Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #81
    Parašė Griunvaldas Rodyti pranešimą
    sureikšminate nulinės svarbos šioje diskusijoje elementą.
    Saugus greitis, kaip ir eismo sauga nėra nulinės svarbos elementas.

    Comment


      #82
      Na, leidžiamu greičiu važinėjantys 80-mečiai pensininkai daug saugumo keliuose tikrai neprideda labai svarbu yra mokėti tinkamai įvertinti situaciją - gali viršydamas greitį važinėt be kliurkų ir gerai vertint aplinką, bet gali ir važiuodamas saugiu greičiu pridaryt nesąmonių, ko pasekoje kažkas gali nukentėt.
      You might surprise yourself.

      Miestai.net FB

      Comment


        #83
        Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
        Visi šitie išvardinti faktoriai yra nesvarbūs. Greitis spidometre turi būti ne didesnis už leistiną (net žinant kad spidometras dėl eismo saugos dažniausiai rodo šiek tiek didesnį greitį).
        Judėjimo greitis turi būti ne didesnis nei leistina, o ne rodomas prietaisuose, jeigu žinoma, kad tie prietaisai jį rodo neteisingai. T.y. prietaisai skirti vairuotojui informuoti apie jo važiavimo greitį. Jeigu vairuotojas gaudamas netikslią informaciją (pvz. dėl kitokio padangų aukščio pakitusio rato diametro ar gedimo apsisukimų daviklyje, spidometre) sugeba ją teisingai interpretuoti, tai kur čia problema?

        Ir šiaip diskusija čia tuščia. Esant norui, galiu mieste pravažiuoti 50 km/h, bet nufotografuoti spidometrą rodantį, kad ir 100. Tik kas iš to?

        P.S. saugus greitis nebūtinai sutampa su nurodytais ženkluose, KET. Jis gali būti arba mažesnis, arba didesnis - priklausomai nuo situacijos.

        Comment


          #84
          Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
          Visi šitie išvardinti faktoriai yra nesvarbūs. Greitis spidometre turi būti ne didesnis už leistiną (net žinant kad spidometras dėl eismo saugos dažniausiai rodo šiek tiek didesnį greitį).
          Paskui ir važiuojam mieste 42km/h lygioj vietoj

          Comment


            #85
            Parašė edvvis Rodyti pranešimą
            Paskui ir važiuojam mieste 42km/h lygioj vietoj
            Tie kas užsideda didesnius ratus važiuoja dar greičiau nei 50.
            Beje, labai patogu pasitikrinti realų prieš perėjas, kur ekrane rodo atvažiuojančio automobilio greitį, tai važiuojant ant 70 man rodo tik 1-2 km/h mažiau nei spidometre.
            Flickr

            Comment


              #86
              Parašė sleader Rodyti pranešimą
              saugus greitis nebūtinai sutampa su nurodytais ženkluose, KET. Jis gali būti arba mažesnis, arba didesnis - priklausomai nuo situacijos.
              Mažesnis - gali būti saugesnis, didesnis - ne.
              Parašė spirit Rodyti pranešimą
              gali viršydamas greitį važinėt be kliurkų ir gerai vertint aplinką
              Įvertinti gerai - gali, bet važiuoti - negali.

              Comment


                #87
                Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                Įvertinti gerai - gali, bet važiuoti - negali.
                Ką tu čia nusišneki dabar? Gerai įvertinęs situaciją negali važiuot? WTF?
                You might surprise yourself.

                Miestai.net FB

                Comment


                  #88
                  Neginu Aleksio teiginiu, taciau... ar nekuriu teiginiai reiskia tai, kad koks patyres lenktyninkas turi teise vazineti nepasydamas taisykliu vien del to, kad jis Shumacheris, Vanagas ar pan. ir gali geriau ivertinti eismo ir kelio salygas?
                  Cia gaunas panasiai kai Seimo nario S.Brundzos, pagauto lekiant ~160 km/h, pasiaiskinimas, kad jis patyres lenktyninikas, kelias buvo tiesus ir sausas, tad jis cia nieko blogo nedare.

