Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė vėkas Rodyti pranešimą

    Žinoma. Būtų du atskiri įvykiai:
    * chuliganizmas
    * eismo įvykis ir pasišalinimas iš jo.
    Po to galėtumėt keistis "triusikais" areštinėje abudu sėdėdami
    Buciau supanikaves, nes mane pradejo atakuoti.
    Studentas

    Comment


      Mano vaizdo registratoriaus dienoraštis

      Comment


        Gražu žiūrėt, kad kone per keturis mėnesius tik tokie lengvai apsiplunksnavę gaideliai.

        Comment


          Topas su dviračiu ir su mocais ai ir dar trulikas
          AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

          Comment


            Pasidomejau, kokioj buklej esame su zuvusiais EU lygmeny ir trendas nuo 2001m.

            https://infogram.com/_/jBS0MVyPNJ13sP1FE8Lt
            Click image for larger version

Name:	image (12).png
Views:	76
Size:	77,5 kB
ID:	1690869


            Click image for larger version

Name:	image (11).png
Views:	83
Size:	58,6 kB
ID:	1690870

            Comment


              Galutine suvestine.

              Comment


                Parašė Milwaukee Rodyti pranešimą
                Galutine suvestine.
                Įtariu, praplatinta Via Baltica autostrados atkarpa prisidėjo prie mažėjimo.

                Comment


                  Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                  Įtariu, praplatinta Via Baltica autostrados atkarpa prisidėjo prie mažėjimo.
                  Juokauji ar rimtai? Tingiu rink statistiką, bet Via Baltikoje žūdavo apie 10 žmonių per metus. Bet apie tuos visus 10 visi Lietuvoje sužinodavo per spaudą. Tuo nenoriu pasakyti, kad platinimo nereikėjo

                  Manau esminiai elementai buvo privalomas trumpų šviesų naudojimas visą parą, pėsčiųjų ir dviratininkų atšvaistų/liemenių akcijos, radarai keliuose, vairuotojų sąmoningumo kėlimas per info kompanijas, aišku ir geresni automobiliai bei infrastruktūra. Dar aišku reiktų sunkiai sužeistų skaičių žiūrėti, nes daug su ankstesne technika būtų žuvę, o dabar lieka invalidais...

                  As much power as necessary, as much freedom as possible

                  Comment


                    Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą

                    Juokauji ar rimtai? Tingiu rink statistiką, bet Via Baltikoje žūdavo apie 10 žmonių per metus. Bet apie tuos visus 10 visi Lietuvoje sužinodavo per spaudą. Tuo nenoriu pasakyti, kad platinimo nereikėjo

                    Manau esminiai elementai buvo privalomas trumpų šviesų naudojimas visą parą, pėsčiųjų ir dviratininkų atšvaistų/liemenių akcijos, radarai keliuose, vairuotojų sąmoningumo kėlimas per info kompanijas, aišku ir geresni automobiliai bei infrastruktūra. Dar aišku reiktų sunkiai sužeistų skaičių žiūrėti, nes daug su ankstesne technika būtų žuvę, o dabar lieka invalidais...
                    Man atrodo, kad krizės metais marozams baigėsi litai ir tuo pačiu degalai penkialitrinėse tačkėse, pradėjo važinėti su mažalitražiais automobiliais arba emigravo, taip sumažindami žuvusiųjų skaičių.
                    AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                    Comment


                      myhorsegallery
                      Tiesiog prisiminiau dažnus komentarus po straipsniais apie avarijas Via Baltica, kad kai sutvarkys kelią, žuvusių sumažės trečdaliu, tai pagalvojau, kad gal ne tiek, bet prisidėjo Teigiate, kad žūdavo apie 10 žmonių per metus, tai dabar turėtų žūti mažiau. Va ir prisidėtų, bent iš dalies Realios situacijos tikrai nežinau. Dar pagalvojau apie analogijas su Lenkija, kur ten taip pat teigiama, kad prie žuvusiųjų ir avarijų skaičiaus mažinimo gana nemažai prisideda naujai atidarytos greitkelių atkarpos. Teko matyti jų vairavimo kultūrą, tai irgi nepavyzdinė.
                      Paskutinis taisė PoDV; 2019.01.04, 00:16.

