Parašė MedinisStrazdas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose
Collapse
X
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Jeigu jau įvažiavęs į sankryžą, tai vairuotojas "savo" signalo jau nebemato. Kita vertus, važiuoti ant pėsčiųjų negalima jokiais atvejais. Net jeigu eina degant raudonam.
Comment
-
Parašė themanual Rodyti pranešimą
Gal teko susidurt su kokiu netikša. Aš tokiais atvejais, kai matau, jog naglai stumia pėsčiuosius bamperiu (pabrėžiu šitą vietą, nes tuoj išlįs pasipiktinusių, kad pažeidžiamos vairuotojų teisės) priderinu žingsnį, kad dar pasikankintų budulis.If a lion could speak, we could not understand him.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąKlausimas tik ar nebus vėl, kad iki 20 km viršijant buados vistiek negausi?AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
Comment
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąkad JAV nekazka su keliu saugumu. Europoje zymiai maziau zmoniu zusta auto ivykiuose / tukst. gyventoju nei ten.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąJeigu sukti į dešinę degant raudonai šviesai būtų nesaugu, tai Amerikoje tokios galimybės seniai nebūtų (arba lentelių priešininkai užmėtytų forumą nuorodomis į milijoninius ieškinius prieš Amerikos valdžią).
- 4 patinka
Comment
-
Parašė AudriusV Rodyti pranešimą
Pfff ? Osle , kuriame gyvena apie 600 tūkst. ,o apylinkėse virš milijono, per 2019 m. nežuvo nė vienas pėstysis ( žuvo vienas vairuotojas ir tas girtas Rusijos diplomatas) . Manote, tai analogiškos Norvegijoje susisiekimo ministerijos nuopelnas, ar miesto politikų ir administracijos ? Lentelės neprivalomos, jų grąžinimas - tai jo ir dar kažkokio Mitalo tiesioginė iniciatyva. Todėl ,tai visų pirma būtų jo atsakomybė.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąSkaičiuoti reikia ne pagal galvas, o pagal nuvažiuotas ridas (o kad su pačiomis ridomais reikia kovoti - jau kita tema).
- 3 patinka
Comment
-
JAV galėtų būti pavyzdys oportunizme, verslo prasme ir tam tikrų laisvių atžvilgiu, bet ne susisiekimo infrastruktūros vystymo prasme. Manau, mes šiais klausimais jau pasivijom JAV, tik nuorodas prasčiau ženkliname (bent jau autostradose). Tiesa, tam tikrais klausimais JAV eismas vis dar kultūringesnis, juo labiau, kad tai bendrai turtingesnė ir didesnę pridėtinę vertę už mus sukurianti šalis. Pats jų kapitalizmas matyt skatina per daug neišsidirbinėti, nes jie labiau priversti atsakyt už save negu mes Europoje.
JAV neturėtų būti pavyzdys kaip vystyti infrastruktūrą ir eismo saugumą prieš Šiaurės Vakarų Europą.
Tiesa, JAV daug dėmesio skiria automobilių komfortui, tai darydama kitų transportavimo būdų ir saugumo sąskaita, ką matom iš statistikų. Panašus mąstymas, kad Nr. 1 yra automobilio komfortas dabar yra Lietuvoje. Gelbėja ir gelbės mus faktas, kad priklausom bendrai politinei erdvei kaip Nyderlandai ir Vokietija, kurių transporto išsivystymas žymiai aukštesniam lygy nei JAV, tai turim šansų, juolabiau kažkoks judėjimas teigiama linkme yra su dviračių takais (nors su pėsčiaisiais dar situacija liūdnoka).Paskutinis taisė PoDV; 2020.01.09, 14:47.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąO prie ko čia ridos? Norite reabilituoti JAV, kad jie ten savo 4+4 juostų magistralėmis kasdien vyniodami šimtus mylių partrenkia mažiau pėsčiųjų, ten kur jų nėra?
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąO per nuvažiuotas mylias - mažiau. Ir greičio ribojimas prie mokyklų yra tik mokyklų darbo laiku, o ne 24/7 (kaip pas mus).
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąAš ne reabilituoju (nes reabilituoti galima tik neteisėtai nuteistą), o tik darau prielaidą (kurią tu savo emociniu atsakymu patvirtinai 100%), kad eismo sauga JAV yra aukštesniame lygyje, nei Europoje. Greičio ribojimai JAV yra "ten kur tikrai reikia".
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
O per sudeginto kuro litrus būtų dar mažiau. Tik kad keliuose žūna žmonės ar mylios?
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Gal tada reiktų išvis žiūrėt absoliučius skaičius ir neperskaičiuoti tūkstančiui gyventojų? Ar visgi bandom palyginti kaip skirtinga infrastruktūra dirba su panašiu apkrovimu.
Comment
-
Parašė haveimooed Rodyti pranešimą
Tada reiktų skaičiuot nuvažiuotas mylias tik miestų gatvėse, jei šnekam apie miestų infrastruktūrą, o ne greitkelius dykvietėse, vietoj ko paprasčiau yra žiūrėti per capita.
Kita problema, kad žiūrint pagal gyventojus neįskaičiuojamas tranzitas. Kas dažnai pamirštama žiūrint į JK, Airijos ar Norvegijos skaičius.
Comment
-
Parašė themanual Rodyti pranešimąNesuprantu kaip šita diskusija dar tęsiasi Net imant parankiausią USA statistiką mano patirtis yra patvirtinama faktais:
Road fatalities per 1 billion vehicle-km
USA 7.3
Denmark 3.9
skirtumas vos ne dvigubas (1.87 karto)
Tuo tarpu lyginant su Čekija - pagal gyventojus Čekija 2x geriau, pagal kilometrus jau JAV 2x geriau. Gaila nedaug valstybių pateikia duomenis dėl kilometrų.
Comment
Comment