Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #21
    Parašė agnette Rodyti pranešimą
    Autobusu stoteles.
    Senas projektas tiesiog Kitose vietose stotelės, kur įmanoma dabar yra iškelinėjamos, o naujuose greitkeliuose stotelių nebus. Pvz., planuojamam rekonstruoti ruože Mauručiai-Puskelniai, stotelių ir dabar nėra Kiek teko domėtis naujais projektais, tai pvz. po kelio Normantai-Palanga rekonstrukcijos, stotelių prie pagrindinės važiuojamos dalies neturėtų likti

    Comment


      #22
      Parašė agnette Rodyti pranešimą
      Viaduku, ekoduku, akvaduku (tiltiniu ar tuneliniu) autostradoje gali buti nors ir kas 100 metru, bet pagal europine praktika nusukimai (exit'ai) rekomenduojama irengineti ne dazniau kaip kas 6 km. Visas vietinis trafikas surenkamas vietiniais/jungiamaisiais (collecting) keliais. Bet panašu kad pas mus statoma pagal ГОСТ'a... deja. Amerikoje autostrados vadinasi freeway, reiškia kelias be kliuciu/konfliktu, saugus kelias. O mes del žuciu keliuose varžomes su Rumunija ir Bulgarija... pas ka daugiau.
      Nu žūsta keliuose žmonės pas mus ne magistralėse vis dėlto. A1 šiemet berods tik vienas žmogus žuvo ir avarijoj, kuri su keliu nelabai susijus, kai į ta pačia kryptim važiuojančios fūros galą įsirėžė. Labiau su 1+1 keliais problema ir durniais belenkur lenkiančiais.
      Got sun in my face, sleeping rough on the road

      Comment


        #23
        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
        Gali duoti geriausią infrastruktūrą, bet jei pusgalviai ir bezpredelščikai važinės, tai turės mažą efektą eismo saugumui. Suvokimas ateina ne greitai, greičiau ateina, jei yra baudžiama. Tačiau yra tokių debilų, kurie net ir vertėsi, daužėsi su mašina ne po vieną kartą, tačiau liko gyvi ir sveiki (minimaliai nukentėjo), bet vis tiek ir toliau važinėja taip pat kaip anksčiau.
        1. Su moderniom technologijomis lengva išgaudyti. Pirmiausiai atsijoti be draudimo, be technikinės panaudojant automatines sistemas.
        2. Automatinė sistema, gaudanti "bešviesius". Jei žmogus chroniškai važinėja neveikiant vienam artimųjų šviesų žibintui, greičiausiai pas jį ir daugiau yra netvarkingų vietų.
        3. Alkoužraktų diegimas, kas truputį linkę išgerti.
        4. Eismo kultūros švietimas (kurio nėra) - kaip važiuoti kai iš dviejų susiaurėja į vieną, kaip neblokuoti sankryžos kamščiuose (Vilniuje yra), kaip apvažiuojant pėsčiąjį/dviratį naktį rodyti posūkius - vairuotojams iš paskos važiuojantiems, kaip nieko nesusitaupo jei 2 km važiuosi ne 70 km/h o 90 km/h, kaip išleisti autobusą iš stotelės, kaip teisingai įvažiuoti į a/m, kaip teisingai įleisti norinčius įvažiuoti į a/m. Dabar turime per Žinių radiją "Nevairuok išgėręs". Turbūt visi geriantys ir klauso žinių radiją

        Labai geras pavyzdys - dviratininkai. Ne didmiesčiuose - visi su liemenėmis. Reiškia švietimas (per TV, seniūno renginyje, anūkų pamokymai seneliams ir pan.) + bauda (tegu ir nedidelė) + kontrolė (policija rajonuose stabdo dviračius dažnai). Turime rezultatą teigiamą.

