Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Juk pradedama diegti masiškai vidutinio greičio matavimo sistema, apie kurią kitoje forumo temoje verkšlenama, kad beveik nebeliks vietų, kur paspausti pagrindiniuose keliuose.

    Comment


      Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
      Juk pradedama diegti masiškai vidutinio greičio matavimo sistema, apie kurią kitoje forumo temoje verkšlenama, kad beveik nebeliks vietų, kur paspausti pagrindiniuose keliuose.
      Tai yra labai gerai. Bet klausimas, kaip bus su momentiniais matuokliais? Tarkim, koks nors kaimo gaidelis išsuks iš vieno šalutinio kelio, prasineš pro 50km/h zoną 150km/h ir nusuks į kitą kelią. Jo vidutinio greičio matuokliai nefiksuos. Tam reikalingi momentiniai matuokliai, kaip iki šiol.

      Comment


        Tai siūlai prie kiekvieno kaimo posūkio po radarą? Jei rimtai, aš bent matau smarkią pažangą keliuose, o ir gaidelių retokai matau, gal, kad Kaune nebegyvenu

        Comment


          Kuo daugiau visokių priemonių, tuo geriau. Labiausiai užknisa, kai pradeda aiškinti, kad viskas čia tik dėl pasipinigavimo. O šiaip nesuprantu, kodėl saugumo gerinimo tikslais yra blogai papildyti biudžetą?

          Comment


            Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
            Tai siūlai prie kiekvieno kaimo posūkio po radarą? Jei rimtai, aš bent matau smarkią pažangą keliuose, o ir gaidelių retokai matau, gal, kad Kaune nebegyvenu
            Siūlau palikti momentinius matuoklius, kur jie buvo iki šiol t.y. gyvenvietėse ar kitose vietose su padidinta rizika. O skaičiai, deja, rodo ne pažangą, o regresą.

            Comment


              Nereikia daryti sensacijos iš vieno mėnesio statistikos. Žuvusių keliuose nuolat mažėja, pažiūrėkit statistiką nuo 1980 m.

              Eismo įvykių statistika

              https://lakd.lrv.lt/lt/eismo-sauguma...kiu-statistika

              Comment


                Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                Nereikia daryti sensacijos iš vieno mėnesio statistikos. Žuvusių keliuose nuolat mažėja, pažiūrėkit statistiką nuo 1980 m.

                Eismo įvykių statistika

                https://lakd.lrv.lt/lt/eismo-sauguma...kiu-statistika
                Tiesa. Palauksim pusmečio ir metinės statistikos.
                Paskutinis taisė John; 2019.07.31, 12:20.

                Comment


                  Parašė John Rodyti pranešimą

                  Siūlau palikti momentinius matuoklius, kur jie buvo iki šiol t.y. gyvenvietėse ar kitose vietose su padidinta rizika. O skaičiai, deja, rodo ne pažangą, o regresą.
                  Kodėl momentiniai buvo panaikinti?

                  Comment


                    Parašė John Rodyti pranešimą

                    Kodėl tik mieste?
                    Šiaip akivaizdžiai trūksta policijos keliuose. Šią vasarą su Golfu pradardėjau turbūt pro visus bent kiek pagrindinius kelius ir padariau virš 4000km. Užmiestyje policiją mačiau lygiai 0 kartų. O maniakiško vairavimo apraiškos matosi nuolat: lenkimai priešpriešinėje juostoje per intensyvų eismą, lenkimai per žvyruotas šalikeles, šviesoforo signalų ignoravimas, apsisukinėjimas autostradoje, kur nėra leidžiama tai daryti ir t.t. tapo vairavimo normomis Lietuvoje. Net nekalbu apie visokius ten ištisinių juostų kirtimus. Ką veikia policija, neįsivaizduoju. Bet matyt mirčių skaičiai turės dar daugiau didėti, kad mentai pradėtų judinti subines, o ne kliedėti apie vasarą - atostogų metą. Blogiausia, kad dėl mentų abejingumo ir neveiklumo turės žūti daug žmonių.
                    Rizika susidurti mieste su pėsčiuoju daug didesnė, todėl ir baudas reikia skirti maksimalias mieste, nes nutrenkti žmogų 50km/h dar liks gyvas, o nutrenkus 70km/h (kas darosi norma mieste), tai jau pėsčiojo neliks gyvo. O kadangi policijos resursų mažai, daro reidus dažniausiai miesto ribose, tai ir baudas skirti nuo 1 km/h.
                    AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                    Comment


