Parašė MedinisStrazdas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose
Collapse
X
-
- 4 patinka
-
Parašė alga Rodyti pranešimąNežinau, reikia būt mažai susipažinus su Lietuvos ir Lenkijos keliais, kad atrodytų, kad Lenkijoj visiškai ledas, o pas mus visiška gėda. Taip, Lenkija teikia daugiau prioriteto tarptautinio tranzito trasoms, jos jau koks dešimtmetis kaip visai kokybiškos, važiuodamas tranzitu pagrindiniais keliais hardcoro neužtiksi. Lietuvoj gi keliai prie pasienio su Lenkija gan pavargę, tiek Lazdijai–Alytus, tiek Kalvarija–Mariampolė (dabar ten statybos!). Bet jei paimsi dviratį ir pavažinėsi aplink kokius Trakus ar Platelius, o taip pat aplink Zakopanę ar Pšemyšlį, pamatysi, kad Lietuvos keliai neatrodo taip jau blogai palyginus.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
Tai aišku. Lėtai važiuojantys yra geresni vairuotojai, ne tie, kurie nepažeisdami KET važiuoja leistinu greičiu.
Parašė dondc Rodyti pranešimą
Neleidžiama, bet ar iki +10 % ar km/h laikoma nekritine klaida, t. y. egzaminą išlaikysi. Atitinkamai ir iki -15 galima važiuoti lėčiau.
Parašė goolfietis Rodyti pranešimąLabai daug autobanų yra 3 juostų - lėčiausi (geriausi) važiuoja pirma juosta, greitesni - antra, greičiausi - trečia. Net jei taisyklėse nenurodyta, kaip ir kiek laiko lenkti, aplinkiniai tau labai aiškiai parodys, kad lenki per ilgai. Jei išlysi prieš nosį, tai ko gero ir su policija artimiausiam poste pabendrausi. Nebent esi visiškas dalbajobas, indiferentiškas aplinkai.
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Važiuojantys leistinu iki maksimalaus greičiu tą ir padaro, ne problema. Bet jai tavo greitis mažesnis už maksimalų leistiną 20-30km/h tai gal turėk kantrybės likti pirmoje juostoje arba apvažiuok kai antroje juostoje didelis tuščias tarpas. Šiuo atveju didesnį pavojų kelia toks vienas vairuotojas, o ne 10 važiuojančių leistinu maksimaliu greičiu.
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Ne, visais atvejais didesnį pavojų kelia greičiau važiuojantis.
- 7 patinka
Comment
-
Čia kažkokia nesamonė. Kodėl kiek lėčiau važiuojantis vairuotojas turi turėti kantrybės ir lėtintis dar labiau? Čia kažkokios "paniatkės"? Kodėl greičiau važiuojantys turi turėti pirmumą prieš kiek lėčiau važiuojančius?
Važiuojant didesniu greičiu yra sunkiau suvaldyti mašiną. Todėl, jei tas lėtesnis kiek pristabdo greičiau važiuojantįjį, GALBŪT išsaugo greičiau važiuojančiojo gyvybę?
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Važiuojantys leistinu iki maksimalaus greičiu tą ir padaro, ne problema. Bet jai tavo greitis mažesnis už maksimalų leistiną 20-30km/h tai gal turėk kantrybės likti pirmoje juostoje arba apvažiuok kai antroje juostoje didelis tuščias tarpas. Šiuo atveju didesnį pavojų kelia toks vienas vairuotojas, o ne 10 važiuojančių leistinu maksimaliu greičiu.
- 2 patinka
Comment
-
Visi yra bent jau girdėję, jog iki priešais esančio automobilio reikia laikyti bent jau dviejų sekundžių tarpą kad spėtum sureaguoti, jeigu priešais automobilis kirstų per stabdžius. Jeigu prie galo prilimpa automobilis, reikia keisti greitį - tarkim, jeigu prilipo per 5 metrus, tai maksimalus saugus greitis, kuriuo gali važiuoti tampa 5 (m) /2 (s) = 2,5 m/s arba 9 km/h. Taip va ir lėtini
- 3 patinka
Comment
-
Parašė strongiukas Rodyti pranešimąČia kažkokia nesamonė. Kodėl kiek lėčiau važiuojantis vairuotojas turi turėti kantrybės ir lėtintis dar labiau? Čia kažkokios "paniatkės"? Kodėl greičiau važiuojantys turi turėti pirmumą prieš kiek lėčiau važiuojančius?
