Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Emigraves Rodyti pranešimą
    Nerašytų taisyklių problema yra ta, kad jos nerašytos. Tai yra, kiekvienas interpretuoja pagal save. Tikrai daug tenka maišyti po EU ir žinot ką? Lengviausia, maloniausia ir saugiausia ten, kur žmonės itin tiksliai laikosi taisyklių. Visas alpių regionas, Vokietija. Nenutinka jokių siurprizų, nereikia prie vairo įsitempti ir laukti durnių, kuriems saugu yra +50 ir pan.
    Aš bučiau už 1 km paklaidą, kaip kad yra FR ar CH, bet protingu leistinų greičių peržiūrėjimu. Nes dabar kreivų veidrodžių posovietinė karalystė, kur įstatymas yra kažkam, bet ne man.
    Igziaktli :-) Lietuvoje labai gajus "aš protingesnis už bet kokius įstatymus" mąstymas, kai žmogus jaučiasi kompetetingas n sričių. Vairavimas ir eismo išmanymas tame sąraše ko gero bus top5. Šalia rikiuojas politika, krepšinis ir pan.

    Comment


      Parašė taspac Rodyti pranešimą
      Igziaktli :-) Lietuvoje labai gajus "aš protingesnis už bet kokius įstatymus" mąstymas, kai žmogus jaučiasi kompetetingas n sričių. Vairavimas ir eismo išmanymas tame sąraše ko gero bus top5. Šalia rikiuojas politika, krepšinis ir pan.
      Užtenka stebėti, kokie "invalidai" ir kokiomis mašinomis dažniausiai užima ne jiems skirtas parkavimo vietas.
      Betgi jie "teisingai vertina situaciją".

      Comment


        Parašė PoDV Rodyti pranešimą
        Aš tai imčiaus radikalios idėjos - uždaryčiau visus įvažiavimus tiesiai ant Kleboniškio tilto, t.y. tiek nuo Vilijampolės, tiek nuo Jonavos g. MKAD'o tipo intensyvaus eismo kelio konfliktinių situacijų kiekis turėtų gerokai priartėti prie nulio. Vilijampolės pusėje jau dabar nuorodos siūlo naudotis Megos viaduku, jei nori iš Vilijampolės pasiekti Vilnių Šiaip ir dobilo formos A1/A6 sankryža atrodo konfliktiška, bet apie eismą blokuojančius eismo įvykius čia lyg ir negirdėjau, tai sankryža iki rekonstrukcijos matyt bus palikta tokia kokia yra. Nebent užpieštų juostas panašiai kaip prie Megos viaduko.
        Sutinku su ivaziavimo nuo Vilijampoles i A1 uzdarymu (ten rodos jau gulejo blokai), bet nuo Jonavos nemanau kad pasiteisins, be to ten sioks toks greitejimas yra. O del A1/6 mazgo tikrai ji reikia perstatyti, yra planas paversti ji i kazkoki mandra deimanta... su sviesoforais.

        Comment


          Parašė Mi Co Rodyti pranešimą
          Atrodytų - važiuok su srautu, ir būsi laiku.
          Bet ne - Vilniuje ypač mėgstamas užsiėmimas yra "kaboti ant subinės".
          O kai taip "kabo" fūra su 20 tonų kroviniu, tai jau ir nervas pradeda imti...
          Neatleidžiant akseleratoriaus pedalą, truputi paspausk stabdžius kad įsijungtų stabdžių žibintai. Kartais padeda.

          Comment


            Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
            Neatleidžiant akseleratoriaus pedalą, truputi paspausk stabdžius kad įsijungtų stabdžių žibintai. Kartais padeda.
            Savavališkas auklėjimas tik kelia kelių įsiūtį. Tu gerai jausies po tokių gąsdinimų? Manai jam malonu tavo konfrontacija? Paskui pasibaigia viskas santykių aiškinimusi prie sekančio šviesoforo.
            Į šitus dalykus turėtų žalieji mūsų visuomenės angelai atidžiau pažiūrėti - galbūt įžiūrėt chuliganizmo apraiškas ir greitai gaideliai nusileistų ant žemės.

            Comment


              Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
              Tu iki šiol nesupranti, kad saugus greitis yra ≤ leistinas greitis. Tai yra aksioma. Ir tai nepriklauso nuo esamo mašinų srauto, visokių ABS, oro sąlygų ir vairuotojo patirties.
              Panašiai yra ir su leistinomis alkoholio ‰.
              Yra krūva vietų užmiesty, kur greitis yra 90, bet ten važiuojant 90 atsidursi ant stogo kur nors griovy. Net gerom oro sąlygom. Yra krūva vietų, kur stovi trys trobos šalia kelio ir uždėtas ženklas 50.