                      Parašė booraz Rodyti pranešimą

                      Rizika susidurti mieste su pėsčiuoju daug didesnė, todėl ir baudas reikia skirti maksimalias mieste, nes nutrenkti žmogų 50km/h dar liks gyvas, o nutrenkus 70km/h (kas darosi norma mieste), tai jau pėsčiojo neliks gyvo. O kadangi policijos resursų mažai, daro reidus dažniausiai miesto ribose, tai ir baudas skirti nuo 1 km/h.
                      Mirtinas susidūrimo greitis su pėsčiuoju yra nuo 20km/h. Leistinasis 50 km/h greitis yra dėl to, kad spėtum sustabdyti laiku pamatęs kliūtį, kas irgi yra per daug tam tikromis aplinkybėmis, nes visada reikia vadovautis saugiu greičiu, o ne leistinu. Kalbėti, kad prie 50 km/h greičio žmogus liks gyvas nėra teisinga, nes kiekvienas atvejis yra skirtingas, netekti žmogaus ar stipriai sužeisti galima ir važiuojant mažesniu greičiu.
                      Baudomis kovoti čia yra didžiausia nesąmonė, efekto jos neduoda, kiekviename kelyje, gatvėje, ar perėjoje nepastatysi radarų. Kelias turi pasakyti važiavimo greitį. O kad mes pastatome gatvėje ženklą 50, prieš perėją, kurios ten išvis neturi būti ir tikimės kad vairuotojai stabdys nuo 90-100, tai yra tiesiog kvaila (liepkalnio perėja Vilniuje). Kaune, Klaipėdoje irgi užmačiau gerų perliukų, gatvės plačios, su skiriamaja juosta, greitis 50, perėjų belenkaip prismaigstyta. Na ir kas, kad stovi radaras, radarą privažiavus pristabdoma ir toliau važiuojama min 70. Puikūs eismo saugumo sprendiniai.
                      Dėl Molėtuose buvusios avarijos irgi tokie pasisakymai "<...>Tikėtina, kad buvo nepasirinktas saugus greitis...<...>." mane tiesiog glumina. O ta sankryža yra saugi? Ar apie tai nepagalvojo? Yra užsiciklinta ties tuo greičiu, o kad infrastruktūra bloga ir dėl to avarijos įvyksta - nutylima, nes pigiau yra pristatyt radarų, baudas didint ir vaizduot kad kažką darom, vietoje to, kad gerint infrastruktūrą, konkrečiai šioje vietoje reikia žiedinės sankryžos ir tokia avarija nepasikartotų.

