Radau taisyklę, kuri užbaigs šitą diskusiją:
2.24
Special manoeuvres
Article 54
Drivers intending to carry out special manoeuvres, such as pulling away, reversing, turning into the road from an exit, turning off the road into an entrance, performing a U-turn, switching from the feeder lane into the main highway, switching from the main highway into the exit lane or changing lanes must at all times give way to other vehicles.
Nu va kaip gerai, pats radai.
Kadangi tema apie lietuvos eismo sauga, tai butu tikslingiau pakalbeti apie tai kodel pas mus ne taip kaip "ten". Kodel apskritai EU salys neturi bendru eismo saugos taisykliu?
Bet jis rado, kad switching from the feeder lane into the main highway must at all times give way to other vehicles, tai kaip ir nesutampa su tuo, ką agnette sakė.
Tu iki šiol nesupranti, kad saugus greitis yra ≤ leistinas greitis. Tai yra aksioma. Ir tai nepriklauso nuo esamo mašinų srauto, visokių ABS, oro sąlygų ir vairuotojo patirties.
Būtų galima sutikti, jeigu ne pavyzdžiai, kai leistinas greitis nustatomas visiškai nesikonsultuojant su sveiku protu. Praėjusį savaitgalį teko truputį važinėtis 160 keliu tarp Telšių ir Varnių ir ten gana ilgoje atkarpoje leistinas greitis yra 40 km/h. Ne gyvenvietėje, kelio darbai nevyksta, jokių staigių posūkių, danga normali - eilinis krašto kelias. Ir staiga jame saugus greitis tampa daugiau nei dvigubai mažesniu nei bet kuriam kitam?
Ten neseniai kelininkai darbavosi, šiurkštino dangą, tai gal tik ženklų nenurinko, šiaip tame kelyje apribojimų nėra.
Galbūt (nors ženklų "Kelio darbai" nėra, yra tik greičio ribojimai), bet esmės ribojimo priežastis nekeičia. Jei kelininkai užmiršo susirinkti ženklus, saugus greitis kelyje nuo to netampa dvigubai mažesnis.
Kita vertus, ir be tokių ekstremalių pavyzdžių yra krūva vietų, kai blogesniam/pavojingesniam kely leidžiamas greitis yra didesnis nei geresniame. Ir tokie nelogiškumai man atrodo psichologiškai labai skatina važiavimą pagal savo supratimą visada, net ir tais atvejais, kai ženklai su logika nesipyksta.
Bet jis rado, kad switching from the feeder lane into the main highway must at all times give way to other vehicles, tai kaip ir nesutampa su tuo, ką agnette sakė.
Cia todel kad tu neatskiri "motorway" nuo "main highway"…
Bet jis rado, kad switching from the feeder lane into the main highway must at all times give way to other vehicles, tai kaip ir nesutampa su tuo, ką agnette sakė.
Spaudžiat čia visi agnette tai matau reikia man įsiterpti. Nemoku olandiškai, tai čia ištrauka iš Austriškų taisyklių:
Wenn auf Straßen mit mehr als einem Fahrstreifen für die betreffende Fahrtrichtung das durchgehende Befahren eines Fahrstreifens nicht möglich oder nicht zulässig ist oder ein Fahrstreifen endet, ist den am Weiterfahren gehinderten Fahrzeugen der Wechsel auf den zunächst gelegen verbleibenden Fahrstreifen in der Weise zu ermöglichen, dass diese Fahrzeuge jeweils im Wechsel einem auf dem durchgehenden Fahrstreifen fahrenden Fahrzeug nachfolgen können (Reißverschlusssystem).“
– Österreich: § 11 Abs. 5 StVO
Kas neskaito vokiškai: punktas, oficialiai įtvirtinantis privalomą užtrauktuko principo taikymą, i.e., privaloma suleisti užblokuotą/besibaigiančią juostą pakaitomis.
Pasikartosiu - rašytos, kad ir griežtos, taisyklės kurių laikomasi padaro gyvenimą prognozuojamesnį ir ramesnį.
Kita vertus, ir be tokių ekstremalių pavyzdžių yra krūva vietų, kai blogesniam/pavojingesniam kely leidžiamas greitis yra didesnis nei geresniame. Ir tokie nelogiškumai man atrodo psichologiškai labai skatina važiavimą pagal savo supratimą visada, net ir tais atvejais, kai ženklai su logika nesipyksta.
Main highway (Snelweg) - kelias kuriame galima vaziuoti 100 kmph, tipo greitkelis, daznai zymimas zalia juosta tarp srautu, numeris geltonos spalvos su N raide prekyje, zenklas (G3) su baltu automobiliu melyname kvadrate.
Konfiguracija skirtinga, nuo 2x2, pvz. N33 https://goo.gl/maps/oQGCLd4nCZU2
bet gali buti 1x2, pvz. N381 https://goo.gl/maps/Rp31tBzh9vp
buna ir 2x1.
Tai, kad šitas reiškinys vis dar plačiai paplitęs - faktas ir tokių vietų skaičių reikia mažinti. Net Baltarusijoe daug kur baltas lenteles pakeitė į melynas arba išvis demontavo.
Apie ką ir kalba. Pats pripažįsti, kad tai negerai ir, kad galima važiuoti greičiau, o bet tačiau paskui sakai, kad neduokdie viršyt greitį. Tai koks tokioj "gyvenvietėj" saugus greitis? 50, kaip rodo gyvenvietės kelio ženklas, ar didesnis? Tos pačios situacijos su kelio darbais. Kaune va taiso gatvę, buvo užsiėmę taisyt gana mažą atkarpą, bet ženklai su 30 sudėti viiisoooj gatvėj, net ten, kur tuo metu kelininkų nė kvapo nebuvo. Kur logika? Saugus greitis toj vietoj irgi 30? Ar visgi 50?
Spaudžiat čia visi agnette tai matau reikia man įsiterpti. Nemoku olandiškai, tai čia ištrauka iš Austriškų taisyklių:
Davai nesimėtom Diskusija buvo apie Nyderlandus. Čia tos austriškos gali būti kalba apie šitą: 105. Jeigu kelyje, kuriame yra dvi (ar daugiau) tos pačios krypties eismo juostos, vienoje iš jų eismas negalimas ir susidarė transporto priemonių eilė, kiekvienas gretima eismo juosta važiuojantis vairuotojas privalo leisti vienai transporto priemonei (pirmajai iš susidariusios eilės) persirikiuoti į jo užimamą eismo juostą. Persirikiuojantysis privalo įsitikinti, kad jam duoda kelią.
Comment