Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė John Rodyti pranešimą

    Lyginant su UK, Švedija, lietuviški vairuotojai yra visiški barbarai ir neandartalai.
    Na pagal tavo pasakojimus tai UK eismo kultūra tai pat tragiška. Švedijoje deja nesilankiau, norėčiau kada.

    Comment


      Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

      Na pagal tavo pasakojimus tai UK eismo kultūra tai pat tragiška. Švedijoje deja nesilankiau, norėčiau kada.
      UK eismo kultūra, kartu su Švedija, turbūt yra geriausia pasaulyje, kur pagarbos ir saugumo principai yra svarbiau, nei Lietuvoje prioritetizuojamas gazo minkymas ir agresyvus buduliškas elgesys keliuose. Jeigu tai kažkam atrodo, kad tai "tragiška", vertėtų persišviesti galvą.

      Comment


        Parašė John Rodyti pranešimą

        UK eismo kultūra, kartu su Švedija, turbūt yra geriausia pasaulyje, kur pagarbos ir saugumo principai yra svarbiau, nei Lietuvoje prioritetizuojamas gazo minkymas ir agresyvus buduliškas elgesys keliuose. Jeigu tai kažkam atrodo, kad tai "tragiška", vertėtų persišviesti galvą.
        Ar galvos peršvietimas kaip nors įtakos eismo saugumą? "kur pagarbos ir saugumo principai yra svarbiau" Taip tik yra vienas "bet" - pagarba nebūna vienpusė. Tik abipusis supratingumas veda link to.

        Comment


          Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

          Savižudis būtum, jei žinotum, kad Rygos maksima tave užgrius, bet vistiek eitum, nes "statytojas liks kaltas". Arba liptum į lėktuvą žinodamas, kad jis nukris, nes "pilotas liks kaltas".
          O tai tu eidamas per per perėją visada žinai, kad vairuotojas tave užmuš?
          If a lion could speak, we could not understand him.

          Comment


            Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

            Na pagal tavo pasakojimus tai UK eismo kultūra tai pat tragiška. Švedijoje deja nesilankiau, norėčiau kada.
            Rekomenduoju. Buvau šoke, kad vairuotojai atsisako pajudėti iš vietos, kol nekirtai važiuojamosios dalies

            Comment


              Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
              Kad žmogus rašė, jog šoką į gartvę nesidarydamas, tai aišku kad toks elgesys yra buduliškas.
              Kurios vietos šitame sakinyje tu nesupratai?

              Šiaip ką išmokau per eilę metų, tai būti truputį „naglesniu“ pėsčiuoju: neskubinti žingsnio einant per perėją, nelaukti, kol mane kas nors „akivaizdžiai“ praleis, jei matau, kad vairuotojas pakankamai lėtai važiuoja
              If a lion could speak, we could not understand him.

              Comment


                Parašė dondc Rodyti pranešimą
                Aš darau taip, kaip ėjau greitai, taip ir priartėju prie pat pat perėjos, periferiniu matymu įvertinu ar lėtėja mašina ar ne. Negaudyt kontakto akim dar net geriau, nes mašinai greitai judant ji gali tikėtis, jog pagavęs tavo žvilgsnį bijosi įžengti, nes jis greitai važiuoja. Kai kontakto nemato, tai nežino ar stosi ar ne, tai tada jis jau staigiau stabdo.
                Lygiai taip pat darau, ypač jei pamatau, kad atlekia greitai siauroje vietoje ir nesiruošia stabdyti.

                Comment


                  Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                  Ar galvos peršvietimas kaip nors įtakos eismo saugumą? "kur pagarbos ir saugumo principai yra svarbiau" Taip tik yra vienas "bet" - pagarba nebūna vienpusė. Tik abipusis supratingumas veda link to.
                  Na ne, nereikia jokio abipusio supratingumo ar pagarbos pėstiesiems iš vairuotojų. Vairuotojams tereikia laikytis KET ir gatvėse bus daug saugiau. O kai pradedi vairuodamas dar galvoti, kad čia pėstysis turi taip elgtis, ten kitaip, čia turi jis pagarbą parodyti, kitoje vietoje aš turiu parodyti - tai ir gaunasi taip, kad skirtingai suprasdami tą pagarbą sukelia balaganą, kuriame nebūtinai visi žino kaip elgtis vienoje ar kitoje situacijoje. O juk vairuotojui tereikia laikytis KET - prilėtinti prieš kiekvieną perėją ir sustoti praleisti bet kurį artėjantį prie važiuojamosios dalies pėsčiąjį negalvojant, kad ai, jis čia lėtai eina, dar spėsiu prašokti, ar, ai, jis eina ir net nežiūri, tai gal aš jį pamokysiu. Ir t.t.

