Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė edvvis Rodyti pranešimą
    Paskui ir važiuojam mieste 42km/h lygioj vietoj
    Tie kas užsideda didesnius ratus važiuoja dar greičiau nei 50.
    Beje, labai patogu pasitikrinti realų prieš perėjas, kur ekrane rodo atvažiuojančio automobilio greitį, tai važiuojant ant 70 man rodo tik 1-2 km/h mažiau nei spidometre.
    Flickr

    Comment


      Parašė sleader Rodyti pranešimą
      saugus greitis nebūtinai sutampa su nurodytais ženkluose, KET. Jis gali būti arba mažesnis, arba didesnis - priklausomai nuo situacijos.
      Mažesnis - gali būti saugesnis, didesnis - ne.
      Parašė spirit Rodyti pranešimą
      gali viršydamas greitį važinėt be kliurkų ir gerai vertint aplinką
      Įvertinti gerai - gali, bet važiuoti - negali.
      Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

      Comment


        Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
        Įvertinti gerai - gali, bet važiuoti - negali.
        Ką tu čia nusišneki dabar? Gerai įvertinęs situaciją negali važiuot? WTF?
        You might surprise yourself.

        Miestai.net FB

        Comment


          Neginu Aleksio teiginiu, taciau... ar nekuriu teiginiai reiskia tai, kad koks patyres lenktyninkas turi teise vazineti nepasydamas taisykliu vien del to, kad jis Shumacheris, Vanagas ar pan. ir gali geriau ivertinti eismo ir kelio salygas?
          Cia gaunas panasiai kai Seimo nario S.Brundzos, pagauto lekiant ~160 km/h, pasiaiskinimas, kad jis patyres lenktyninikas, kelias buvo tiesus ir sausas, tad jis cia nieko blogo nedare.

          Comment


            Parašė taspac Rodyti pranešimą
            Neginu Aleksio teiginiu, taciau... ar nekuriu teiginiai reiskia tai, kad koks patyres lenktyninkas turi teise vazineti nepasydamas taisykliu vien del to, kad jis Shumacheris, Vanagas ar pan. ir gali geriau ivertinti eismo ir kelio salygas?
            Cia gaunas panasiai kai Seimo nario S.Brundzos, pagauto lekiant ~160 km/h, pasiaiskinimas, kad jis patyres lenktyninikas, kelias buvo tiesus ir sausas, tad jis cia nieko blogo nedare.
            Važinėjam ne nuosavomis gatvėmis ir keliais, o tarp kitų eismo dalyvių, kurie galbūt nėra nėra tokie "patyrę lenktynininkai" ir tuomet įvykus avarijai nepriklausomai nuo to kas kaltas, kada bus skaudesnės pasekmės visiems, susidūrus su 160 km/h važiuojančia mašina ar 90 km/h?
            Flickr

            Comment


              Parašė Lettered Rodyti pranešimą
              Važinėjam ne nuosavomis gatvėmis ir keliais, o tarp kitų eismo dalyvių, kurie galbūt nėra nėra tokie "patyrę lenktynininkai" ir tuomet įvykus avarijai nepriklausomai nuo to kas kaltas, kada bus skaudesnės pasekmės visiems, susidūrus su 160 km/h važiuojančia mašina ar 90 km/h?
              As tai ta suprantu. Bet is kitu postu, kurie teigia, kad greiti virsyti nieko blogo, jei gerai ivertini salygas, galima suprasti atvirksciai.

              Comment


                Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                Mažesnis - gali būti saugesnis, didesnis - ne.
                Įvertinti gerai - gali, bet važiuoti - negali.
                Ties Kaunu, kelyje A1 yra tokia viena trijų lygių sankryžą (kur atsišakoja kelias į Marijampolę). Ten vienoje įvažoje į A1 kelią yra leistinas greitis 50 km/h, kai pačiame kelyje leidžiamas greitis 80/90 km/h (priklausomai nuo paros laiko). Šiuo atveju važiuoti 50 yra nesaugu ir įvažose, greitėjimo juostose turėtų būti leidžiamas ne mažesnis greitis nei pagridiniame kelyje, kad būtų galima saugiai ir sklandžiai įsilieti į srautą. Šiuo atveju padaryta grubi eismo organizavimo klaida, kai leidžiant mažesnį greitį tik padidinamas pavojus eismo dalyviams.

