Parašė sleader
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose
Collapse
X
-
Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose
Žymos: Joks
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąDažniausiai maksimaliu leistinu greičiu važiuoti trukdo ne sunkvežimiai ar autobusai, o kiti lengvųjų automobilių vairuotojai, kurie nežino, kad nuo šių metų greitkeliais galima važiuoti 120 km/h greičiu. Ne retas važiuoja ne daugiau 110 km/h ir apvažinėdamas kitus nesuteikia galimybių važiuoti maksimaliai greitai.
Juolab, kad distancija tarp automobilių reikia išlaikyti, esant 100 km/h greičiui ir sausai dangai, tai jau apie 50 m. O ką pas mus išdarinėja "stūmėjai", sutrikdydami visą saugų srautą?
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąTai kad dažnu atveju reikia važiuoti saugiu greičiu, o ne maksimaliai leistinu.
Juolab, kad distancija tarp automobilių reikia išlaikyti, esant 100 km/h greičiui ir sausai dangai, tai jau apie 50 m. O ką pas mus išdarinėja "stūmėjai", sutrikdydami visą saugų srautą?Paskutinis taisė Lettered; 2015.10.16, 09:55.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąLietuvos keliuose ir gatvėse maksimalus greitis = minimalus greitis, ir ne tik automobiliams, bet ir fūroms, autobusams ir pan. Ištisinės linijos, saugūs atstumai iki priekyje ar priešpriešais atvažiuojančios transporto priemonės irgi neegzistuoja, tad nieko keisto, jog tiek avarijų ir žūčių, ypač Via Baltikoje.
Jei kiekvienas privažiavęs dviratį tamsoje rodytų posūkį - žūčių būtų mažiau.
Jei fūros važiuotų su tarpais - žūčių būtų mažiau.
Jei sukantys į kairę pasižiūrėtų dėl lenkiančių ir t.t.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąLietuvos keliuose ir gatvėse maksimalus greitis = minimalus greitis, ir ne tik automobiliams, bet ir fūroms, autobusams ir pan. Ištisinės linijos, saugūs atstumai iki priekyje ar priešpriešais atvažiuojančios transporto priemonės irgi neegzistuoja, tad nieko keisto, jog tiek avarijų ir žūčių, ypač Via Baltikoje.
Comment
-
Greitis ir neapdairumas labai kenkia saugumui, bet pritariu ir tam, kad kenkia ir visokie kairiaeilininkai bei "is principo" vaziuojantys leciau.
Tikrai visur i vakarus nuo LT magistralese isvaziave i kaire visi stengiasi vaziuoti max leistinu greiciu ir kuo greiciau atlaisvinti kaire juosta. O pas mus - kiekvienas zino turys teise ten vaziuoti "savo greiciu".
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąJeigu aš važiuoju 110km/h ir priartėju prie mašinos, kuri važiuoja 90km/h, tai aš ją lenksiu tuo pačiu 110km/h greičiu. Ne todėl kad nežinau, kad galima 120km/h, o tiesiog toks yra mano greitis. Tuo labiau, kad nuo 120km/h numesti iki 110 artėjančiam automobiliui yra nesunku. O greičiau važiuoti vistiek negalima.
Dažnai tokie "važiuojantys savo greičiu" išlenda priešais greičiau važiuojančius ir juos priverčia staigiai stabdyti, kad gali sukelti tikrai nemažą pavojų visiems. Dar labai dažnai žmonės nemoka naudotis greitėjimo juostomis ir jose kažkodėl ne greitėja, o stabdo ir taip "įšoka" į srautą judėdami 2 ar 3 kart lėčiau, nei juda srautas.
Tuo pačiu vertėtų žinoti, kad automobilių spidometrai visada rodo didesnį greitį nei yra faktinis ir tokia paklaida gali siekti net iki 10 proc.
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąDar labai dažnai žmonės nemoka naudotis greitėjimo juostomis ir jose kažkodėl ne greitėja, o stabdo ir taip "įšoka" į srautą judėdami 2 ar 3 kart lėčiau, nei juda srautas.
Kartais tokius ir užpypinu. Nervina.Lietuva visiems.
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąDažnai tokie "važiuojantys savo greičiu" išlenda priešais greičiau važiuojančius ir juos priverčia staigiai stabdyti, kad gali sukelti tikrai nemažą pavojų visiems.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąJeigu priekyje esančios mašinos greitis yra apie 10-20km/h mažesnis už maksimalu, staigiai stabdyti tikrai neprireiks.
Cia paliestas dar vienas labai svarbus aspektas, kuris mano nuomone nemaziau pavojaus kelia, nei virsijamas greitis - ty rikivimaisi i kaire dvieju juostu viena kryptimi keliuose.
