sadauskas-Kvietkevičius. Policijos „trikojai“ išmokys jus vairuoti

                                  https://www.delfi.lt/news/ringas/lit....d?id=83246513

                                  Spėju, kad lietuviški liberalai pasibaigia ties greičio matuokliais krūmuose ...

                                  "Російський демократ закінчується там, де починається українське питання"


                                  Comment


                                    Parašė Milwaukee Rodyti pranešimą
                                    Dar baudos balu sistema labai gerai suveiktu. Buvo laikai, kai virsydavai 30km/h ir gaudavai sesis balus. Tai reiksdavo kad dar vienas virsijimas 20-ia km/h ir asta la vista teisems visiems metams.
                                    Kai turi sesis balus, spaust per tapke dingsta noras bematant. Is patirties zinau.
                                    Jau yra , greičiau ir griežčiau :

                                    416 straipsnis. Nustatyto greičio viršijimas
                                    ....
                                    6. Nustatyto greičio viršijimas daugiau kaip penkiasdešimt kilometrų per valandą
                                    ....
                                    Už šio straipsnio 6 dalyje numatytą administracinį nusižengimą vairuotojams privaloma skirti teisės vairuoti transporto priemones atėmimą nuo vieno iki šešių mėnesių

                                    420 straipsnis. Pavojingas ir chuliganiškas vairavimas, Kelių eismo taisyklėse nustatyto draudimo lenkti ar įvažiuoti į priešpriešinio eismo juostą pažeidimas
                                    ....

                                    5. Už šio straipsnio 1 dalyje numatytą administracinį nusižengimą privaloma skirti teisės vairuoti transporto priemones atėmimą nuo trijų iki šešių mėnesių. Už šio straipsnio 2 dalyje numatytą administracinį nusižengimą privaloma skirti teisės vairuoti transporto priemones atėmimą nuo vienų iki dvejų metų.

                                    Comment


                                      Vilniuje atsijungus šviesoforams įvyko avarija, tuo metu šalia 4 pareigūnai globojo trikojį
                                      ....

                                      „12.27 val., kai važiavau, Geležinio Vilko ir Mokslininkų g. sankryžoje neveikė šviesoforai ir buvo avarija. Visi važiuoja kaip nori. Nėra kam reguliuoti sankryžos, nes trikojį saugo keturiese prie „Vynotekos“, – kritikavo vienas komentatorių. Jei šio komentaro autorius tikslus, pareigūnai padėjo vairuotojams išsiaiškinti dėl kaltės, tačiau reguliuoti eismo niekas nepasiliko, o atstatyti šviesoforų veiklos meistrams tuo metu irgi dar nebuvo pavykę.
                                      Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/naujiena/aktual...ji-59-1264498?

                                      Comment


                                        Parašė Shernas Rodyti pranešimą

                                        Jau yra , greičiau ir griežčiau :

                                        ...
                                        420 straipsnis. Pavojingas ir chuliganiškas vairavimas, Kelių eismo taisyklėse nustatyto draudimo lenkti ar įvažiuoti į priešpriešinio eismo juostą pažeidimas
                                        ....

                                        5. Už šio straipsnio 1 dalyje numatytą administracinį nusižengimą privaloma skirti teisės vairuoti transporto priemones atėmimą nuo trijų iki šešių mėnesių. Už šio straipsnio 2 dalyje numatytą administracinį nusižengimą privaloma skirti teisės vairuoti transporto priemones atėmimą nuo vienų iki dvejų metų.
                                        Bėda tik tame, kad pastarojo niekas nekontroliuoja. Įtariu, kad nubaustųjų yra vienetai (skirtingai nuo tūkstančių greičio viršytojų).

                                        Comment


                                          Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                          Bėda tik tame, kad pastarojo niekas nekontroliuoja. Įtariu, kad nubaustųjų yra vienetai (skirtingai nuo tūkstančių greičio viršytojų).
                                          Bėda kad dirbama gražioms ataskaitoms - o greičio viršijimas ar neblaivumo nustatymas "apiforminami" mažiausiomis pastangomis ir laiko sąnaudomis.
                                          O apie pėsčiųjų/dviratininkų pažeidimus net ir šnekos nėra - nebent prieš policijos automobilį iššoktų.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X