Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    tikiuosi nereikės dar 30 metų pakeisti mūsų mentalitetui

    Comment


      Parašė vaidasp Rodyti pranešimą
      tikiuosi nereikės dar 30 metų pakeisti mūsų mentalitetui
      na mano 7 metų vaikas, jau masto kitaip. Neleis man važiuoti kol neprisegė diržo, ar žino jei lenkia per ištisines užmiestį, vis tiek jį prisivysime prie artimiausio šviesoforo mieste..
      Na bet aišku dar daug budulių kurie moko savo vaikus, kad segasi diržą tik bailiai, kad policija tai ne pagalba, o tik baudėjai, taip kala į galvą, kad jų reikia bijoti, keikti ir niekinti...
      Bėda, kad LT policininkų algos dar per mažos ir jų trūksta, tai kai trūksta, darbo krūvis didėja ir sunku gilintis, sunku ieškoti papildomų įrodymų ir t.t. kaip teigė John .

      Comment


        Čia ne integracijos klausimas, o dabartinės automobilių registravimo tvarkos išdava. Anksčiau perregistravimas buvo viena procedūra ir reikėjo atvykti į regitra gyvai, tad savininko pasikeitimas duombazėje atsispindėjo iškart.

        Dabar galiojanti tvarka (kei perkamas LT jau regisrtuotas auto) - nebūtina niekur eiti, ir įprastai žmonės į regitra nevažiuoja, o susitvarko dokus internetu - pirma pardavėjas deklaruoja pardavimą, tada pirkėjas įregistruoja nuosavybę. Kol pirkėjas neįsiregistravo "savo vardu", tol regitros duombazėje kabo info, kad auto priklauso pardavėjui.


        Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

        Žinau atvejį, kai įmonė pardavė įmonės automobilį, sandorį tvarkingai įformino Regitroje, ir paskui metus ar du pardavusiai įmonei plaukė iš policijos pranešimai, kad "Jūsų mašina viršijo greitį ten ir ten". Po kiekvieno pranešimo, buvo pranešama, kad mašina ne mūsų, sandoris įformintas Regitroje, aiškinkitės su Regitra. Sekančią savaitę istorija kartojasi. Policija ir Regitra - atskiros valstybės, nežino nieko viena apie kitą. Daėjo iki grasinimų teismais (iš policijos pusės). Pasibaigė istorija, kai įmonės teisininkai surašė raštą, ir pasiuntė policiją ant trijų raidžių.

        Čia supratimui, kokioj stadijoj yra įstaigų integracija...

        Comment


          Parašė Nitro Rodyti pranešimą
          Čia ne integracijos klausimas, o dabartinės automobilių registravimo tvarkos išdava. Anksčiau perregistravimas buvo viena procedūra ir reikėjo atvykti į regitra gyvai, tad savininko pasikeitimas duombazėje atsispindėjo iškart.

          Dabar galiojanti tvarka (kei perkamas LT jau regisrtuotas auto) - nebūtina niekur eiti, ir įprastai žmonės į regitra nevažiuoja, o susitvarko dokus internetu - pirma pardavėjas deklaruoja pardavimą, tada pirkėjas įregistruoja nuosavybę. Kol pirkėjas neįsiregistravo "savo vardu", tol regitros duombazėje kabo info, kad auto priklauso pardavėjui.
          Ne, šita situacija buvo labai aiški. Perregistravus mašiną ir pardavėjui pradėjus plaukti baudoms, buvo kreiptasi į Regitrą, kodėl policija siunčia baudas buvusiam savininkui. Regitros atsakymas: mūsų duomenų bazėse jūs nebesat savininkas, mes matome, kad naujasis savininkas yra M. Budulis. Tai kodėl mes gaunam baudas? Regitra: ne mūsų reikalas, aiškinkitės su policija. Policija: ne mūsų reikalas, mes nematome naujojo savininko.

          Po to, kai policija pagrasino teismais dėl baudų nemokėjimo, o įmonės teisininkai parašė, kad baudų nemokėsim, automobilis Regitroje tvarkingai perregistruotas naujam savininkui, ir išvis, į jūsų laiškus daugiau nebeatsakinėsime, pranešimai apie baudas nutilo.

          Comment


            Vakar pervažiavau 1/2 Lietuvos. Viename lygiame ir tiesiame kaip styga plente, lenkdamas kitas mašinas, mano auto vos nenukirto porče taikanas. Ir ne dėl to, kad nevalintų ar būtų trūkę vietos užbaigti manevrą greičiau. Tiesiog tojota turi pasitraukti iš kelio, kai važiuoja porče.
            It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

            Comment


              Parašė Tomas Rodyti pranešimą
              Vakar pervažiavau 1/2 Lietuvos. Viename lygiame ir tiesiame kaip styga plente, lenkdamas kitas mašinas, mano auto vos nenukirto porče taikanas. Ir ne dėl to, kad nevalintų ar būtų trūkę vietos užbaigti manevrą greičiau. Tiesiog tojota turi pasitraukti iš kelio, kai važiuoja porče.
              Tam tikslui privalomas automobilio atributas - vaizdo registratorius.

