Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

    Tai niekur neveda.
    Atims teises - kiek jau važinėja be teisių? Ir tokiame Vilniuje be šansų būti sustabdytam išskyrus naktį penktadienis-šeštadienis ir abu savaitgalio rytus.

    Norvegija tikrai nėra ta šalis kur galima semtis eismo organizavimo išminties. Vien ko verta jų "dešinės rankos taisyklė".
    Taisykle kuri veikia puikiai.

    O kodel Norvegijos taisykles blogos jei patiems zmonems baudos kandziojasi ir dauguma vairuoja tvarkingai.

    Taip visada bus tu kurie vazineja be teisiu , bet yra ir dalis visuomenes, kuriu darbas reikalauja teisiu ir jie bijos jas prarast.
    Studentas

    Comment


      Tai gal įvedam baudas 10 kartų didesnes nei Norvegijoje, o jei be teisių, tai konfiskuojame ne tik automobilį, bet ir atimame visą turtą, įskaitant artimųjų giminaičių bei tėvystės teises? Už pakartotinį nusižengimą - sunkiųjų darbų kalėjimas.

      Comment


        Ačiū J.U. Labai gera tema sukūrėt. Aš irgi panašią temą norėjau sukurti su video vaizdais, bet manau, kad užtenka ir tavosios. Turiu nemažą video archyvą apie mūsų vairavimo kultūrą. Prašymas kolegų, ar kas gali patarti (programėlė), kaip uždengti „Eismo erelių“ numerius, kad su jais dėl „privatumo“ nereiktu aiškintis teismuose.
        Vaizdelis užfiksuotas prieš daugiau, kaip 3 metus prie Kauno. Nustebau, kad dar posūkio lemputę įjungė.



        Paskutinis taisė AutoLiet; 2017.08.01, 18:13.

        Comment


          Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

          Tai niekur neveda.
          Atims teises - kiek jau važinėja be teisių? Ir tokiame Vilniuje be šansų būti sustabdytam išskyrus naktį penktadienis-šeštadienis ir abu savaitgalio rytus.
          O čia jau Seimo ir teisėsaugos reikalas. Tokie kurie važinėja jau atėmus teises turėtų būti bent pusmečiui sodinami į Lukiškes. Bet mūsų Seimo impotentai nesiryš niekada imtis tokių priemonių. O juk išgelbėtų ne vieną nekalto žmogaus gyvybę.

          Comment


            Vat širyt važiuoju 6:20, laikas kai tikrai niekam niekur nereikia skubėti (na nebent dirbi Kaune, tuomet tikrai laikas paspausti tapkę), tai pilna "mongolų ant karo žirgų". Važiuoja vienas lesitinu greičiu 80, aš jį ruošiuosi apvažiuoti, nes nu +10, tai vos spėjau sureaguoti ir grįžti savo juoston, nes jau būtų įvažiavęs mongolas +50 greičiu subinėn - net nepastebėjau iš kur jis išdygo. Kažkokia makalynė dar net eismui neprasidėjus.

            Comment


              Laaabai būdinga Ginthus aprašyta situacija.
              Taip kad čia forume susidariusios stovyklos "viskas puiku, varykim toliau" prieš "visiška tragedija, vien pažeidėjai" galėtų prieiti prie kažkokio kompromiso, kaip forume, taip ir realiuose keliuose

              Comment


                Na, po truputį lygtai imamasi tvarkyti padėtį su furomis. Gal net keliai nebus taip provėžuoti:
                Niekur kitur Europoje dar nėra to, ką išbandys Lietuva: mūsų keliuose montuojama unikali kontrolės įranga
                http://www.technologijos.lt/n/techno...ntroles-iranga

                Comment


                  Parašė Sula Rodyti pranešimą
                  Tai gal įvedam baudas 10 kartų didesnes nei Norvegijoje, o jei be teisių, tai konfiskuojame ne tik automobilį, bet ir atimame visą turtą, įskaitant artimųjų giminaičių bei tėvystės teises? Už pakartotinį nusižengimą - sunkiųjų darbų kalėjimas.
                  ka cia bandai tuo pasakyt? kad nieko keist nereikia?
                  Studentas

                  Comment


                    Parašė sv-x-as Rodyti pranešimą

                    ka cia bandai tuo pasakyt? kad nieko keist nereikia?
                    Kad nereikia persistengti ten, kur neefektyvu. Jau dabar daugeliui 500 EUR bauda yra visos mėnesio pajamos. Neišieškotų baudų sumos siekia jau dešimtis milijonų.
                    Tuo tarpu gaidelių neveikia, nes nėra baudžiamumo neišvengiamybės.

                    Comment


                      Parašė Sula Rodyti pranešimą

                      Kad nereikia persistengti ten, kur neefektyvu. Jau dabar daugeliui 500 EUR bauda yra visos mėnesio pajamos. Neišieškotų baudų sumos siekia jau dešimtis milijonų.
                      Tuo tarpu gaidelių neveikia, nes nėra baudžiamumo neišvengiamybės.
                      Neišieškotoms baudoms yra antstoliai. Tereikia ryžto. Kiek galima tyčiotis iš valstybės?