                      Comment


                        Parašė Smalsuolis Rodyti pranešimą

                        Mirtinas susidūrimo greitis su pėsčiuoju yra nuo 20km/h. Leistinasis 50 km/h greitis yra dėl to, kad spėtum sustabdyti laiku pamatęs kliūtį, kas irgi yra per daug tam tikromis aplinkybėmis, nes visada reikia vadovautis saugiu greičiu, o ne leistinu. Kalbėti, kad prie 50 km/h greičio žmogus liks gyvas nėra teisinga, nes kiekvienas atvejis yra skirtingas, netekti žmogaus ar stipriai sužeisti galima ir važiuojant mažesniu greičiu.
                        Baudomis kovoti čia yra didžiausia nesąmonė, efekto jos neduoda, kiekviename kelyje, gatvėje, ar perėjoje nepastatysi radarų. Kelias turi pasakyti važiavimo greitį. O kad mes pastatome gatvėje ženklą 50, prieš perėją, kurios ten išvis neturi būti ir tikimės kad vairuotojai stabdys nuo 90-100, tai yra tiesiog kvaila (liepkalnio perėja Vilniuje). Kaune, Klaipėdoje irgi užmačiau gerų perliukų, gatvės plačios, su skiriamaja juosta, greitis 50, perėjų belenkaip prismaigstyta. Na ir kas, kad stovi radaras, radarą privažiavus pristabdoma ir toliau važiuojama min 70. Puikūs eismo saugumo sprendiniai.
                        Dėl Molėtuose buvusios avarijos irgi tokie pasisakymai "<...>Tikėtina, kad buvo nepasirinktas saugus greitis...<...>." mane tiesiog glumina. O ta sankryža yra saugi? Ar apie tai nepagalvojo? Yra užsiciklinta ties tuo greičiu, o kad infrastruktūra bloga ir dėl to avarijos įvyksta - nutylima, nes pigiau yra pristatyt radarų, baudas didint ir vaizduot kad kažką darom, vietoje to, kad gerint infrastruktūrą, konkrečiai šioje vietoje reikia žiedinės sankryžos ir tokia avarija nepasikartotų.
                        Baudos visko neišsprendžia, bet išsprendžia labai daug. Didele dalimi pavojingas vairavimas Lietuvoje yra traktuojamas kaip norma. Pavyzdžiui, pavojingas lenkimas, kurio galima prisižiūrėti kasdien bet kuriame 1+1 užmiesčio kelyje. UK tokie atvejai vadinami dangerous driving, už ką automatiškai atimamos teisės, skiriama daugiatūkstantinė bauda ir/arba kalėjimas. Lietuvoje už tai yra skiriama... nieko.
                        Britai (kartu su Švedija saugiausia pasaulyje šalis pagal mirčių skaičių keliuose) yra kvaili ir nesupranta, kad drakoniškos bausmės už pavojingą vairavimą "neveikia"? Kam jie tokias baisias bausmes taiko? Galėtų gi netaikyti, nes jos nieko nepadeda, ar ne?
                        Paskutinis taisė John; 2019.07.31, 16:42.

                        Comment


                          Parašė John Rodyti pranešimą

                          Baudos visko neišsprendžia, bet išsprendžia labai daug. Didele dalimi pavojingas vairavimas Lietuvoje yra traktuojamas kaip norma. Pavyzdžiui, pavojingas lenkimas, kurio galima prisižiūrėti kasdien bet kuriame 1+1 užmiesčio kelyje. UK tokie atvejai vadinami dangerous driving, už ką automatiškai atimamos teisės, skiriama daugiatūkstantinė bauda ir/arba kalėjimas. Lietuvoje už tai yra skiriama... nieko. Ar Britai (kartu su Švedija saugiausia pasaulyje šalis pagal mirčių skaičių keliuose) yra kvaili ir nesupranta, kad drakoniškos bausmės už pavojingą vairavimą "neveikia"?
                          Pas mus irgi atimamos teisės 3-6 mėn, jei kalbame konkrečiai apie šitą pažeidimą.
                          Švietimas ir infrastruktūros gerinimas, yra vienintelis kelias. Pas mus atims teises ir toliau važinės, už girtumą irgi ar daug pasodino? Jei vairuotojai neturi sąmoningumo tai jokios baudos nepadės. Jei nesugebama pasodinti žmonių, kurie girti užmuša žmones, tai apie ką mes kalbam.
                          Kad žiemos metu važiuoja greičiu kuris leistinas ir išsitaško, tai kaip čia baudos padėtų? Čia tik kalba apie švietimą gali būti.