        Comment


          #24
          Parašė PoDV Rodyti pranešimą
          Senas projektas tiesiog Kitose vietose stotelės, kur įmanoma dabar yra iškelinėjamos, o naujuose greitkeliuose stotelių nebus. Pvz., planuojamam rekonstruoti ruože Mauručiai-Puskelniai, stotelių ir dabar nėra (...)
          Naujuoju keliu Mauručiai-Puskelniai autobusai nevažinėja, išskyrus tarpmiestinius ekspresinius, kuriems sustojimai tik Kaune ir Marijampolėje. Kelyje Violnius-Kaunas autobusų užvažiavimus į Elektrėnus ir Rumšiškes vardan eismo saugumo padaryti reikėjo seniai. Kaip išsispręs reikalai su kitomis stotelėmis, - pagyvensim, pamatysim. Tų stotelių yra netiek jau mažai. Pvz., vietinio susisiekimo maršrutui Elektrėnai-Vilnius.
          Paskutinis taisė Vitas; 2015.10.21, 09:35.

          Comment


            #25
            Parašė Petrozilijus Cvakelmanas Rodyti pranešimą
            Nu žūsta keliuose žmonės pas mus ne magistralėse vis dėlto. A1 šiemet berods tik vienas žmogus žuvo ir avarijoj, kuri su keliu nelabai susijus, kai į ta pačia kryptim važiuojančios fūros galą įsirėžė. Labiau su 1+1 keliais problema ir durniais belenkur lenkiančiais.
            Pritariu. Kad ir vakar. Du ar trys apvirtę automobiliai... Vilniaus mieste. Sekmadienį nunešta transporto stotelė pačiame centre, gerai, kad be mirtinų aukų.
            Ar ne tą patį sekmadienį stebėjom, kaip "bolidas" Basnavičiaus gatve įlėkė į Trakų apie 100 km/h greičiu. Kokios "saugumo priemonės" čia padės?

            Comment


              #26
              Parašė Sula Rodyti pranešimą
              Pritariu. Kad ir vakar. Du ar trys apvirtę automobiliai... Vilniaus mieste. Sekmadienį nunešta transporto stotelė pačiame centre, gerai, kad be mirtinų aukų.
              Ar ne tą patį sekmadienį stebėjom, kaip "bolidas" Basnavičiaus gatve įlėkė į Trakų apie 100 km/h greičiu. Kokios "saugumo priemonės" čia padės?
              Saugomo priemonės labai paprastos. Valstybė privalo saugot normalius niekuo dėtus žmones nuo tokių "bolidininkų" ir panašių. Bet ji to nedaro. Amžini skundai kad nėra pinigų. Noro nėra Seime, o ne pinigų. Priemonės būtų visai paprastos, už tyčinius pažeidimus smarkiai didint baudas, dalį tų pinigų skiriant pareigūnų skatinimui. Žinau, kad tai nėra visai geras metodas, yra povandeninių akmenų, bet neturtingoje valstybėje galėtų kurį laiką veikti. Visokiems "biedniems" pažeidėjams, kurie neturi jokio turto, nemoka baudų - elementari daboklė keliems mėnesiams. Tereikia ryžto ir noro, ponai.

              Comment


                #27
                Parašė J.U. Rodyti pranešimą
                Saugomo priemonės labai paprastos. Valstybė privalo saugot normalius niekuo dėtus žmones nuo tokių "bolidininkų" ir panašių. Bet ji to nedaro. Amžini skundai kad nėra pinigų. Noro nėra Seime, o ne pinigų. Priemonės būtų visai paprastos, už tyčinius pažeidimus smarkiai didint baudas, dalį tų pinigų skiriant pareigūnų skatinimui. Žinau, kad tai nėra visai geras metodas, yra povandeninių akmenų, bet neturtingoje valstybėje galėtų kurį laiką veikti. Visokiems "biedniems" pažeidėjams, kurie neturi jokio turto, nemoka baudų - elementari daboklė keliems mėnesiams. Tereikia ryžto ir noro, ponai.
                Tiesa sakant, nemanau, kad tai padės.
                Esmė visoje sistemoje. Vakaruose idiotų nemažiau, bet kažkodėl jie taip nesielgia.
                Pas mus galioja principas: "kai užmuš, tuomet ir skambinkite".