                P.S. būtent dėl šios priežasties automagistralių ir greitkelių ženklai statomi dar prieš įvažą (greitėjimo juostą), kad vairuotojai žinotų kokiu greičiu leidžiama važiuoti šiame kelyje. Gaila, kad kituose keliuose Lietuvoje neišlaikyta tokia praktika.

                Comment


                  50 kmph todel kad ivaziuojant i magistrale stovi zenklas "duok kelia"... privalai pralesti visus kas vaziuoja pirma juosta... juokiu isibegejimu taisyklese nera... cia Lietuva...

                  Comment


                    Parašė sleader Rodyti pranešimą
                    Ties Kaunu, kelyje A1 yra tokia viena trijų lygių sankryžą (kur atsišakoja kelias į Marijampolę). Ten vienoje įvažoje į A1 kelią yra leistinas greitis 50 km/h, kai pačiame kelyje leidžiamas greitis 80/90 km/h (priklausomai nuo paros laiko). Šiuo atveju važiuoti 50 yra nesaugu ir įvažose, greitėjimo juostose turėtų būti leidžiamas ne mažesnis greitis nei pagridiniame kelyje, kad būtų galima saugiai ir sklandžiai įsilieti į srautą. Šiuo atveju padaryta grubi eismo organizavimo klaida, kai leidžiant mažesnį greitį tik padidinamas pavojus eismo dalyviams.

                    P.S. būtent dėl šios priežasties automagistralių ir greitkelių ženklai statomi dar prieš įvažą (greitėjimo juostą), kad vairuotojai žinotų kokiu greičiu leidžiama važiuoti šiame kelyje. Gaila, kad kituose keliuose Lietuvoje neišlaikyta tokia praktika.
                    Užtenka, manau, tiesiog pastatyti tą ženklą 80/90 kažkiek ten m prieš sankryžą.

                    Manau, reikia peržiūrėt Kauno aplinkkelių įvažų/nuovažų greičius, nes vienur leidžiama tai 90, tai 50. Ir tai vien tik dėl ženklo 'Kaunas' pastatymo vietos, ir tai neturi nieko bendro su eismo saugumu.

                    Comment


                      Parašė agnette Rodyti pranešimą
                      50 kmph todel kad ivaziuojant i magistrale stovi zenklas "duok kelia"... privalai pralesti visus kas vaziuoja pirma juosta... juokiu isibegejimu taisyklese nera... cia Lietuva...
                      Na, gal jau naujose įvažose jau taip daroma: užtenka tiesiog ženklo 522 - kraštinė juosta skirta įvažiuojančiam transportui:
                      Nyderlanduose, berods, greitėjimo juosta besinaudojantys turi pirmumą prieš pagrindinį srautą. Šis ženklas irgi įgalintų tokią praktiką. Viskas dėl dešinės rankos taisyklės.

                      Comment


                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                        Tie kas užsideda didesnius ratus važiuoja dar greičiau nei 50.
                        Beje, labai patogu pasitikrinti realų prieš perėjas, kur ekrane rodo atvažiuojančio automobilio greitį, tai važiuojant ant 70 man rodo tik 1-2 km/h mažiau nei spidometre.
                        Tai gi vat Pas mane dažniausiai rodo +-5km/h mažiau, nei spidometre (GPSe panašiai, gal net dar mažiau rodo). Pas draugą sakė ta paklaida ~8km/h. Kiekvienas savo mašiną pažįsta ir visi turi suprast, kad spidometras nebūtinai realų greitį rodo

