Parašė PredatorGTR
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose
Collapse
X
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Man irgi neįsiremia, bet lygiai taip pat suprantu važiuojančius mažesniu nei leistinas maksimalus, gal kažkam nesaugu (ypač, jei naktis ir lyja), gal blogai jaučiasi, nori važiuoti ekonomiškai ir pan.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė RamasN Rodyti pranešimą
na tai jei važiuoji geru, NEprovėžuotu keliu dieną, esant sausai kelio dangai, tai gal geriau laikytis ne kairiausioje juostoje, jei važiuoji 30kmh lėčiau maksimalaus leistinoPaskutinis taisė Lettered; 2023.08.23, 09:50.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Niekas ir nesilaiko (per metus gal tik pora auto autostradose tenka lenkti pirma juosta važiuojant maksimaliu leistinu), bet jei pilnas kelias fūrų, kemperių, autobusų, tai taip ir gaunasi, kad antroje juoste daug važiuojančių įvairiu greičiu.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Lygiai taip pat reikia kultūros lekiantiems numesti gazą, niekas neprivalo paskui fūrą vilktis keliolika min., kad kažkam teks numesti gazą ir pavėluos į Nidą atvažiuoti 5 minutes. Jei nelaiko nervai, tai reikia keliones planuotis ne pagal google maps navigaciją rodomą laiką.
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Pats viršiji ir stebiesi kad niekas nelenkia Tu ir esi tas kuris lekia pro kitus.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimąjaučiu Vokietijoje gautum baudą jei vilktumeisi antroj / trečioj juostoj. Ten jei koks runkelis ir velkasi kairėje juostoje, greičiau važiuojantys nemirksi ir nespaudžia, atvirkščiai - laikosi pagarbaus atstumo, nes mano kad tas unikumas yra išprotėjęs.
Aplamai, bent jau šitoj diskusijoj lėtai važiuojantys įsivaizduoja ęsantys geresni/priviligijuoti prieš važiuojančius greičiau (leistinu greičiu). Jūs ęsat tokie patys vairuotojai, su tokiom pat teisėm ir pareigom kelyje. Leistinu greičiu, bet greičiau už jus važiuojantys jokių taisyklių nepažeidžia, nereikia į juos su panieka žiūrėti.
9. Eismo dalyviai privalo laikytis visų būtinų atsargumo priemonių, nekelti pavojaus kitų eismo dalyvių, kitų asmenų ar jų turto saugumui ir aplinkai, nesudaryti kliūčių jų eismui, taip pat siekdami išvengti nuostolingų padarinių arba juos sumažinti privalo imtis visų būtinų priemonių, išskyrus tuos atvejus, kai dėl to kiltų pavojus jų pačių, kitų žmonių gyvybei ar sveikatai arba tokios priemonės padarytų dar daugiau žalos palyginti su ta, kurios būtų galima išvengti.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimąTokiems žemai skraidančiams mirksėtojams reikia gerai pisti per stabdžius. Ką aš žinau, gal mirksi norėdamas įspėti apie pavojų priekyje.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
tu pats nepisk, tiesiog priešrūką įsijunk pažiūrėk kaip greit neuronai aktyvuosis-
Comment
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimą
Priešrūkinių jungti negalima jei nėra rūko ar lietaus. Priešrūkinių įjungimas aptariamu atveju prilygintinas chuliganizmui ir psichologiniam terorui.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
Laikant vairavimo egzaminą, važiuojant su Regitros egzaminuotoju, leidžiama važiuoti +10%, tai nelaikoma klaida. Kaip taip?
Parašė Bmweda Rodyti pranešimą
Tragikomiška situacija, kai pirmoj eilėj fūra, o antroj eilėj kolona su 10-15 mašinų, kad ją aplenkt, nors iki fūros dar pusę kilometro. Ir aplenkus ne iškart grįžtama į pirmą juostą, kad iš galo važiuojančius praleist, bet dar vejamasi pirmoj važiuojantį.
Parašė RamasN Rodyti pranešimąGrįžinėjau vakar iš Katowice. Atkarpoje iki Lodz leistinas greitis 140kmh. Fūras apvažinėja ant 110-120kmh, t.y. žymiai lėčiau leistino greičio, ir net nebando pasitraukt
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Parašyta niekur nėra. Tiesiog reik turėt kultūros ir pasistengt kitiems kuo mažiau maišyti.
Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
Aplamai, bent jau šitoj diskusijoj lėtai važiuojantys įsivaizduoja ęsantys geresni prieš važiuojančius greičiau (
- 2 patinka
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Taip, reikia turėti kultūros ir paspausti stabdžių pedalą.
Nes taip ir yra.
Kartais ne LAKD dirbi?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Neleidžiama važiuoti +10%, ir tai laikoma klaida.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimąjaučiu Vokietijoje gautum baudą jei vilktumeisi antroj / trečioj juostoj. Ten jei koks runkelis ir velkasi kairėje juostoje, greičiau važiuojantys nemirksi ir nespaudžia, atvirkščiai - laikosi pagarbaus atstumo, nes mano kad tas unikumas yra išprotėjęs.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimąTuo tarpu Skardinavijoje (Švedijoje), priešrūkines galima naudoti kaip DRL. Jei norime gyventi kaip skardinavai - irgi turėtume panašiu keliu eiti.-
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Ar Vokietijoje KET nurodyta, kokiu greičiu ir kiek laiko galima lenkti fūrą ir prieš kiek metrų reikia persirikiuoti prieš pradedant lenkti?
Labai daug autobanų yra 3 juostų - lėčiausi (geriausi) važiuoja pirma juosta, greitesni - antra, greičiausi - trečia. Net jei taisyklėse nenurodyta, kaip ir kiek laiko lenkti, aplinkiniai tau labai aiškiai parodys, kad lenki per ilgai. Jei išlysi prieš nosį, tai ko gero ir su policija artimiausiam poste pabendrausi. Nebent esi visiškas dalbajobas, indiferentiškas aplinkai.
4. Eismo dalyvių elgesys grindžiamas savitarpio pagarba ir atsargumu.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimą
galines? DRL?It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
Comment