Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Siūloma automatizuoti greičio matavimo prietaisais fiksuojamų nusižengimų administravimą

    Vidaus reikalų ministerija (VRM) Vyriausybei pateikė siūlymus dėl Administracinių nusižengimų registro tobulinimo, kuriuo siekiama automatizuoti greičio matavimo sistemomis užfiksuotų nusižengimų apdorojimo, procesinių dokumentų formavimo ir išsiuntimo procesus.

    VRM tvirtina, kad pakeitimai leistų efektyviau naudoti valstybės lėšas ir palengvinti daug išlaidų bei žmogiškųjų išteklių reikalaujantį darbą.

    Plačiau: https://www.vz.lt/transportas-logistika/2018/05/10/siuloma-automatizuoti-greicio-matavimo-prietaisais-fiksuojamu-nusizengimu-administravima#ixzz5F73xMxoc

    Comment


      Panevėžio gaidelis-karatistas

      https://www.15min.lt/video/ford-vair...evezyje-137216

      Comment


        buciau nulenkes dureles jam nuvaziuodamas ir atemes paskutinius trusikus teisme.
        Studentas

        Comment


          Parašė sv-x-as Rodyti pranešimą
          buciau nulenkes dureles jam nuvaziuodamas ir atemes paskutinius trusikus teisme.
          Žinoma. Būtų du atskiri įvykiai:
          * chuliganizmas
          * eismo įvykis ir pasišalinimas iš jo.
          Po to galėtumėt keistis "triusikais" areštinėje abudu sėdėdami

          Comment


            Parašė vėkas Rodyti pranešimą

            Žinoma. Būtų du atskiri įvykiai:
            * chuliganizmas
            * eismo įvykis ir pasišalinimas iš jo.
            Po to galėtumėt keistis "triusikais" areštinėje abudu sėdėdami
            Buciau supanikaves, nes mane pradejo atakuoti.
            Studentas

            Comment


              Mano vaizdo registratoriaus dienoraštis

              Comment


                Gražu žiūrėt, kad kone per keturis mėnesius tik tokie lengvai apsiplunksnavę gaideliai.

                Comment


                  Topas su dviračiu ir su mocais ai ir dar trulikas
                  AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                  Comment


                    Pasidomejau, kokioj buklej esame su zuvusiais EU lygmeny ir trendas nuo 2001m.

                    https://infogram.com/_/jBS0MVyPNJ13sP1FE8Lt
                    Click image for larger version

Name:	image (12).png
Views:	66
Size:	77,5 kB
ID:	1690869


                    Click image for larger version

Name:	image (11).png
Views:	70
Size:	58,6 kB
ID:	1690870

                    Comment


                      Galutine suvestine.

                      Comment


                        Parašė Milwaukee Rodyti pranešimą
                        Galutine suvestine.
                        Įtariu, praplatinta Via Baltica autostrados atkarpa prisidėjo prie mažėjimo.

                        Comment


                          Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                          Įtariu, praplatinta Via Baltica autostrados atkarpa prisidėjo prie mažėjimo.
                          Juokauji ar rimtai? Tingiu rink statistiką, bet Via Baltikoje žūdavo apie 10 žmonių per metus. Bet apie tuos visus 10 visi Lietuvoje sužinodavo per spaudą. Tuo nenoriu pasakyti, kad platinimo nereikėjo

                          Manau esminiai elementai buvo privalomas trumpų šviesų naudojimas visą parą, pėsčiųjų ir dviratininkų atšvaistų/liemenių akcijos, radarai keliuose, vairuotojų sąmoningumo kėlimas per info kompanijas, aišku ir geresni automobiliai bei infrastruktūra. Dar aišku reiktų sunkiai sužeistų skaičių žiūrėti, nes daug su ankstesne technika būtų žuvę, o dabar lieka invalidais...

