Ne tiek pikta kai kas šiek tiek viršija greitį jei sąlygos leidžia. Svarbu, kad nekliudytų kitiems. O kiek prisižiūrim tokių nardytojų tarp eilių ir užkišinėjančių prieš nosį savo automobilius normaliai besilaikantiems distancijos. Arba važiuojantys kaip ant buksyro. Dar labai siutina rusų fūros Žirnių gatvėje. Leistinas greitis 80, tai pilna fūrų rusiškais numeriais kurie tave lenkia antra eile ne mažiau 100 važiuodami mieste. Policijos ten kažkaip beveik kasdien važinėjant neteko matyti, nebent kai kalasi vienas į kitą distancijos nesilaikydami. Tuo tarpu įžūlius rusų fūristus reiktų bausti visu griežtumu.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose
Collapse
X
-
Parašė J.U. Rodyti pranešimą... Dar labai siutina rusų fūros Žirnių gatvėje. Leistinas greitis 80, tai pilna fūrų rusiškais numeriais kurie tave lenkia antra eile ne mažiau 100 važiuodami mieste. Policijos ten kažkaip beveik kasdien važinėjant neteko matyti, nebent kai kalasi vienas į kitą distancijos nesilaikydami. Tuo tarpu įžūlius rusų fūristus reiktų bausti visu griežtumu.
Dabar Tūkstantmečio gatve su srautu nepavažiuosi be nervų, nes (šiandien kaip tik buvo) atsitikus pataikyti paskutiniam sraute prieš tarpą, ruska fūra sėda ant bagažinės per metrą ir nesitraukia nors tu ką jam...
Aš iš dalies suprantu tą bičą su mersu, kur šiandien per visus kanalus rodo
Comment
-
Parašė Mi Co Rodyti pranešimąDabar Tūkstantmečio gatve su srautu nepavažiuosi be nervų
Parašė spirit Rodyti pranešimąTai kitaip ir būt negali jei nėra greitėjimo juostosPaskutinis taisė Aleksio; 2016.07.08, 22:04.
Comment
-
Parašė Mi Co Rodyti pranešimąAš iš dalies suprantu tą bičą su mersu, kur šiandien per visus kanalus rodo
Comment
-
Nu jau tik nereikia čia teisint furisto, kuris prieš rikiuodamasis neįsitikino manevro saugumu ir nepraleido galimai jau lenkiančio merso. Furistai mėgsta taip lenkt kitas furas. Furistas pats turi suprast kad vairuoja ne lengvąją ir betkoks jo kontaktas su kita transporto priemone gali turėti liūdnesnių pasekmių nei kad lengvųjų susidūrimas.Paskutinis taisė spirit; 2016.07.09, 00:04.
Comment
-
Parašė spirit Rodyti pranešimąNu jau tik nereikia čia teisint furisto, kuris prieš rikiuodamasis neįsitikino manevro saugumu ir nepraleido galimai jau lenkiančio merso. Furistai mėgsta taip lenkt kitas furas.Paskutinis taisė Lettered; 2016.07.09, 20:56.
Comment
-
Taip, kalti abu. Vienas - kad nepraleido, kitas - kad stabdė. Kad mersas viršijo greitį - galbūt. Bet ar tai suteikia teisę taip užkirtinėti kelią kad ir greitį viršijančiai mašinai? Tikrai ne. Tegul furistas džiaugiasi kad tas merso vairuotojas iš viso suvaldė savo mašiną ir viskas nesibaigė dar liūdniau. Ir šiaip, reikia diskutuoti ne apie tai, kas būtų jeigu būtų, o apie tai, kas buvo.Paskutinis taisė spirit; 2016.07.09, 00:27.
Comment
-
Parašė agnette Rodyti pranešimąBuvo toks nusukimas iskart uz Klieboniskio tilto (Klaipedos kryptis), avariju (susidurimu) budavo nuolat. Problema buvo tame kad ir negreitame (salyginai) kelyje staiga atsirasdavo stabdantys ir sukantys. Letejimo juostu ten nebuvo, kaip ir nera greitejimo kitoje kelio puseje. Pasalino nusukima - dingo avarijos. O kiek tame kelyje dar tokiu vietu... aibe!
Šiaip ir dobilo formos A1/A6 sankryža atrodo konfliktiška, bet apie eismą blokuojančius eismo įvykius čia lyg ir negirdėjau, tai sankryža iki rekonstrukcijos matyt bus palikta tokia kokia yra. Nebent užpieštų juostas panašiai kaip prie Megos viaduko.Paskutinis taisė PoDV; 2016.07.09, 00:25.