                  Comment


                    Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą

                    Na ne, nereikia jokio abipusio supratingumo ar pagarbos pėstiesiems iš vairuotojų. Vairuotojams tereikia laikytis KET ir gatvėse bus daug saugiau. O kai pradedi vairuodamas dar galvoti, kad čia pėstysis turi taip elgtis, ten kitaip, čia turi jis pagarbą parodyti, kitoje vietoje aš turiu parodyti - tai ir gaunasi taip, kad skirtingai suprasdami tą pagarbą sukelia balaganą, kuriame nebūtinai visi žino kaip elgtis vienoje ar kitoje situacijoje. O juk vairuotojui tereikia laikytis KET - prilėtinti prieš kiekvieną perėją ir sustoti praleisti bet kurį artėjantį prie važiuojamosios dalies pėsčiąjį negalvojant, kad ai, jis čia lėtai eina, dar spėsiu prašokti, ar, ai, jis eina ir net nežiūri, tai gal aš jį pamokysiu. Ir t.t.
                    Tai ir apsispręskit reik tos pagarbos ar nereik Taisyklių laikymasis iš abieju pusių jau yra mano įvardijama pagarba.
                    Apie KET reik ir tai pridėti
                    44. Įžengti į važiuojamąją dalį pėstiesiems leidžiama tik po to, kai jie įvertina atstumą iki artėjančių transporto priemonių ir jų greitį ir įsitikina, kad tai saugu. Pėstieji, prieš įžengdami į važiuojamąją dalį ir eidami ja, turi vengti bet kokių veiksmų (naudotis mobiliojo ryšio priemonėmis ir panašiai), kurie atitrauktų jų dėmesį nuo aplinkos ir eismo situacijos kelyje stebėjimo ir trukdytų įsitikinti, kad eiti saugu.

                    Comment


                      Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

                      O tai tu eidamas per per perėją visada žinai, kad vairuotojas tave užmuš?
                      Aš visada stabteliu prieš perėją, ir jei važiuoja pavienės mašinos, VISADA jas praleidžiu. Man nesunku, aš laiko dėl to neprarandu. Saugumo - gaunu. Jei srautas ištisas, tada einu tik įsitikinęs, kad mašinos stoja. Jei reikia eiti per 2 juostas, žiūriu, ar antra juosta važiuojantis stoja.

                      Kokia problema?

                      Comment


                        Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

                        Aš visada stabteliu prieš perėją, ir jei važiuoja pavienės mašinos, VISADA jas praleidžiu. Man nesunku, aš laiko dėl to neprarandu. Saugumo - gaunu. Jei srautas ištisas, tada einu tik įsitikinęs, kad mašinos stoja. Jei reikia eiti per 2 juostas, žiūriu, ar antra juosta važiuojantis stoja.

                        Kokia problema?
                        Problema tokia, kad vairuotojams formuojate įsitikinimą, kad ne visada reikia sustoti prie perėjos ir praleisti pėstįjį. Kas tame gero - nežinau.

                        Comment


                          Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą

                          Problema tokia, kad vairuotojams formuojate įsitikinimą, kad ne visada reikia sustoti prie perėjos ir praleisti pėstįjį. Kas tame gero - nežinau.
                          Kartais tenka susidurti su pėsčiaisiais (dažnai vyresnio amžiaus žmonės), kurie atėję prie perėjos ir akivaizdžiai besiruošiantys ja eiti, "praleidžia" mašinas. Kartais net ranka moja, maždaug važiuok. Tokiais atvejais sustoju ir laukiu, kol susiprotės, kad visgi reikia ne mojuoti ir trikdyti vairuotojus, o eiti per tą nelemtą perėją, kad jau iki jos atėjai.

                          Comment


                            Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą

                            Problema tokia, kad vairuotojams formuojate įsitikinimą, kad ne visada reikia sustoti prie perėjos ir praleisti pėstįjį. Kas tame gero - nežinau.
                            Mano gyvenime yra daugiau spalvų nei juoda - balta...