                      Comment


                        Dažnai yra taip kad skolininkas niekur oficialiai nedirba ir jokio turto neturi (aiškina kad jį išlaiko žmona, vaikai, tėvai ir t.t.).

                        Comment


                          Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                          Dažnai yra taip kad skolininkas niekur oficialiai nedirba ir jokio turto neturi (aiškina kad jį išlaiko žmona, vaikai, tėvai ir t.t.).
                          Tada skolininkų kalėjimas, kaip aprašyta Dikenso

                          Comment


                            Dabartinis teisių atėmimas už lenkimą neleistinoje vietoje manau puikiai veikia, teisės atimamos 3 ar 6 mėn. Vairuotojas atgavęs teises po bausmės įvykdymo prieš lenkdamas visada pasitikrins ar tikrai toje vietoje leidžiama lenkti, neberizikuos prarasti teises dar ilgesniam laikotarpiui. Vieną pavyzdį dabar girdėjau, nutikusi pažįstamui, tai žmogus atsidūrė viešajame transporte, nes nebegali vairuoti už lenkimą. Tai sakė, kad aš gyvenime daugiau lenkčiau ten kur negalima.
                            AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                            Comment


                              Parašė booraz Rodyti pranešimą
                              Dabartinis teisių atėmimas už lenkimą neleistinoje vietoje manau puikiai veikia, teisės atimamos 3 ar 6 mėn. Vairuotojas atgavęs teises po bausmės įvykdymo prieš lenkdamas visada pasitikrins ar tikrai toje vietoje leidžiama lenkti, neberizikuos prarasti teises dar ilgesniam laikotarpiui. Vieną pavyzdį dabar girdėjau, nutikusi pažįstamui, tai žmogus atsidūrė viešajame transporte, nes nebegali vairuoti už lenkimą. Tai sakė, kad aš gyvenime daugiau lenkčiau ten kur negalima.
                              Nu aš pavyzdžiui pirmą kartą girdžiu apie tokią nuobaudą. Gal tame ir problema, kad dauguma nieko panašaus nesitiki, todėl ir išdrąsėja. Gal vietoj banalių socialinių reklamų, geriau nušviesti vat tokius priverstinio pasivaikščiojimo atvejus?

                              Comment


                                Parašė booraz Rodyti pranešimą
                                Dabartinis teisių atėmimas už lenkimą neleistinoje vietoje manau puikiai veikia, teisės atimamos 3 ar 6 mėn. Vairuotojas atgavęs teises po bausmės įvykdymo prieš lenkdamas visada pasitikrins ar tikrai toje vietoje leidžiama lenkti, neberizikuos prarasti teises dar ilgesniam laikotarpiui. Vieną pavyzdį dabar girdėjau, nutikusi pažįstamui, tai žmogus atsidūrė viešajame transporte, nes nebegali vairuoti už lenkimą. Tai sakė, kad aš gyvenime daugiau lenkčiau ten kur negalima.
                                Tai kad Seime jau pradedama burbuliuoti jog tai per griežta bausmė. Vienintelį kartą padarė normalią bausmę už tokius pažeidimus ir še tau, jau per griežta.

                                Comment


                                  Parašė booraz Rodyti pranešimą
                                  Dabartinis teisių atėmimas už lenkimą neleistinoje vietoje manau puikiai veikia, teisės atimamos 3 ar 6 mėn. Vairuotojas atgavęs teises po bausmės įvykdymo prieš lenkdamas visada pasitikrins ar tikrai toje vietoje leidžiama lenkti, neberizikuos prarasti teises dar ilgesniam laikotarpiui. Vieną pavyzdį dabar girdėjau, nutikusi pažįstamui, tai žmogus atsidūrė viešajame transporte, nes nebegali vairuoti už lenkimą. Tai sakė, kad aš gyvenime daugiau lenkčiau ten kur negalima.
                                  Ar visus pažeidėjus fiksuoja? Kodėl nėra jokių baudų, na nebent pagal ATPK str.417-8, už saugaus atstumo ar intervalo nesilaikymą? Už šviesos prietaisų naudojimą ne pagal paskirtį?
                                  Vien vakar dešimtys vairuotojų skrendančių avarine juosta "saugiu" 80-100 kmh greičiu vos per kokias 10 min. Kur policija, aū-ū?

                                  Palyginimui, vairavimas be TA vos 30-40 EUR baudelė.
                                  Be to, iš esmės, jau greitai "apsimokės" vairuoti iš viso be teisių.

                                  Parašė J.U. Rodyti pranešimą
                                  Tai kad Seime jau pradedama burbuliuoti jog tai per griežta bausmė. Vienintelį kartą padarė normalią bausmę už tokius pažeidimus ir še tau, jau per griežta.
                                  Turi būti bausmės neišvengiamumas. Pačias baudas galima kelti iki kosmoso, jeigu realiai baudžiami tik "žemės kirminai". Ir eismo tvarkytojai, kaip tyčia, sudėtingų vietų vengia kaip velnias kryžiaus.
                                  Paskutinis taisė Sula; 2017.08.03, 15:46.