                          As much power as necessary, as much freedom as possible

                          Comment


                            Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą

                            Juokauji ar rimtai? Tingiu rink statistiką, bet Via Baltikoje žūdavo apie 10 žmonių per metus. Bet apie tuos visus 10 visi Lietuvoje sužinodavo per spaudą. Tuo nenoriu pasakyti, kad platinimo nereikėjo

                            Manau esminiai elementai buvo privalomas trumpų šviesų naudojimas visą parą, pėsčiųjų ir dviratininkų atšvaistų/liemenių akcijos, radarai keliuose, vairuotojų sąmoningumo kėlimas per info kompanijas, aišku ir geresni automobiliai bei infrastruktūra. Dar aišku reiktų sunkiai sužeistų skaičių žiūrėti, nes daug su ankstesne technika būtų žuvę, o dabar lieka invalidais...
                            Man atrodo, kad krizės metais marozams baigėsi litai ir tuo pačiu degalai penkialitrinėse tačkėse, pradėjo važinėti su mažalitražiais automobiliais arba emigravo, taip sumažindami žuvusiųjų skaičių.
                            AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                            Comment


                              myhorsegallery
                              Tiesiog prisiminiau dažnus komentarus po straipsniais apie avarijas Via Baltica, kad kai sutvarkys kelią, žuvusių sumažės trečdaliu, tai pagalvojau, kad gal ne tiek, bet prisidėjo Teigiate, kad žūdavo apie 10 žmonių per metus, tai dabar turėtų žūti mažiau. Va ir prisidėtų, bent iš dalies Realios situacijos tikrai nežinau. Dar pagalvojau apie analogijas su Lenkija, kur ten taip pat teigiama, kad prie žuvusiųjų ir avarijų skaičiaus mažinimo gana nemažai prisideda naujai atidarytos greitkelių atkarpos. Teko matyti jų vairavimo kultūrą, tai irgi nepavyzdinė.
                              Paskutinis taisė PoDV; 2019.01.04, 00:16.

                              Comment


                                Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                                Tiesiog prisiminiau dažnus komentarus po straipsniais apie avarijas Via Baltica,
                                Va čia ir visa esmė, gali žūti keli žmonės, bet jei apie tai rašys spauda po 10 straipsnių apie kiekvieną, Via Baltica dažnam asocijuosis su mirties keliu. Tiesiog atkreipiu dėmesį, kad jei žuvusių sumažėjo nuo 500 iki 200, o Via Baltikoje nuo 9 iki 3 (tarkime), tai teigti, kad Via Baltica čia prisidėjo yra visiškai tikslu, bet reiktų ir paminėti, kad tai labai mizernas prisidėjimas, labiau sakyčiau neesminis, nepadedantis atsakyti į esminį klausimą, kaip reiktų tą skaičių dar ženkliau sumažinti ir priartėti prie ES lygio.

                                Nepatingėjau pasikapstyti po statistiką ir googlę, ji šokiruojanti, t.y. akivaizdžiai lenda manipuliacijos (MG Baltic lygio) visuomenės nuomone šiuo klausimu tam, kad būtų statomas greitkelis, kurį MG Baltic partneriai ir statė. Aš manau, kad tas kelias reikalingas, bet statistinės manipuliacijos akivaizdžios:

                                Pirmiausiai, paskaitome šį LRT parengtą str, kuriame statistika pateikta suknistai, bet remkimės teiginiu, kad "Per trylika metų „Via Baltica“ žuvo – net 339 žmonės", taigi vidutiniškai per metus 339/13 yra 26 žuvusiųjų. Čia jie ima (neatsitiktinai, o kad skaičiai labiau šokiruotų) ir periodą kuomet LT žūdavo 700-800 žmonių, taigi ir Via Baltica dalis buvo ženkliai didesnė.