Comment
-
Parašė spirit Rodyti pranešimąTaip, kalti abu. Vienas - kad nepraleido, kitas - kad stabdė. Kad mersas viršijo greitį - galbūt. Bet ar tai suteikia teisę taip užkirtinėti kelią kad ir greitį viršijančiai mašinai? Tikrai ne. Tegul furistas džiaugiasi kad tas merso vairuotojas iš viso suvaldė savo mašiną ir viskas nesibaigė dar liūdniau. Ir šiaip, reikia diskutuoti ne apie tai, kas būtų jeigu būtų, o apie tai, kas buvo.Paskutinis taisė Lettered; 2016.07.09, 00:38.
Comment
-
Yra tokia patarlė - duok durniui kelią. Furistas to nepadarė. Rezultatas yra žinomas. Galėjo leist pravažiuot tam mersui net jei jis viršijo greitį. O dabar gavosi trys avarinės situacijos:
1. Mersas buvo spaudžiamas prie atitvarų;
2. Mersas neleistinai stabdė fūrą;
3. Kažkas įvažiavo į fūros galą.
Jei fūra būtų praleidusi tą durnių, tai būtų pavykę visų šių situacijų išvengt.Paskutinis taisė spirit; 2016.07.09, 01:15.
Comment
-
Parašė spirit Rodyti pranešimąKą tu čia nusišneki dabar? Gerai įvertinęs situaciją negali važiuot? WTF?
Comment
-
Parašė spirit Rodyti pranešimąBent jau aš tai visiškai nesupratau ką tu čia norėjai dabar pasakyt
Panašiai yra ir su leistinomis alkoholio ‰.
Parašė spirit Rodyti pranešimąJei fūra būtų praleidusi tą durnių, tai būtų pavykę visų šių situacijų išvengt.Paskutinis taisė Aleksio; 2016.07.09, 13:36.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąTu iki šiol nesupranti, kad saugus greitis yra ≤ leistinas greitis. Tai yra aksioma. Ir tai nepriklauso nuo esamo mašinų srauto, visokių ABS, oro sąlygų ir vairuotojo patirties.
O jeigu mersas važiuotų leistinu greičiu?
O tu nesupranti kad už vairo reikia protaut ir važiuot pagal situaciją, o ne aklai įsikibus KET'o. Kadangi lietuvoje yra įprasta kad srautas viršija greitį, tai betkokie "saugiai" važiuojantys gali pridaryt kitiems bėdų jei nuspręs, pvz,, persirikiuot arba "antraeilinti". Ar tai saugu tokiu atveju versti kitus stabdyti ir lenkti iš dešinės (ką draudžia KET'as)? Tikrai ne.Paskutinis taisė spirit; 2016.07.09, 14:02.
Comment
-
Parašė spirit Rodyti pranešimą...Kadangi lietuvoje yra įprasta kad srautas viršija greitį...
Bet ne - Vilniuje ypač mėgstamas užsiėmimas yra "kaboti ant subinės".
O kai taip "kabo" fūra su 20 tonų kroviniu, tai jau ir nervas pradeda imti...
Tai ir sakau, kad iš dalies suprantu tą bičą su Mersu, kai sustabdė fūrą vidury kelio ir nuėjo pasiaiškinti santykių.
Man toks noras tikrai buvo kilęs ne vieną kartą - sustoti ir nueiti paklausti, gal su sveikata kas negerai, kad važiuoja vos ne į buferį stumdamas?
Comment
-
Nerašytų taisyklių problema yra ta, kad jos nerašytos. Tai yra, kiekvienas interpretuoja pagal save. Tikrai daug tenka maišyti po EU ir žinot ką? Lengviausia, maloniausia ir saugiausia ten, kur žmonės itin tiksliai laikosi taisyklių. Visas alpių regionas, Vokietija. Nenutinka jokių siurprizų, nereikia prie vairo įsitempti ir laukti durnių, kuriems saugu yra +50 ir pan.
Aš bučiau už 1 km paklaidą, kaip kad yra FR ar CH, bet protingu leistinų greičių peržiūrėjimu. Nes dabar kreivų veidrodžių posovietinė karalystė, kur įstatymas yra kažkam, bet ne man.
Comment
-
Parašė agnette Rodyti pranešimąMusu saugaus eismo "zakonas" irgi sako:
<....>
12 straipsnis. Bendrosios eismo dalyvių pareigos
1. Eismo dalyvių elgesys grindžiamas savitarpio pagarba ir atsargumu.
<....>
Comment
Comment