Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Taip, reikia turėti kultūros ir paspausti stabdžių pedalą.
    Važiuojantys leistinu iki maksimalaus greičiu tą ir padaro, ne problema. Bet jai tavo greitis mažesnis už maksimalų leistiną 20-30km/h tai gal turėk kantrybės likti pirmoje juostoje arba apvažiuok kai antroje juostoje didelis tuščias tarpas. Šiuo atveju didesnį pavojų kelia toks vienas vairuotojas, o ne 10 važiuojančių leistinu maksimaliu greičiu.

    Comment


      Parašė alga Rodyti pranešimą
      Nežinau, reikia būt mažai susipažinus su Lietuvos ir Lenkijos keliais, kad atrodytų, kad Lenkijoj visiškai ledas, o pas mus visiška gėda. Taip, Lenkija teikia daugiau prioriteto tarptautinio tranzito trasoms, jos jau koks dešimtmetis kaip visai kokybiškos, važiuodamas tranzitu pagrindiniais keliais hardcoro neužtiksi. Lietuvoj gi keliai prie pasienio su Lenkija gan pavargę, tiek Lazdijai–Alytus, tiek Kalvarija–Mariampolė (dabar ten statybos!). Bet jei paimsi dviratį ir pavažinėsi aplink kokius Trakus ar Platelius, o taip pat aplink Zakopanę ar Pšemyšlį, pamatysi, kad Lietuvos keliai neatrodo taip jau blogai palyginus.
      Patylėsiu apie Lenkiją, bet Lietuvoje tai tikrai gėda. Taip yra vietų kur naujai sutvarkyta, bet kas iš to, jau po kelių metu matosi susidėvėjimas daugumoje. Pvz. prieš Vilniaus oro uosto perasfaltavimą, buvo tik sutvarkę Kaunas - Karmėlava ir dar greitai patvarkė pačią Karmėlavą eismui priimti, o jau dabar provėžos pradėję lysti Karmėlavoje. Ką jau kalbėti, kad kaimuose vietoje to, kad takelius padarytu, tai prideda kalnelių ir tipo jau saugu pėstiesiems ir dviratininkams. O kalneliai metams nepraėjus jau provėžas turi. Kelias paskilinėjo, pabarstykime skaldelės, kam ten rupi kieno stiklas įskils, gi taip mums pigiau! O už stiklą gi ne valstybei mokėti. Tiltas pavargo? Susiaurinkime iki vienos juostos tiltą, sumažinsim eismą vienu metu ir bėda paliksim kitiems spręsti. Juodas taškas šviesoforo sankryžoje? Padarykime sektorinį greičio matavimą atkarpoje kurioje nebuvo avarijos dešimt metų ir kuris baigiasi prieš sankryžą! Taigi nesunku tuos šviesaforus pakeisti kai juos eilinį kartą "nuskins". Čia pavyzdžių galima dar labai daug prirašyti, bet esmė paprasta, iš kur tų pinigų bus kai jie taip švaistomi. Čia jau ne tik, kad gėda, čia jau liūdna.

      Comment


        Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

        Tai aišku. Lėtai važiuojantys yra geresni vairuotojai, ne tie, kurie nepažeisdami KET važiuoja leistinu greičiu.
        Yra daug priežasčių kodėl lėčiau važiuojantys yra geresni, pvz kad ir išmetamos taršos lygiu.
        Parašė dondc Rodyti pranešimą

        Neleidžiama, bet ar iki +10 % ar km/h laikoma nekritine klaida, t. y. egzaminą išlaikysi. Atitinkamai ir iki -15 galima važiuoti lėčiau.
        Jeigu po žalio šviesaforo signalo įsibėgėji iki 51 vietoj 50 gatvėje tai klaida nėra kritinė. Jeigu pastoviai važiuoji +15 km/h tai turėtu būti kritinė klaida.
        Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
        Labai daug autobanų yra 3 juostų - lėčiausi (geriausi) važiuoja pirma juosta, greitesni - antra, greičiausi - trečia. Net jei taisyklėse nenurodyta, kaip ir kiek laiko lenkti, aplinkiniai tau labai aiškiai parodys, kad lenki per ilgai. Jei išlysi prieš nosį, tai ko gero ir su policija artimiausiam poste pabendrausi. Nebent esi visiškas dalbajobas, indiferentiškas aplinkai.
        Mano patirtis autobane yra kad 1 juosta yra fūros, kurių ten tiek daug kad dažnai lengvosios net nesirikiuoja ten, antra juosta visi lėtesni, trečia greitesni. Beje važiavau 130 km/h tai buvau tarp greitesnių, nors ribojimo nėra.

        Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

        Važiuojantys leistinu iki maksimalaus greičiu tą ir padaro, ne problema. Bet jai tavo greitis mažesnis už maksimalų leistiną 20-30km/h tai gal turėk kantrybės likti pirmoje juostoje arba apvažiuok kai antroje juostoje didelis tuščias tarpas. Šiuo atveju didesnį pavojų kelia toks vienas vairuotojas, o ne 10 važiuojančių leistinu maksimaliu greičiu.
        Ne, visais atvejais didesnį pavojų kelia greičiau važiuojantis.

        Comment


          Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

          Ne, visais atvejais didesnį pavojų kelia greičiau važiuojantis.
          Pagal tokią minties seką, tai apskritai, kam tada tos magistralės su padidintais greičiais sukurtos? Vienas pavojaus šaltinis. Gal tada į jas įleiskim ir traktorius, dviračius, pesčiuosius? Bus patys saugiausi, nes lėčiausi. Magistralė ne šiaip eilinis kelias, jei žymiai išsiskiri lėtesniu greičiu nuo bendro srauto galima puikiai rinktis šalutinius kelius ir riedėti traktoriaus greičiu.

          Comment


            Čia kažkokia nesamonė. Kodėl kiek lėčiau važiuojantis vairuotojas turi turėti kantrybės ir lėtintis dar labiau? Čia kažkokios "paniatkės"? Kodėl greičiau važiuojantys turi turėti pirmumą prieš kiek lėčiau važiuojančius?
            Važiuojant didesniu greičiu yra sunkiau suvaldyti mašiną. Todėl, jei tas lėtesnis kiek pristabdo greičiau važiuojantįjį, GALBŪT išsaugo greičiau važiuojančiojo gyvybę?


            Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

            Važiuojantys leistinu iki maksimalaus greičiu tą ir padaro, ne problema. Bet jai tavo greitis mažesnis už maksimalų leistiną 20-30km/h tai gal turėk kantrybės likti pirmoje juostoje arba apvažiuok kai antroje juostoje didelis tuščias tarpas. Šiuo atveju didesnį pavojų kelia toks vienas vairuotojas, o ne 10 važiuojančių leistinu maksimaliu greičiu.

            Comment


              Visi yra bent jau girdėję, jog iki priešais esančio automobilio reikia laikyti bent jau dviejų sekundžių tarpą kad spėtum sureaguoti, jeigu priešais automobilis kirstų per stabdžius. Jeigu prie galo prilimpa automobilis, reikia keisti greitį - tarkim, jeigu prilipo per 5 metrus, tai maksimalus saugus greitis, kuriuo gali važiuoti tampa 5 (m) /2 (s) = 2,5 m/s arba 9 km/h. Taip va ir lėtini

              Comment


                Parašė strongiukas Rodyti pranešimą
                Čia kažkokia nesamonė. Kodėl kiek lėčiau važiuojantis vairuotojas turi turėti kantrybės ir lėtintis dar labiau? Čia kažkokios "paniatkės"? Kodėl greičiau važiuojantys turi turėti pirmumą prieš kiek lėčiau važiuojančius?
                Važiuojant didesniu greičiu yra sunkiau suvaldyti mašiną. Todėl, jei tas lėtesnis kiek pristabdo greičiau važiuojantįjį, GALBŪT išsaugo greičiau važiuojančiojo gyvybę?


                Nes pačios kelionės tikslas yra nusigauti iš taško A į tašką B. Saugiai, ir didžiąja atveju dalim, kaip galima greičiau. Tam ir statomi leidžiamo greičio ženklai. Kai kuriais atvejais statomi netgi minimalaus greičio ženklai. Nes - paskysiu paslaptį - ne greitis yra didžiausia problema, o jo skirtumai. A1 maksimalus leidžiamas greitis vasarą - 130, o minimalus - 60. Tai reiškia, kad kažkoks saugiu besijaučiantis pavargėlis, gali legaliai!!! antra juosta važiuoti 60kmh, kai didžioji srauto dalis važiuoja +70kmh. Apie kokį saugumą šnekam? Jauties pavargęs, nori važiuoti saugiai - važiuok rajoniniais keliais, kur viso eismo greitis bus panašus...

