Parašė Egiuxz
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose
Collapse
X
-
Parašė Myliu miestus Rodyti pranešimą
Skirtumas tik tas, kad pėstysis nežinodamas KET tavęs nesutraiškys.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąNamaža dalis vairuotojų neturi elementarių KET žinių, nepažįsta daugumos ženklų, nestebi aplinkos ir t.t. Reikalinga vairuotojų rengimo reforma, bet čia turbūt būtų politinė savižudybė bet kuriai valdžiai.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
Nemaža dalis pėsčiųjų neturi visai jokių KET žinių ir savisaugos instinkto.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą
Kokia dar reforma? Kas 5 metai liepti visiems teorijos egzaminą perlaikyti? Nes tas nežinojimas ne todėl, kad blogai rengiami, o dažniausiai todėl, kad teorija kartu ir KET skaityta prieš 10-50 metų. Tai jeigu dar intelektualesni pasidomi bent jau per žiniasklaidą skelbiamomis KET naujovėmis, tai didesnioji dalis net nežino kokios spalvos KET viršelis nekalbant jau apie patį jų skaitymą.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Pėstiesiems ir nereikia turėti KET žinių. ....
- 4 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Pėstiesiems ir nereikai turėti KET žinių. Taip pat pėstieji nekelia pavojaus kitiems eismo dalyviams, skirtingai, nei automobiliai. Čia eismo saugumo 101, apie kurį turbūt net nėra ką diskutuoti.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Pėstiesiems ir nereikai turėti KET žinių. Taip pat pėstieji nekelia pavojaus kitiems eismo dalyviams, skirtingai, nei automobiliai. Čia eismo saugumo 101, apie kurį turbūt net nėra ką diskutuoti.
- 5 patinka
Comment
-
Galioja proporcingumo ir sveiko proto principai. Pėsčiąjam niekada nebus taikoma tokio pat lygio atsakomybė ir reikalavimai, kaip automobilio vairuotojui. Lygiai kaip automobilio vairuotojas niekada neneša tiek atsakomybės ir taisyklių žinojimo poreikio kaip traukinio mašinistas, lėktuvo pilotas ir t.t. Atsakomybė ir poreikis išmanyti taisykles yra proporcingi keliamam pavojui ir buvimui atsakingam už kitus žmones. Šitų dalykų gali nesuprasti arba juos neigti tik tie, kas yra arba visiškai durni, arba daro tai tyčia, vedini kažkokių kitų motyvacijų.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąGalioja proporcingumo ir sveiko proto principai. Pėsčiąjam niekada nebus taikoma tokio pat lygio atsakomybė ir reikalavimai, kaip automobilio vairuotojui. Lygiai kaip automobilio vairuotojas niekada neneša tiek atsakomybės ir taisyklių žinojimo poreikio kaip traukinio mašinistas, lėktuvo pilotas ir t.t. Atsakomybė ir poreikis išmanyti taisykles yra proporcingi keliamam pavojui ir buvimui atsakingam už kitus žmones. Šitų dalykų gali nesuprasti arba juos neigti tik tie, kas yra arba visiškai durni, arba daro tai tyčia, vedini kažkokių kitų motyvacijų.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Daryti vairavimo kursus ir egzaminus ne tik formaliai uždedant varneles, bet realiai išmokant žmones vairuoti, skirti šviesoforo signalus, kelio ženklus ir t.t. Tai reikštų keliskart igesnį vairavimo pamokų kursą ir sudėtingesnį egzaminą. Atitinkamai kainuoti turėtų kur kas brangiau, nei kainuoja dabar.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąGalioja proporcingumo ir sveiko proto principai. Pėsčiąjam niekada nebus taikoma tokio pat lygio atsakomybė ir reikalavimai, kaip automobilio vairuotojui. Lygiai kaip automobilio vairuotojas niekada neneša tiek atsakomybės ir taisyklių žinojimo poreikio kaip traukinio mašinistas, lėktuvo pilotas ir t.t. Atsakomybė ir poreikis išmanyti taisykles yra proporcingi keliamam pavojui ir buvimui atsakingam už kitus žmones. Šitų dalykų gali nesuprasti arba juos neigti tik tie, kas yra arba visiškai durni, arba daro tai tyčia, vedini kažkokių kitų motyvacijų.
Nežinau kaip pėstieji šokinėja perėjose prieš autobusus, bet jeigu prieš autobusą šoka taip pat nesidairydami kaip šoka prieš lengvikes, tai autobuso kirtimas per stabdžius gali traumuoti ir jame esančius keleivius.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Atsakomybė ir poreikis išmanyti taisykles yra proporcingi turimoms smegenų ląstelėms ir suvokimui kokį pavojų keli sau. Šitų dalykų gali nesuprasti tik durni, kurie eina visiškoje tamsoje be atšvaito, važiuoja dviračiu per perėją, išbėga į perėją, paknopstom "rauna" per raudoną" ir t.t. Nesisaugosi.. deja Dievas neapsaugos
- 2 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Pėstiesiems ir nereikai turėti KET žinių. Taip pat pėstieji nekelia pavojaus kitiems eismo dalyviams, skirtingai, nei automobiliai.
https://automokyklos.lt/ket/keliu-ei...ciuju-pareigos
- 3 patinka
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąPakanka atsiversti 1 temos puslapį ir viskas išdėstyta kaip ant delno. Tiesiog ne visi moka suprasti.
Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimąBent jau egzaminai tikrai nėra tik formalus varnelės uždėjimas. Bet taip ir nesupratau, ką tai pakeis vairuotojams kurie vairuotojo pažymėjimą gavo prieš 20-50 metų, kaip tai sustiprins jų žinias apie naujus kelio ženklus ir t.t.?Paskutinis taisė Aleksio; 2023.10.05, 19:24.
Comment
-
Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
Pagal tai, kaip pėstieji vaikšto per nereguliuojamas perėjas, tai apie 70% jų yra visiškai durni, daro tai tyčia, vedini kažkokių kitų motyvacijų.If a lion could speak, we could not understand him.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Saldainės negavusio ir dėl to apsiverkusio keturmečio vaiko lygio argumentavimas. Labai blogai, jei tokia logika besivadovaujantys žmonės turi teisę vairuoti mašinas.Paskutinis taisė PredatorGTR; 2023.10.05, 21:48.
Comment
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Gal dar "gerbiamas" pone turėčiau pradėti atgailauti, kad išsilaikiau teises ir važinėju automobiliu?If a lion could speak, we could not understand him.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
Ne, jei jau išsilaikei teises, ir turi automobilį, tai visi duchai, neturintys automobilio, turi tave gerbti, ir žinoti savo vietą.
Comment
Comment