Parašė vėkas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose
Collapse
X
-
Pasidomejau, kokioj buklej esame su zuvusiais EU lygmeny ir trendas nuo 2001m.
https://infogram.com/_/jBS0MVyPNJ13sP1FE8Lt
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Milwaukee Rodyti pranešimąGalutine suvestine.
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimąĮtariu, praplatinta Via Baltica autostrados atkarpa prisidėjo prie mažėjimo.
Manau esminiai elementai buvo privalomas trumpų šviesų naudojimas visą parą, pėsčiųjų ir dviratininkų atšvaistų/liemenių akcijos, radarai keliuose, vairuotojų sąmoningumo kėlimas per info kompanijas, aišku ir geresni automobiliai bei infrastruktūra. Dar aišku reiktų sunkiai sužeistų skaičių žiūrėti, nes daug su ankstesne technika būtų žuvę, o dabar lieka invalidais...
As much power as necessary, as much freedom as possible
Comment
-
Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą
Juokauji ar rimtai? Tingiu rink statistiką, bet Via Baltikoje žūdavo apie 10 žmonių per metus. Bet apie tuos visus 10 visi Lietuvoje sužinodavo per spaudą. Tuo nenoriu pasakyti, kad platinimo nereikėjo
Manau esminiai elementai buvo privalomas trumpų šviesų naudojimas visą parą, pėsčiųjų ir dviratininkų atšvaistų/liemenių akcijos, radarai keliuose, vairuotojų sąmoningumo kėlimas per info kompanijas, aišku ir geresni automobiliai bei infrastruktūra. Dar aišku reiktų sunkiai sužeistų skaičių žiūrėti, nes daug su ankstesne technika būtų žuvę, o dabar lieka invalidais...AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
- 2 patinka
Comment
-
myhorsegallery
Tiesiog prisiminiau dažnus komentarus po straipsniais apie avarijas Via Baltica, kad kai sutvarkys kelią, žuvusių sumažės trečdaliu, tai pagalvojau, kad gal ne tiek, bet prisidėjoTeigiate, kad žūdavo apie 10 žmonių per metus, tai dabar turėtų žūti mažiau. Va ir prisidėtų, bent iš dalies
Realios situacijos tikrai nežinau. Dar pagalvojau apie analogijas su Lenkija, kur ten taip pat teigiama, kad prie žuvusiųjų ir avarijų skaičiaus mažinimo gana nemažai prisideda naujai atidarytos greitkelių atkarpos. Teko matyti jų vairavimo kultūrą, tai irgi nepavyzdinė.
Paskutinis taisė PoDV; 2019.01.04, 00:16.
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimąTiesiog prisiminiau dažnus komentarus po straipsniais apie avarijas Via Baltica,
Nepatingėjau pasikapstyti po statistiką ir googlę, ji šokiruojanti, t.y. akivaizdžiai lenda manipuliacijos (MG Baltic lygio) visuomenės nuomone šiuo klausimu tam, kad būtų statomas greitkelis, kurį MG Baltic partneriai ir statė. Aš manau, kad tas kelias reikalingas, bet statistinės manipuliacijos akivaizdžios:
Pirmiausiai, paskaitome šį LRT parengtą str, kuriame statistika pateikta suknistai, bet remkimės teiginiu, kad "Per trylika metų „Via Baltica“ žuvo – net 339 žmonės", taigi vidutiniškai per metus 339/13 yra 26 žuvusiųjų. Čia jie ima (neatsitiktinai, o kad skaičiai labiau šokiruotų) ir periodą kuomet LT žūdavo 700-800 žmonių, taigi ir Via Baltica dalis buvo ženkliai didesnė.
Dabar paimame LAKD statistiką, kurios 79 psl. 6.5.1 lentelėje nurodo žuvusiųjų skaičių pagrindiniame TENT tinkle:
2014- 23 žuvę;
2015- 25 žuvę;
2016- 22 žuvę;
2017 - 25 žuvę;
Pagrindinis TENT tinklas susideda iš: A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda; • A3 Vilnius–Minskas; • A5 Kaunas–Marijampolė–Suvalkai; • A7 Marijampolė–Kybartai–Kaliningradas; • A8 Panevėžys–Aristava–Sitkūnai; • A10 Panevėžys–Pasvalys–Ryga; • A15 Vilnius–Lyda; • A17 Panevėžio aplinkkelis; • A19 Vilniaus pietinis aplinkkelis.