                          Comment


                            Parašė Smalsuolis Rodyti pranešimą
                            Pas mus irgi atimamos teisės 3-6 mėn, jei kalbame konkrečiai apie šitą pažeidimą.
                            Švietimas ir infrastruktūros gerinimas, yra vienintelis kelias. Pas mus atims teises ir toliau važinės, už girtumą irgi ar daug pasodino? Jei vairuotojai neturi sąmoningumo tai jokios baudos nepadės. Jei nesugebama pasodinti žmonių, kurie girti užmuša žmones, tai apie ką mes kalbam.
                            Kad žiemos metu važiuoja greičiu kuris leistinas ir išsitaško, tai kaip čia baudos padėtų? Čia tik kalba apie švietimą gali būti.
                            Iš principo klaidingi teiginiai, kaip kad "jokios baudos nepadės". Jos padeda. Tai yra faktas. Kaip padeda ir švietimas, ir policijos patruliavimas, ir kameros, ir pačios infrastruktūros gerinimas. Kvaila bandyti aiškinti, kad x, z, c, b nepadeda išvis, o y padeda 100%. Jokioje pasaulio šalyje taip nėra ir nebus Lietuvoje. Baudos turi būti didelės ir kuo labiau neišvengiamos, švietimas ekstensyvus, policijos keliuose turi būti pakankamai, o kelių infrastruktūra turi būti gerinama. Galima ginčytis dėl proporcijų ir skaičių, bet reikia būti truputį glušam, kad aiškintum, jog baudos niekaip nepadeda. Jei jos nepadėtų, jų išvis nebūtų.

                            Comment


                              Parašė John Rodyti pranešimą

                              Iš principo klaidingi teiginiai, kaip kad "jokios baudos nepadės". Jos padeda. Tai yra faktas. Kaip padeda ir švietimas, ir policijos patruliavimas, ir kameros, ir pačios infrastruktūros gerinimas. Kvaila bandyti aiškinti, kad x, z, c, b nepadeda išvis, o y padeda 100%. Jokioje pasaulio šalyje taip nėra ir nebus Lietuvoje. Baudos turi būti didelės ir kuo labiau neišvengiamos, švietimas ekstensyvus, policijos keliuose turi būti pakankamai, o kelių infrastruktūra turi būti gerinama. Galima ginčytis dėl proporcijų ir skaičių, bet reikia būti truputį glušam, kad aiškintum, jog baudos niekaip nepadeda. Jei jos nepadėtų, jų išvis nebūtų.
                              Jokios baudos nepadės buvo pasakyta būtent tai situacijai, o ne apskritai.
                              Proporcijose ir yra esmė, nes dabar tai tik dėl jų ir vyksta diskusijos, o kur visi kiti eismo saugumo faktoriai? Iš šono valstybės politika atrodo taip: pridarysim visur radarų, padidinsim baudas, perėjas geltonais skydais papuošim ir vuolia, keliai saugūs.

                              Comment


                                Parašė Smalsuolis Rodyti pranešimą

                                Jokios baudos nepadės buvo pasakyta būtent tai situacijai, o ne apskritai.
                                Proporcijose ir yra esmė, nes dabar tai tik dėl jų ir vyksta diskusijos, o kur visi kiti eismo saugumo faktoriai? Iš šono valstybės politika atrodo taip: pridarysim visur radarų, padidinsim baudas, perėjas geltonais skydais papuošim ir vuolia, keliai saugūs.
                                Infrastruktūros gerinimas vyksta. Ne taip greit ir kokybiškai, kaip reiktų, bet vyksta. Žiedai, šviesoforai, barjerai etc. Policijos patruliavimo trūksta (tiksliau išvis nėra). Baudos juokingai mažos. Su edukacija nėra blogai, bet gana keblu išedukuoti imbecilus, kurių smegenys kaip sraigės. Dar yra automobilio prieinamumo mažinimo priemonės, kurios kažkodėl išvis pamirštos (taršos mokesčiai, draudimo įmokos).