Važiuojant didesniu greičiu yra sunkiau suvaldyti mašiną. Todėl, jei tas lėtesnis kiek pristabdo greičiau važiuojantįjį, GALBŪT išsaugo greičiau važiuojančiojo gyvybę?
- 2 patinka
Comment
-
Parašė goolfietis Rodyti pranešimąLabai daug autobanų yra 3 juostų - lėčiausi (geriausi) važiuoja pirma juosta, greitesni - antra, greičiausi - trečia. Net jei taisyklėse nenurodyta, kaip ir kiek laiko lenkti, aplinkiniai tau labai aiškiai parodys, kad lenki per ilgai. Jei išlysi prieš nosį, tai ko gero ir su policija artimiausiam poste pabendrausi. Nebent esi visiškas dalbajobas, indiferentiškas aplinkai
There is no general speed limit and the 130 km/h are only advisory ... but what Germans also often forget: when you have driven faster than 130 km/h and you have been involved in an accident, you can get a "Teilschuld" (proportional guilty) for the accident even if you followed all rules only because of your high speed. To not be proportional guilty (with all the legal consequences) you have to prove, that the accident even would have happened, when you had driven less than 130 km/h. But that almost never happens.Paskutinis taisė Lettered; 2023.08.24, 17:04.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
Nes pačios kelionės tikslas yra nusigauti iš taško A į tašką B. Saugiai, ir didžiąja atveju dalim, kaip galima greičiau. Tam ir statomi leidžiamo greičio ženklai. Kai kuriais atvejais statomi netgi minimalaus greičio ženklai. Nes - paskysiu paslaptį - ne greitis yra didžiausia problema, o jo skirtumai. A1 maksimalus leidžiamas greitis vasarą - 130, o minimalus - 60. Tai reiškia, kad kažkoks saugiu besijaučiantis pavargėlis, gali legaliai!!! antra juosta važiuoti 60kmh, kai didžioji srauto dalis važiuoja +70kmh. Apie kokį saugumą šnekam? Jauties pavargęs, nori važiuoti saugiai - važiuok rajoniniais keliais, kur viso eismo greitis bus panašus...
- 6 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Vokietijos autobanuose esminė taisyklė yra, kad formaliai greitis neribojamas, bet jei važiuoji virš 130 km/h, visada avarijos atveju būsi kaltas, net jei "dalbajobas užlindo fūrą lenkti". Tik mūsų kelių ereliai vis minintys tuos legendinius autobanus šitą "pamiršta".The left lane is the fast lane. It is illegal to use this lane if you don’t overtake slower traffic at the time. Once you have completed the overtaking process move back into the right lane. In general you can say overtaking is completed once you get a full frontal view of the overtaken car in your rear-view mirror.
If someone behind you flashes his beams you’re probably are too slow and hold up faster traffic. Swallow your ego and move back onto the right. Don’t get angry, there will always be somebody feeling more confident than yourself.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė evil Rodyti pranešimą
Per 20+ metų važinėjimo A1 dar neteko sutikti kažko kas važiuotų ten 60km/h greičiu antroj juostoj. Lėčiausią ką sutinki tai ant 90km/h važiuojančią fūrą, kuri lenkia kitą fūrą važiuojančią ant 89,9km/h tik kažkaip nemirksiu jog pasitrauktų. Manau, jog reikėtų rimtesnio psichologo patikrinimo prieš dalinant teises į kairę ir dešinę, jei jau kažkam tragedija įvyksta kai tenka numesti greitį vien dėl to, kad koks 110km/h važiuojantis galėtų apsilenkti fūrą ar kelias fūras. Maksimalus leistinas greitis yra maksimalus ir neįpareigojantis visų važiuoti tokiu greičiu.
A1 (nuo Babtų iki Kauno) važiuoju kasdien. Beveik kiekvieną rytą fūros lenkia lengvąsias, važiuojančias pirma juosta, lenkia aišku dėl to, kad pavargėliai saugiai važiuoja ant mažiau nei 90kmh... Ar tai saugu? Mano nuomone - ne.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Pagal tokią minties seką, tai apskritai, kam tada tos magistralės su padidintais greičiais sukurtos? Vienas pavojaus šaltinis. Gal tada į jas įleiskim ir traktorius, dviračius, pesčiuosius? Bus patys saugiausi, nes lėčiausi. Magistralė ne šiaip eilinis kelias, jei žymiai išsiskiri lėtesniu greičiu nuo bendro srauto galima puikiai rinktis šalutinius kelius ir riedėti traktoriaus greičiu.