                Comment


                  #28
                  Visi, kurie siulo grieztinti baudas pamirsta viena dalyka, zmogus darydamas nusizengima tuo momentu negalvoja apie bausmes dydi ar kad ji pagaus/nepagaus. Jis daro nes yra kvailas + galvoja, kad nieko blogo neatsitiks arba jo nepagaus. Manote tas vaikinas, kuris va isirezei stotele galvojo apie bausmes ar pan. Jis yra vaikinas is tvarkingos seimos, nebuvo girtas, nebego, nesipriesino, bendradarbiauja su policija ir pripazista savo kalte. Tiesiog norejo pasipuikuoti pries panele ir nesuvalde masinos. Jaunatviskas maksimalizmas, kvailumas ir patirties trukumas. Eiline jauno zmogaus klaida, kuriu mes visi esam pridare. Tik siam nepasiseke, nes jos pasekmes zymiai didesnes ir skaudesnes. Ir tikrai, net jei butu jau dabar uz tai didziules baudos ar sodinimas uz grotu, nebutu jo sustabde, nes jis negalvojo, kad kazkas blogo nutiks ar kad jis labai blogai elgias. Tad jei normalus zmogus to nemasto, ka kalbeti apie idiotus kurie vazineja girti ar laksto belenkokiu greiciu. Jiem tos bausmes dzin, nes paziedimai daromi ne del to kad bausmes per mazos. Tad galim nors ir visus kisti i kaliuze, vyks taspats. Tad vienintelis kelias - sviesti, samominti visuomene, o tai labai ilgas ir kantrybes reikalaujantis kelias, ponai.
                  Paskutinis taisė taspac; 2015.10.21, 13:08.

                  Comment


                    #29
                    Parašė taspac Rodyti pranešimą
                    Visi, kurie siulo grieztinti baudas pamirsta viena dalyka, zmogus darydamas nusizengima tuo momentu negalvoja apie bausmes dydi ar kad ji pagaus/nepagaus. Jis daro nes yra kvailas + galvoja, kad nieko blogo neatsitiks arba jo nepagaus. Manote tas vaikinas, kuris va isirezei stotele galvojo apie bausmes ar pan. Jis yra vaikinas is tvarkingos seimos, nebuvo girtas, nebego, nesipriesino, bendradarbiauja su policija ir pripazista savo kalte. Tiesiog norejo pasipuikuoti pries panele ir nesuvalde masinos. Jaunatviskas maksimalizmas, kvailumas ir patirties trukumas. Eiline jauno zmogaus klaida, kuriu mes visi esam pridare. Tik siam nepasiseke, nes jos pasekmes zymiai didesnes ir skaudesnes. Ir tikrai, net jei butu jau dabar uz tai didziules baudos ar sodinimas uz grotu, nebutu jo sustabde, nes jis negalvojo, kad kazkas blogo nutiks ar kad jis labai blogai elgias. Tad jei normalus zmogus to nemasto, ka kalbeti apie idiotus kurie vazineja girti ar laksto belenkokiu greiciu. Jiem tos bausmes dzin, nes paziedimai daromi ne del to kad bausmes per mazos. Tad galim nors ir visus kisti i kaliuze, vyks taspats. Tad vienintelis kelias - sviesti, samominti visuomene, o tai labai ilgas ir kantrybes reikalaujantis kelias, ponai.
                    Jei pirmą kartą negalvoja, tai antrą kartą jau galvoja.