                      Comment


                        Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                        Tiesiog prisiminiau dažnus komentarus po straipsniais apie avarijas Via Baltica,
                        Va čia ir visa esmė, gali žūti keli žmonės, bet jei apie tai rašys spauda po 10 straipsnių apie kiekvieną, Via Baltica dažnam asocijuosis su mirties keliu. Tiesiog atkreipiu dėmesį, kad jei žuvusių sumažėjo nuo 500 iki 200, o Via Baltikoje nuo 9 iki 3 (tarkime), tai teigti, kad Via Baltica čia prisidėjo yra visiškai tikslu, bet reiktų ir paminėti, kad tai labai mizernas prisidėjimas, labiau sakyčiau neesminis, nepadedantis atsakyti į esminį klausimą, kaip reiktų tą skaičių dar ženkliau sumažinti ir priartėti prie ES lygio.

                        Nepatingėjau pasikapstyti po statistiką ir googlę, ji šokiruojanti, t.y. akivaizdžiai lenda manipuliacijos (MG Baltic lygio) visuomenės nuomone šiuo klausimu tam, kad būtų statomas greitkelis, kurį MG Baltic partneriai ir statė. Aš manau, kad tas kelias reikalingas, bet statistinės manipuliacijos akivaizdžios:

                        Pirmiausiai, paskaitome šį LRT parengtą str, kuriame statistika pateikta suknistai, bet remkimės teiginiu, kad "Per trylika metų „Via Baltica“ žuvo – net 339 žmonės", taigi vidutiniškai per metus 339/13 yra 26 žuvusiųjų. Čia jie ima (neatsitiktinai, o kad skaičiai labiau šokiruotų) ir periodą kuomet LT žūdavo 700-800 žmonių, taigi ir Via Baltica dalis buvo ženkliai didesnė.

                        Dabar paimame LAKD statistiką, kurios 79 psl. 6.5.1 lentelėje nurodo žuvusiųjų skaičių pagrindiniame TENT tinkle:
                        2014- 23 žuvę;
                        2015- 25 žuvę;
                        2016- 22 žuvę;
                        2017 - 25 žuvę;

                        Pagrindinis TENT tinklas susideda iš: A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda; • A3 Vilnius–Minskas; • A5 Kaunas–Marijampolė–Suvalkai; • A7 Marijampolė–Kybartai–Kaliningradas; • A8 Panevėžys–Aristava–Sitkūnai; • A10 Panevėžys–Pasvalys–Ryga; • A15 Vilnius–Lyda; • A17 Panevėžio aplinkkelis; • A19 Vilniaus pietinis aplinkkelis.

                        Via Baltica yra tik A5 + A8+A17+ A10, taigi jei ten žūsta 10 žmonių per metus, tai čia jau max skaičiai.
                        Spręsti jums kaip čia su tuo mirties keliu.
                        Paskutinis taisė myhorsegallery; 2019.01.06, 00:34.
                        As much power as necessary, as much freedom as possible

                        Comment


                          Kaip teisingai pastebėta, situacija pagerėjo dėl budulių emigracijos ir saugesnių auto

                          Comment


                            Reiketu kuo skubiau ivesti, kas yra kai kuriose kitose valstybese- standartine administavimo suma. Bauda: nesvarbu uz ka ir kokio dydzio+ asministravimas koks 30eur. Labai greit “apsimokes ir mazmozius administruot.

                            Comment


                              Užregistravau problemą tvarkau Vilnių platformoje. Situacija tokia, kad yra užstatomas išvažiavimas iš kiemo, ribojamas matomumas. Reikia iškišti pusę mašinos, kad būtų įmanoma pamatyti, ar nėra atvažiuojančių automobilių. Paprasčiausiai reikėtų įrengti kuoliukus ir problema išsispręstų savaime. Problema kabėjo virš mėnesio ir galiausiai buvo uždaryta su atsifutbolinimo atsakymu, kad viešoji tvarka patikrino ir išrašė baudas. Bet mes puikiai suprantam, kad rytoj ten vėl stovės automobiliai
                              Ką patarsite daryti tokioje situacijoje?
                              Paskutinis taisė MrDarkness; 2019.01.11, 19:25.

