Nepaisant bendro reklamuojamo zuvusiuju skaiciaus mazejimo Vilniaus apskrityje jokio mazejimo nera, o suzeistuju skaicius padidejo net 10% per pastaruosius kelis metus. Apie sita statistika neraso "delfiai" ir "15min", nes ji yra absoliučiai gedinga visomis prasmemis. Ivertinant kiek yra nuimta "nesaugiu" zaliuju rodykliu, kiek padaryta apsaugotu kairiuju posukiu, kiek investuota i sankryzu pertvarkyma, kiek padaryta iskiliuju pereju, kiek ju yra apsviesta, kiek pastatyta per tuos metus nauju saugumo saleliu... man atrodo rezultatas rodo visiska kelininku fail'a. Jie jau issiseme ir nesugeba ivertinti realiu gresmiu ir priezasciu kodel ivyksta nelaimes.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose
Collapse
X
-
Nepaisant bendro reklamuojamo zuvusiuju skaiciaus mazejimo Vilniaus apskrityje jokio mazejimo nera, o suzeistuju skaicius padidejo net 10% per pastaruosius kelis metus. Apie sita statistika neraso "delfiai" ir "15min", nes ji yra absoliučiai gedinga visomis prasmemis. Ivertinant kiek yra nuimta "nesaugiu" zaliuju rodykliu, kiek padaryta apsaugotu kairiuju posukiu, kiek investuota i sankryzu pertvarkyma, kiek padaryta iskiliuju pereju, kiek ju yra apsviesta, kiek pastatyta per tuos metus nauju saugumo saleliu... man atrodo rezultatas rodo visiska kelininku fail'a. Jie jau issiseme ir nesugeba ivertinti realiu gresmiu ir priezasciu kodel ivyksta nelaimes.
- 5 patinka
-
Gali raminti, kad žuvusiųjų apskritai mažėja (išskyrus Vilnių), bet daugėja sužeistųjų.
Variantas - žmonės yra labiau atsipalaidavę ir dažniau nukenčia. Jau man pačiam pradeda užknisti įtemptas dairymasis einant per kokius įvažiavimus ar kokia mašina neįlėks. Noriu tikėtis, kad pagaliau bus atkreiptas dėmesys, nes kitaip bus keistai nelogiška, kad statistika prieš nosį, o niekam nerūpi. Sužeistųjų daugėja beveik visur Lietuvoje.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimąEkonomika kyla, daugiau važinėjama, daugiau ir liūdnų įvykių. Daug objektyviau būtų žuvę/sužeisti per X nuvažiuotų kilometrų.
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimąEkonomika kyla, daugiau važinėjama, daugiau ir liūdnų įvykių. Daug objektyviau būtų žuvę/sužeisti per X nuvažiuotų kilometrų.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Tačiau bendrai gyventojų skaičius sumažėjo.
Comment
-
Nepamirškite, kad Vilniuje normalus važiavimo greitis yra bent 20 km/h didesnis nei leistinas. Atatinkamai kiekviena avarija sukelia skaudesnes pasekmes.
Kol važinėsit kaip laukiniai, tol niekas nesikeis.It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
- 6 patinka
Comment
-
Parašė J.U. Rodyti pranešimąTiesiog daugiau durnių gauna teises. Paruošimas labai blogas, 2/3 iš jų neturėtų išlaikyti egzamino.
Comment
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąNepaisant bendro reklamuojamo zuvusiuju skaiciaus mazejimo Vilniaus apskrityje jokio mazejimo nera, o suzeistuju skaicius padidejo net 10% per pastaruosius kelis metus. Apie sita statistika neraso "delfiai" ir "15min", nes ji yra absoliučiai gedinga visomis prasmemis. Ivertinant kiek yra nuimta "nesaugiu" zaliuju rodykliu, kiek padaryta apsaugotu kairiuju posukiu, kiek investuota i sankryzu pertvarkyma, kiek padaryta iskiliuju pereju, kiek ju yra apsviesta, kiek pastatyta per tuos metus nauju saugumo saleliu... man atrodo rezultatas rodo visiska kelininku fail'a. Jie jau issiseme ir nesugeba ivertinti realiu gresmiu ir priezasciu kodel ivyksta nelaimes.
Vertinimai atliekami ne apie apibendrintas lenteles, o pagal detalius sąrašus. Aiškiai galima identifikuoti kur ką sutvarkyti, tik tam neskiriama pakankamai lėšų. Kaip pvz. galime pažiūrėti Minsko pl. nuo Liepkalnio iki Vilniaus m. ribos. Kelias/gatvė nei normalaus profilio, normaliai nepaženklinta, pilnai visokių nuovažų, apsisukimų, kas yra nesaugu, bet n metų netvarkoma.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąPagrindiniai žuvusiųjų ir sužeistų skaičiai yra ne miestų gatvėse, sankryžose ar perėjose pačiame mieste.