                    Comment


                      #30
                      Parašė taspac Rodyti pranešimą
                      Visi, kurie siulo grieztinti baudas pamirsta viena dalyka, zmogus darydamas nusizengima tuo momentu negalvoja apie bausmes dydi ar kad ji pagaus/nepagaus. Jis daro nes yra kvailas + galvoja, kad nieko blogo neatsitiks arba jo nepagaus. Manote tas vaikinas, kuris va isirezei stotele galvojo apie bausmes ar pan. Jis yra vaikinas is tvarkingos seimos, nebuvo girtas, nebego, nesipriesino, bendradarbiauja su policija ir pripazista savo kalte. Tiesiog norejo pasipuikuoti pries panele ir nesuvalde masinos. Jaunatviskas maksimalizmas, kvailumas ir patirties trukumas. Eiline jauno zmogaus klaida, kuriu mes visi esam pridare. Tik siam nepasiseke, nes jos pasekmes zymiai didesnes ir skaudesnes. Ir tikrai, net jei butu jau dabar uz tai didziules baudos ar sodinimas uz grotu, nebutu jo sustabde, nes jis negalvojo, kad kazkas blogo nutiks ar kad jis labai blogai elgias. Tad jei normalus zmogus to nemasto, ka kalbeti apie idiotus kurie vazineja girti ar laksto belenkokiu greiciu. Jiem tos bausmes dzin, nes paziedimai daromi ne del to kad bausmes per mazos. Tad galim nors ir visus kisti i kaliuze, vyks taspats. Tad vienintelis kelias - sviesti, samominti visuomene, o tai labai ilgas ir kantrybes reikalaujantis kelias, ponai.
                      Iš esmės sutinku, bet manau labai griežtas ir 100 kartų didesniame vietų kiekyje naudojami greičio radarai priverstu labiau pasąmonės lygyje kontroliuoti savo greitį ir tam nereikėtų sodinti. Tiesiog baudos ir teisių atėmimas už pakartotiną n-tąjį kartą surinkus baudos balų ribą.
                      Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                      Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                      Comment


                        #31
                        Parašė taspac Rodyti pranešimą
                        Visi, kurie siulo grieztinti baudas pamirsta viena dalyka, zmogus darydamas nusizengima tuo momentu negalvoja apie bausmes dydi ar kad ji pagaus/nepagaus.
                        Dešimt nepagalvos, o vienuoliktas pagalvos.

                        Comment


                          #32
                          Parašė Sula Rodyti pranešimą
                          Pritariu. Kad ir vakar. Du ar trys apvirtę automobiliai... Vilniaus mieste. Sekmadienį nunešta transporto stotelė pačiame centre, gerai, kad be mirtinų aukų.
                          Ar ne tą patį sekmadienį stebėjom, kaip "bolidas" Basnavičiaus gatve įlėkė į Trakų apie 100 km/h greičiu. Kokios "saugumo priemonės" čia padės?
                          Nuo tokių besmegenių kaip sekmadieninis pienburnis su M3 nepadės. Bet avarijų būna ir dėl elementarių klaidų - visi žmonės esam ir visi jų padarom. Ir šitoj vietoj infrastruktūra labai padeda ir išvengt avarijų, ir kai jau jų išvengt nebeišeina - bent sumažint pasekmes. Pvz. paprasta sankryža ir žiedinė sankryža yra lygiai taip pat pravažiuojama ir su normaliu matomumu niekam neturėtų kelt problemų, bet jei užsižiopsojęs ir neapsidairęs išlįsiu iš šalutinio paprastoj, galiu labai sėkmingai nukeliaut pas Abraomą, jei žiedinėj - viskas baigsis sulamdytom skardom ir pabrangusiu draudimu.

                          Ir, kaip minėjau, problema ne magistralėse. Problema perkrautuose 1+1 keliuose (Via Baltica, A14 etc.), ir ten kažkokie dobilo konfliktiniai taškai šitam kontekste man atrodo šešiasdešimt antros eilės svarbumo klausimas.
                          Got sun in my face, sleeping rough on the road

                          Comment


                            #33
                            Parašė Perfect Rodyti pranešimą
                            Jei pirmą kartą negalvoja, tai antrą kartą jau galvoja.
                            Sis vaikinas, isirezes i stotele, gal ir pagalvos, bet tai ivyks ne del bausmes dydzio, o del to, kad pats yra ne kvailas ir supranta ka pridirbo. Taciau kiti idiotai vazinejantys greitai ar girti, negalvoja ir n-taji karta. Ta rodo duomenys kai pagaunami n kartu bausti vairuotojai. Ar baudos bus simtines ar tukstantines, jie vistiek vazines kaip vazineje. Kaip ten sako, kvaila tik grabo lenta istiesins. O protingi dazniausiai isvadas padaro ir po pirmos nuobaudos, ir ta isvada tikrai nebuna kitokia jei bauda mazesne ar didesne.