Comment
-
Parašė agnette Rodyti pranešimąViaduku, ekoduku, akvaduku (tiltiniu ar tuneliniu) autostradoje gali buti nors ir kas 100 metru, bet pagal europine praktika nusukimai (exit'ai) rekomenduojama irengineti ne dazniau kaip kas 6 km. Visas vietinis trafikas surenkamas vietiniais/jungiamaisiais (collecting) keliais. Bet panašu kad pas mus statoma pagal ГОСТ'a... deja. Amerikoje autostrados vadinasi freeway, reiškia kelias be kliuciu/konfliktu, saugus kelias. O mes del žuciu keliuose varžomes su Rumunija ir Bulgarija... pas ka daugiau.
Comment
-
Del vairavimo kulturos aisku irgi galima diskutuoti, bet si tema ne apie tai. Visu pirma pati infrastruktura turi buti saugi. Saugus kelias turi mazinti susidurimu skaiciu. Ne policija, o pats kelias! Pagrindinis projektuotoju darbas turetu buti konfliktiniu tasku šalinimas. Kiekvienas keliu mazgas atnesa papildomu konfliktu.
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąŠiai dienai, pažvelgus į viadukų tankį ir tolesnį jų tankinimą Grigiškės-Kaišiadorys atkarpoje panašu, kad mūsų projektuotojai strigę 1999 m. Kiekvienam miesteliui - po sankryžą.
Kaunas-Vilnius yra specialus atvejis, todėl kelias bus tobulinamas dešimtmečiais į priekį
Kaunas-Suvalkai autostrada tikrai nebus tokia kaip Kaunas-Vilnius. Pas mus kiti standartai, negu TSRS, tuo labiau 70-ųjų metų, kai tokie keliai tada iš vis buvo kažkoks kosmosas.
Comment
-
Parašė agnette Rodyti pranešimąViaduku, ekoduku, akvaduku (tiltiniu ar tuneliniu) autostradoje gali buti nors ir kas 100 metru, bet pagal europine praktika nusukimai (exit'ai) rekomenduojama irengineti ne dazniau kaip kas 6 km. Visas vietinis trafikas surenkamas vietiniais/jungiamaisiais (collecting) keliais. Bet panašu kad pas mus statoma pagal ГОСТ'a... deja. Amerikoje autostrados vadinasi freeway, reiškia kelias be kliuciu/konfliktu, saugus kelias. O mes del žuciu keliuose varžomes su Rumunija ir Bulgarija... pas ka daugiau.
Manau nereikia verkti, tiesiog reikia visada matyti išeitis Tuo labiau viltį saugesniems mūsų keliams aš matau Tiesiog mūsų automagistralių sistema pora dešimtmečių stagnavo, dabar turėtų pradėt tobulėti
Comment
-
Parašė agnette Rodyti pranešimąDel vairavimo kulturos aisku irgi galima diskutuoti, bet si tema ne apie tai. Visu pirma pati infrastruktura turi buti saugi. Saugus kelias turi mazinti susidurimu skaiciu. Ne policija, o pats kelias! Pagrindinis projektuotoju darbas turetu buti konfliktiniu tasku šalinimas. Kiekvienas keliu mazgas atnesa papildomu konfliktu.
Žučių daug dėl vairavimo kultūros, visur lekiam, lendam, skubam, girti važinėjam ir pan.
Gera infrastruktūra svarbi.
Comment
-
Šiandien visus KNS-VLN patikrino policija ir - nei vieno girto. Kamštis 60 min. buvo.
Kiek man tenka susidurt, visur užsienyje vyksta reidai, bet kol vienus tikrina, kiti važiuoja, o ne kad visus sustabdo, sukelia XX km kamštį etc...As much power as necessary, as much freedom as possible
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimą.... Naujosios autostrados tikrai bus europinės...
Comment
-
Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimąČia visiškas off-topic, bet kiek pas mus tokios nesąmonės bus žmonių toleruojamos, niekur TOKIO patikrinimo neteko matyt. Gal koks teisininkas pabandytų (pavėlavęs į oro uostą) paduot policiją į teismą, kaip kažkada padavė vienas, kuriam nubaudė už greitį (ir atėmė teises, kol nesumokės baudos; kas nepamena, ne taip seniai tokia tvarka buvo) važiuojant į Lenkiją. Nuo to karto teisių neatiminėja padarius pažeidimą....
Kiek man tenka susidurt, visur užsienyje vyksta reidai, bet kol vienus tikrina, kiti važiuoja, o ne kad visus sustabdo, sukelia XX km kamštį etc...
Comment
-
Parašė agnette Rodyti pranešimąNaujas greitkelis (Šiauliai-Radviliškis) tikrai ne europinis, jauciu ir autostrados nebus... deja.
Comment
Comment