Kaune va taiso gatvę, buvo užsiėmę taisyt gana mažą atkarpą, bet ženklai su 30 sudėti viiisoooj gatvėj, net ten, kur tuo metu kelininkų nė kvapo nebuvo. Kur logika? Saugus greitis toj vietoj irgi 30? Ar visgi 50?
Davai nesimėtom Diskusija buvo apie Nyderlandus. Čia tos austriškos gali būti kalba apie šitą: 105. Jeigu kelyje, kuriame yra dvi (ar daugiau) tos pačios krypties eismo juostos, vienoje iš jų eismas negalimas ir susidarė transporto priemonių eilė, kiekvienas gretima eismo juosta važiuojantis vairuotojas privalo leisti vienai transporto priemonei (pirmajai iš susidariusios eilės) persirikiuoti į jo užimamą eismo juostą. Persirikiuojantysis privalo įsitikinti, kad jam duoda kelią.
Noriu pastebėti, kad čia apskritai gaištu laiką ne dėl to, kad kažką aklai užginčyt, bet kad pamėginti pamąstyti, kodėl Lietuvoj važiavimas yra kankynė, kodėl turim neproporcingai didelius žuvusių skaičius ir ką galim pasimokyti iš geriausių pasaulio pavyzdžių.
Nelabai suprantu, ką čia veikia Australija - visai kita šalies sąranga, kultūra.
Pacituotas Lietuviškas atvejis yra tik susidariusios eilės atveju, Austriškose eilė neminima.
Visi pripažinkime, kad šaudyti mieste nedidelio galingumo pistoletu yra saugu.
Ir be tokių ekstremalių pavyzdžių yra krūva vietų, kai pavojingėse vietose kažkodėl šaudyti leidžiama, o laisvose erdvėse - uždrausta.
Kiekvienas šaulys gali įvertinti saugius taikinius atsižvelgdamas į oro sąlygas, žmonių ir taikinių dislokaciją.
Drausti šaudyti iš automatinio ginklo mieste yra irgi negerai ir todėl, kad galima būtų šaudyti greičiau. O bet kažkas paskui sako, kad neduokdie šaudysit papliūpomis.
Ir tokie nelogiškumai atrodo psichologiškai labai skatina šaudymą pagal savo supratimą visada, net ir tais atvejais, kai ginklų naudojimo apribojimai su logika nesipyksta.
Tai toj vietoje galima šaudyti iš Kalašnikov, ar vis gi tik pistoletu, kaip nurodyta įstatyme?
Vakar važiuodamas Kaune po 22.00 valandos pastebėjau daug mirksinčių oranžine spalva šviesoforų. Mano nuomone dėl eismo saugumo turėtų visą parą veikti šviesoforai, ypač tose gatvėse kuriose viena kryptymi yra daugiau negu viena eismo juosta. Juo labiau, kad po 22.00 valandos Kauno mieste dar pakankamai daug automobilių važinėjančių. O kaip yra užsienyje ar išjunginėjami šviesoforai naktimis? Man čia kažkoks sovietinis paveldas atrodo likęs, kas yra sutaupoma sumažėjusio saugumo atžvilgiu?
Nežinau, ką daryti. Vėl Žirnių gatvėje fūra su rusiškais numeriais lėkdama antra eile mane, važiuojantį leistinu 80 greičiu pirma eile lenkė, paskui priekyje jo važiuojančiam pristabdžius metėsi į mano eilę taip, kad jei nebūčiau staigiai stabdęs garantuotai kliudytų. Turiu registratoriaus įrašą, bet ar tai ką nors duos, nes gi tai užsienietis, o su tokiais mūsų policija nemoka tvarkytis visiškai.
Nežinau, ką daryti. Vėl Žirnių gatvėje fūra su rusiškais numeriais lėkdama antra eile mane, važiuojantį leistinu 80 greičiu pirma eile lenkė, paskui priekyje jo važiuojančiam pristabdžius metėsi į mano eilę taip, kad jei nebūčiau staigiai stabdęs garantuotai kliudytų. Turiu registratoriaus įrašą, bet ar tai ką nors duos, nes gi tai užsienietis, o su tokiais mūsų policija nemoka tvarkytis visiškai.
Nežinau, ką daryti. Vėl Žirnių gatvėje fūra su rusiškais numeriais lėkdama antra eile mane, važiuojantį leistinu 80 greičiu pirma eile lenkė, paskui priekyje jo važiuojančiam pristabdžius metėsi į mano eilę taip, kad jei nebūčiau staigiai stabdęs garantuotai kliudytų. Turiu registratoriaus įrašą, bet ar tai ką nors duos, nes gi tai užsienietis, o su tokiais mūsų policija nemoka tvarkytis visiškai.
