Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Nenorėčiau gyventi visuomenėje kur pėstieji neturi jokios atsakomybės dėl savo veiksmų.
    Reikia pėsčiojo pažymėjimo, kurį gali gauti tik praėjęs medicininę komisiją ir išlaikęs teorijos ir praktikos egzaminus. Dar kas porą metų reiktų pasitikrinti sveikatą, ar esi protiškai įgalus, gerai matai ir girdi, ar vis dar gali vaikščioti. Likusiesiems vaikščioti eisme būtų draudžiama

    Comment


      Parašė wrm Rodyti pranešimą
      Ne taisyklių žinojimo, o elementarios pagarbos vienų kitiem trūksta: aš pėstysis, šoksiu prieš nosį, man turi sustot, aš su automobiliu, ką tas pėstysis, aš didesnis, palauks, o tu su paspirtuku dar kur lendi? Originaliausia, kai tau stabteli mašina prie perėjos, tu stabteli su paspirtuku, pradedi važiuot, o jis palaikydamas akių kontaktą pradeda važiuoti ant tavęs Aš ir daug vairuoju, ir paspirtuku važinėju, ir vaikštau, toks vaizdas susidaro, kad vieni kitų nekenčia..
      Manai važiavimas per raudoną šviesoforą, draudžiamųjų ir kitų ženklų ignoravimas tik pagarbos vienas kitam problema?

      Comment


        Parašė John Rodyti pranešimą

        Manai važiavimas per raudoną šviesoforą, draudžiamųjų ir kitų ženklų ignoravimas tik pagarbos vienas kitam problema?
        Čia jau klinikiniai atvejai Už ką turėtų būti atitinkamos baudos, pvz.: už raudoną ne 30eur pirmą kartą, o bent jau 300. Bet kalbu ne apie tai.

        Comment


          Parašė wrm Rodyti pranešimą

          Čia jau klinikiniai atvejai Už ką turėtų būti atitinkamos baudos, pvz.: už raudoną ne 30eur pirmą kartą, o bent jau 300. Bet kalbu ne apie tai.
          Šiaip Lietuvoje baudos tikrai per mažos, jas reiktų didinti kokius 10 kartų. Nežinau, kada paskutinį kartą jos buvo didintos, bet tikrai seniai. Per tiek laiko jos smarkiai nuvertėjo. Prieš mėnesį už nesumokėtą parkavimą gavau 4 € baudą. 4 €, Karlai! Turėtų būti minimum 40 €.
          Lietuva visiems.

          Comment


            Parašė abruo Rodyti pranešimą

            Šiaip Lietuvoje baudos tikrai per mažos, jas reiktų didinti kokius 10 kartų. Nežinau, kada paskutinį kartą jos buvo didintos, bet tikrai seniai. Per tiek laiko jos smarkiai nuvertėjo. Prieš mėnesį už nesumokėtą parkavimą gavau 4 € baudą. 4 €, Karlai! Turėtų būti minimum 40 €.
            Man dabartinės baudos tai juoką kelią, galima ramiai viršyti 30kmh+ ir net nesukt galvos dėl baudos, nes ji praktiškai niekinė.

            Comment


              Parašė abruo Rodyti pranešimą
              Turėtų būti minimum 40 €.
              Minimali 30, maksimali 90.
              https://www.infolex.lt/ta/336765:str417


              Comment


                Parašė Smauglys Rodyti pranešimą
                galima ramiai viršyti 30kmh+ ir net nesukt galvos dėl baudos, nes ji praktiškai niekinė.
                Vidutinė alga į rankas 1200, minimali bauda 120, dešimtadalio algos dydžio baudos liežuvis neapsiverčia vadinti niekine.

                Comment


                  Parašė Bmweda Rodyti pranešimą
                  Minimali 30, maksimali 90.
                  https://www.infolex.lt/ta/336765:str417

                  Nemanau, kad VMS taiko 1 straipsnį tokiems atvejams, veikiau – 7-ą. Kaip kitaip paaiškinti, kad sustojau žaliojoje zonoje, pamiršau apmokėti ir gavau 4 € dydžio baudą?
                  Lietuva visiems.