                              Comment


                                Patarčiau registruojant nenurodyti abstrakčiai, jog užstatytas įvažiavimas, bet konkrečiai prašyti kuoliukų, nes kyla grėsmė eismo saugumui. Nurodyk, kad gatve važiuojantys dviratininkai dar labiau pažeidžiami ir įtraukiami į itin didelį pavojų, neiškišus mašinos, jų pastebėti net neįmanoma, o jų skaičius nuolat auga. Kažkada siūliau vieną įvažiavimo problemą spręsti (su parkingu nesusiję), tai iš trijų siūlomų sprendimo būdu, žinoma, pasirinko patį neefektyviausią, svarbiau greit ir pigiai padaromas...
                                ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                Comment


                                  Parašė MrDarkness Rodyti pranešimą
                                  Užregistravau problemą tvarkau Vilnių platformoje. Situacija tokia, kad yra užstatomas išvažiavimas iš kiemo, ribojamas matomumas. Reikia iškišti pusę mašinos, kad būtų įmanoma pamatyti, ar nėra atvažiuojančių automobilių. Paprasčiausiai reikėtų įrengti kuoliukus ir problema išsispręstų savaime. Problema kabėjo virš mėnesio ir galiausiai buvo uždaryta su atsifutbolinimo atsakymu, kad viešoji tvarka patikrino ir išrašė baudas. Bet mes puikiai suprantam, kad rytoj ten vėl stovės automobiliai
                                  Ką patarsite daryti tokioje situacijoje?
                                  Toliau reportinti. Man po gero pusmečio reportinimų pavyko išsireikalauti kuoliukų.

                                  Comment


                                    Parašė digital Rodyti pranešimą
                                    Toliau reportinti. Man po gero pusmečio reportinimų pavyko išsireikalauti kuoliukų.
                                    Reportinote pažeidėjus, ar tiesiog be perstojo eskalavote kuoliukų įrengimą?

                                    Comment


                                      Parašė Milwaukee Rodyti pranešimą
                                      Kaip suprantu mentu taktika paprasta - bausti tik tuomet, kai gauna atviruka i savo pc ar telefonini pranesima. Kitu atveju ranku nesiteplioja, nes "neturi laiko zaidimams". Kito paaiskinimo neturiu. Labai keistas vaizdas, kuomet vaziuoja policijos ekipazas gatve pro automobilius, kurie sustatyti po zenklu "stovet draudziama".
                                      Reikėtų stovėjimo pažeidimų tvarkymą perduoti į privačias rankas (kaip kažkad valsybės parduodavo teisę surinkinėti mokesčius). Sumoki į miesto biudžetą 1M€ (ar kitokią sumą) ir metams gauni monopolinę teisę surinkinėti baudas už parkavimą neleistinose vietose.
                                      Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                                      Comment


                                        Džiugu, kad Klaipėdoje išsisprendė problema, bet Vilniuje šalia namų D kat. g. šalia esančios viešojo transporto stotelės pažymėjo jau kritinę autobuso sustojimo vietą, bet vistiek ant jos teko matyti automobilių. Pagal KET ten žymiai didesnis atstumas galiotų draudžiantis sustoti. Tie nario digital kuoliukai kol kas vietoj, bet, tarkim, nario John "prižiūrimoje" gatvėje vienas ar du kuoliukai buvo nupjauti, o likę apvažiuoti. Aš tai už brutalią jėgą, t. y. gelžbetonius kuoliukus, nes vien susiaurinti bortais nebūtų kliūtis visiems. Klaipėdos atveju, ties įvažomis galėtų ir susiaurint gatvės bortais per tą salelių perimetrą, nes žiema juk vistiek viskas užsnigta.
                                        ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                        Comment


                                          Sveiki, ar butu laikoma turto prievartavimu, jei isklijuociau tokius lipdukus:

                                          Laba diena, jus pasistatete neleistinoje vietoje. Jusu automobilis nufotografuotas. 3 dienu begyje siulau pervesti 10 euru i tokia ir tokia saskaita, kitaip visa turima informacija bus perduota nagrineti policijai.

                                          ?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X