Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose

    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Dažniausiai maksimaliu leistinu greičiu važiuoti trukdo ne sunkvežimiai ar autobusai, o kiti lengvųjų automobilių vairuotojai, kurie nežino, kad nuo šių metų greitkeliais galima važiuoti 120 km/h greičiu. Ne retas važiuoja ne daugiau 110 km/h ir apvažinėdamas kitus nesuteikia galimybių važiuoti maksimaliai greitai.
    Jeigu aš važiuoju 110km/h ir priartėju prie mašinos, kuri važiuoja 90km/h, tai aš ją lenksiu tuo pačiu 110km/h greičiu. Ne todėl kad nežinau, kad galima 120km/h, o tiesiog toks yra mano greitis. Tuo labiau, kad nuo 120km/h numesti iki 110 artėjančiam automobiliui yra nesunku. O greičiau važiuoti vistiek negalima.

    #2
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Dažniausiai maksimaliu leistinu greičiu važiuoti trukdo ne sunkvežimiai ar autobusai, o kiti lengvųjų automobilių vairuotojai, kurie nežino, kad nuo šių metų greitkeliais galima važiuoti 120 km/h greičiu. Ne retas važiuoja ne daugiau 110 km/h ir apvažinėdamas kitus nesuteikia galimybių važiuoti maksimaliai greitai.
    Tai kad dažnu atveju reikia važiuoti saugiu greičiu, o ne maksimaliai leistinu.
    Juolab, kad distancija tarp automobilių reikia išlaikyti, esant 100 km/h greičiui ir sausai dangai, tai jau apie 50 m. O ką pas mus išdarinėja "stūmėjai", sutrikdydami visą saugų srautą?

    Comment


      #3
      Parašė Sula Rodyti pranešimą
      Tai kad dažnu atveju reikia važiuoti saugiu greičiu, o ne maksimaliai leistinu.
      Juolab, kad distancija tarp automobilių reikia išlaikyti, esant 100 km/h greičiui ir sausai dangai, tai jau apie 50 m. O ką pas mus išdarinėja "stūmėjai", sutrikdydami visą saugų srautą?
      Lietuvos keliuose ir gatvėse maksimalus greitis = minimalus greitis, ir ne tik automobiliams, bet ir fūroms, autobusams ir pan. Ištisinės linijos, saugūs atstumai iki priekyje ar priešpriešais atvažiuojančios transporto priemonės irgi neegzistuoja, tad nieko keisto, jog tiek avarijų ir žūčių, ypač Via Baltikoje.
      Paskutinis taisė Lettered; 2015.10.16, 09:55.
      Flickr

      Comment


        #4
        Parašė Lettered Rodyti pranešimą
        Lietuvos keliuose ir gatvėse maksimalus greitis = minimalus greitis, ir ne tik automobiliams, bet ir fūroms, autobusams ir pan. Ištisinės linijos, saugūs atstumai iki priekyje ar priešpriešais atvažiuojančios transporto priemonės irgi neegzistuoja, tad nieko keisto, jog tiek avarijų ir žūčių, ypač Via Baltikoje.
        Man didelis klausimas kas yra žūčių priežastys:
        Jei kiekvienas privažiavęs dviratį tamsoje rodytų posūkį - žūčių būtų mažiau.
        Jei fūros važiuotų su tarpais - žūčių būtų mažiau.
        Jei sukantys į kairę pasižiūrėtų dėl lenkiančių ir t.t.

        Comment


          #5
          Parašė Lettered Rodyti pranešimą
          Lietuvos keliuose ir gatvėse maksimalus greitis = minimalus greitis, ir ne tik automobiliams, bet ir fūroms, autobusams ir pan. Ištisinės linijos, saugūs atstumai iki priekyje ar priešpriešais atvažiuojančios transporto priemonės irgi neegzistuoja, tad nieko keisto, jog tiek avarijų ir žūčių, ypač Via Baltikoje.
          Pas mus dažnai kaip tik dažnai yra priešingai. Kiek dažnai autobusai aplenkia, jeigu važiuoji lygiai leistinu greičiu (įskaitant miesto autobusus)? Iš mano praktikos kitose Vakarų Europos šalyse, kuriose eismo saugumo statistika ženkliai geresnė, tai jeigu ten važiuoji bent 2 km/h lėčiau nei leistina, tai lenkia visi iš eilės: mieste - net miesto autobusai, užmiestyje - visi kas gali važiuoti greičiau.