                            Comment


                              #34
                              Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                              Iš esmės sutinku, bet manau labai griežtas ir 100 kartų didesniame vietų kiekyje naudojami greičio radarai priverstu labiau pasąmonės lygyje kontroliuoti savo greitį ir tam nereikėtų sodinti. Tiesiog baudos ir teisių atėmimas už pakartotiną n-tąjį kartą surinkus baudos balų ribą.
                              Kontroles priemones tikrai reikalingos, del to visiskai sutinku. Tik jos turi buti prevencines, o ne baudziamosios.

                              Comment


                                #35
                                Parašė taspac Rodyti pranešimą
                                Visi, kurie siulo grieztinti baudas pamirsta viena dalyka, zmogus darydamas nusizengima tuo momentu negalvoja apie bausmes dydi ar kad ji pagaus/nepagaus. Jis daro nes yra kvailas + galvoja, kad nieko blogo neatsitiks arba jo nepagaus. Manote tas vaikinas, kuris va isirezei stotele galvojo apie bausmes ar pan. Jis yra vaikinas is tvarkingos seimos, nebuvo girtas, nebego, nesipriesino, bendradarbiauja su policija ir pripazista savo kalte. Tiesiog norejo pasipuikuoti pries panele ir nesuvalde masinos. Jaunatviskas maksimalizmas, kvailumas ir patirties trukumas. Eiline jauno zmogaus klaida, kuriu mes visi esam pridare. Tik siam nepasiseke, nes jos pasekmes zymiai didesnes ir skaudesnes. Ir tikrai, net jei butu jau dabar uz tai didziules baudos ar sodinimas uz grotu, nebutu jo sustabde, nes jis negalvojo, kad kazkas blogo nutiks ar kad jis labai blogai elgias. Tad jei normalus zmogus to nemasto, ka kalbeti apie idiotus kurie vazineja girti ar laksto belenkokiu greiciu. Jiem tos bausmes dzin, nes paziedimai daromi ne del to kad bausmes per mazos. Tad galim nors ir visus kisti i kaliuze, vyks taspats. Tad vienintelis kelias - sviesti, samominti visuomene, o tai labai ilgas ir kantrybes reikalaujantis kelias, ponai.
                                Reiktų stengtis kaip nors išgyvendinti požiūrį į agresyvų vairavimą kaip kietumą ar šaunumą. Kad koks nors driftinantis, lakstantis beprotišku greičiu ir užlindinėjantis būtų ne "kietas vairuotojas", "lenktynininkas", o "beprotis savižudis". Tada tokiems tiesiog sumažėtų poreikis išsidirbinėti vairuojant.

                                Šitas gi, panašu, buvo pasijautęs labai kietu drifteriu ir sugalvojo tą išbandyti mieste. Ir kiek rašė, kad net ir sumėčius ne atleido gazą (kas su varančiu galu automatiškai būtų stabilizavęs) ar stabdė, bet vaidindamas lenktynininką pradėjo išsidirbinėti mėtydamas pavaras.
                                Post in English - fight censorship!

                                Comment


                                  #36
                                  Parašė index Rodyti pranešimą
                                  Reiktų stengtis kaip nors išgyvendinti požiūrį į agresyvų vairavimą kaip kietumą ar šaunumą. Kad koks nors driftinantis, lakstantis beprotišku greičiu ir užlindinėjantis būtų ne "kietas vairuotojas", "lenktynininkas", o "beprotis savižudis". Tada tokiems tiesiog sumažėtų poreikis išsidirbinėti vairuojant.
                                  Tikrai taip, o tai padaro ne baudu dydziai, o svietimas ir samoningumo skatinimas/didinimas.