                Comment


                  Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
                  Labai daug autobanų yra 3 juostų - lėčiausi (geriausi) važiuoja pirma juosta, greitesni - antra, greičiausi - trečia. Net jei taisyklėse nenurodyta, kaip ir kiek laiko lenkti, aplinkiniai tau labai aiškiai parodys, kad lenki per ilgai. Jei išlysi prieš nosį, tai ko gero ir su policija artimiausiam poste pabendrausi. Nebent esi visiškas dalbajobas, indiferentiškas aplinkai
                  Vokietijos autobanuose esminė taisyklė yra, kad formaliai greitis neribojamas, bet jei važiuoji virš 130 km/h, visada avarijos atveju būsi kaltas, net jei "dalbajobas užlindo fūrą lenkti". Tik mūsų kelių ereliai vis minintys tuos legendinius autobanus šitą "pamiršta".

                  There is no general speed limit and the 130 km/h are only advisory ... but what Germans also often forget: when you have driven faster than 130 km/h and you have been involved in an accident, you can get a "Teilschuld" (proportional guilty) for the accident even if you followed all rules only because of your high speed. To not be proportional guilty (with all the legal consequences) you have to prove, that the accident even would have happened, when you had driven less than 130 km/h. But that almost never happens.
                  Paskutinis taisė Lettered; 2023.08.24, 17:04.
                  Flickr

                  Comment


                    Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

                    Nes pačios kelionės tikslas yra nusigauti iš taško A į tašką B. Saugiai, ir didžiąja atveju dalim, kaip galima greičiau. Tam ir statomi leidžiamo greičio ženklai. Kai kuriais atvejais statomi netgi minimalaus greičio ženklai. Nes - paskysiu paslaptį - ne greitis yra didžiausia problema, o jo skirtumai. A1 maksimalus leidžiamas greitis vasarą - 130, o minimalus - 60. Tai reiškia, kad kažkoks saugiu besijaučiantis pavargėlis, gali legaliai!!! antra juosta važiuoti 60kmh, kai didžioji srauto dalis važiuoja +70kmh. Apie kokį saugumą šnekam? Jauties pavargęs, nori važiuoti saugiai - važiuok rajoniniais keliais, kur viso eismo greitis bus panašus...
                    Per 20+ metų važinėjimo A1 dar neteko sutikti kažko kas važiuotų ten 60km/h greičiu antroj juostoj. Lėčiausią ką sutinki tai ant 90km/h važiuojančią fūrą, kuri lenkia kitą fūrą važiuojančią ant 89,9km/h tik kažkaip nemirksiu jog pasitrauktų. Manau, jog reikėtų rimtesnio psichologo patikrinimo prieš dalinant teises į kairę ir dešinę, jei jau kažkam tragedija įvyksta kai tenka numesti greitį vien dėl to, kad koks 110km/h važiuojantis galėtų apsilenkti fūrą ar kelias fūras. Maksimalus leistinas greitis yra maksimalus ir neįpareigojantis visų važiuoti tokiu greičiu.

                    Comment


                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                      Vokietijos autobanuose esminė taisyklė yra, kad formaliai greitis neribojamas, bet jei važiuoji virš 130 km/h, visada avarijos atveju būsi kaltas, net jei "dalbajobas užlindo fūrą lenkti". Tik mūsų kelių ereliai vis minintys tuos legendinius autobanus šitą "pamiršta".
                      The left lane is the fast lane. It is illegal to use this lane if you don’t overtake slower traffic at the time. Once you have completed the overtaking process move back into the right lane. In general you can say overtaking is completed once you get a full frontal view of the overtaken car in your rear-view mirror.​



                      If someone behind you flashes his beams you’re probably are too slow and hold up faster traffic. Swallow your ego and move back onto the right. Don’t get angry, there will always be somebody feeling more confident than yourself.