                  Comment


                    Parašė wrm Rodyti pranešimą
                    Ne taisyklių žinojimo, o elementarios pagarbos vienų kitiem trūksta: aš pėstysis, šoksiu prieš nosį, man turi sustot, aš su automobiliu, ką tas pėstysis, aš didesnis, palauks, o tu su paspirtuku dar kur lendi? Originaliausia, kai tau stabteli mašina prie perėjos, tu stabteli su paspirtuku, pradedi važiuot, o jis palaikydamas akių kontaktą pradeda važiuoti ant tavęs Aš ir daug vairuoju, ir paspirtuku važinėju, ir vaikštau, toks vaizdas susidaro, kad vieni kitų nekenčia..
                    Labai sutinku, pagarbos tikrai trūksta. Kas nėra keista - eismo dalyvių elgesys kelyje yra mūsų visuomenės atspindys. Bet mašinomis dar bent kažkokia kontrolė yra, skirtingai nei dviračiams ir paspirtukams. Ypač dviratininkams - persėdo iš keturių ratų ant dviejų ir dabar jau viskas, gelbėja pasaulį. Lekia išsižioję per perėjas, pėsčiųjų takais, anąkart mane einantį užkabino šalia šaligatviu pralėkęs ir dar apkeiksnojo, kad ko aš čia su ausinukais vaikštau ir jam iš kelio nesitraukiu. Ypač tai galioja aptemptakelniams, tiems tai iš viso nieko neįrodysi.

                    Feisbuke kaip tik užmačiau paveiksliuką. Juokas juokais, bet pats ne kartą mačiau kad toks aptemptakelnis lekia keliu, sudarydamas už savęs kamštį, nors greta yra naujas dviračių takas. Toks jausmas kad persėdęs ant dviračio tikslingai stengiasi sukelti kitiems maximum nepatogumų, dėl praeitų nuoskaudų.

                    Click image for larger version

Name:	387087459_704181735069237_8021010830371645954_n.jpg
Views:	359
Size:	44,1 kB
ID:	2080681

                    Comment


                      Parašė abruo Rodyti pranešimą

                      Kaip kitaip paaiškinti, kad sustojau žaliojoje zonoje, pamiršau apmokėti ir gavau 4 € dydžio baudą?
                      Paaiškinimas būtų toks: neskiri kuo skiriasi bauda pagal ANK ir vietinės rinkliavos (geltonas pranešimas) sumokėjimas.
                      SĮ "Susisiekimo Paslaugos" (parking.lt)
                      judu.lt/nuo-sio-sekmadienio-vilniuje-ilgeja-geltonuju-lapeliu-apmokejimo-terminas-uz-automobiliu-stovejima/

                      Comment


                        Taip, tiesa. O tai kaip jie tą vietinės rinkliavos dydį paskaičiuoja?
                        Lietuva visiems.

                        Comment


                          Parašė Bmweda Rodyti pranešimą
                          Vidutinė alga į rankas 1200, minimali bauda 120, dešimtadalio algos dydžio baudos liežuvis neapsiverčia vadinti niekine.
                          2017 m. mokėjau 15 Eur (pusę minimalios) už lygiai +30 km/h.
                          Paskutinis taisė dondc; 2023.10.07, 18:15.
                          ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                          Comment


                            Parašė abruo Rodyti pranešimą
                            Taip, tiesa. O tai kaip jie tą vietinės rinkliavos dydį paskaičiuoja?
                            Visos dienos stovėjimo kaina. Jei jos neapmokėsi, tuomet gausi baudą.

                            Comment


                              Parašė John Rodyti pranešimą

                              Nu gyvena tiek UK, tiek Švedija, viskas ok ten. Dar ir turi bene geriausius eismo saugumo rodiklius pasaulyje.
                              Sakai UK nėra jokios atsakomybės dėl pėsčiojo veiksmų?
                              Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

                              Na, Nyderlanduose eismo įvykiuose by default yra kaltas automobilio vairuotojas, t.y. vairuotojui tenka kaltės prezumpcija, ir jau jis turi įrodyti kad jis absoliučiai nekaltas dėl įvykusio auto įvykio.
                              Bet jeigu įrodo kad kaltas pėstysis, tai atsakomybė tenka pėsčiajam, taip?
                              Parašė 1252 Rodyti pranešimą

                              Reikia pėsčiojo pažymėjimo, kurį gali gauti tik praėjęs medicininę komisiją ir išlaikęs teorijos ir praktikos egzaminus. Dar kas porą metų reiktų pasitikrinti sveikatą, ar esi protiškai įgalus, gerai matai ir girdi, ar vis dar gali vaikščioti. Likusiesiems vaikščioti eisme būtų draudžiama
                              Reikia bazines KET taisykles mokyti mokykloje.

                              Comment


                                Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                Bet jeigu įrodo kad kaltas pėstysis, tai atsakomybė tenka pėsčiajam, taip?
                                Taip, bet pėstysis ten būna kaltas išskirtinai retais atvejais.
                                If a lion could speak, we could not understand him.

                                Comment


                                  Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                  Sakai UK nėra jokios atsakomybės dėl pėsčiojo veiksmų?
                                  Teoriškai gal ir yra, bet sprendžiant pagal tai, kaip pėstieji elgiasi, faktinės atsakomybės arba nėra išvis, arba ji labai menka. Lietuvoje automarozai mėgsta paburnoti, kaip "pėstieji nesisaugo". Šiuo požiūriu, Lietuvos pėstieji yra bene atsargiausi, kokius yra tekę kur nors matyti, kai UK yra visiška priešingybė.

