Parašė Emigraves
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose
Collapse
X
-
Parašė taspac Rodyti pranešimąIgziaktli :-) Lietuvoje labai gajus "aš protingesnis už bet kokius įstatymus" mąstymas, kai žmogus jaučiasi kompetetingas n sričių. Vairavimas ir eismo išmanymas tame sąraše ko gero bus top5. Šalia rikiuojas politika, krepšinis ir pan.
Betgi jie "teisingai vertina situaciją".
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimąAš tai imčiaus radikalios idėjos - uždaryčiau visus įvažiavimus tiesiai ant Kleboniškio tilto, t.y. tiek nuo Vilijampolės, tiek nuo Jonavos g. MKAD'o tipo intensyvaus eismo kelio konfliktinių situacijų kiekis turėtų gerokai priartėti prie nulio. Vilijampolės pusėje jau dabar nuorodos siūlo naudotis Megos viaduku, jei nori iš Vilijampolės pasiekti Vilnių Šiaip ir dobilo formos A1/A6 sankryža atrodo konfliktiška, bet apie eismą blokuojančius eismo įvykius čia lyg ir negirdėjau, tai sankryža iki rekonstrukcijos matyt bus palikta tokia kokia yra. Nebent užpieštų juostas panašiai kaip prie Megos viaduko.
Comment
-
Parašė Mi Co Rodyti pranešimąAtrodytų - važiuok su srautu, ir būsi laiku.
Bet ne - Vilniuje ypač mėgstamas užsiėmimas yra "kaboti ant subinės".
O kai taip "kabo" fūra su 20 tonų kroviniu, tai jau ir nervas pradeda imti...
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąNeatleidžiant akseleratoriaus pedalą, truputi paspausk stabdžius kad įsijungtų stabdžių žibintai. Kartais padeda.
Į šitus dalykus turėtų žalieji mūsų visuomenės angelai atidžiau pažiūrėti - galbūt įžiūrėt chuliganizmo apraiškas ir greitai gaideliai nusileistų ant žemės.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąTu iki šiol nesupranti, kad saugus greitis yra ≤ leistinas greitis. Tai yra aksioma. Ir tai nepriklauso nuo esamo mašinų srauto, visokių ABS, oro sąlygų ir vairuotojo patirties.
Panašiai yra ir su leistinomis alkoholio ‰.
Saugų greitį turi pasirinkti pats vairuotojas (nekalbu apie viršijimą +50km/h), o jei vairuotojas nesugeba pats pasirinkti saugaus greičio tai gal reikėtų žinias atnaujinti vairavimo mokykloje. Tam pačiam ruože tarp Kauno ir Garliavos puikiai tiktų 70 (nu BENT jau 60) ženklas. Bet ne, liks 50, sustatys inkilų ir visi bus "laimingi". Kodėl Europos pr, kur milijonas įmonių, apsisukimų, perėjų, yra 60 ženklas, o jau tam ruože tai neduok tu dieve padidint leistiną greitį
Dar apie tą mersą - bausti abu. Fūra, kad nepraleido, mersą už chuliganišką vairavimą + už sustojimą antroj juostoj greitkelyje iškart kokiem 3 metam atimt teises.
Comment
-
Parašė Emigraves Rodyti pranešimąNerašytų taisyklių problema yra ta, kad jos nerašytos. Tai yra, kiekvienas interpretuoja pagal save. Tikrai daug tenka maišyti po EU ir žinot ką? Lengviausia, maloniausia ir saugiausia ten, kur žmonės itin tiksliai laikosi taisyklių. Visas alpių regionas, Vokietija. Nenutinka jokių siurprizų, nereikia prie vairo įsitempti ir laukti durnių, kuriems saugu yra +50 ir pan.
Aš bučiau už 1 km paklaidą, kaip kad yra FR ar CH, bet protingu leistinų greičių peržiūrėjimu. Nes dabar kreivų veidrodžių posovietinė karalystė, kur įstatymas yra kažkam, bet ne man.
Mano pointas buvo tas, kad saugumą, visų pirma, užtikrina ne kažkoks aklas zakono laikymasis, bet elementarus sveikas protas ir mandagumas kelyje. Važiavimas su srautu +10km/h ar gatvės perėjimas "neleistinoje vietoje" tam nė kiek nekenkia.
Comment
-
Parašė edvvis Rodyti pranešimąYra krūva vietų užmiesty, kur greitis yra 90, bet ten važiuojant 90 atsidursi ant stogo kur nors griovy. Net gerom oro sąlygom.
Parašė edvvis Rodyti pranešimąYra krūva vietų, kur stovi trys trobos šalia kelio ir uždėtas ženklas 50.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąVokietija yra viena tų šalių, kur laikomasi ir daugelio "nerašytų" taisyklių.