          Comment


            #6
            Greitis ir neapdairumas labai kenkia saugumui, bet pritariu ir tam, kad kenkia ir visokie kairiaeilininkai bei "is principo" vaziuojantys leciau.
            Tikrai visur i vakarus nuo LT magistralese isvaziave i kaire visi stengiasi vaziuoti max leistinu greiciu ir kuo greiciau atlaisvinti kaire juosta. O pas mus - kiekvienas zino turys teise ten vaziuoti "savo greiciu".

            Comment


              #7
              Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
              Jeigu aš važiuoju 110km/h ir priartėju prie mašinos, kuri važiuoja 90km/h, tai aš ją lenksiu tuo pačiu 110km/h greičiu. Ne todėl kad nežinau, kad galima 120km/h, o tiesiog toks yra mano greitis. Tuo labiau, kad nuo 120km/h numesti iki 110 artėjančiam automobiliui yra nesunku. O greičiau važiuoti vistiek negalima.
              O labai sudėtinga padidinti greitį iki leistino, jeigu pastebi iš galo artėjančią transporto priemonę, ir taip nesukelti nepatogumų kitiems, bei nekelti papildomo pavojaus eismo saugumui? Kol kažkokiais keistais principais vadovausimės, tol ir sėdėsime avaringumo statistikos dugne.
              Dažnai tokie "važiuojantys savo greičiu" išlenda priešais greičiau važiuojančius ir juos priverčia staigiai stabdyti, kad gali sukelti tikrai nemažą pavojų visiems. Dar labai dažnai žmonės nemoka naudotis greitėjimo juostomis ir jose kažkodėl ne greitėja, o stabdo ir taip "įšoka" į srautą judėdami 2 ar 3 kart lėčiau, nei juda srautas.
              Tuo pačiu vertėtų žinoti, kad automobilių spidometrai visada rodo didesnį greitį nei yra faktinis ir tokia paklaida gali siekti net iki 10 proc.

              Comment


                #8
                Parašė sleader Rodyti pranešimą
                Dar labai dažnai žmonės nemoka naudotis greitėjimo juostomis ir jose kažkodėl ne greitėja, o stabdo ir taip "įšoka" į srautą judėdami 2 ar 3 kart lėčiau, nei juda srautas.
                Mane šitas bendrapiliečių bruožas ypatingai nervina. Ir taip kalbant ne tik apie greitėjimo, bet ir apie lėtėjimo juostas, kurios, dažno vairuotojo požiūriu, yra visiškai nereikalingas dalykas. Dažnai būna taip: priekyje išsukimas su lėtėjimo juosta, tačiau žmogelis į ją nesirikiuoja, o važiuoja „apžergęs“ liniją ir palengva stabdydamas iki tol, kol įsuka. Lėtėjimo juosta juk ir yra tam, kad stabdytum būtent joje (dėl to ji ir „lėtėjimo“), o ne pirmoje arba ant abiejų juostų. Taip už tavęs pirma juosta važiuojantys 80 km/h nebus priversti kartu su tavimi stabdyti iki 20 km/h vien dėl to, kad tau reikia pasukti.

                Kartais tokius ir užpypinu. Nervina.
                Lietuva visiems.

                Comment


                  #9
                  Parašė sleader Rodyti pranešimą
                  Dažnai tokie "važiuojantys savo greičiu" išlenda priešais greičiau važiuojančius ir juos priverčia staigiai stabdyti, kad gali sukelti tikrai nemažą pavojų visiems.
                  Jeigu priekyje esančios mašinos greitis yra apie 10-20km/h mažesnis už maksimalu, staigiai stabdyti tikrai neprireiks.

