Tokiems mėgstantiems prilipti už poros metrų yra tik vienas vaistas. Sakykim, leidžiama važiuoti 90, tiek ir važiuoju. Jei atsiranda toks mėgėjas išmetimą uostyti, prilimpa iš paskos, tada pradedu važiuoti 80. Susinervina ir aplenkia, prarandu gal porą sekundžių, bet man saugiau važiuoti. Niekada negali žinoti kas kelin iššoks, o jei staigiai stabdysi, gausi galan.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose
Collapse
X
-
Parašė booraz Rodyti pranešimąDėl to, kad sustojus traukiniui nuostoliai valstybei, o sustojus dviems automobiliams (avarijos atveju) nuostoliai tik dviems automobilių savininkams.
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Supratau. Tai toks įdomus taisyklių interpretavimas gaunasi:
nėra ženklo paprastoje sankryžoje - nieko nepažeidi;
yra ženklas paprastoje sankryžoje - bauda 20-40€;
nėra ženklo prieš pervažą - nieko nepažeidi;
yra ženklas prieš pervažą - bauda 180-280 + atėmimas 2-6mėn.
Žmonių makaulėse kaip tai sunkiai siejasi toks skirtumas vien priklausomai, nuo ženklo pastatymo vietos.
Comment
-
Parašė mskapss Rodyti pranešimą
Labiau dėl to kad dviem mašinoms susidūrus dažniausiai būna tik metalas palankstomas ir tik kartais sužeidžiamas ar žūna žmogus, o susidūrus su traukiniu - dažniausiai metalo krūvoje slepiasi faršo pavidalo lavonėlisAZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
- 1 patinka
Comment
-
Parašė J.U. Rodyti pranešimąTokiems mėgstantiems prilipti už poros metrų yra tik vienas vaistas. Sakykim, leidžiama važiuoti 90, tiek ir važiuoju. Jei atsiranda toks mėgėjas išmetimą uostyti, prilimpa iš paskos, tada pradedu važiuoti 80. Susinervina ir aplenkia, prarandu gal porą sekundžių, bet man saugiau važiuoti. Niekada negali žinoti kas kelin iššoks, o jei staigiai stabdysi, gausi galan.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Labiausiai mat patinka busai "lenktynininkai" - prilimpa už 2-3 m. ir šviečia tiesiai į galinį langą - va čia tai šikna. Į veidrodžius jau nepasižiūrėsi.If a lion could speak, we could not understand him.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė booraz Rodyti pranešimą
Lietuvos geležinkelio saugumo kursuose vis dėlto labiausiai akcentavo nuostolius dėl sustojusio traukinio. Nieko iš tų kursų daugiau neatsimenu tik šimtą kartų pabrėžtą dalyką, kad traukinio sustabdymas bereikalingas - milžiniški nuostoliai valstybei.
Comment
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
Nepaisant bendro reklamuojamo zuvusiuju skaiciaus mazejimo Vilniaus apskrityje jokio mazejimo nera, o suzeistuju skaicius padidejo net 10% per pastaruosius kelis metus. Apie sita statistika neraso "delfiai" ir "15min", nes ji yra absoliučiai gedinga visomis prasmemis. Ivertinant kiek yra nuimta "nesaugiu" zaliuju rodykliu, kiek padaryta apsaugotu kairiuju posukiu, kiek investuota i sankryzu pertvarkyma, kiek padaryta iskiliuju pereju, kiek ju yra apsviesta, kiek pastatyta per tuos metus nauju saugumo saleliu... man atrodo rezultatas rodo visiska kelininku fail'a. Jie jau issiseme ir nesugeba ivertinti realiu gresmiu ir priezasciu kodel ivyksta nelaimes.
O padidėjimą pastaraisiais metais būtų galima susieti su provincijos atstovų pagausėjimu Seime po paskutinių rinkimų
O įvertinus šaškių ir teatro mėgėjo verslo partnerių tautybes - yra prielaidos prabilti apie galimas sąsajas su 2idomasonų ir armėnomaskolių sąmokslais ...
Comment
-
Parašė J.U. Rodyti pranešimą
Tiesiog daugiau durnių gauna teises. Paruošimas labai blogas, 2/3 iš jų neturėtų išlaikyti egzamino. Kol lietuviai neišmoks laikytis visų taisyklių,
O kol kas sėkmingai robotizuojamas nebent baudų už viršytą greitį išrašymas
Parašė J.U. Rodyti pranešimąbaudas reiktų smarkiai didinti ir tos baudos turėtų būti neišvengiamos.
Parašė J.U. Rodyti pranešimąKito kelio tiesiog nėra.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė J.U. Rodyti pranešimą
Paruošimas yra blogas ta prasme, kad neišmokoma kultūringai važiuoti ir galvoti apie aplinkinius. Kas iš to, kad iškalamos taisyklės, jose ne viską įmanoma surašyti.
Parašė J.U. Rodyti pranešimą
Aš pavyzdžiui irgi neatsimenu visų tų metrų ties pervažomis,
Parašė J.U. Rodyti pranešimą
bet niekada nevažiuoju neapsidairęs. Labiau reiktų tikrinti ne taisykles iki smulkmenų, o elgesį kelyje kameromis.
Parašė J.U. Rodyti pranešimą
Atrodo, jau tas laikas artėja.