                                  Comment


                                    Parašė John Rodyti pranešimą

                                    Teoriškai gal ir yra, bet sprendžiant pagal tai, kaip pėstieji elgiasi, faktinės atsakomybės arba nėra išvis, arba ji labai menka. Lietuvoje automarozai mėgsta paburnoti, kaip "pėstieji nesisaugo". Šiuo požiūriu, Lietuvos pėstieji yra bene atsargiausi, kokius yra tekę kur nors matyti, kai UK yra visiška priešingybė.
                                    Teko daug kur keliauti Europoje, bet ilgiausiai teko pabuvoti Ispanijoje. Grįžus į Lietuvą buvo šioks toks (kultūrinis) šokas, kai einant per perėją kelis kartus iš eilės vairuotojai prieš nosį vos ne ant pėdų užvažiavo. Ispanijoje pripratau per daug nestabtelėti ir kartais net nelabai žvalgytis prieš įžengdamas, nes vairuotojai iš toliausiai jau stipriai lėtindavo greitį, vos tik atsirasdavo galimybė, kad kas nors gali eiti per perėją. O ir perėjų, pasirodė, kur kas daugiau miestuose nei pas mus. Dar ten, bent siauresnėse gatvėse, būdingos perėjos vien su zebrais – be stulpų su ženklais.
                                    Paskutinis taisė 1252; 2023.10.09, 12:17.

                                    Comment


                                      Parašė 1252 Rodyti pranešimą

                                      Teko daug kur keliauti Europoje, bet ilgiausiai teko pabuvoti Ispanijoje. Grįžus į Lietuvą buvo šioks toks (kultūrinis) šokas, kai einant per perėją kelis kartus iš eilės vairuotojai prieš nosį vos ne ant pėdų užvažiavo. Ispanijoje pripratau per daug nestabtelėti ir kartais net nelabai žvalgytis prieš įžengdamas, nes vairuotojai iš toliausiai jau stipriai lėtindavo greitį, vos tik atsirasdavo galimybė, kad kas nors gali eiti per perėją. O ir perėjų, pasirodė, kur kas daugiau miestuose nei pas mus. Dar ten, bent siauresnėse gatvėse, būdingos perėjos vien su zebrais – be stulpų su ženklais.
                                      Infrastruktūros dizainas bei sprendimai irgi svarbu. Neturėtų būti tokių bajerių, kaip nereguliuojamos perėjos per Geležiaką ar 4-6 eismo juostas kai kuriose gatvėse Kaune, kur faktinis mašinų greitis dažnai būna 60-70km/h.

                                      Comment


                                        Parašė 1252 Rodyti pranešimą

                                        Teko daug kur keliauti Europoje, bet ilgiausiai teko pabuvoti Ispanijoje. Grįžus į Lietuvą buvo šioks toks (kultūrinis) šokas, kai einant per perėją kelis kartus iš eilės vairuotojai prieš nosį vos ne ant pėdų užvažiavo. Ispanijoje pripratau per daug nestabtelėti ir kartais net nelabai žvalgytis prieš įžengdamas, nes vairuotojai iš toliausiai jau stipriai lėtindavo greitį, vos tik atsirasdavo galimybė, kad kas nors gali eiti per perėją. O ir perėjų, pasirodė, kur kas daugiau miestuose nei pas mus. Dar ten, bent siauresnėse gatvėse, būdingos perėjos vien su zebrais – be stulpų su ženklais.
                                        Reiks atkreipti dėmesį į Ispaniją, nes šiaip pietų Europoje ypač negerbiami pėstieji ir netgi dažnai, net keli iš eilės, nepraleidžia net stovint prie perėjos. Dar vis pagalvodavau ant kiek blogai ten palyginus su Lietuva.
                                        Paskutinis taisė Gator; 2023.10.09, 19:38.

                                        Comment


                                          Šiandien perėjoje (Sankausko mylimajame Kaune) vos nepramiegojo manęs vienas vairuotojas. Perėja iš abiejų pusių puikiu matomumu, o aš su ryškios spalvos striuke pilkame asfalto ir trinkelių fone. pasirodo įmanoma ir nepastebėti. Jau buvau pasiruošęs su ranka jam mašinos šoną nubraukti, bet paskutiniu momentu kirto ant stabdžių ir sustojo.
                                          Visada žiūriu maždaug į tą vietą kur turėtų būti vairuotojo akys, psichologiškai veikia kai į tave kažkas žiūri. Nepadėjo.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X