                  Comment


                    #10
                    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                    Jeigu priekyje esančios mašinos greitis yra apie 10-20km/h mažesnis už maksimalu, staigiai stabdyti tikrai neprireiks.
                    20 kmh skirtumas jau didelis. jei tokiu atveju lendama nedideliu atstumu pries kaire juostra vaziuojanti max leidziamu greiciu, stabdymas nebuna labai komfortiskas.
                    Cia paliestas dar vienas labai svarbus aspektas, kuris mano nuomone nemaziau pavojaus kelia, nei virsijamas greitis - ty rikivimaisi i kaire dvieju juostu viena kryptimi keliuose.

                    Comment


                      #11
                      Parašė agnette Rodyti pranešimą
                      Viaduku, ekoduku, akvaduku (tiltiniu ar tuneliniu) autostradoje gali buti nors ir kas 100 metru, bet pagal europine praktika nusukimai (exit'ai) rekomenduojama irengineti ne dazniau kaip kas 6 km. Visas vietinis trafikas surenkamas vietiniais/jungiamaisiais (collecting) keliais. Bet panašu kad pas mus statoma pagal ГОСТ'a... deja. Amerikoje autostrados vadinasi freeway, reiškia kelias be kliuciu/konfliktu, saugus kelias. O mes del žuciu keliuose varžomes su Rumunija ir Bulgarija... pas ka daugiau.
                      Žučių daug dėl vairavimo kultūros, visur lekiam, lendam, skubam, girti važinėjam ir pan. Mūsų autostradose nėra nei tokio intensyvumo, nei apskritai tokie dideli atstumai tarp miestų, kad reiktų daryti išvažiavimus tik kas keliasdešimt km., svarbu tik greitėjimo/lėtėjimo juostas pakankamai ilgas padaryti.
                      Flickr

                      Comment


                        #12
                        Del vairavimo kulturos aisku irgi galima diskutuoti, bet si tema ne apie tai. Visu pirma pati infrastruktura turi buti saugi. Saugus kelias turi mazinti susidurimu skaiciu. Ne policija, o pats kelias! Pagrindinis projektuotoju darbas turetu buti konfliktiniu tasku šalinimas. Kiekvienas keliu mazgas atnesa papildomu konfliktu.

                        Comment


                          #13
                          Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                          Šiai dienai, pažvelgus į viadukų tankį ir tolesnį jų tankinimą Grigiškės-Kaišiadorys atkarpoje panašu, kad mūsų projektuotojai strigę 1999 m. Kiekvienam miesteliui - po sankryžą.
                          Dabar tai iš tiesų nežinom, kuo gali pasitarnauti šiuo metu statomos sankryžos. Gal šiuo metu tai atrodo, kaip sankryžų tankinimas, ilgalaikėje perspektyvoje, tos naujos sankryžos galimai bus apjungtos su kitomis, o senosios sankryžos galbūt bus apskritai panaikintos.

                          Kaunas-Vilnius yra specialus atvejis, todėl kelias bus tobulinamas dešimtmečiais į priekį

                          Kaunas-Suvalkai autostrada tikrai nebus tokia kaip Kaunas-Vilnius. Pas mus kiti standartai, negu TSRS, tuo labiau 70-ųjų metų, kai tokie keliai tada iš vis buvo kažkoks kosmosas.

                          Comment


                            #14
                            Parašė agnette Rodyti pranešimą
                            Viaduku, ekoduku, akvaduku (tiltiniu ar tuneliniu) autostradoje gali buti nors ir kas 100 metru, bet pagal europine praktika nusukimai (exit'ai) rekomenduojama irengineti ne dazniau kaip kas 6 km. Visas vietinis trafikas surenkamas vietiniais/jungiamaisiais (collecting) keliais. Bet panašu kad pas mus statoma pagal ГОСТ'a... deja. Amerikoje autostrados vadinasi freeway, reiškia kelias be kliuciu/konfliktu, saugus kelias. O mes del žuciu keliuose varžomes su Rumunija ir Bulgarija... pas ka daugiau.
                            Na nauji mūsų standartai rūpinasi, kad kaip tik ir būtų laikomasi pakankamai didelio, pas mus 5 km atstumo tarp exit'ų. Tiesiog mūsų motorways yra substandard, todėl reikia priimti tokius sprendimus, kurie patys gal kažkiek substandard, bet bent jau kelias bus kažkiek saugesnis. Ateityje manau kažkas panašaus, kaip collecting roads turėtų atsirast Naujosios autostrados tikrai bus europinės. Po kelių dešimtmečių tikriausiai ir sovietinės autostrados taps europinės

