Su paskutiniu teiginiu ir sutinku ir nesutinku. Tas, kuriam teko vairuoti ir praleidinėti pėsčiuosius, išlipęs iš mašinos visiškai kitaip elgiasi eidamas per perėją, nes puikiai suvokia rizikas. Kita vertus, atsisėdęs už vairo, kažkodėl jau persimaino. Matomai pusantros tonos metalo krūva suveikia kažkaip psichologiškai ir verčia žiūrėti iš aukšto į visus lengvesnės svorio kategorijos eismo dalyvius. Net nebūtinai pėsčiuosius. Motociklininkai bai dviratininkai dažniausiai irgi lieka nepastebimi. Net tokiose rodos civilizuotose šalyse kaip Anglija ar JAV, vairuotojai dažnai net nesusimasto apie dviratininką, kaip lygiavertį eismo dalyvį. Jei pamato tokį priekyje, tai pavojingai lenkia arba pyksta ir pypina, mol ko čia šitas painiojasi.
P.S. Net pats atkreipiau dėmesį, kaip keičiasi aplinkinių vairuotojų elgesys, man keičiant automoblius, pagal jų dydį. Kuo mažesnis automobilis - tuo mažiau pastebimas. Įdomus fenomenas.
P.S. Net pats atkreipiau dėmesį, kaip keičiasi aplinkinių vairuotojų elgesys, man keičiant automoblius, pagal jų dydį. Kuo mažesnis automobilis - tuo mažiau pastebimas. Įdomus fenomenas.
Comment