Comment
-
Parašė agnette Rodyti pranešimąVaziuojantiems pirma juosta, pagal taisykles, draudziama blokuoti isiliejancia srauta.
Comment
-
Parašė agnette Rodyti pranešimąAisku galiu:
2.5, Article 15, 1)
Giving priority
Article 15
1 At road junctions, drivers must give priority
to traffic approaching from the right.
2 The following exceptions exist to this rule:
a. drivers on unpaved roads must give priority
to drivers on paved roads;
b. all drivers must give priority to tram drivers.
Bet ar čia ne dešinės rankos taisyklė? Jei ja remiesi, tai ir LT reikia praleisti įsiliejančius į srautą?
Comment
-
Parašė Bmweda Rodyti pranešimą... Bet ar čia ne dešinės rankos taisyklė? Jei ja remiesi, tai ir LT reikia praleisti įsiliejančius į srautą?
Comment
-
Parašė agnette Rodyti pranešimąSkirtumas yra tas kad Nyderlanduose nera pagrindinio kelio ivaziuojant i autostrada, o Lietuvoje yra....
Visgi, nemanau, kad tokia svarbi taisyklė Nyderlanduose nebūtų įtvirtinta juodu ant balto visiems aiškiai, nes dabar tai, kad reikia praleidinėti įvažiuojančius, galima suprasti tik logiškai padarius išvadas, kad automagistralė nėra pagrindinis, o įvažiuojantys yra kliūtis iš dešinės. Plius, galimas argumentavimas, kad kai įvažiuojantis atsiduria greitėjimo juostoje, jis su važiuojančiais 1-2 juostoj yra tam pačiam kelyje (nebent fantazuot, kad keliai yra du: 1) 1-2 juosta; 2) greitėjimo juosta). Jei kelias vienas ir tas pats, vadinasi, greitėjantis turi manevruoti, o ne kirsti sankryžą, todėl jis manevruodamas turi netrukdyti kitiems ir dešinės rankos taisyklė šitoj situacijoj neveikia.
Comment
-
Parašė agnette Rodyti pranešimąDesines rankos taisykle galioja tik tada kai eismas susikerta is lygiaverciu keliu.... taip yra ir Lietuvoje, ir Nyderlanduose. Skirtumas yra tas kad Nyderlanduose nera pagrindinio kelio ivaziuojant i autostrada, o Lietuvoje yra.... ir ivaziuojantis turi pralesti visus kas vaziuoja pirma juosta.... net jei reikia pilnai sustoti!!! .... o po to ivaziuoti i pirma juosta su minimaliu greiciu. Stai kur didziulis pavojus.... milziniskas greiciu skirtumas.
Lietuvoje anksčiau nebuvo ženklinimo, kuris leistų nurodyti, kad įvažiuojantys gali įvažiuoti tik į greitėjimo juostą (t.y. nurodytų tokios juostos egzistavimą) ir tada pagal visas taisykles persirikiuoti iš jos. Pirmumo ženklus buvo būtina statyti, nes kitaip iš šalutinio žiema ar kitu metu, kai nesimato horizontalaus ženklinimo, būtų galima įvažiuoti iškart į antrą ar trečia eismo juostą ir būti teisiam, nes tai skaitytųsi lygiareikšmė sankryža.
Bet kokiu atveju srautų susiliejimas vyksta atliekant persirikiavimą iš vienos juostos į kitą, o tokiu atveju jau nebėra pagrindinio ar šalutinio kelio, nes persirikiuojama ne sankryžos ribose.Paskutinis taisė sleader; 2016.07.13, 16:01.
Comment
-
Parašė Bmweda Rodyti pranešimąIšties, mūsų KET 3.14 p. sako, kad pagrindinis kelias yra automagistralė. Keista, kad nepaminėtas greitkelis.
Tiesa šis punktas dabar nebėra visiškai aktualus ir teisingas, nes automagistralės ar greitkelio ženklai statomi jau prieš susikirtimus ir šalutiniame (prisijungiančiame) kelyje. Bet tokios dviprasmybės pas mus nelabai taisomos arba taisomos labai vangiai. Yra dviprasmybių, kurios niekaip neištaisomos nuo pat lietuviškų taisyklių atsiradimo.
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąViskas vyksta per greitėjimo/letėjimo juostas....
Comment
-
Ar mano nurodytoj vietoj, reikia duoti kelią važiuojant 2 juosta, jei iš besibaigiančios 1 juostas į 2 juostą norėtų persirikiuot?
https://www.google.lt/maps/@53.17863...7i13312!8i6656
Comment
-
https://www.google.lt/maps/@53.16188...7i13312!8i6656
čia gal geresnis pavyzdys, nes greitėjimo juosta trumpa
Comment
Comment