                            Manau nereikia verkti, tiesiog reikia visada matyti išeitis Tuo labiau viltį saugesniems mūsų keliams aš matau Tiesiog mūsų automagistralių sistema pora dešimtmečių stagnavo, dabar turėtų pradėt tobulėti

                            Comment


                              #15
                              Parašė agnette Rodyti pranešimą
                              Del vairavimo kulturos aisku irgi galima diskutuoti, bet si tema ne apie tai. Visu pirma pati infrastruktura turi buti saugi. Saugus kelias turi mazinti susidurimu skaiciu. Ne policija, o pats kelias! Pagrindinis projektuotoju darbas turetu buti konfliktiniu tasku šalinimas. Kiekvienas keliu mazgas atnesa papildomu konfliktu.
                              Labai geri pastebėjimai.

                              Žučių daug dėl vairavimo kultūros, visur lekiam, lendam, skubam, girti važinėjam ir pan.
                              Šiandien visus KNS-VLN patikrino policija ir - nei vieno girto. Kamštis 60 min. buvo.

                              Gera infrastruktūra svarbi.

                              Comment


                                #16
                                Šiandien visus KNS-VLN patikrino policija ir - nei vieno girto. Kamštis 60 min. buvo.
                                Čia visiškas off-topic, bet kiek pas mus tokios nesąmonės bus žmonių toleruojamos, niekur TOKIO patikrinimo neteko matyt. Gal koks teisininkas pabandytų (pavėlavęs į oro uostą) paduot policiją į teismą, kaip kažkada padavė vienas, kuriam nubaudė už greitį (ir atėmė teises, kol nesumokės baudos; kas nepamena, ne taip seniai tokia tvarka buvo) važiuojant į Lenkiją. Nuo to karto teisių neatiminėja padarius pažeidimą....

                                Kiek man tenka susidurt, visur užsienyje vyksta reidai, bet kol vienus tikrina, kiti važiuoja, o ne kad visus sustabdo, sukelia XX km kamštį etc...
                                As much power as necessary, as much freedom as possible

                                Comment


                                  #17
                                  Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                                  .... Naujosios autostrados tikrai bus europinės...
                                  Naujas greitkelis (Šiauliai-Radviliškis) tikrai ne europinis, jauciu ir autostrados nebus... deja.

                                  Comment


                                    #18
                                    Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą
                                    Čia visiškas off-topic, bet kiek pas mus tokios nesąmonės bus žmonių toleruojamos, niekur TOKIO patikrinimo neteko matyt. Gal koks teisininkas pabandytų (pavėlavęs į oro uostą) paduot policiją į teismą, kaip kažkada padavė vienas, kuriam nubaudė už greitį (ir atėmė teises, kol nesumokės baudos; kas nepamena, ne taip seniai tokia tvarka buvo) važiuojant į Lenkiją. Nuo to karto teisių neatiminėja padarius pažeidimą....

                                    Kiek man tenka susidurt, visur užsienyje vyksta reidai, bet kol vienus tikrina, kiti važiuoja, o ne kad visus sustabdo, sukelia XX km kamštį etc...
                                    Mažai keliavai, jei neikur neteko matyti. Man šiemet Čekijoje policija grasino teises atimti dėl grečio viršijimo. Teko kyšį duoti kad išspręsti, nes šalis ten labiau korumpuota nei pas mus. LT nesu to darés jau turbūt 10 metų.

                                    Comment


                                      #19
                                      Parašė agnette Rodyti pranešimą
                                      Naujas greitkelis (Šiauliai-Radviliškis) tikrai ne europinis, jauciu ir autostrados nebus... deja.
                                      O kas ten blogai? Niekada ten nevažiavau.

                                      Comment


                                        #20
                                        Autobusu stoteles.

                                        Comment

                                        Working...
                                        X