              Comment


                Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                Vakar pervažiavau 1/2 Lietuvos. Viename lygiame ir tiesiame kaip styga plente, lenkdamas kitas mašinas, mano auto vos nenukirto porče taikanas. Ir ne dėl to, kad nevalintų ar būtų trūkę vietos užbaigti manevrą greičiau. Tiesiog tojota turi pasitraukti iš kelio, kai važiuoja porče.
                Tu priešpriešais ar ta pačia kryptimi važiavai?

                Comment


                  Jo, priešais.
                  It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                  Comment


                    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                    Jo, priešais.
                    Tai net aplenkęs ką lenkė negrįžo atgal į savo juostą kažkurį laiką, tam, Kd tave pagąsdintų ir kad grįžtų į savo juostą tik prieš pat priartėjimą prie tavęs?

                    Comment


                      Gal ten buvo poršas iš Latvijos? Ten įprasta trauktis į kelkraštį, kad praleist lenkiančius

                      Comment


                        Po tragiškų avarijų keliuose svarsto griežtinti bausmes: gali nelikti taikomos tolerancijos už menkai viršytą greitį

                        Skaitykite daugiau: https://www.lrytas.lt/auto/radaras/2...reiti-26819192
                        „Pagal fizikinius dėsnius – kuo didesnis greitis, tuo ir pasekmės bus didesnės. Mažinant greitį, važiuojant leistinu saugiu greičiu, net įvykus eismo įvykiui, pasekmės bus mažesnės“, – kalbėjo Justas Petrauskas, Transporto saugos administracijos vyresnysis patarėjas.
                        Pagal faktą, nei vienas iš dviejų vairuotojų paskutinėse avarijose, neturėjo teisės vairuoti. Pagal logikos dėsnius - jei jie negalėjo vairuoti, ir būtų nevairavę, avarijų nebūtų įvykę. Kaltas greitis?

                        Comment


                          Net ir teisių neturintys turėtų rinktis saugų greitį.
                          It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                          Comment


                            Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                            Net ir teisių neturintys turėtų rinktis saugų greitį.
                            Pagal tą pačią logiką. Tave operuoti gali ne chirurgas, svarbu rankas nepamirštų dezinfekuoti.

                            Comment


                              Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                              Pagal tą pačią logiką. Tave operuoti gali ne chirurgas, svarbu rankas nepamirštų dezinfekuoti.
                              Na nelabai ta pati logika. Kelių eismo taisyklių žinojimas yra privalomas net ir tiems, kurie neturi teisės vairuoti automobilio. Plius nuo saugaus greičio priklauso ir tavo paties gerovė ir gyvybė.

                              Comment


                                Vakar dienos LRT forumo laida (2023 04 24) +/- apie situaciją keliuose ir t.t.


                                „Kol jie nebus pašalinti iš socialinio gyvenimo, tol tokių atvejų turėsime“: ar išvengsime skaudžių avarijų, apriboję KET pažeidėjų laisvę? - 2023.04.24 - LRT

                                Comment


                                  Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

                                  Na nelabai ta pati logika. Kelių eismo taisyklių žinojimas yra privalomas net ir tiems, kurie neturi teisės vairuoti automobilio. Plius nuo saugaus greičio priklauso ir tavo paties gerovė ir gyvybė.
                                  Deja, oficialus dokumentas apie eismo taisyklių žinojimą yra tik vairuotojo pažymėjimas. O visiems likusiems "Privalomas" yra tik rekomendacija, dėl pačių saugumo. O gaila...

                                  Comment


                                    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                                    Deja, oficialus dokumentas apie eismo taisyklių žinojimą yra tik vairuotojo pažymėjimas. O visiems likusiems "Privalomas" yra tik rekomendacija, dėl pačių saugumo. O gaila...
                                    Absurdiška būtų, jeigu demokratinės valstybės piliečiai būtų privalomai egzaminuojami iš KET, bet ne iš, pvz., Lietuvos Respublikos Konstitucijos.

                                    Comment


                                      Šiaip gaila ir keista, kai yra visuomeninis žiniasklaidos kanalas (kurį išlaikome), kuris nepilnai išnaudojamas.

                                      Galėtum sukti laidas, filmukus apie saugų eismą, įvairias priklausomybes ir k.t. aktualias temas.

                                      Įaugtų į kraują nuo mažens visiems, kam tai rūpi.

                                      A. Pakėnas (vairavimo instruktorius) kalba per mažiau klausomą radiją, o galėtų jis ar kas kitas tomis temomis kalbėti per LRT.

                                      Comment


                                        Parašė kuk Rodyti pranešimą

                                        Absurdiška būtų, jeigu demokratinės valstybės piliečiai būtų privalomai egzaminuojami iš KET, bet ne iš, pvz., Lietuvos Respublikos Konstitucijos.
                                        Nežinant Konstitucijos, tikimybė nedidelė žūti už kampo.
                                        O šiaip nepamaišytų ir Konstitucijos egzaminas, gal tada demokratinės šalies piliečiai labiau įsisąmonintų, kad be laisvės ir demokratijos turim ir atitinkamų pareigų valstybei bei taisyklių laikytis, tarp jų ir KET mokėti.

                                        Comment


                                          Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                                          Gal ten buvo poršas iš Latvijos? Ten įprasta trauktis į kelkraštį, kad praleist lenkiančius
                                          Kas įdomu, kad Latvijoje tai legalu pagal KET, net kelkraščių linijos pažymėtos punktyrais, o ne ištisine linija kaip pas mus.
                                          Flickr

                                          Comment

                                          Working...
                                          X