                                  Parašė index Rodyti pranešimą
                                  Šitas gi, panašu, buvo pasijautęs labai kietu drifteriu ir sugalvojo tą išbandyti mieste. Ir kiek rašė, kad net ir sumėčius ne atleido gazą (kas su varančiu galu automatiškai būtų stabilizavęs) ar stabdė, bet vaidindamas lenktynininką pradėjo išsidirbinėti mėtydamas pavaras.

                                  Jaunatviskas kvailumas ir bandymas vaizduoti auksciau mineta "kieta lenktyninka". Manau 99% musu budami jauni esame paspaude gaza ir kitaip bande vaizduoti labai kietus, gerai jei tai baigesi be skaudziu pasekmiu. Tai taip pat svietimo ir samoningumo skatinimo nebuvimo spraga, kuri ir mus yra paveikus.

                                  Comment


                                    #37
                                    Parašė taspac Rodyti pranešimą
                                    Sis vaikinas, isirezes i stotele, gal ir pagalvos, bet tai ivyks ne del bausmes dydzio, o del to, kad pats yra ne kvailas ir supranta ka pridirbo. Taciau kiti idiotai vazinejantys greitai ar girti, negalvoja ir n-taji karta. Ta rodo duomenys kai pagaunami n kartu bausti vairuotojai. Ar baudos bus simtines ar tukstantines, jie vistiek vazines kaip vazineje. Kaip ten sako, kvaila tik grabo lenta istiesins. O protingi dazniausiai isvadas padaro ir po pirmos nuobaudos, ir ta isvada tikrai nebuna kitokia jei bauda mazesne ar didesne.
                                    Ką tamsta šnekate apie išvadas? Galvojate galva,ar kuo? Pats vairuyojantis? Nemanau iš pasakymų forume. Į mus darbo metu rėžėsi 45 metų vyras su bmw. Policijoje man pasakė(ir kitiems nukentėjusiems) , kad žmogelis turėjas daug KET nuobaudų , už peščiųjų nepraleidimą , draudimo poliso neturėjimą ,avarijas(tai sakė daugiskaita),greičio viršijimą , Jums atrodo , kad tokie dar gali galvoti? Gal reiktų ATSIPEIKĖTI viena kartą?

                                    Ir čia ne pacukas koks, o 45 metų vyras.
                                    Neskubėk ir nespėsi.

                                    Comment


                                      #38
                                      Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimą
                                      Ką tamsta šnekate apie išvadas? Galvojate galva,ar kuo? Pats vairuyojantis? Nemanau iš pasakymų forume. Į mus darbo metu rėžėsi 45 metų vyras su bmw. Policijoje man pasakė(ir kitiems nukentėjusiems) , kad žmogelis turėjas daug KET nuobaudų , už peščiųjų nepraleidimą , draudimo poliso neturėjimą ,avarijas(tai sakė daugiskaita),greičio viršijimą , Jums atrodo , kad tokie dar gali galvoti? Gal reiktų ATSIPEIKĖTI viena kartą?

