tikiuosi nereikės dar 30 metų pakeisti mūsų mentalitetui
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose
Collapse
X
-
Parašė vaidasp Rodyti pranešimątikiuosi nereikės dar 30 metų pakeisti mūsų mentalitetui
Na bet aišku dar daug budulių kurie moko savo vaikus, kad segasi diržą tik bailiai, kad policija tai ne pagalba, o tik baudėjai, taip kala į galvą, kad jų reikia bijoti, keikti ir niekinti...
Bėda, kad LT policininkų algos dar per mažos ir jų trūksta, tai kai trūksta, darbo krūvis didėja ir sunku gilintis, sunku ieškoti papildomų įrodymų ir t.t. kaip teigė John .
- 5 patinka
Comment
-
Čia ne integracijos klausimas, o dabartinės automobilių registravimo tvarkos išdava. Anksčiau perregistravimas buvo viena procedūra ir reikėjo atvykti į regitra gyvai, tad savininko pasikeitimas duombazėje atsispindėjo iškart.
Dabar galiojanti tvarka (kei perkamas LT jau regisrtuotas auto) - nebūtina niekur eiti, ir įprastai žmonės į regitra nevažiuoja, o susitvarko dokus internetu - pirma pardavėjas deklaruoja pardavimą, tada pirkėjas įregistruoja nuosavybę. Kol pirkėjas neįsiregistravo "savo vardu", tol regitros duombazėje kabo info, kad auto priklauso pardavėjui.
Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
Žinau atvejį, kai įmonė pardavė įmonės automobilį, sandorį tvarkingai įformino Regitroje, ir paskui metus ar du pardavusiai įmonei plaukė iš policijos pranešimai, kad "Jūsų mašina viršijo greitį ten ir ten". Po kiekvieno pranešimo, buvo pranešama, kad mašina ne mūsų, sandoris įformintas Regitroje, aiškinkitės su Regitra. Sekančią savaitę istorija kartojasi. Policija ir Regitra - atskiros valstybės, nežino nieko viena apie kitą. Daėjo iki grasinimų teismais (iš policijos pusės). Pasibaigė istorija, kai įmonės teisininkai surašė raštą, ir pasiuntė policiją ant trijų raidžių.
Čia supratimui, kokioj stadijoj yra įstaigų integracija...
Comment
-
Parašė Nitro Rodyti pranešimąČia ne integracijos klausimas, o dabartinės automobilių registravimo tvarkos išdava. Anksčiau perregistravimas buvo viena procedūra ir reikėjo atvykti į regitra gyvai, tad savininko pasikeitimas duombazėje atsispindėjo iškart.
Dabar galiojanti tvarka (kei perkamas LT jau regisrtuotas auto) - nebūtina niekur eiti, ir įprastai žmonės į regitra nevažiuoja, o susitvarko dokus internetu - pirma pardavėjas deklaruoja pardavimą, tada pirkėjas įregistruoja nuosavybę. Kol pirkėjas neįsiregistravo "savo vardu", tol regitros duombazėje kabo info, kad auto priklauso pardavėjui.
Po to, kai policija pagrasino teismais dėl baudų nemokėjimo, o įmonės teisininkai parašė, kad baudų nemokėsim, automobilis Regitroje tvarkingai perregistruotas naujam savininkui, ir išvis, į jūsų laiškus daugiau nebeatsakinėsime, pranešimai apie baudas nutilo.
Comment
-
Vakar pervažiavau 1/2 Lietuvos. Viename lygiame ir tiesiame kaip styga plente, lenkdamas kitas mašinas, mano auto vos nenukirto porče taikanas. Ir ne dėl to, kad nevalintų ar būtų trūkę vietos užbaigti manevrą greičiau. Tiesiog tojota turi pasitraukti iš kelio, kai važiuoja porče.It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimąVakar pervažiavau 1/2 Lietuvos. Viename lygiame ir tiesiame kaip styga plente, lenkdamas kitas mašinas, mano auto vos nenukirto porče taikanas. Ir ne dėl to, kad nevalintų ar būtų trūkę vietos užbaigti manevrą greičiau. Tiesiog tojota turi pasitraukti iš kelio, kai važiuoja porče.
Comment
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimąVakar pervažiavau 1/2 Lietuvos. Viename lygiame ir tiesiame kaip styga plente, lenkdamas kitas mašinas, mano auto vos nenukirto porče taikanas. Ir ne dėl to, kad nevalintų ar būtų trūkę vietos užbaigti manevrą greičiau. Tiesiog tojota turi pasitraukti iš kelio, kai važiuoja porče.
Comment
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimąJo, priešais.
Comment
-
Po tragiškų avarijų keliuose svarsto griežtinti bausmes: gali nelikti taikomos tolerancijos už menkai viršytą greitį
Skaitykite daugiau: https://www.lrytas.lt/auto/radaras/2...reiti-26819192„Pagal fizikinius dėsnius – kuo didesnis greitis, tuo ir pasekmės bus didesnės. Mažinant greitį, važiuojant leistinu saugiu greičiu, net įvykus eismo įvykiui, pasekmės bus mažesnės“, – kalbėjo Justas Petrauskas, Transporto saugos administracijos vyresnysis patarėjas.
Comment
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimąNet ir teisių neturintys turėtų rinktis saugų greitį.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Pagal tą pačią logiką. Tave operuoti gali ne chirurgas, svarbu rankas nepamirštų dezinfekuoti.
- 1 patinka
Comment
-
Vakar dienos LRT forumo laida (2023 04 24) +/- apie situaciją keliuose ir t.t.
„Kol jie nebus pašalinti iš socialinio gyvenimo, tol tokių atvejų turėsime“: ar išvengsime skaudžių avarijų, apriboję KET pažeidėjų laisvę? - 2023.04.24 - LRT
Comment
-
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
Na nelabai ta pati logika. Kelių eismo taisyklių žinojimas yra privalomas net ir tiems, kurie neturi teisės vairuoti automobilio. Plius nuo saugaus greičio priklauso ir tavo paties gerovė ir gyvybė.
Comment
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Deja, oficialus dokumentas apie eismo taisyklių žinojimą yra tik vairuotojo pažymėjimas. O visiems likusiems "Privalomas" yra tik rekomendacija, dėl pačių saugumo. O gaila...
- 1 patinka
Comment
-
Šiaip gaila ir keista, kai yra visuomeninis žiniasklaidos kanalas (kurį išlaikome), kuris nepilnai išnaudojamas.
Galėtum sukti laidas, filmukus apie saugų eismą, įvairias priklausomybes ir k.t. aktualias temas.
Įaugtų į kraują nuo mažens visiems, kam tai rūpi.
A. Pakėnas (vairavimo instruktorius) kalba per mažiau klausomą radiją, o galėtų jis ar kas kitas tomis temomis kalbėti per LRT.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė kuk Rodyti pranešimą
Absurdiška būtų, jeigu demokratinės valstybės piliečiai būtų privalomai egzaminuojami iš KET, bet ne iš, pvz., Lietuvos Respublikos Konstitucijos.
O šiaip nepamaišytų ir Konstitucijos egzaminas, gal tada demokratinės šalies piliečiai labiau įsisąmonintų, kad be laisvės ir demokratijos turim ir atitinkamų pareigų valstybei bei taisyklių laikytis, tarp jų ir KET mokėti.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąGal ten buvo poršas iš Latvijos? Ten įprasta trauktis į kelkraštį, kad praleist lenkiančius
Comment
Comment