Magistralėje yra vienintelė vieta kur egzistuoja minimalus greitis. Ar žinai koks jis yra? 60 km/h.
Comment
-
Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
Aš sakau kad legaliai tai įmanoma. O neturėtų būti...
A1 (nuo Babtų iki Kauno) važiuoju kasdien. Beveik kiekvieną rytą fūros lenkia lengvąsias, važiuojančias pirma juosta, lenkia aišku dėl to, kad pavargėliai saugiai važiuoja ant mažiau nei 90kmh... Ar tai saugu? Mano nuomone - ne.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė evil Rodyti pranešimą
Aš važinėju A1 tik Kaunas-Vilnius tai tokių reiškinių ten nebūna. Bet bet kuriuo atveju jei jautiesi nesaugiai dėl to, kad kiti važiuoja lėčiau nei pats važiuoji, tai nėra jų problema, o tik to kuris važiuoja greičiau. Išskirtiniai atvejai kuomet tave priverčia staigiai stabdyt. O jei neatrodo saugus greičių skirtumas visada gali prilėtint.
Gal nori pabandyti pasivažinėti-papramogauti kokia ViaBaltica. Užsistatyk kokius 70-75 ir pirmyn. Kai pajausi kiek tavęs aplenkimai kelia pavojų net gi tau pačiam, gal greičiau susivoksi, kad toks esi vienas tarp 100 kitų ir kad problema ir pavojus esi tu.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Kažkaip keistai čia dėliojasi... važiuoju maksimaliu leistinu greičiu ir turiu to gėdytis? Ar kaip čia?
Gal nori pabandyti pasivažinėti-papramogauti kokia ViaBaltica. Užsistatyk kokius 70-75 ir pirmyn. Kai pajausi kiek tavęs aplenkimai kelia pavojų net gi tau pačiam, gal greičiau susivoksi, kad toks esi vienas tarp 100 kitų ir kad problema ir pavojus esi tu.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
VIaBaltikoje didžiausias pavojus yra debilai, kurie lenkia fūrų kolonas vietoje važiavimo ramiai bendram sraute ant 90. Dėl sutaupytų kelių minučių kasdien žūsta žmonės.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
VIaBaltikoje didžiausias pavojus yra debilai, kurie lenkia fūrų kolonas vietoje važiavimo ramiai bendram sraute ant 90. Dėl sutaupytų kelių minučių kasdien žūsta žmonės.
Ne mažesnė problema ir tos kelio "sraigės", kurios negana ir taip šliaužia. Tai dar ir pamatę greičio ribojimo ženklą, tarkim 70, koks 100 metrų iki jo kerta per stabdžius iki 60. Ir taip ties kiekvienu ženklu. Pabandyk įsivaizduoti, kas tada vyksta toje kolonoje iš paskos. Va tada ir atsiranda savisaugos instinktas apsilenkt tas furas, nei maltis tame neprognozuojamame traukinuke. (žinoma saugiai ir lesitinoje vietoje).
- 1 patinka
Comment
-
Diskusija apie "antraeilininkus" ir leistino greičio viršytojus gerokai nuotolo nuo temos apie technines greičio ribojimo priemones.
Pora puslapių pranešmų galėtų būti perkelta į temą "Eismo kultūra ir saugiumas Lietuvos keliuose"
https://www.miestai.net/forumas/foru...eliuose/page80
- 2 patinka
Comment
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimąNe mažesnė problema ir tos kelio "sraigės", kurios negana ir taip šliaužia. Tai dar ir pamatę greičio ribojimo ženklą, tarkim 70, koks 100 metrų iki jo kerta per stabdžius iki 60. Ir taip ties kiekvienu ženklu. Pabandyk įsivaizduoti, kas tada vyksta toje kolonoje iš paskos. Va tada ir atsiranda savisaugos instinktas apsilenkt tas furas, nei maltis tame neprognozuojamame traukinuke. (žinoma saugiai ir lesitinoje vietoje).
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
Tai tie, kurie laikosi greičio ribojimų, nuo šiol yra problema, nes užstabdo koloną? Kad nereikėtų „maltis tame neprognozuojamame traukinuke“, reikia palaikyti normalų atstumą, o ne būt prilipus prie šiknos. Gal pasakysiu naujieną, tačiau automobiliui stabdant, jo gale užsišviečia papildomi stabdžių žibintai, kurie įspėja apie stabdymą.
- 1 patinka
Comment
Comment