Comment
-
Parašė Briedis Rodyti pranešimąParuošimas nėra blogas, tiesiog išlaikius egzaminą labai greitai pamirštama, kaip reikia vairuoti, kokiomis taisyklėmis vadovaujamasi. Būtina padaryti bent jau teorijos egzamino perlaikymą kas 10 metų, kai ateina laikas pasikeisti vairuotojo pažymėjimą.
Comment
-
Parašė J.U. Rodyti pranešimą
Paruošimas yra blogas ta prasme, kad neišmokoma kultūringai važiuoti ir galvoti apie aplinkinius. Kas iš to, kad iškalamos taisyklės, jose ne viską įmanoma surašyti. Aš pavyzdžiui irgi neatsimenu visų tų metrų ties pervažomis, bet niekada nevažiuoju neapsidairęs. Labiau reiktų tikrinti ne taisykles iki smulkmenų, o elgesį kelyje kameromis. Atrodo, jau tas laikas artėja.
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Tiesa, vat priminėt pervažas. Čia visai nesenai KMŽ laidoje gasdino teisių atėmimais už nesustojimą prieš pervažas. Net susimėčiau, nes KET kaip ir neįpareigoja sustoti, jei nėra stop ženklo. Kalbama tik apie kelio davimą traukiniui. Tai kaip ten gaunasi?
Comment
-
Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą
Jei nėra stop ženklo, sustoti ir nereikia (aišku, jei neveikia šviesos signalai, perspėjantys apie artėjantį traukinį, ar nuleistas šlagbaumas).
nėra ženklo paprastoje sankryžoje - nieko nepažeidi;
yra ženklas paprastoje sankryžoje - bauda 20-40€;
nėra ženklo prieš pervažą - nieko nepažeidi;
yra ženklas prieš pervažą - bauda 180-280 + atėmimas 2-6mėn.
Žmonių makaulėse kaip tai sunkiai siejasi toks skirtumas vien priklausomai, nuo ženklo pastatymo vietos.
Comment
-
Parašė booraz Rodyti pranešimąDėl to, kad sustojus traukiniui nuostoliai valstybei, o sustojus dviems automobiliams (avarijos atveju) nuostoliai tik dviems automobilių savininkams.
Comment
-
mentai interpretuos KET kaip tik nori, jiems nera skirtumo. Paskui byliniesies, kad tipo teisus, o gal ne, svarbu imituoti darba. Kaip cia:
Nežymėtu policijos automobiliu užfiksavo dešimtis pažeidėjų, net neįtarusių, kad elgiasi blogai
Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/auto/baudos-kvi....d?id=80466221
Prifilmavo kruva vairuotoju, kurie pradejo lenkti ju masina tiesiojoje su geru matomumu, punktyrine linija, bet stovejo sankryzos zenklai su kazkokiais sunkeliais. Pirmu atveju, speju, lenkiantis VW net nemate to zenklo, ji laisvai galejo uzstoti policijos masina, kuria anas ir lenke.Paskutinis taisė SoulMulticast; 2019.02.26, 17:36.
Comment
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąmentai interpretuos KET kaip tik nori, jiems nera skirtumo. Paskui byliniesies, kad tipo teisus, o gal ne, svarbu imituoti darba. Kaip cia:
Nežymėtu policijos automobiliu užfiksavo dešimtis pažeidėjų, net neįtarusių, kad elgiasi blogai
Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/auto/baudos-kvi....d?id=80466221
Prifilmavo kruva vairuotoju, kurie pradejo lenkti ju masina tiesiojoje su geru matomumu, punktyrine linija, bet stovejo sankryzos zenklai su kazkokiais sunkeliais. Pirmu atveju, speju, lenkiantis VW net nemate to zenklo, ji laisvai galejo uzstoti policijos masina, kuria anas ir lenke.AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
Comment
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąmentai interpretuos KET kaip tik nori, jiems nera skirtumo. Paskui byliniesies, kad tipo teisus, o gal ne, svarbu imituoti darba. Kaip cia:
Nežymėtu policijos automobiliu užfiksavo dešimtis pažeidėjų, net neįtarusių, kad elgiasi blogai
Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/auto/baudos-kvi....d?id=80466221
Prifilmavo kruva vairuotoju, kurie pradejo lenkti ju masina tiesiojoje su geru matomumu, punktyrine linija, bet stovejo sankryzos zenklai su kazkokiais sunkeliais. Pirmu atveju, speju, lenkiantis VW net nemate to zenklo, ji laisvai galejo uzstoti policijos masina, kuria anas ir lenke.
Comment
Comment