Via Baltica yra tik A5 + A8+A17+ A10, taigi jei ten žūsta 10 žmonių per metus, tai čia jau max skaičiai.
Spręsti jums kaip čia su tuo mirties keliu.
Paskutinis taisė myhorsegallery; 2019.01.06, 00:34.As much power as necessary, as much freedom as possible
Comment
-
Užregistravau problemą tvarkau Vilnių platformoje. Situacija tokia, kad yra užstatomas išvažiavimas iš kiemo, ribojamas matomumas. Reikia iškišti pusę mašinos, kad būtų įmanoma pamatyti, ar nėra atvažiuojančių automobilių. Paprasčiausiai reikėtų įrengti kuoliukus ir problema išsispręstų savaime. Problema kabėjo virš mėnesio ir galiausiai buvo uždaryta su atsifutbolinimo atsakymu, kad viešoji tvarka patikrino ir išrašė baudas. Bet mes puikiai suprantam, kad rytoj ten vėl stovės automobiliai
Ką patarsite daryti tokioje situacijoje?Paskutinis taisė MrDarkness; 2019.01.11, 19:25.
Comment
-
Patarčiau registruojant nenurodyti abstrakčiai, jog užstatytas įvažiavimas, bet konkrečiai prašyti kuoliukų, nes kyla grėsmė eismo saugumui. Nurodyk, kad gatve važiuojantys dviratininkai dar labiau pažeidžiami ir įtraukiami į itin didelį pavojų, neiškišus mašinos, jų pastebėti net neįmanoma, o jų skaičius nuolat auga. Kažkada siūliau vieną įvažiavimo problemą spręsti (su parkingu nesusiję), tai iš trijų siūlomų sprendimo būdu, žinoma, pasirinko patį neefektyviausią, svarbiau greit ir pigiai padaromas...♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 1 patinka
Comment
-
Parašė MrDarkness Rodyti pranešimąUžregistravau problemą tvarkau Vilnių platformoje. Situacija tokia, kad yra užstatomas išvažiavimas iš kiemo, ribojamas matomumas. Reikia iškišti pusę mašinos, kad būtų įmanoma pamatyti, ar nėra atvažiuojančių automobilių. Paprasčiausiai reikėtų įrengti kuoliukus ir problema išsispręstų savaime. Problema kabėjo virš mėnesio ir galiausiai buvo uždaryta su atsifutbolinimo atsakymu, kad viešoji tvarka patikrino ir išrašė baudas. Bet mes puikiai suprantam, kad rytoj ten vėl stovės automobiliai
Ką patarsite daryti tokioje situacijoje?
- 3 patinka
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąToliau reportinti. Man po gero pusmečio reportinimų pavyko išsireikalauti kuoliukų.
Comment
-
Parašė Milwaukee Rodyti pranešimąKaip suprantu mentu taktika paprasta - bausti tik tuomet, kai gauna atviruka i savo pc ar telefonini pranesima. Kitu atveju ranku nesiteplioja, nes "neturi laiko zaidimams". Kito paaiskinimo neturiu. Labai keistas vaizdas, kuomet vaziuoja policijos ekipazas gatve pro automobilius, kurie sustatyti po zenklu "stovet draudziama".Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.
Comment
-
Džiugu, kad Klaipėdoje išsisprendė problema, bet Vilniuje šalia namų D kat. g. šalia esančios viešojo transporto stotelės pažymėjo jau kritinę autobuso sustojimo vietą, bet vistiek ant jos teko matyti automobilių. Pagal KET ten žymiai didesnis atstumas galiotų draudžiantis sustoti. Tie nario digital kuoliukai kol kas vietoj, bet, tarkim, nario John "prižiūrimoje" gatvėje vienas ar du kuoliukai buvo nupjauti, o likę apvažiuoti. Aš tai už brutalią jėgą, t. y. gelžbetonius kuoliukus, nes vien susiaurinti bortais nebūtų kliūtis visiems. Klaipėdos atveju, ties įvažomis galėtų ir susiaurint gatvės bortais per tą salelių perimetrą, nes žiema juk vistiek viskas užsnigta.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
-
Sveiki, ar butu laikoma turto prievartavimu, jei isklijuociau tokius lipdukus:
Laba diena, jus pasistatete neleistinoje vietoje. Jusu automobilis nufotografuotas. 3 dienu begyje siulau pervesti 10 euru i tokia ir tokia saskaita, kitaip visa turima informacija bus perduota nagrineti policijai.
?
Comment
Comment