                                Dabar paimame LAKD statistiką, kurios 79 psl. 6.5.1 lentelėje nurodo žuvusiųjų skaičių pagrindiniame TENT tinkle:
                                2014- 23 žuvę;
                                2015- 25 žuvę;
                                2016- 22 žuvę;
                                2017 - 25 žuvę;

                                Pagrindinis TENT tinklas susideda iš: A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda; • A3 Vilnius–Minskas; • A5 Kaunas–Marijampolė–Suvalkai; • A7 Marijampolė–Kybartai–Kaliningradas; • A8 Panevėžys–Aristava–Sitkūnai; • A10 Panevėžys–Pasvalys–Ryga; • A15 Vilnius–Lyda; • A17 Panevėžio aplinkkelis; • A19 Vilniaus pietinis aplinkkelis.

                                Via Baltica yra tik A5 + A8+A17+ A10, taigi jei ten žūsta 10 žmonių per metus, tai čia jau max skaičiai.
                                Spręsti jums kaip čia su tuo mirties keliu.
                                Paskutinis taisė myhorsegallery; 2019.01.06, 00:34.
                                As much power as necessary, as much freedom as possible

                                Comment


                                  Kaip teisingai pastebėta, situacija pagerėjo dėl budulių emigracijos ir saugesnių auto

                                  Comment


                                    Reiketu kuo skubiau ivesti, kas yra kai kuriose kitose valstybese- standartine administavimo suma. Bauda: nesvarbu uz ka ir kokio dydzio+ asministravimas koks 30eur. Labai greit “apsimokes ir mazmozius administruot.

                                    Comment


                                      Užregistravau problemą tvarkau Vilnių platformoje. Situacija tokia, kad yra užstatomas išvažiavimas iš kiemo, ribojamas matomumas. Reikia iškišti pusę mašinos, kad būtų įmanoma pamatyti, ar nėra atvažiuojančių automobilių. Paprasčiausiai reikėtų įrengti kuoliukus ir problema išsispręstų savaime. Problema kabėjo virš mėnesio ir galiausiai buvo uždaryta su atsifutbolinimo atsakymu, kad viešoji tvarka patikrino ir išrašė baudas. Bet mes puikiai suprantam, kad rytoj ten vėl stovės automobiliai
                                      Ką patarsite daryti tokioje situacijoje?
                                      Paskutinis taisė MrDarkness; 2019.01.11, 19:25.

                                      Comment


                                        Patarčiau registruojant nenurodyti abstrakčiai, jog užstatytas įvažiavimas, bet konkrečiai prašyti kuoliukų, nes kyla grėsmė eismo saugumui. Nurodyk, kad gatve važiuojantys dviratininkai dar labiau pažeidžiami ir įtraukiami į itin didelį pavojų, neiškišus mašinos, jų pastebėti net neįmanoma, o jų skaičius nuolat auga. Kažkada siūliau vieną įvažiavimo problemą spręsti (su parkingu nesusiję), tai iš trijų siūlomų sprendimo būdu, žinoma, pasirinko patį neefektyviausią, svarbiau greit ir pigiai padaromas...
                                        ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                        Comment


                                          Parašė MrDarkness Rodyti pranešimą
                                          Užregistravau problemą tvarkau Vilnių platformoje. Situacija tokia, kad yra užstatomas išvažiavimas iš kiemo, ribojamas matomumas. Reikia iškišti pusę mašinos, kad būtų įmanoma pamatyti, ar nėra atvažiuojančių automobilių. Paprasčiausiai reikėtų įrengti kuoliukus ir problema išsispręstų savaime. Problema kabėjo virš mėnesio ir galiausiai buvo uždaryta su atsifutbolinimo atsakymu, kad viešoji tvarka patikrino ir išrašė baudas. Bet mes puikiai suprantam, kad rytoj ten vėl stovės automobiliai
                                          Ką patarsite daryti tokioje situacijoje?
                                          Toliau reportinti. Man po gero pusmečio reportinimų pavyko išsireikalauti kuoliukų.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X