Parašė thomcius
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose
Collapse
X
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Viršyti greitį ir chuliganiškai vairuoti valstybė irgi nesuteikė įgaliojimų.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimą
Aš tai net neduočiau furos teisių tokiems individams kuri rašo ""laisva pirmĄ". Nes vairuoti furą reikia daugiau proto negu nosines dėlioti.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Nitro Rodyti pranešimą
Ir ką? Už greičio viršijimą yra administracinė atsakomybė, o savivaldžiavimas (bandymas imituot policiją) jau prie baudžiamosios atsakomybės.
Comment
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimą
Aš tai net neduočiau furos teisių tokiems individams kuri rašo ""laisva pirmĄ". Nes vairuoti furą reikia daugiau proto negu nosines dėlioti.
Patikrink ir čia klaidas
Comment
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimą
įsižeidei? čia lietuvių kalbos egzaminą laikom? vienintelius argumentus randi, kas leidžia tau kelių eismo taisykles pažeidinėti? Džiaugiuosi, kad ne tu Regitroje dirbi
Patikrink ir čia klaidas-
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
Žinoma, ko tu nepraleidi kai tau rimtas baxuras mirksi šviesomis? gal tu kox mentas?
Kita vertus yra tokių, kuriems pamirksėjimas tolygus spjūviui į veidą. Situacija - A2 pirmieji kilometrai važiuojant į Vilniaus pusę. Prisiveju, nepatikėsit, BMW. Važiuoja antra juosta kokiais 20 km/h lėčiau nei aš, pirma juosta laisva. Pavažiuoju iš paskos pakankamą laiką, kad pastebėtų - nieko, pasitraukiu kiek kairiau - gal bent per šoninį veidrodėlį pastebės - nulis emocijų. Tada pamirksiu - ir "the shit hits the fan". Nepamenu jau konkrečiai ką ten išdarinėjo, lyg praleido mane ir tada prisikabino prie šiknos, matos labai užgavau žmogų pamirksėdamas. Na daviau durniui kelią - nulėkė tolyn, už kelių kilometrų vėl aplenkiau, dabar jau be incidentų.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Nitro Rodyti pranešimą
Aš būna ir pats pamirksiu, kai persėdau į šeimyninį universalą, jau mažiau, bet jaunystėj visokių greičių būdavo.
Kita vertus yra tokių, kuriems pamirksėjimas tolygus spjūviui į veidą. Situacija - A2 pirmieji kilometrai važiuojant į Vilniaus pusę. Prisiveju, nepatikėsit, BMW. Važiuoja antra juosta kokiais 20 km/h lėčiau nei aš, pirma juosta laisva. Pavažiuoju iš paskos pakankamą laiką, kad pastebėtų - nieko, pasitraukiu kiek kairiau - gal bent per šoninį veidrodėlį pastebės - nulis emocijų. Tada pamirksiu - ir "the shit hits the fan". Nepamenu jau konkrečiai ką ten išdarinėjo, lyg praleido mane ir tada prisikabino prie šiknos, matos labai užgavau žmogų pamirksėdamas. Na daviau durniui kelią - nulėkė tolyn, už kelių kilometrų vėl aplenkiau, dabar jau be incidentų.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Taip yra labai intensyviose atkarpose (Vilnius-Kaunas), jei važiuoji maksimaliu leistinu greičiu, praktiškai visą kelią važiuoji antra juosta, nes pirma viena paskui kita važiuoja fūros, autobusai ir kiti iki 100 km/h. Jei trumpam grįžti į pirmą, tada ilgam užtringi, nes antra juosta važiuoja vienas paskui kitą. Tokių bėdų A2 ar A1 Kaunas-Klaipėda nėra.
Tai yra ir priežastis, kodėl aš kategoriškai pasisakau prieš A1 platinimą iki 6 juostų, nes tada veiksmas tiesiog pasislinktų viena juosta kairiau, kur 110km/h kolona vilksis trečioje juostoje, antra bus pustuštė, o pirma išvis niekieno nenaudojama.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Tokių bėdų nėra žymiai labiau intensyviose atkarpose Lenkijoje ir Vokietijoje. Lietuvoje tos problemos kyla ten, kur jos absoliučiai neturėtų kilti ir kur būna sočiai vietos ir laiko grįžti į pirmą juostą. Jei per paskutinius porą metų bent kartą važiavai A1, turėjai pastebėti.
Tai yra ir priežastis, kodėl aš kategoriškai pasisakau prieš A1 platinimą iki 6 juostų, nes tada veiksmas tiesiog pasislinktų viena juosta kairiau, kur 110km/h kolona vilksis trečioje juostoje, antra bus pustuštė, o pirma išvis niekieno nenaudojama.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė RamasN Rodyti pranešimą
Jei ir toliau pirma juosta bus "vėžės", tada taip, mažai kas ten važiuos. Vilniaus-Kaunas į abi puses yra tragedija atkarpose, ypač per stiprų lietų. Kaunas-Klaipėda geriau, bet irgi ne pasaka. Tai kas yra pigiau - 3 juostos į visą pusę su kosmetiniais remontais ar 2 juostos į vieną pusę su kokybišku keliu. Variantas kaip dabar - "užsikiškit antroje juostoje, bet vistiek neinvestuosim", turbūt nėra siekiamybė
- 1 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Ne visur ten vėžės ir ne visur bloga danga. Tiesą sakant, prastos dangos dalis visame A1 ilgyje yra nykstamai maža, lyginant su geros dangos proporcija.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Ne visur ten vėžės ir ne visur bloga danga. Tiesą sakant, prastos dangos dalis visame A1 ilgyje yra nykstamai maža, lyginant su geros dangos proporcija.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Pradėkim gal nuo to, kad A* keliuose provėžų neturi būti nuo žodžio "visiškai".
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Nitro Rodyti pranešimąKai valstybė tau suteiks įgaliojimus stabdyt ir baust, galėsi tą ir daryt.
Comment
-
Kuris įstatymas taip sako, gal gali pacituot?
PS greičio viršijimas nėra nusikaltimas.
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Įstatymai sako kad pamačius daroma nusikaltimą reikia imtis visų įmanomų veiksmų siekiant jį užkardyti.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Ne visur ten vėžės ir ne visur bloga danga. Tiesą sakant, prastos dangos dalis visame A1 ilgyje yra nykstamai maža, lyginant su geros dangos proporcija.
Comment
-
Parašė Nitro Rodyti pranešimąPS greičio viršijimas nėra nusikaltimas.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Nitro Rodyti pranešimą
Ir ką? Už greičio viršijimą yra administracinė atsakomybė, o savivaldžiavimas (bandymas imituot policiją) jau prie baudžiamosios atsakomybės.
- 1 patinka
Comment
Comment