                  Comment


                    #89
                    Parašė taspac Rodyti pranešimą
                    Neginu Aleksio teiginiu, taciau... ar nekuriu teiginiai reiskia tai, kad koks patyres lenktyninkas turi teise vazineti nepasydamas taisykliu vien del to, kad jis Shumacheris, Vanagas ar pan. ir gali geriau ivertinti eismo ir kelio salygas?
                    Cia gaunas panasiai kai Seimo nario S.Brundzos, pagauto lekiant ~160 km/h, pasiaiskinimas, kad jis patyres lenktyninikas, kelias buvo tiesus ir sausas, tad jis cia nieko blogo nedare.
                    Važinėjam ne nuosavomis gatvėmis ir keliais, o tarp kitų eismo dalyvių, kurie galbūt nėra nėra tokie "patyrę lenktynininkai" ir tuomet įvykus avarijai nepriklausomai nuo to kas kaltas, kada bus skaudesnės pasekmės visiems, susidūrus su 160 km/h važiuojančia mašina ar 90 km/h?
                    Flickr

                    Comment


                      #90
                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                      Važinėjam ne nuosavomis gatvėmis ir keliais, o tarp kitų eismo dalyvių, kurie galbūt nėra nėra tokie "patyrę lenktynininkai" ir tuomet įvykus avarijai nepriklausomai nuo to kas kaltas, kada bus skaudesnės pasekmės visiems, susidūrus su 160 km/h važiuojančia mašina ar 90 km/h?
                      As tai ta suprantu. Bet is kitu postu, kurie teigia, kad greiti virsyti nieko blogo, jei gerai ivertini salygas, galima suprasti atvirksciai.

                      Comment


                        #91
                        Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                        Mažesnis - gali būti saugesnis, didesnis - ne.
                        Įvertinti gerai - gali, bet važiuoti - negali.
                        Ties Kaunu, kelyje A1 yra tokia viena trijų lygių sankryžą (kur atsišakoja kelias į Marijampolę). Ten vienoje įvažoje į A1 kelią yra leistinas greitis 50 km/h, kai pačiame kelyje leidžiamas greitis 80/90 km/h (priklausomai nuo paros laiko). Šiuo atveju važiuoti 50 yra nesaugu ir įvažose, greitėjimo juostose turėtų būti leidžiamas ne mažesnis greitis nei pagridiniame kelyje, kad būtų galima saugiai ir sklandžiai įsilieti į srautą. Šiuo atveju padaryta grubi eismo organizavimo klaida, kai leidžiant mažesnį greitį tik padidinamas pavojus eismo dalyviams.

                        P.S. būtent dėl šios priežasties automagistralių ir greitkelių ženklai statomi dar prieš įvažą (greitėjimo juostą), kad vairuotojai žinotų kokiu greičiu leidžiama važiuoti šiame kelyje. Gaila, kad kituose keliuose Lietuvoje neišlaikyta tokia praktika.

                        Comment


                          #92
                          50 kmph todel kad ivaziuojant i magistrale stovi zenklas "duok kelia"... privalai pralesti visus kas vaziuoja pirma juosta... juokiu isibegejimu taisyklese nera... cia Lietuva...

                          Comment


                            #93
                            Parašė sleader Rodyti pranešimą
                            Ties Kaunu, kelyje A1 yra tokia viena trijų lygių sankryžą (kur atsišakoja kelias į Marijampolę). Ten vienoje įvažoje į A1 kelią yra leistinas greitis 50 km/h, kai pačiame kelyje leidžiamas greitis 80/90 km/h (priklausomai nuo paros laiko). Šiuo atveju važiuoti 50 yra nesaugu ir įvažose, greitėjimo juostose turėtų būti leidžiamas ne mažesnis greitis nei pagridiniame kelyje, kad būtų galima saugiai ir sklandžiai įsilieti į srautą. Šiuo atveju padaryta grubi eismo organizavimo klaida, kai leidžiant mažesnį greitį tik padidinamas pavojus eismo dalyviams.

                            P.S. būtent dėl šios priežasties automagistralių ir greitkelių ženklai statomi dar prieš įvažą (greitėjimo juostą), kad vairuotojai žinotų kokiu greičiu leidžiama važiuoti šiame kelyje. Gaila, kad kituose keliuose Lietuvoje neišlaikyta tokia praktika.
                            Užtenka, manau, tiesiog pastatyti tą ženklą 80/90 kažkiek ten m prieš sankryžą.

                            Manau, reikia peržiūrėt Kauno aplinkkelių įvažų/nuovažų greičius, nes vienur leidžiama tai 90, tai 50. Ir tai vien tik dėl ženklo 'Kaunas' pastatymo vietos, ir tai neturi nieko bendro su eismo saugumu.

