Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Bet skiriasi ar vos ne dvigubai ar daugiau nei 3x.

    Tuo tarpu lyginant su Čekija - pagal gyventojus Čekija 2x geriau, pagal kilometrus jau JAV 2x geriau. Gaila nedaug valstybių pateikia duomenis dėl kilometrų.
    Na tai buvo pasiūlyta imti statistiką pagal nuvažuotus km, kur galbūt teoriškai USA lenkia Lietuvą.
    Bet kokiu atveju aš nematau prasmės penketukininkui lygiuotis į šešetukininką kitam klasės gale, kai praktiškai suolo draugai dešimtukais varo.

    Comment


      JAV yra labai didelė ir skirtumai tarp skirtingų valstiju taip pat didžiuliai ir skiriasi net ne procentais, o kartais.

      Jei kam nors įdomu čia galima rasti statistika pagal valstijas: https://www.iihs.org/topics/fatality...state-by-state ir matom, kad yra valstijų kurių rezultatai panašūs į saugesnių Europos valstybių rezultatus ir taip pat turim valstijas, kurios tikrai siaubingai atrodo lyginant su kitomis panašų išsivystymo lygi turinčiomis šalimis.

      Kaip bebūtų, manau, kad tai iš dalies nulemta to, kad žmonės JAV važiuoja daug daugiau ir daug toliau ir automobilis visada buvo ir matyt liks nesaugiausia transporto priemone, o alternatyvios susisiekimo priemonės JAV daugelis neturi ir rezultate statistika ypač rural Amerikoj yra gana liūdna.

      Comment


        Parašė pauliaK Rodyti pranešimą
        JAV yra labai didelė ir skirtumai tarp skirtingų valstiju taip pat didžiuliai ir skiriasi net ne procentais, o kartais.

        Jei kam nors įdomu čia galima rasti statistika pagal valstijas: https://www.iihs.org/topics/fatality...state-by-state ir matom, kad yra valstijų kurių rezultatai panašūs į saugesnių Europos valstybių rezultatus ir taip pat turim valstijas, kurios tikrai siaubingai atrodo lyginant su kitomis panašų išsivystymo lygi turinčiomis šalimis.

        Kaip bebūtų, manau, kad tai iš dalies nulemta to, kad žmonės JAV važiuoja daug daugiau ir daug toliau ir automobilis visada buvo ir matyt liks nesaugiausia transporto priemone, o alternatyvios susisiekimo priemonės JAV daugelis neturi ir rezultate statistika ypač rural Amerikoj yra gana liūdna.
        Tiesą sakant, man būtų patogiau žemėlapis. Greitai permetęs duomenis pastebėjau, kad geriausi rodikliai tose valstijose, kuriose įsikūrę pagrindiniai šalies ekonominiai centrai: Ilinojus (Čikaga), Niujorkas, Kalifornija ir kelios kitos. Ten situacija matyt yra netgi geresnė nei Lietuvoje. Blogiausi rodikliai yra pietinėse valstijose, patys blogiausi Misisipėje (net yra pasakymas "thank god for Mississippi"), ten statistika turbūt blogesnė kelis kartus nei Lietuvoje, jei imant, kad net JAV vidurkis yra žemesnis nei Lietuvos.

        Comment


          Parašė themanual Rodyti pranešimą
          Nesuprantu kaip šita diskusija dar tęsiasi Net imant parankiausią USA statistiką mano patirtis yra patvirtinama faktais:
          Road fatalities per 1 billion vehicle-km
          USA 7.3
          Denmark 3.9
          skirtumas vos ne dvigubas (1.87 karto)
          Ji tęsiasi, nes reikia surasti kažkokių argumentų, kad būtų galima pasakyti "Vat JAV tai galima sukti per raudoną ir ten eismas saugesnis nei pas mus". Čia vienintelis dalykas kodėl kai kuriems yra įdomi eismo saugumo situacija už vandenyno. Kadangi bendrai paėmus, ten eismo ir infrastruktūros situacija visiškai skirtinga nuo Europos ir mes turime daug geresnių pavyzdžių visiškai šalia, tai dėl kitų sprendinių į juos žvalgytis nelabai yra poreikio.

          Comment


            Užsispirti su mąstymo dogmomis yra nesveika. Pirštais nerodysiu, bet nervas nuo tokių ima

            Comment


              Parašė sleader Rodyti pranešimą
              Ji tęsiasi, nes reikia surasti kažkokių argumentų, kad būtų galima pasakyti "Vat JAV tai galima sukti per raudoną ir ten eismas saugesnis nei pas mus". Čia vienintelis dalykas kodėl kai kuriems yra įdomi eismo saugumo situacija už vandenyno.
              Ne vienintelis - 65% mirtinų avarijų Amerikoje įvyko dėl girtų vairuotojų. O kaip yra ES?

              Comment


                Parašė PoDV Rodyti pranešimą

                Tiesą sakant, man būtų patogiau žemėlapis. Greitai permetęs duomenis pastebėjau, kad geriausi rodikliai tose valstijose, kuriose įsikūrę pagrindiniai šalies ekonominiai centrai: Ilinojus (Čikaga), Niujorkas, Kalifornija ir kelios kitos. Ten situacija matyt yra netgi geresnė nei Lietuvoje. Blogiausi rodikliai yra pietinėse valstijose, patys blogiausi Misisipėje (net yra pasakymas "thank god for Mississippi"), ten statistika turbūt blogesnė kelis kartus nei Lietuvoje, jei imant, kad net JAV vidurkis yra žemesnis nei Lietuvos.
                Teksasas ir Florida taip pat yra didieji ekonominiai centrai bet jų rodikliai yra prastesni už US vidurkį.

                Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                Ne vienintelis - 65% mirtinų avarijų Amerikoje įvyko dėl girtų vairuotojų. O kaip yra ES?
                Procentų nežinau, bet mūsų policija akcentuoja, kad tai yra #1 priežastis ir po jos seka greičio viršijimas.

                Comment


                  Nei juoktis, nei verkti jei photoshopas tai atsiprašau už spamą.

                  Click image for larger version

Name:	FB_IMG_1578753486503.jpg
Views:	88
Size:	27,7 kB
ID:	1775150
                  Click image for larger version

Name:	FB_IMG_1578753457148.jpg
Views:	79
Size:	46,6 kB
ID:	1775151
                  AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                  Comment


                    Siandien vaziavau paskui ilga 2G autobusa Laisves pr. 70+ km/h. Jiems tiek galima?

                    Comment


                      Laisvės pr. kiek pamenu daugiau nei 70 km/h niekam negalima, nes nėra didesnį greitį leidžiančių ženklų.

                      Comment


                        Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                        Siandien vaziavau paskui ilga 2G autobusa Laisves pr. 70+ km/h. Jiems tiek galima?
                        Pagal mašinos spidometrą ar GPS?

                        Comment


                          Parašė John Rodyti pranešimą

                          Pagal mašinos spidometrą ar GPS?
                          pagal spidometra buvo apie ~73 kazkas. Bet net jei stovi 70 zenklas, man rodos VT max greitis turetu buti 50, ar ne?

                          Comment


                            Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

                            pagal spidometra buvo apie ~73 kazkas. Bet net jei stovi 70 zenklas, man rodos VT max greitis turetu buti 50, ar ne?
                            Gal tuščias į parką važiavo? Esu matęs kelis kart kai laksto tie dideli autobusai, tikrai labai nesaugiai atrodo, bet visad būdavo tušti...

                            Comment


                              Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                              ... man rodos VT max greitis turetu buti 50, ar ne?
                              Jei bendrai apie VT didžiausius galimus greičius, tai pagal KET:
                              131.3. autobusais automagistralėse – ne didesniu kaip 100 km/h greičiu, greitkeliuose – ne didesniu kaip 90 km/h greičiu, keliuose su asfalto ar betono danga – ne didesniu kaip 80 km/h greičiu, kituose keliuose – ne didesniu kaip 70 km/h greičiu
                              Taip kad kiek Laisvės pr. leidžiama, tiek gali spausti

                              Comment


                                Parašė themanual Rodyti pranešimą

                                Nu tai kadangi yra toleruojamas pas mus greičio viršijimas, tai 100kmph ir yra faktinis greitis. Ar jūs norit 110?
                                Padaryk 130 ir labai įdomu kiek atsiras viršijančių O refleksas kad pamačius greitį ribojantį ženklą galima drąsiai "užsimesti" +20km/h - išnyks pakankami greitai.

                                Comment


                                  Jei norite pamatyti tikrai viršijančius greitį autobusus tai pastebėkite ukmergės gatvėje besileidžiančius nuo šeškinės kalno. Žemyn riedant vieni vis pristabdo kad neviršytų, bet tada gaunasi keleiviam nemalonu, todėl dauguma tiesiog įsibėgėja ir rieda viršydami greitį ir lenkdami lengvasias. Į viršų irgi mėgsta viršyti, nes po kamščių centre bando pasivyti grafiką.

                                  Comment


                                    Parašė Shernas Rodyti pranešimą

                                    Padaryk 130 ir labai įdomu kiek atsiras viršijančių O refleksas kad pamačius greitį ribojantį ženklą galima drąsiai "užsimesti" +20km/h - išnyks pakankami greitai.
                                    Tai siūlote už budulių gydymą po avarijų mokėti mums ar kaip/

                                    Comment


                                      Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                      Tai siūlote už budulių gydymą po avarijų mokėti mums ar kaip/
                                      1. O dabar bene kitaip yra?
                                      2. Yra tikimybė kad išlaidos sumažės, nes laidojimo pašalpa vienkartinė.

                                      Comment


                                        Parašė Shernas Rodyti pranešimą

                                        1. O dabar bene kitaip yra?
                                        2. Yra tikimybė kad išlaidos sumažės, nes laidojimo pašalpa vienkartinė.
                                        Dabar bent jau dalinai išlaidos padengiamos baudomis.

                                        O šiaip nemanau, kad sumažės, nes modernių auto saugos sistemos yra pergeros tam.

                                        Comment


                                          Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                          Dabar bent jau dalinai išlaidos padengiamos baudomis.

                                          O šiaip nemanau, kad sumažės, nes modernių auto saugos sistemos yra pergeros tam.
                                          Labai abejoju ar budulio automobilis yra jaunesnis nei statistiniai ~15metų, taip kad ten blizga nusvidintas vairas, sėdynė ir padangų kordas.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X