                                Comment


                                  Parašė Smalsuolis Rodyti pranešimą

                                  Mirtinas susidūrimo greitis su pėsčiuoju yra nuo 20km/h. Leistinasis 50 km/h greitis yra dėl to, kad spėtum sustabdyti laiku pamatęs kliūtį, kas irgi yra per daug tam tikromis aplinkybėmis, nes visada reikia vadovautis saugiu greičiu, o ne leistinu. Kalbėti, kad prie 50 km/h greičio žmogus liks gyvas nėra teisinga, nes kiekvienas atvejis yra skirtingas, netekti žmogaus ar stipriai sužeisti galima ir važiuojant mažesniu greičiu.
                                  If someone is hit by a car at 64 kph they are 90% likely to be killed.
                                  If someone is hit by a car at 48 kph they are 50% likely to be killed.
                                  If someone is hit by a car at 32 kph they are 10% likely to be killed.
                                  AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                                  Comment


                                    Kelių policija pristatė naujus greičio matuoklius: veiks jau netrukus, ženklais apie juos neperspės https://www.delfi.lt/auto/patarimai/....d?id=82369007
                                    Už daugiau nei 1 mln. eurų įsigyti 37 įrenginiai. Nauji greičio radarai galės matuoti greitį tose vietose, kur paprastai pareigūnams sustoti sunku.
                                    Naujieji Vokietijos įmonės ,,Vitronic" matuokliai veikia lazeriniu principu. Jie automatiškai fiksuoja visų – artėjančių ir tolstančių – transporto priemonių greitį. Pažeidimus fiksuoja dvi skaitmeninės kameros, o sistema pasirenka, kuri kamera geriausiai atkuria vaizdą ir ją naudoja pažeidimui užfiksuoti. Nuotrauka ir kiti pažeidimo duomenys bus automatiškai mobiliuoju ryšiu išsiunčiami Administracinių nusižengimų registrui. tikėtina, kad naujieji matuokliai keliuose bus pradėti naudoti dar prieš Šv. Kalėdas.
                                    Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                                    Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                    Comment


                                      Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                                      Kelių policija pristatė naujus greičio matuoklius: veiks jau netrukus, ženklais apie juos neperspės [
                                      Super naujienos.
                                      If a lion could speak, we could not understand him.

                                      Comment


                                        Pėsčiųjų teisių gynėjams. Tokių pėsčiųjų pilna, tik daugeliui lošimas spėsiu-nespėsiu tiesiog geriau sekasi.

                                        Vilniuje per raudoną bėgančią moterį partrenkė automobilis
                                        Visą straipsnį galite rasti https://www.tv3.lt/naujiena/lietuva/...ke-automobilis

                                        Comment


                                          Prie temos.

                                          Nusikaltimas ir bausmė: Lietuvos policija perka naujus nežymėtus automobilius, juos atpažinti bus sunku
                                          https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...ku-221-1226602

                                          Kalbėdamas su 15min, Policijos departamento prie VRM komunikacijos skyriaus vedėjas Ramūnas Matonis šią informaciją patvirtino. Policija planuoja įsigyti 10 nežymėtų automobilių. Iki šiol Lietuvoje patruliavo 16 nepažymėtų policijos automobilių

                                          Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...1226602?copied
                                          Kažkaip pastebėjau šitą naujieną, nes kaskart pasivažinėjęs A1 arba A2 vis prisimenu, kad noriu pirkti registratorių ior bausti marozus už vairo. Nes Lietuvoje yra didelių problemų su pavojingu vairavimu ir išvedus bent vieną nežymėtą mašiną į A1 tarp Vilniaus ir Kauno būtų galima kas dieną paimti po keliasdešimt teisių iš vairuotojų-marozų. Dabar, kaip suprantu, yra visiškas nebaudžiamumas.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X