                                      Ir čia ne pacukas koks, o 45 metų vyras.
                                      Taip, as vairuojantis. Ir siuo atveju lyginti jusu atveji su vaikinu isirezusiu i stotele negalima, nes jusu atveju tai patologinis idiotas. Na, o uzvakar dienos atveju vaikinas nera turejes ne vienos nuobaudos iki siol, dirbantis, studijuojantis, is normalios seimos. Ir siaip adekvaciai reaguojantis i savo klaida, ja pripazistantis ir uz ja atsakysiantis pagal istatymus. Manau jam ir taip geras sokas ir tai atsimins visa gyvenima. Tad tai visiskai du skirtingi pavyzdziai.
                                      Pats esu 14kos metu tevo ziguliuka apvertes mokantis vairuoti, kai dar tevas salia sedejo, bet jau sumecius masinai net jis neisgelbejo, nes is soko dar labiau gaza numyniau. Aciu dievui tai vyko kaime, laukuose ir be blogu pasekmiu, sulanksciau stoga ir tiek. Taciau sitai dar dabar prisimenu kaskart kai tenka vaziuoti greitai, pakanka ir legalaus 130 greicio automagistraleje. Manau panasiai bus ir siam vaikinui.
                                      O jusu pavyzdys kaip tik patvirtina ka noriu pasakyti, kad ne baudu dydziai lemia ar zmogus darys prasizengimus ar ne. O zmogaus isprusimas. Jusu atveju tai tiesiog idiotas, ir jokios baudos ar teisiu atemimai jo nesustabdys. O, kad va tokiu nebutu, reikalingas svietimas ir samoningumo skatinimas nuo mazu dienu.

                                      Comment


                                        #39
                                        Parašė taspac Rodyti pranešimą
                                        Taip, as vairuojantis. Ir siuo atveju lyginti jusu atveji su vaikinu isirezusiu i stotele negalima, nes jusu atveju tai patologinis idiotas. Na, o uzvakar dienos atveju vaikinas nera turejes ne vienos nuobaudos iki siol, dirbantis, studijuojantis, is normalios seimos. Ir siaip adekvaciai reaguojantis i savo klaida, ja pripazistantis ir uz ja atsakysiantis pagal istatymus. Manau jam ir taip geras sokas ir tai atsimins visa gyvenima. Tad tai visiskai du skirtingi pavyzdziai.
                                        Nereiktų painiot klaidos su chuliganizmu ant kelio. Kai žmogus "žadina žvėriuką" vidury miesto ir ištaško stotelę su visais joje esančiais žmonėm, tai nėra klaida. Tai yra tiesioginė smegenų nebuvimo pasekmė. Ir nuo tokių jokia infrastruktūra neapsaugos. Ir baudos, tikėtina, irgi nelabai.

                                        Normalų žmogų baudos nuo pažeidimo šiaip gan stipriai gali atbaidyt (pvz. pervažose, kur už taisyklių pažeidimus baudos labai didelės, į STOP ženklus daugumas labai pamaldžiai žiūri), bet kai atbaidoma nuo formalaus pažeidimo tai naudos iš to irgi nelabai daug. Kai važiuodamas pro Nemėžį turi žiūrėt į spidometrą, o ne į kelią (nes uždėtas neadekvatus greičio ribojimas) tai nežinau kam nuo to labai saugiau.
                                        Got sun in my face, sleeping rough on the road

                                        Comment


                                          #40
                                          Parašė Petrozilijus Cvakelmanas Rodyti pranešimą
                                          Nereiktų painiot klaidos su chuliganizmu ant kelio. Kai žmogus "žadina žvėriuką" vidury miesto ir ištaško stotelę su visais joje esančiais žmonėm, tai nėra klaida. Tai yra tiesioginė smegenų nebuvimo pasekmė. Ir nuo tokių jokia infrastruktūra neapsaugos. Ir baudos, tikėtina, irgi nelabai.
                                          Būtent. Baudos apsaugos šiek tiek mąstantį (refleksais į botagą ir meduolį), negalvojančiui tai nepadės, nes jis "per kietas, jam nieko nebus ir jo niekas nepagaus". Lieka ilgas ir sudėtingas kelias negalvojančius versti galvojančiais (pastoviai mokyti, nuolat, atkakliai ir agresyviai demonizuoti agresyvų vairavimą, kad tą daryti pasidarytų nebe kieta, o net nepatogu) ir kai kur sudaryti fizines kliūtis (tuos pačius kalnelius, atitvarus vidury kelio, kurie sumažintų lėkimui esantį plotį ir t.t.).
                                          Post in English - fight censorship!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X