- 1 patinka
Comment
-
Dabar vis populiariau ginti pėsčiuosius, kad tik jie galėtų saugiai šlitinėti gatvėse kada tik užsimano, o nauji reikalavimai ir apribojimai daugiausia taikomi tik vairuotojams, nes jie greiti ir pavojingi. Geras pavyzdys, kaip ginamai mažumai ima nebegalioti nei taisyklės (kurių jie niekada ir nemokėjo), nei sveikas protas.
Per kamščius gyvybių gelbėti skubantiems medikams šoką kelia pėstieji
Moteris pasakojo, kad esant intensyvesniam eismui vairuotojai nenoriai užleidžia savo vietą greitosios automobiliui. Jei galiausiai greitosios automobiliui pavyksta prasisprausti, pėstieji, pamatę, kad visas eismas sustojo, nusprendžia būtent tuo metu įžengti į gatvę.„Situaciją su pėsčiaisiais galėčiau prilyginti, kai naktį ant kelio staiga iššoka stirna. Nežinau, kodėl žmonės taip elgiasi, tačiau pėstieji sudaro daugiau kliūčių skubančioms tarnyboms nei vairuotojai“, – sakė VGMPS atstovas.Paskutinis taisė senasnamas; 2019.03.07, 10:40.
Comment
-
Parašė senasnamas Rodyti pranešimąDabar vis populiariau ginti pėsčiuosius, kad tik jie galėtų saugiai šlitinėti gatvėse kada tik užsimano, o nauji reikalavimai ir apribojimai daugiausia taikomi tik vairuotojams,
- 2 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Pėstieji Lietuvoje yra išskirtinai atsargūs ir baikštūs, lyginant su bet kuria kita Europos šalimi. Man, ilgą laiką pragyvenus civilizuotoje Europos visuomenėje, buvo gana sunku priprasti prie psichopatiško požiūrio į pėsčiuosius perėjose ir gatvėse. Vienoje vietoje neapsikentęs įrengiau greičio kalniukus. Bet tai nekeičia bendros situacijos, kurioje pėstieji yra traktuojami panašiai, kaip Rusijoje ar Zimbabvėje t.y. kaltumo prezumpcija bet kokioje situacijoje.
Comment
-
Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą
John, žiūriu, darosi panašus į jo mėgiamą Šimašių. Tas visur ir visada sako "aš padariau tą, aš padariau aną", va ir John ėmė ir įrengė greičio kalniukus. Viskas gerai, nori nenori tapatiniesi su savo dievaičiais
Comment
-
Šį rytą Vilniuje buvo nemažai sudirgusių vadytelių, matomai nes nelaimėjo jų kumyras autoparkingų žadėtojas. Sustojom prie šviesoforinės sankryžos posūkiui į dešinę su žalia lentele. Tuo tarpu iš priekio užsidegusi žalia sekcija posūkiui į kairę. Natūralu - stovim laukiam, nes nesinori smūgio į šoną. Nors ir yra 2 eismo juostos, bet dažnas renkasi nebūtinai kairę kraštinę, tad ir nebandom žaisti ruletės. Tai kažkoks diorganas (oi rodos pasiskolinaui svetimą firminę frazę) intensyviai pypino, o už sankryžos prisivijęs kurį laiką važiavo lygiagrečiai ir kažką pirštais mojavo, matomai aiškindamas savo KET interpretacijas. Tai vat linkiu jam kaip nors davažiuot iki darbo gyvam ir sveikam ir dar kartą pastudijuoti KET.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimąŠį rytą Vilniuje buvo nemažai sudirgusių vadytelių, matomai nes nelaimėjo jų kumyras autoparkingų žadėtojas. Sustojom prie šviesoforinės sankryžos posūkiui į dešinę su žalia lentele. Tuo tarpu iš priekio užsidegusi žalia sekcija posūkiui į kairę. Natūralu - stovim laukiam, nes nesinori smūgio į šoną. Nors ir yra 2 eismo juostos, bet dažnas renkasi nebūtinai kairę kraštinę, tad ir nebandom žaisti ruletės. Tai kažkoks diorganas (oi rodos pasiskolinaui svetimą firminę frazę) intensyviai pypino, o už sankryžos prisivijęs kurį laiką važiavo lygiagrečiai ir kažką pirštais mojavo, matomai aiškindamas savo KET interpretacijas. Tai vat linkiu jam kaip nors davažiuot iki darbo gyvam ir sveikam ir dar kartą pastudijuoti KET.
Comment
-
Kelionė autobusu baigėsi netikėtai – su baudomis rankose lipo vienas paskui kitą
Kai kuriems tarpmiestiniais autobusais važiavusiems keleiviams kelionė pabrango 15 eurų, o dar kito autobuso keleiviai atsipirko įspėjimu. Tokių nuobaudų jie sulaukė už tai, kad važiavo neprisisegę saugos diržo.
Panevėžio autobusų stotyje žmonės stebėjo neįprastą reginį – iš tarpmiestinio autobuso išlipę keleiviai išsirikiavo prie policijos mašinos. Tiek vyresni, tiek jaunesni žmonės po vieną įsėsdavo į vidų, o paskui išlipdavo su popieriaus lapu rankose. Keleiviams buvo skirtos baudos po 15 eurų už tai, kad važiavo neprisisegę saugos diržų...Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
Comment