                      Comment


                        Parašė evil Rodyti pranešimą

                        Per 20+ metų važinėjimo A1 dar neteko sutikti kažko kas važiuotų ten 60km/h greičiu antroj juostoj. Lėčiausią ką sutinki tai ant 90km/h važiuojančią fūrą, kuri lenkia kitą fūrą važiuojančią ant 89,9km/h tik kažkaip nemirksiu jog pasitrauktų. Manau, jog reikėtų rimtesnio psichologo patikrinimo prieš dalinant teises į kairę ir dešinę, jei jau kažkam tragedija įvyksta kai tenka numesti greitį vien dėl to, kad koks 110km/h važiuojantis galėtų apsilenkti fūrą ar kelias fūras. Maksimalus leistinas greitis yra maksimalus ir neįpareigojantis visų važiuoti tokiu greičiu.
                        Aš sakau kad legaliai tai įmanoma. O neturėtų būti...

                        A1 (nuo Babtų iki Kauno) važiuoju kasdien. Beveik kiekvieną rytą fūros lenkia lengvąsias, važiuojančias pirma juosta, lenkia aišku dėl to, kad pavargėliai saugiai važiuoja ant mažiau nei 90kmh... Ar tai saugu? Mano nuomone - ne.

                        Comment


                          Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                          Pagal tokią minties seką, tai apskritai, kam tada tos magistralės su padidintais greičiais sukurtos? Vienas pavojaus šaltinis. Gal tada į jas įleiskim ir traktorius, dviračius, pesčiuosius? Bus patys saugiausi, nes lėčiausi. Magistralė ne šiaip eilinis kelias, jei žymiai išsiskiri lėtesniu greičiu nuo bendro srauto galima puikiai rinktis šalutinius kelius ir riedėti traktoriaus greičiu.
                          Dviračiai, traktoriai ir pėstieji neleidžiami ten būtent todėl, kad automobiliai kelia padidintą pavojų palyginus su kitais keliais. Aš tai būčiau už greičio apribojimą iki 110.

                          Magistralėje yra vienintelė vieta kur egzistuoja minimalus greitis. Ar žinai koks jis yra? 60 km/h.

                          Comment


                            Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

                            Aš sakau kad legaliai tai įmanoma. O neturėtų būti...

                            A1 (nuo Babtų iki Kauno) važiuoju kasdien. Beveik kiekvieną rytą fūros lenkia lengvąsias, važiuojančias pirma juosta, lenkia aišku dėl to, kad pavargėliai saugiai važiuoja ant mažiau nei 90kmh... Ar tai saugu? Mano nuomone - ne.
                            Aš važinėju A1 tik Kaunas-Vilnius tai tokių reiškinių ten nebūna. Bet bet kuriuo atveju jei jautiesi nesaugiai dėl to, kad kiti važiuoja lėčiau nei pats važiuoji, tai nėra jų problema, o tik to kuris važiuoja greičiau. Išskirtiniai atvejai kuomet tave priverčia staigiai stabdyt. O jei neatrodo saugus greičių skirtumas visada gali prilėtint.

                            Comment


                              Parašė evil Rodyti pranešimą

                              Aš važinėju A1 tik Kaunas-Vilnius tai tokių reiškinių ten nebūna. Bet bet kuriuo atveju jei jautiesi nesaugiai dėl to, kad kiti važiuoja lėčiau nei pats važiuoji, tai nėra jų problema, o tik to kuris važiuoja greičiau. Išskirtiniai atvejai kuomet tave priverčia staigiai stabdyt. O jei neatrodo saugus greičių skirtumas visada gali prilėtint.
                              Kažkaip keistai čia dėliojasi... važiuoju maksimaliu leistinu greičiu ir turiu to gėdytis? Ar kaip čia?
                              Gal nori pabandyti pasivažinėti-papramogauti kokia ViaBaltica. Užsistatyk kokius 70-75 ir pirmyn. Kai pajausi kiek tavęs aplenkimai kelia pavojų net gi tau pačiam, gal greičiau susivoksi, kad toks esi vienas tarp 100 kitų ir kad problema ir pavojus esi tu.