              Saugų greitį turi pasirinkti pats vairuotojas (nekalbu apie viršijimą +50km/h), o jei vairuotojas nesugeba pats pasirinkti saugaus greičio tai gal reikėtų žinias atnaujinti vairavimo mokykloje. Tam pačiam ruože tarp Kauno ir Garliavos puikiai tiktų 70 (nu BENT jau 60) ženklas. Bet ne, liks 50, sustatys inkilų ir visi bus "laimingi". Kodėl Europos pr, kur milijonas įmonių, apsisukimų, perėjų, yra 60 ženklas, o jau tam ruože tai neduok tu dieve padidint leistiną greitį

              Dar apie tą mersą - bausti abu. Fūra, kad nepraleido, mersą už chuliganišką vairavimą + už sustojimą antroj juostoj greitkelyje iškart kokiem 3 metam atimt teises.

              Comment


                Parašė Emigraves Rodyti pranešimą
                Nerašytų taisyklių problema yra ta, kad jos nerašytos. Tai yra, kiekvienas interpretuoja pagal save. Tikrai daug tenka maišyti po EU ir žinot ką? Lengviausia, maloniausia ir saugiausia ten, kur žmonės itin tiksliai laikosi taisyklių. Visas alpių regionas, Vokietija. Nenutinka jokių siurprizų, nereikia prie vairo įsitempti ir laukti durnių, kuriems saugu yra +50 ir pan.
                Aš bučiau už 1 km paklaidą, kaip kad yra FR ar CH, bet protingu leistinų greičių peržiūrėjimu. Nes dabar kreivų veidrodžių posovietinė karalystė, kur įstatymas yra kažkam, bet ne man.
                Vokietija yra viena tų šalių, kur laikomasi ir daugelio "nerašytų" taisyklių. Arba laikomasi taip vadinamos "savitarpio pagarbos". Aišku, kad kalba neina apie 50+ km/h.

                Mano pointas buvo tas, kad saugumą, visų pirma, užtikrina ne kažkoks aklas zakono laikymasis, bet elementarus sveikas protas ir mandagumas kelyje. Važiavimas su srautu +10km/h ar gatvės perėjimas "neleistinoje vietoje" tam nė kiek nekenkia.

                Comment


                  Parašė edvvis Rodyti pranešimą
                  Yra krūva vietų užmiesty, kur greitis yra 90, bet ten važiuojant 90 atsidursi ant stogo kur nors griovy. Net gerom oro sąlygom.
                  Aš ir nerašau, kad privaloma važiuoti didžiausiu leistinu greičiu. Reikia važiuoti ne greičiau, nei didžiausias leistinas.
                  Parašė edvvis Rodyti pranešimą
                  Yra krūva vietų, kur stovi trys trobos šalia kelio ir uždėtas ženklas 50.
                  Tai, kad šitas reiškinys vis dar plačiai paplitęs - faktas ir tokių vietų skaičių reikia mažinti. Net Baltarusijoe daug kur baltas lenteles pakeitė į melynas arba išvis demontavo.

                  Comment


                    Parašė John Rodyti pranešimą
                    Vokietija yra viena tų šalių, kur laikomasi ir daugelio "nerašytų" taisyklių.
                    Konkrečiai?

                    Comment


                      Parašė agnette Rodyti pranešimą
                      Vaziuojantiems pirma juosta, pagal taisykles, draudziama blokuoti isiliejancia srauta.
                      Gali pateikti nuorodą į konkretų taisyklių punktą?

                      Comment


                        Aisku galiu:
                        2.5, Article 15, 1)

                        Comment


                          Parašė agnette Rodyti pranešimą
                          Aisku galiu:
                          2.5, Article 15, 1)
                          2.5
                          Giving priority
                          Article 15
                          1 At road junctions, drivers must give priority
                          to traffic approaching from the right.
                          2 The following exceptions exist to this rule:
                          a. drivers on unpaved roads must give priority
                          to drivers on paved roads;
                          b. all drivers must give priority to tram drivers.

                          Bet ar čia ne dešinės rankos taisyklė? Jei ja remiesi, tai ir LT reikia praleisti įsiliejančius į srautą?

                          Comment


                            Parašė Bmweda Rodyti pranešimą
                            ... Bet ar čia ne dešinės rankos taisyklė? Jei ja remiesi, tai ir LT reikia praleisti įsiliejančius į srautą?
                            Desines rankos taisykle galioja tik tada kai eismas susikerta is lygiaverciu keliu.... taip yra ir Lietuvoje, ir Nyderlanduose. Skirtumas yra tas kad Nyderlanduose nera pagrindinio kelio ivaziuojant i autostrada, o Lietuvoje yra.... ir ivaziuojantis turi pralesti visus kas vaziuoja pirma juosta.... net jei reikia pilnai sustoti!!! .... o po to ivaziuoti i pirma juosta su minimaliu greiciu. Stai kur didziulis pavojus.... milziniskas greiciu skirtumas.

