Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Jeigu eičiau per gatvę ar dviračiu važiuočiau nepristabdęs ties visokiais įvažiavimais į kiemą "ant šarano borankos sukiotojo pasitikėjimo" jau senai būčiau negyvas. Jūs turbūt ir savo vaikus mokot, kad gali eiti per gatvę neapsidairę, nes "vairuotojas turi praleist"?
    Yra skirtumas tarp sedėjimo prie perėjos iki kol vairuotojas sustos prie jos kad pradėti pereiti, ir paprasčiausio patikrinimo ar nėra artėjančių automobilių atstumu mažesniu nei saugus stabdymo atstumas (mieste dieną na max 50m kažkur) prieš pradedant eiti perėja. Taip, gal reikės automobiliui kokiam tai pristabdyti, bet jeigu nėra kažkoks absoliutus idiotas kuriam teisių niekada ir nereikėjo duoti, pristabdys. Ir tiek vargo.

    Pamatuotos rizikos. Lygiai tokios pat kaip prisiimate važiuodami automobiliu nes lygiai tokie pat šansai kad tas pats idiotas į jus automobilyje trenksis.

    Comment


      Man tai įdomu, ar tie, kurie pristabdo eidami per perėjas taip pat pristabdo važiuodami per žalią šviesoforą? Nes nu tai gi nežinai, gal koks girtas atlėks per raudoną. Tai važiuoji, tau žalia, bet sustoji, pasižiūri, ar tiems, kuriems raudona, tikrai tave praleidžia. Jei praleidžia, važiuoji toliau. Taigi nesunku, laiko nesugaišti, o saugumo - gauni.
      If a lion could speak, we could not understand him.

      Comment


        Parašė Lettered Rodyti pranešimą

        LT per metus žuvo 234 pėstieji, kiek užmušė stogas nežinau, bet spėju mažiau, plius saugotis automobilių paprasčiau nei stogų.
        234 pėstieji per metus žuvo? Čia įskaičiuojant pėsčius barsukus ir stirnas, bėgusius per kelią?
        If a lion could speak, we could not understand him.

        Comment


          Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
          Man tai įdomu, ar tie, kurie pristabdo eidami per perėjas taip pat pristabdo važiuodami per žalią šviesoforą? Nes nu tai gi nežinai, gal koks girtas atlėks per raudoną. Tai važiuoji, tau žalia, bet sustoji, pasižiūri, ar tiems, kuriems raudona, tikrai tave praleidžia. Jei praleidžia, važiuoji toliau. Taigi nesunku, laiko nesugaišti, o saugumo - gauni.
          Apsidairai prieš įvažiuodamas į sankryžą arba prieš pradedant judėti. Tai yra išgelbeję vieną kartą visos mano šeimos gyvybes, keletą kartų šiaip išvengta avarijos

          Comment


            Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
            Man tai įdomu, ar tie, kurie pristabdo eidami per perėjas taip pat pristabdo važiuodami per žalią šviesoforą? Nes nu tai gi nežinai, gal koks girtas atlėks per raudoną. Tai važiuoji, tau žalia, bet sustoji, pasižiūri, ar tiems, kuriems raudona, tikrai tave praleidžia. Jei praleidžia, važiuoji toliau. Taigi nesunku, laiko nesugaišti, o saugumo - gauni.
            Demagogijos pabaigai atsakyk vienintelį klausimą: KET VI. Pėsčiųjų pareigos (36-48 p.) skirta "lochams" arba vairuotojams? Nemirtingiems pėstiesiems jos neprivalomos?

            Comment


              Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
              Man tai įdomu, ar tie, kurie pristabdo eidami per perėjas taip pat pristabdo važiuodami per žalią šviesoforą? Nes nu tai gi nežinai, gal koks girtas atlėks per raudoną. Tai važiuoji, tau žalia, bet sustoji, pasižiūri, ar tiems, kuriems raudona, tikrai tave praleidžia. Jei praleidžia, važiuoji toliau. Taigi nesunku, laiko nesugaišti, o saugumo - gauni.
              Aš net nežinojau, kad yra rokių, kurie nepristabdo ir eina tiesiai lygiai tokiu pat tempu lyg nebūtų perėjos.
              Aišku, kad bent 95 iš 100 pristabdo.

              Nepristabdo tik tada kai mato, kad automobilis yra taip toli, kad net nė kiek nesulėtinęs, vis tiek nepasieks perėjos anksčiau nei žmogus ją pereis.

              Comment


                Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą

                Apsidairai prieš įvažiuodamas į sankryžą arba prieš pradedant judėti. Tai yra išgelbeję vieną kartą visos mano šeimos gyvybes, keletą kartų šiaip išvengta avarijos
                Kiek avarijų ir šiaip nelaimių išvengtum, jeigu iš vis niekur neitum iš namų.
                If a lion could speak, we could not understand him.

                Comment


                  Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

                  Kiek avarijų ir šiaip nelaimių išvengtum, jeigu iš vis niekur neitum iš namų.
                  Kiek problemų būtų išpręsta, sumažinta tarša ir vartojimas apskritai nusišovus

                  Comment


                    Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą

                    Kiek problemų būtų išpręsta, sumažinta tarša ir vartojimas apskritai nusišovus
                    Pritariu, ir linkiu surasti savyje jėgų.
                    If a lion could speak, we could not understand him.

                    Comment


                      Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                      Lyginant su kuo? Nes mano patirtimi tai Prancūzijoje ir Ispanijoje kultūra prastesnė, o lyginant su JAV išvis šventieji mūsų vairuotojai.