                              Comment


                                Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                                Kažkaip keistai čia dėliojasi... važiuoju maksimaliu leistinu greičiu ir turiu to gėdytis? Ar kaip čia?
                                Gal nori pabandyti pasivažinėti-papramogauti kokia ViaBaltica. Užsistatyk kokius 70-75 ir pirmyn. Kai pajausi kiek tavęs aplenkimai kelia pavojų net gi tau pačiam, gal greičiau susivoksi, kad toks esi vienas tarp 100 kitų ir kad problema ir pavojus esi tu.
                                VIaBaltikoje didžiausias pavojus yra debilai, kurie lenkia fūrų kolonas vietoje važiavimo ramiai bendram sraute ant 90. Dėl sutaupytų kelių minučių kasdien žūsta žmonės.
                                Flickr

                                Comment


                                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                  VIaBaltikoje didžiausias pavojus yra debilai, kurie lenkia fūrų kolonas vietoje važiavimo ramiai bendram sraute ant 90. Dėl sutaupytų kelių minučių kasdien žūsta žmonės.
                                  Visur ta pati problema, tikrai ne tik ViaBaltikoje.

                                  Comment


                                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                    VIaBaltikoje didžiausias pavojus yra debilai, kurie lenkia fūrų kolonas vietoje važiavimo ramiai bendram sraute ant 90. Dėl sutaupytų kelių minučių kasdien žūsta žmonės.
                                    Gal atskirkim debilų kategoriją ir apie ją net nėra prasmės diskutuoti.

                                    Ne mažesnė problema ir tos kelio "sraigės", kurios negana ir taip šliaužia. Tai dar ir pamatę greičio ribojimo ženklą, tarkim 70, koks 100 metrų iki jo kerta per stabdžius iki 60. Ir taip ties kiekvienu ženklu. Pabandyk įsivaizduoti, kas tada vyksta toje kolonoje iš paskos. Va tada ir atsiranda savisaugos instinktas apsilenkt tas furas, nei maltis tame neprognozuojamame traukinuke. (žinoma saugiai ir lesitinoje vietoje).

                                    Comment


                                      Diskusija apie "antraeilininkus" ir leistino greičio viršytojus gerokai nuotolo nuo temos apie technines greičio ribojimo priemones.
                                      Pora puslapių pranešmų galėtų būti perkelta į temą "Eismo kultūra ir saugiumas Lietuvos keliuose"
                                      https://www.miestai.net/forumas/foru...eliuose/page80

                                      Comment


                                        Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
                                        Ne mažesnė problema ir tos kelio "sraigės", kurios negana ir taip šliaužia. Tai dar ir pamatę greičio ribojimo ženklą, tarkim 70, koks 100 metrų iki jo kerta per stabdžius iki 60. Ir taip ties kiekvienu ženklu. Pabandyk įsivaizduoti, kas tada vyksta toje kolonoje iš paskos. Va tada ir atsiranda savisaugos instinktas apsilenkt tas furas, nei maltis tame neprognozuojamame traukinuke. (žinoma saugiai ir lesitinoje vietoje).
                                        Tai tie, kurie laikosi greičio ribojimų, nuo šiol yra problema, nes užstabdo koloną? Kad nereikėtų „maltis tame neprognozuojamame traukinuke“, reikia palaikyti normalų atstumą, o ne būt prilipus prie šiknos. Gal pasakysiu naujieną, tačiau automobiliui stabdant, jo gale užsišviečia papildomi stabdžių žibintai, kurie įspėja apie stabdymą.

                                        Comment


                                          Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

                                          Tai tie, kurie laikosi greičio ribojimų, nuo šiol yra problema, nes užstabdo koloną? Kad nereikėtų „maltis tame neprognozuojamame traukinuke“, reikia palaikyti normalų atstumą, o ne būt prilipus prie šiknos. Gal pasakysiu naujieną, tačiau automobiliui stabdant, jo gale užsišviečia papildomi stabdžių žibintai, kurie įspėja apie stabdymą.
                                          Jei skaityti ir kramtyti mintis yra problema, nelabai kuo padėsiu. Toks jausmas, kad dalis lyg ka tik gimę. Ar jūs tik troleibusais važinėjate? Ar apskritai važiavęs apkrautais keliais, kad čia apie normalius atstumus svaigsti. 100 metrų iki ribojimo 70 kirtimas per stabdžius nuo 90 iki 60 yra ne problema? wow geriau jau kelyje nesusitikim tada.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X