Nebūtinai užsienietis, Girteka ir kitos Lietuvos įmonės turi nemažai Rusijoje registruotų fūrų.
grizus vasaros atostogu namo norom nenorom pradedi keikti musu tautieciu vairavimo kultura. tragedija. vienintele iseitis yra deti vidutinio greicio kameras visuose pagrindiniuose keliuose ir dar daugiau didinti baudas.
grizus vasaros atostogu namo norom nenorom pradedi keikti musu tautieciu vairavimo kultura. tragedija. vienintele iseitis yra deti vidutinio greicio kameras visuose pagrindiniuose keliuose ir dar daugiau didinti baudas.
Na neveikia tas baudų didinimas. Nachalams tai tik b... ilgėja proporcingai pažeidimo vertei. O kokios dievobaimingos meterėlės tik dar labiau ima bijoti ir dar labiau didina santykinį greičių skirtumą tarp eismo dalyvių, t.y. greičių skirtumas tarp dviejų transporto priemonių kartais pasiekia ir kokius 50km/h - o tai jau automatiškai daug pavojingiau, nei jei abu viršytų greitį po kokių 20 km/h. Bet dėl kamerų sutinku. Laikas būtų įjungt bent kelias. Kiek pristatyta voratinkliais apugusių - jau net nepristabdo prie jų niekas.
grizus vasaros atostogu namo norom nenorom pradedi keikti musu tautieciu vairavimo kultura. tragedija. vienintele iseitis yra deti vidutinio greicio kameras visuose pagrindiniuose keliuose ir dar daugiau didinti baudas.
Kameros nepadės, jos stovi ten kur dar dar santykinai saugu. Vakar Erfurto g. bolidas pralekė 90-100 km/h greičiu, nepaisant perėjų kas 50 m. Kas tokius baus??
Na neveikia tas baudų didinimas. Nachalams tai tik b... ilgėja proporcingai pažeidimo vertei. O kokios dievobaimingos meterėlės tik dar labiau ima bijoti ir dar labiau didina santykinį greičių skirtumą tarp eismo dalyvių, t.y. greičių skirtumas tarp dviejų transporto priemonių kartais pasiekia ir kokius 50km/h - o tai jau automatiškai daug pavojingiau, nei jei abu viršytų greitį po kokių 20 km/h. Bet dėl kamerų sutinku. Laikas būtų įjungt bent kelias. Kiek pristatyta voratinkliais apugusių - jau net nepristabdo prie jų niekas.
Kameros tiesiog būtinos ir kuo greičiau. Baudų didinimas tikrai neefektyvus, pažeidinėja dažniausiai turtingi ir įžūlūs. Manau, kad už pavojingus pažeidimus kelyje turėtų būti teisių atėmimas, bent keletui mėnesių. Jei žuvo dėt to žmogus, gal ir 10-čiai metų. Dabar gi yra taip - Seimas cackinasi su tokiais, nes ir patys pažeidinėja žiauriai. Mes tuo tarpu rizikuojame gyvybėmis tarp tokių važinėdami.
grizus vasaros atostogu namo norom nenorom pradedi keikti musu tautieciu vairavimo kultura. tragedija. vienintele iseitis yra deti vidutinio greicio kameras visuose pagrindiniuose keliuose ir dar daugiau didinti baudas.
Emigruok.
It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
As nekalbu baudu didinima ten 20 ar 30 euru. Daryti baudas tokias kaip pvz Norvegijoje. 20 ar 30 virsyji ir is kart milziniska bauda ir teisiu atemimas keliems menesiams. Galima ir dar ziauriau, jei girtas vaziuoji konfiskuojamas automobilis nepriklausomai tavo jis ar ne. Tikrai butu pozityvus pokytis manau.
As nekalbu baudu didinima ten 20 ar 30 euru. Daryti baudas tokias kaip pvz Norvegijoje. 20 ar 30 virsyji ir is kart milziniska bauda ir teisiu atemimas keliems menesiams. Galima ir dar ziauriau, jei girtas vaziuoji konfiskuojamas automobilis nepriklausomai tavo jis ar ne. Tikrai butu pozityvus pokytis manau.
Tai niekur neveda.
Atims teises - kiek jau važinėja be teisių? Ir tokiame Vilniuje be šansų būti sustabdytam išskyrus naktį penktadienis-šeštadienis ir abu savaitgalio rytus.
Norvegija tikrai nėra ta šalis kur galima semtis eismo organizavimo išminties. Vien ko verta jų "dešinės rankos taisyklė".
Comment