                      Kad žmogus rašė, jog šoką į gartvę nesidarydamas, tai aišku kad toks elgesys yra buduliškas.
                      Čia kuris žmogus? Kažkokios elementaraus teksto suvokimo problemos čia jau ne vieną kamuoja. Kai kas dar ir aktyviai piktinasi, gėdina ir dar velniaižin ką rašo lyg ir kažką mano cituojant, bet bent pusė žinutės yra tik apie šiaudines baidykles, dar kita dalis nesupranta, ką lieruvių kalboje reiškia žodžiai rašomi kabutėse. Dar kažkodėl kai kurie asmeniškai priima žodį "automarozas" (čia primena iš serijos: "vagie, tau kepurė dega. O vagis - capt už kepurės". Žodžiu, jei žmonės nori statyti baidykles ir jas sudaužyt, tai, aš to uždraust negaliu. Tiesiog tuščias pilstymasis žodžiais, liejant kažkokias nuoskaudas.

                      Comment


                        Parašė gerietis Rodyti pranešimą

                        prioretizavimo pvz.?
                        Žalgirio/Geležinio sankryža. Ir koks 100 kitų Vilniaus sankryžų.

                        Comment


                          Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

                          pritariu, ir linkiu surasti savyje jėgų.
                          bk133

                          Comment


                            Man čia panašu ne į diskusiją, o į psichoterapijos seansą. Kai kuriems ("pėstiesiems") forumo lankytojams aiškiai yra susiformavusios traumos, kurias jie hiperbolizuotai perteikia, piktinasi, skundžiasi.
                            Ssakyčiau kartais reiktų susimąstyti, jeigu visi aplinkui tave yra "lochai" (čia kur akmenys mėtomi Lietuvos vairuotojams), ar kartais pats visgi toks nebūsi. Čia bendras pasiūlymas, niekam konkrečiai neskiriamas. (Šiek tiek ne į temą - BMW vairuotojai visada bus lochai, čia yra gyvenimo aksioma).
                            Galiausiai labai stebina daugumos perdėtai poliarizuotos laikysenos. Atrodo žmogus yra arba pėstysis, arba vairuotojas, bet niekad negali būti abu. Tiesiog toks juntamas empatijos trūkumas kitai eismo dalyvių grupei.

                            Comment


                              Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

                              234 pėstieji per metus žuvo? Čia įskaičiuojant pėsčius barsukus ir stirnas, bėgusius per kelią?
                              Čia realūs žmonės, plius dar tūkstančiai sužeistų. O jūs siūlot vaikščioti per gatvęs nesidairant.
                              Flickr

                              Comment


                                Parašė John Rodyti pranešimą

                                Žalgirio/Geležinio sankryža. Ir koks 100 kitų Vilniaus sankryžų.
                                Po sankryžos rekonstrukcijos ir įrengus dviračių taką dabar situacija daug geresnė. Aišku normaliose šalyse po tokiomis sankryžomis būtų požeminiai pravažiavimai.
                                Flickr

                                Comment


                                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                  Čia realūs žmonės, plius dar tūkstančiai sužeistų. O jūs siūlot vaikščioti per gatvęs nesidairant.
                                  Šiemet žuvo 18 pėsčiųjų, 497 – sužeisti. 2022 metais žuvo 31 pėsčiasis, sužeista 714 pėsčiųjų. 2021 metais žuvo 28, sužeisti 629 pėstieji, skelbia Lietuvos kelių policijos tarnyba.
                                  Įdomu, kiek iš jų žuvo eidami per perėją.
                                  If a lion could speak, we could not understand him.

                                  Comment


                                    Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

                                    Įdomu, kiek iš jų žuvo eidami per perėją.
                                    O ką keičia konkretus skaičius? Vairuotojas ant pėsčiojo privalo neužvažiuoti tiek perėjoje, tiek bet kitoje vietoje. Kaip ir pėstysis visur turi laikytis KET ir saugotis.
                                    O jei apie statistiką 26 proc. pėsčiųjų sužalojimus patiria ne sankryžų perėjose. 67 proc. žuvo tamsiu paros metu. Tai ar vairuotojai tamsoj prasčiau vairuoja, ar pėstieji tampa nematomais?

                                    Comment


                                      Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
                                      67 proc. žuvo tamsiu paros metu. Tai ar vairuotojai tamsoj prasčiau vairuoja, ar pėstieji tampa nematomais?
                                      Tai reikia tikslesnių duomenų, ar žuvo nes vairuotojai prastai vairuoja tamsoje ir nutrenkė automobiliu žmogų, ar pats žmogus kažkaip žuvo (gal atsitrenkęs į medį, ar suklupęs ir prasikėlęs galvą) vairuotojui nedalyvaujant.
                                      If a lion could speak, we could not understand him.

                                      Comment


                                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                        Po sankryžos rekonstrukcijos ir įrengus dviračių taką dabar situacija daug geresnė. Aišku normaliose šalyse po tokiomis sankryžomis būtų požeminiai pravažiavimai.
                                        Aha, labai gera situacija, kai mašinos tiesiog per raudoną bukai ištisomis kolonomis varo.

                                        Comment


                                          Parašė John Rodyti pranešimą

                                          Aha, labai gera situacija, kai mašinos tiesiog per raudoną bukai ištisomis kolonomis varo.
                                          Tai negi sunku palaukt, tu gal fizikos nesimokei?
                                          If a lion could speak, we could not understand him.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X