                                  Comment


                                    Parašė J.U. Rodyti pranešimą

                                    Tai kad Seime jau pradedama burbuliuoti jog tai per griežta bausmė. Vienintelį kartą padarė normalią bausmę už tokius pažeidimus ir še tau, jau per griežta.
                                    Nes matomai jau kažkokiu giminystės ryšiu bumerangu sugrįžo atgal. Todėl šioje mažoje švogerių valstybėlėje niekada ir neužtenka ryžto kažką keisti, nes pokyčiai būtinai atsilieps kažkam iš aplinkinių: giminei, bendrapartiečiui, rėmėjui ir pan.

                                    Comment


                                      Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                                      Nes matomai jau kažkokiu giminystės ryšiu bumerangu sugrįžo atgal. Todėl šioje mažoje švogerių valstybėlėje niekada ir neužtenka ryžto kažką keisti, nes pokyčiai būtinai atsilieps kažkam iš aplinkinių: giminei, bendrapartiečiui, rėmėjui ir pan.
                                      Tai būtent. Va dėl tokių dalykų Lietuva yra beveik žlugusi valstybė, dėl to prakeikto švogerizmo žmonės emigruoja nes nemato perspektyvos kad kas keisis..
                                      Paskutinis taisė J.U.; 2017.08.03, 19:07.

                                      Comment


                                        Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                                        Nes matomai jau kažkokiu giminystės ryšiu bumerangu sugrįžo atgal.
                                        Taip, Gražulį užkabino - Skandalas Seime: Petras Gražulis bandė prastumti įstatymą, kuris būtų padėjęs jo dukrai
                                        Petro Gražulio dukters bėdos su kelių policija vos neįnešė daugiau chaoso ir nelygybės į vairuotojams skiriamas bausmes.

                                        Kilus įtarimų dėl šio parlamentaro interesų konflikto Seimas nesiryžo švelninti kai kurių bausmių už kelių eismo taisyklių pažeidimus, įsigaliojusių nuo metų pradžios.

                                        Paskutinę pavasario sesijos dieną Seimas buvo užsimojęs skubos tvarka priimti Administracinių nusižengimų kodekso pataisas ir sušvelninti dalį bausmių, numatytų už Kelių eismo taisyklių pažeidimus.

                                        Tačiau politikų skuba sukėlė įtarimų Specialiųjų tyrimų tarnybai (STT) – ji Seimui pateikė išvadą, kad svarstomas projektas naudingas vienam asmeniui, parlamentaro P.Gražulio dukteriai Marijai Šalaševičienei.

                                        STT duomenimis, gegužės 11-ąją ji pažeidė Kelių eismo taisykles – kirto horizontaliojo žymėjimo ištisinę liniją, išvažiavo į priešpriešinę eismo juostą ir lenkė priekyje važiuojančius automobilius.

                                        Už šį pažeidimą M.Šalaševičienei buvo surašytas administracinio nusižengimo protokolas ir nurodyta sumokėti pusę baudos (170 eurų), taip pat trims mėnesiams atimta teisė vairuoti transporto priemonę.
                                        Smagu, kad STT kartais ir dirba.

                                        Comment


                                          Dviratininkų atstovas: aš pats nenulipu važiuodamas per perėją
                                          Dėl šito sutinku:
                                          Nelogiški reikalavimai

                                          Savo ruožtu dviratininkų bendrijos pirmininkas Eduardas Krisčiūnas problemų mato ne dviratininkų elgesyje, o reikalavimuose.

                                          „Kad dviratininkas važiuodamas per perėją nenulipa nuo dviračio, apskritai nėra jokios problemos. Kažkas įrašė neprotingą punktą, kurio nesilaiko 90 proc. visuomenės. Ar galime pasakyti, kad dėl to jie tampa kelių chuliganais? Aš pats nenulipu važiuodamas per perėją“, – prisipažįsta E. Krisčiūnas.

                                          Pašnekovo teigimu, Kelių eismo taisyklėse įtvirtinta daug draudimų, kurių niekas nesilaiko, o problema ta, kad taisykles sudaro keturių asmenų komisija.

                                          „Kai buvome transporto komisijoje, 2010 metais, buvome sutarę, kad bus įtvirtintas leidimas važiuoti per perėją, įsitikinus, kad tai daryti saugu ir netrukdo pėstiesiems. Tačiau atėjo Stasys Brundza ir pasakė, kad jis nenori būti kaltas, jeigu nutrenks dviratininką. Dėl to pakeitė punktą, kad per perėją dviratį reikia vestis, bet užmiršo pasakyti, kad ta perėja turi būti nereguliuojama. Šviesoforo reguliuojamoje sankryžoje perėjų iš viso nėra. Ministerija nesugebėjo suformuluoti teksto ir gavosi toks dalykas“, – pasakoja Lietuvos dviratininkų bendrijos pirmininkas.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X