                        Comment


                          Reikia pripažinti, kad dabartiniai lietuviškieji greičiai atitinka maždaug iki 2000-ųjų pagamintų automobilių galimybes. Net su 15 metų nuvarytais dyzeliais važiuojant 80m/h, automobilį galima lengviau suvaldyt nei senesnį ant 50. Aišku, fizika yra fizika ir greitis bet kokiu atveju iš didžiausių įtakų esant sužalojimams, todėl su miestų žemais limitais sutinku. O bet tačiau, Lietuvoje pilna vietų, kuriose dėl vienos negyvenamos trobos už 100 nuo kelio, visai nelogiškai puikiame ir greitame kelyje sumažinamas greitis iki kokių 50km/h šimto metrų atkarpai ir panašiai. Nesu mėgėjas palakstyt, tačiau važiuoju pagal situaciją - greičiau arba lėčiau. Nuo to laiko, kai nustojau pastoviai žvilgčiot į spidometrą ir pradėjau jausti saugų greitį, aplinka iš apytunelio pasidarė labai plati. O tie, kurie nuolat žvilgčioja į savo Scenico spidometrą, tikrai saugumo kelyje neprideda, net gi atvirkščiai.

                          Comment


                            Parašė spirit Rodyti pranešimą
                            Gerai įvertinęs situaciją negali važiuot? WTF?
                            Taip, negali.
                            Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                            Comment


                              Kai neturi ką pasakyt tai geriau nusišnekėt, ane?
                              You might surprise yourself.

                              Miestai.net FB

                              Comment


                                Parašė spirit Rodyti pranešimą
                                Kai neturi ką pasakyt tai geriau nusišnekėt, ane?
                                Čia tu neturi nieko įtikinamo pasakyti, kad pateisinti didesnį už leistiną (t.y. nesaugų) greitį.
                                Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                                Comment


                                  Važiuoti srauto greičiu, net jei srautas ir viršija leistina greitį, yra saugiau nes sumažėja netikėtos kliūties tikimybė, kurios pasekoje gali tekti ir staigiai stabdyti taip sudarant avarinę situaciją už manęs važiuojančiam vairuotojui. Arba persirikuojant lėčiau nei kad juda srautas vėlgi galima kažkam sukelt avarinę situaciją. Apie "antraeilininkų" šposus aš jau net nekalbu. Va tau ir mano paaiškinimas. Vairuoju jau daugiau negu 10 metų ir per tą laiką prisižiūrėjau įvairiausių situacijų, todėl žinau ką sakau. O jeigu tau dar kils kažkokių klausimų, tai aš pateisinu tik tuos, kurie greitį viršija proto ribose, t.y. iki +10 - 20 km/h, o ne tuos, kur greitį viršija 50 km/h.
                                  You might surprise yourself.

                                  Miestai.net FB

                                  Comment


                                    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                    Čia tu neturi nieko įtikinamo pasakyti, kad pateisinti didesnį už leistiną (t.y. nesaugų) greitį.
                                    Didesnis už leistiną automatiškai nėra nesaugus. Gali būti nesaugus, gali būti saugus, gali būti nesaugus ir mažesnis už leistiną, priklausomai nuo situacijos.
                                    GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                    Comment


                                      Klausimas, kas tai yra - "saugus grietis".

                                      Comment


                                        Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                                        ...Nyderlanduose, berods, greitėjimo juosta besinaudojantys turi pirmumą prieš pagrindinį srautą. Šis ženklas irgi įgalintų tokią praktiką. Viskas dėl dešinės rankos taisyklės.
                                        Nyderlanduose duodamas 1 km autostraduose prisijungti prie naujo srauto. Puse km isibegejimas iki reikiamo greicio (130 pagrindinis) ir dar puse km isiliejimui i srauta… cia standartas. Vaziuojantiems pirma juosta, pagal taisykles, draudziama blokuoti isiliejancia srauta. Susidurimo atveju, kaltas vaziuojantis pirma juosta.

                                        Comment


                                          Parašė spirit Rodyti pranešimą
                                          <...>. O jeigu tau dar kils kažkokių klausimų, tai aš pateisinu tik tuos, kurie greitį viršija proto ribose, t.y. iki +10 - 20 km/h, o ne tuos, kur greitį viršija 50 km/h.
                                          O kas nustato tas "proto ribas"?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X