                            Comment


                              Parašė agnette Rodyti pranešimą
                              Skirtumas yra tas kad Nyderlanduose nera pagrindinio kelio ivaziuojant i autostrada, o Lietuvoje yra....
                              Išties, mūsų KET 3.14 p. sako, kad pagrindinis kelias yra automagistralė. Keista, kad nepaminėtas greitkelis. Palaikant tavo poziciją išeina, kad Vilnius - Kaunas privaloma praleisti įvažiuojančius?
                              Visgi, nemanau, kad tokia svarbi taisyklė Nyderlanduose nebūtų įtvirtinta juodu ant balto visiems aiškiai, nes dabar tai, kad reikia praleidinėti įvažiuojančius, galima suprasti tik logiškai padarius išvadas, kad automagistralė nėra pagrindinis, o įvažiuojantys yra kliūtis iš dešinės. Plius, galimas argumentavimas, kad kai įvažiuojantis atsiduria greitėjimo juostoje, jis su važiuojančiais 1-2 juostoj yra tam pačiam kelyje (nebent fantazuot, kad keliai yra du: 1) 1-2 juosta; 2) greitėjimo juosta). Jei kelias vienas ir tas pats, vadinasi, greitėjantis turi manevruoti, o ne kirsti sankryžą, todėl jis manevruodamas turi netrukdyti kitiems ir dešinės rankos taisyklė šitoj situacijoj neveikia.

                              Comment


                                Parašė agnette Rodyti pranešimą
                                Desines rankos taisykle galioja tik tada kai eismas susikerta is lygiaverciu keliu.... taip yra ir Lietuvoje, ir Nyderlanduose. Skirtumas yra tas kad Nyderlanduose nera pagrindinio kelio ivaziuojant i autostrada, o Lietuvoje yra.... ir ivaziuojantis turi pralesti visus kas vaziuoja pirma juosta.... net jei reikia pilnai sustoti!!! .... o po to ivaziuoti i pirma juosta su minimaliu greiciu. Stai kur didziulis pavojus.... milziniskas greiciu skirtumas.
                                Tačiau pacituotoje Nyderlandų taisyklių ištraukoje nėra nurodomas reikalavimas praleisti persirikiuojančius iš dešinės (greitėjimo juostos). Automagistralėje arba greitkelyje nėra (su išimtimis) išvažiavimų, kur įvažiuojantis srautas iškart patenka į pirmą eismo juostą, kuria vyksta judėjimas tiesiai. Viskas vyksta per greitėjimo/letėjimo juostas.

                                Lietuvoje anksčiau nebuvo ženklinimo, kuris leistų nurodyti, kad įvažiuojantys gali įvažiuoti tik į greitėjimo juostą (t.y. nurodytų tokios juostos egzistavimą) ir tada pagal visas taisykles persirikiuoti iš jos. Pirmumo ženklus buvo būtina statyti, nes kitaip iš šalutinio žiema ar kitu metu, kai nesimato horizontalaus ženklinimo, būtų galima įvažiuoti iškart į antrą ar trečia eismo juostą ir būti teisiam, nes tai skaitytųsi lygiareikšmė sankryža.
                                Bet kokiu atveju srautų susiliejimas vyksta atliekant persirikiavimą iš vienos juostos į kitą, o tokiu atveju jau nebėra pagrindinio ar šalutinio kelio, nes persirikiuojama ne sankryžos ribose.
                                Paskutinis taisė sleader; 2016.07.13, 16:01.

                                Comment


                                  Parašė Bmweda Rodyti pranešimą
                                  Išties, mūsų KET 3.14 p. sako, kad pagrindinis kelias yra automagistralė. Keista, kad nepaminėtas greitkelis.
                                  Naujausiose taisyklėse paminėtas ir greitkelis - "Automobilių kelias".
                                  Tiesa šis punktas dabar nebėra visiškai aktualus ir teisingas, nes automagistralės ar greitkelio ženklai statomi jau prieš susikirtimus ir šalutiniame (prisijungiančiame) kelyje. Bet tokios dviprasmybės pas mus nelabai taisomos arba taisomos labai vangiai. Yra dviprasmybių, kurios niekaip neištaisomos nuo pat lietuviškų taisyklių atsiradimo.

                                  Comment


                                    Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                    Viskas vyksta per greitėjimo/letėjimo juostas....
                                    Esme tame, kad Nyderlanduose nera tokios savokos... greitejimo/letejimo juostos. Visi visada privalo plaleisti visus is desines... jei nera kito zenklinimo...

                                    Comment


                                      Ar mano nurodytoj vietoj, reikia duoti kelią važiuojant 2 juosta, jei iš besibaigiančios 1 juostas į 2 juostą norėtų persirikiuot?
                                      https://www.google.lt/maps/@53.17863...7i13312!8i6656

                                      Comment


                                        Privalai.

                                        Comment


                                          https://www.google.lt/maps/@53.16188...7i13312!8i6656

                                          čia gal geresnis pavyzdys, nes greitėjimo juosta trumpa

                                          Comment

                                          Working...
                                          X