                            Comment


                              #94
                              Parašė agnette Rodyti pranešimą
                              50 kmph todel kad ivaziuojant i magistrale stovi zenklas "duok kelia"... privalai pralesti visus kas vaziuoja pirma juosta... juokiu isibegejimu taisyklese nera... cia Lietuva...
                              Na, gal jau naujose įvažose jau taip daroma: užtenka tiesiog ženklo 522 - kraštinė juosta skirta įvažiuojančiam transportui:
                              Nyderlanduose, berods, greitėjimo juosta besinaudojantys turi pirmumą prieš pagrindinį srautą. Šis ženklas irgi įgalintų tokią praktiką. Viskas dėl dešinės rankos taisyklės.

                              Comment


                                #95
                                Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                Tie kas užsideda didesnius ratus važiuoja dar greičiau nei 50.
                                Beje, labai patogu pasitikrinti realų prieš perėjas, kur ekrane rodo atvažiuojančio automobilio greitį, tai važiuojant ant 70 man rodo tik 1-2 km/h mažiau nei spidometre.
                                Tai gi vat Pas mane dažniausiai rodo +-5km/h mažiau, nei spidometre (GPSe panašiai, gal net dar mažiau rodo). Pas draugą sakė ta paklaida ~8km/h. Kiekvienas savo mašiną pažįsta ir visi turi suprast, kad spidometras nebūtinai realų greitį rodo

                                Comment


                                  #96
                                  Reikia pripažinti, kad dabartiniai lietuviškieji greičiai atitinka maždaug iki 2000-ųjų pagamintų automobilių galimybes. Net su 15 metų nuvarytais dyzeliais važiuojant 80m/h, automobilį galima lengviau suvaldyt nei senesnį ant 50. Aišku, fizika yra fizika ir greitis bet kokiu atveju iš didžiausių įtakų esant sužalojimams, todėl su miestų žemais limitais sutinku. O bet tačiau, Lietuvoje pilna vietų, kuriose dėl vienos negyvenamos trobos už 100 nuo kelio, visai nelogiškai puikiame ir greitame kelyje sumažinamas greitis iki kokių 50km/h šimto metrų atkarpai ir panašiai. Nesu mėgėjas palakstyt, tačiau važiuoju pagal situaciją - greičiau arba lėčiau. Nuo to laiko, kai nustojau pastoviai žvilgčiot į spidometrą ir pradėjau jausti saugų greitį, aplinka iš apytunelio pasidarė labai plati. O tie, kurie nuolat žvilgčioja į savo Scenico spidometrą, tikrai saugumo kelyje neprideda, net gi atvirkščiai.

                                  Comment


                                    #97
                                    Parašė spirit Rodyti pranešimą
                                    Gerai įvertinęs situaciją negali važiuot? WTF?
                                    Taip, negali.

                                    Comment


                                      #98
                                      Kai neturi ką pasakyt tai geriau nusišnekėt, ane?
                                      You might surprise yourself.

                                      Miestai.net FB

                                      Comment


                                        #99
                                        Parašė spirit Rodyti pranešimą
                                        Kai neturi ką pasakyt tai geriau nusišnekėt, ane?
                                        Čia tu neturi nieko įtikinamo pasakyti, kad pateisinti didesnį už leistiną (t.y. nesaugų) greitį.

                                        Comment


                                          Važiuoti srauto greičiu, net jei srautas ir viršija leistina greitį, yra saugiau nes sumažėja netikėtos kliūties tikimybė, kurios pasekoje gali tekti ir staigiai stabdyti taip sudarant avarinę situaciją už manęs važiuojančiam vairuotojui. Arba persirikuojant lėčiau nei kad juda srautas vėlgi galima kažkam sukelt avarinę situaciją. Apie "antraeilininkų" šposus aš jau net nekalbu. Va tau ir mano paaiškinimas. Vairuoju jau daugiau negu 10 metų ir per tą laiką prisižiūrėjau įvairiausių situacijų, todėl žinau ką sakau. O jeigu tau dar kils kažkokių klausimų, tai aš pateisinu tik tuos, kurie greitį viršija proto ribose, t.y. iki +10 - 20 km/h, o ne tuos, kur greitį viršija 50 km/h.
                                          You might surprise yourself.

                                          Miestai.net FB

                                          Comment

                                          Working...
                                          X