                            Comment


                              Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

                              Aš visada stabteliu prieš perėją, ir jei važiuoja pavienės mašinos, VISADA jas praleidžiu. Man nesunku, aš laiko dėl to neprarandu. Saugumo - gaunu. Jei srautas ištisas, tada einu tik įsitikinęs, kad mašinos stoja. Jei reikia eiti per 2 juostas, žiūriu, ar antra juosta važiuojantis stoja.

                              Kokia problema?
                              Taip ir neatsakei, ar nebaisu tau įeiti į pastato vidų, gi gali stogas ant galvos užgriūti. Ar perki maistą tik atvirame turguje - gi nesunku, ir laiko neprarandi. O saugumo - gauni.
                              If a lion could speak, we could not understand him.

                              Comment


                                Parašė John Rodyti pranešimą

                                Kartais tenka susidurti su pėsčiaisiais (dažnai vyresnio amžiaus žmonės), kurie atėję prie perėjos ir akivaizdžiai besiruošiantys ja eiti, "praleidžia" mašinas. Kartais net ranka moja, maždaug važiuok. Tokiais atvejais sustoju ir laukiu, kol susiprotės, kad visgi reikia ne mojuoti ir trikdyti vairuotojus, o eiti per tą nelemtą perėją, kad jau iki jos atėjai.
                                Užknisa kai važiuoji su mašina, iki perėjos dar 100 metrų, ten stovi koks nors golfietis. Galėtų du kartus pirmyn atgal suvaikščioti, kol iki perėjos privažiuosi, bet ne, jie kantriai laukia, kol tu privažiuosi, sustosi, tada paknopstom skuos per gatvę. Jiems nesunku, jie laiko turi....
                                If a lion could speak, we could not understand him.

                                Comment


                                  Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

                                  Taip ir neatsakei, ar nebaisu tau įeiti į pastato vidų, gi gali stogas ant galvos užgriūti. Ar perki maistą tik atvirame turguje - gi nesunku, ir laiko neprarandi. O saugumo - gauni.
                                  Kiek pėsčiųjų per metus yra nutrenkiama ir ant kiek stogas ant galvos nukrenta?

                                  Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

                                  Užknisa kai važiuoji su mašina, iki perėjos dar 100 metrų, ten stovi koks nors golfietis. Galėtų du kartus pirmyn atgal suvaikščioti, kol iki perėjos privažiuosi, bet ne, jie kantriai laukia, kol tu privažiuosi, sustosi, tada paknopstom skuos per gatvę. Jiems nesunku, jie laiko turi....
                                  Jeigu eičiau per gatvę ar dviračiu važiuočiau nepristabdęs ties visokiais įvažiavimais į kiemą "ant šarano borankos sukiotojo pasitikėjimo" jau senai būčiau negyvas. Jūs turbūt ir savo vaikus mokot, kad gali eiti per gatvę neapsidairę, nes "vairuotojas turi praleist"?
                                  Paskutinis taisė Lettered; 2023.11.09, 20:26.
                                  Flickr

                                  Comment


                                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                    Kiek pėsčiųjų per metus yra nutrenkiama ir ant kiek stogas ant galvos nukrenta?
                                    Na, pavyzdžiui nesenai Latvijoje stogas užkrito ant galvos 54 žmonėms. Pagal kai kuriuos čia forume jie patys kaip ir savižudžiai, nereikėjo eiti į tą Akropolį.
                                    If a lion could speak, we could not understand him.

                                    Comment


                                      Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

                                      Na, pavyzdžiui nesenai Latvijoje stogas užkrito ant galvos 54 žmonėms. Pagal kai kuriuos čia forume jie patys kaip ir savižudžiai, nereikėjo eiti į tą Akropolį.
                                      LT per metus žuvo 234 pėstieji, kiek užmušė stogas nežinau, bet spėju mažiau, plius saugotis automobilių paprasčiau nei stogų.
                                      Flickr

                                      Comment


                                        Visa šita diskusija įrodo vienintelį dalyką - žmogus apskritai yra dūchas. Daugiau tokio kvailo padaro be savisaugos instinkto, greičiausiai gamtoje nėra.

                                        "Kitas privalo mane praleisti". Po galais, nei juoktis, nei verkti

                                        Comment


                                          Parašė John Rodyti pranešimą

                                          Lietuvoje prioritetizuojamas gazo minkymas ir agresyvus buduliškas elgesys keliuose.
                                          prioretizavimo pvz.?

                                          -

                                          Comment

                                          Working...
                                          X