Aš manau kad lietuvių nuo girtumo prie vairo normaliomis priemonėmis niekaip neatpratinti. Reikia taisyti įstatymus taip, kad girtas užmušęs žmogų sėstų bent 10 metų be jokių išlygų, visokių ten baudų, prieš laiką paleidimų ir panašių nesąmonių.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose
Collapse
X
-
Parašė J.U. Rodyti pranešimąAš manau kad lietuvių nuo girtumo prie vairo normaliomis priemonėmis niekaip neatpratinti. Reikia taisyti įstatymus taip, kad girtas užmušęs žmogų sėstų bent 10 metų be jokių išlygų, visokių ten baudų, prieš laiką paleidimų ir panašių nesąmonių.
Comment
-
Parašė tomtom Rodyti pranešimą
Yra žiniasklaidoje aprašytas bent vienas atvejis, kai žmogus buvo pasodintas nelygtinai bent metams? Kaip suprantu nėra net įstatymo, kuris tokiam ilgam laikui atimtų teises
- 3 patinka
Comment
-
Parašė tomtom Rodyti pranešimąYra žiniasklaidoje aprašytas bent vienas atvejis, kai žmogus buvo pasodintas nelygtinai bent metams?
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąYra ir ne vienas.
https://www.delfi.lt/projektai/archi....d?id=73153918
https://www.delfi.lt/news/daily/crim....d?id=76473957
- 1 patinka
Comment
-
Prie ko čia whataboutizmas? Štai tokius pavyzdžius visuomenė mato ir pasidaro išvadas, kad nieko čia tokio - galima ir pažeidinėti. Vairavimas be teisės išvis turėtų būti prilygintas ginklo nešiojimuisi be leidimo, o dar sukelta avarija - šaudymui viešoje vietoje, beveik teroristinis išpuolis.
Comment
-
Whataboutizmas prie to, kad buvo klausiama, ar buvo realiai pasodintų. Atsakymas - buvo (Paulikas ir kiti). Į tai duodama pavyzdžių, kad nepasodinti vairuotojai, sužeidę žmones (geriau jau būtų duotas pavyzdys su Radzevičium, kuris užmušė žmogų), ir sakoma, kad tokiems padeda geri advokatai. Taip, geri advokatai dažnai padeda ir išsuka, bet taip yra visame pasaulyje.
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąWhataboutizmas prie to, kad buvo klausiama, ar buvo realiai pasodintų. Atsakymas - buvo (Paulikas ir kiti). Į tai duodama pavyzdžių, kad nepasodinti vairuotojai, sužeidę žmones (geriau jau būtų duotas pavyzdys su Radzevičium, kuris užmušė žmogų), ir sakoma, kad tokiems padeda geri advokatai. Taip, geri advokatai dažnai padeda ir išsuka, bet taip yra visame pasaulyje.
Comment
-
Žiniasklaidos dėmesys kažkiek daro spaudimą ir teisėjai negali visiškai atsipūtę priiminėti "teisingų" sprendimų.
Geras buvo B. Vanago (ir ne tik jo) pastebėjimas, kad ta Toyota pernelyg sugrūsta, palyginti su City Bee automobiliu, kurio vairuotojas net nesusižalojo. Galbūt anksčiau daužta, sulipdyta iš faneros ir neatitinka jokių saugumo reikalavimų. Tai nesuteikia teisės lakstyti girtam, tačiau jei skardos būtų tvirtesnės (ar būtų kito modelio automobilis), aukos gal būtų išvengta. Skirtumas didelis: trenkiesi vienodai, bet vienu atveju tik sužaloji, o kitu atveju jau esi vadinamas žudiku.
Comment
-
Parašė senasnamas Rodyti pranešimąŽiniasklaidos dėmesys kažkiek daro spaudimą ir teisėjai negali visiškai atsipūtę priiminėti "teisingų" sprendimų.
Geras buvo B. Vanago (ir ne tik jo) pastebėjimas, kad ta Toyota pernelyg sugrūsta, palyginti su City Bee automobiliu, kurio vairuotojas net nesusižalojo. Galbūt anksčiau daužta, sulipdyta iš faneros ir neatitinka jokių saugumo reikalavimų. Tai nesuteikia teisės lakstyti girtam, tačiau jei skardos būtų tvirtesnės (ar būtų kito modelio automobilis), aukos gal būtų išvengta. Skirtumas didelis: trenkiesi vienodai, bet vienu atveju tik sužaloji, o kitu atveju jau esi vadinamas žudiku.
Comment
-
Nepamirškite, kad Priusas ne pirmos jaunystės, kai Golfas praktiškai naujas. Smūgis nebuvo tiesiai į galą, o labiau į kairę pusę, kaip matosi iš nuotraukų. Pataikė į silpną vietą, negalima iškart imt ir sakyt, kad suklijuota mašina.
Kaip ir niekur nemačiau, ar jie buvo diržus prisisegę, aišku, galvos atramos irgi nebuvo susireguliuotos (kitam keleiviui lūžo kaklas), juk su taksi važiavo. Turbūt būvo galima išvengti tokių skaudžių pasekmių.
Comment
-
Parašė Smalsuolis Rodyti pranešimąNepamirškite, kad Priusas ne pirmos jaunystės, kai Golfas praktiškai naujas. Smūgis nebuvo tiesiai į galą, o labiau į kairę pusę, kaip matosi iš nuotraukų. Pataikė į silpną vietą, negalima iškart imt ir sakyt, kad suklijuota mašina.
Kaip ir niekur nemačiau, ar jie buvo diržus prisisegę, aišku, galvos atramos irgi nebuvo susireguliuotos (kitam keleiviui lūžo kaklas), juk su taksi važiavo. Turbūt būvo galima išvengti tokių skaudžių pasekmių.
Comment
-
Parašė booraz Rodyti pranešimąTai labai mažai, palyginus su skandalu, kuris kilo.
Comment
-
Parašė senasnamas Rodyti pranešimąŽiniasklaidos dėmesys kažkiek daro spaudimą ir teisėjai negali visiškai atsipūtę priiminėti "teisingų" sprendimų.
Geras buvo B. Vanago (ir ne tik jo) pastebėjimas, kad ta Toyota pernelyg sugrūsta, palyginti su City Bee automobiliu, kurio vairuotojas net nesusižalojo. Galbūt anksčiau daužta, sulipdyta iš faneros ir neatitinka jokių saugumo reikalavimų. Tai nesuteikia teisės lakstyti girtam, tačiau jei skardos būtų tvirtesnės (ar būtų kito modelio automobilis), aukos gal būtų išvengta. Skirtumas didelis: trenkiesi vienodai, bet vienu atveju tik sužaloji, o kitu atveju jau esi vadinamas žudiku.
Comment
-
Parašė booraz Rodyti pranešimąIš CityBee laiško:
Tai labai mažai, palyginus su skandalu, kuris kilo.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąKokį proc. Lietuvos automobilių sudaro šitos įmonės mašinos?
Comment
Comment