Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Man panašu, kad čia kai kurie išsidavė iš greitėjimo juostų įsukantys į greitkelius ketvirta pavara / 70 km/h.

    Sakau, persirikiuoti į antrą juostą nėr problemų, jei tuščia. Pabandyk ekspromtu tai padaryt važiuodamas 7-9 val. ryte arba 16-18 val. vakare - vienintėlis variantas tokius vieversėlius aptikus yra dėti ant stabdžių. Ir nėra čia ko teisintis - nesupranta greitėjimo juostos esmės ir tiek.

    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

    pagal KET atstumas turi būti greitį padalinti perpus ir versti į metrus, tai reiškiasi nemažesnis 45m.
    Kokia prasmė apie neegzistuojančius dalykus kalbėti? Esant eismui, greitkely tarpai max 10 metrų būna, važiuojant 110 kmh+.

    Comment


      Nežinau, kurioje temoje klausti, bet gal čia tiks.

      Ar kam nors pavyko ką nors pasiekti duodant administracinių ginčų komisijai nagrinėti savivaldybės raštus dėl atsisakymo ištaisyti, pvz., neteisingai pastatytus ženklus, eismo organizavimą, neatitinkantį teisės aktų ir pan.? Neseniai buvau išsiuntęs, mano manymu, gana skrupulingai paruoštą skundą, kur, kiek įmanoma, aiškiai nurodžiau, ką ginčiju (rašto numeris, pavadinimas, data ir t.t.), ko prašau ir kokiais teisės aktais remiuosi, pridariau situacijos nuotraukų ir panašiai. Šiandien iš komisijos gavau atsakymą su prašymais pataisyti. Kai kurie aspektai atrodo kaip ir suprantami, bet didžioji dalis kvepia visišku biurokratiniu absurdu, pvz., pateikti duomenis, ar nagrinėjant skundą Komisijos posėdyje bus reikalingas vertėjas (visas skundas parašytas lietuviškai, mano prašymas ir savivaldybės atsakymas – lietuviškai).

      Dar gavau šitą litaniją, kurią net nelabai įsivaizduoju, kaip galima dar labiau pataisyti negu su jau išsiųstu skundu:

      pagal IAGNTĮ 7 straipsnio 2 dalies 6 punktą skunde turi būti nurodytas konkretus skundžiamas veiksmas (neveikimas) ar teisės aktas, jo įvykdymo (priėmimo) data, o pagal to paties straipsnio 2 dalies 7 ir 8 punktus, skunde turi būti nurodomos ir aplinkybės, kuriomis pareiškėjas grindžia savo reikalavimą, ir tai patvirtinantys įrodymai, liudytojų vardai, pavardės ir gyvenamosios vietos, kitų įrodymų buvimo vieta bei pareiškėjo reikalavimas
      Absoliučiai viską, kas paryškinta, kuo detaliausiai buvau surašęs. Priede išsiunčiau ir paties skundžiamo savivaldybės rašto kopiją (visą jų pasirašytą adoc paketą). Nesuprantama tik, kokių „liudytojų“ prašoma, jei „liudytojas“ esu aš pats ir savo gyvenamąją vietą, vardą ir pavardę nurodžiau.

      Dar prirašyta, kad neatitinka reikalavimų, nes skundas nukeliavo į Panevėžio skyrių (ne Klaipėdos, kaip parašiau skundo viršuje), nepaisant to, kad skundą išsiunčiau Klaipėdos skyriui, kuris tą skundą tam Panevėžio skyriui ir perdavė (dėl darbo krūvio). Kaip man reikėjo iš anksto žinoti, kad skundas išsiųstas Klaipėdos skyriui, nukeliaus į Panevėžį – mistika.

      Atsiprašau, gal aš tik durnas ir gal dar prisideda tai, kad pirmąkart rašau tokį skundą, bet kol kas įspūdis, kad ta komisija ir pataisius skundą, darys viską, kas įmanoma, kad jo nenagrinėtų.
      Paskutinis taisė kuk; 2023.03.03, 16:50.

      Comment


        Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

        Paskutinį kart TAU asmeniškai PAKARTOJU... aš rašiau apie vienos eismo juostos kelius... ir kokį pavojų kelia tie lėtieji, didelio apkrovimo kelyje... paprasčiau paaiškint nemokėsiu.

        Kaip ten tarp furų pirmoje juostoje pavyksta viršyti greitį?
        Na aš tau neasmeniškai, nes asmeniškai rašosi į privatą tikiu ir nepaskutinį kartą. Bendrai paskutinį kartą, duosiu kelią...
        Vis bandai išsivartyti iš gaidžio na tarkime taip nutiko, kad tavo variantas pirmoje juostoje fūros, tai tada tinka mano variantas, kad nesilaiko atstumo, nors gali būti ir variantas kad viršija greitį, taip buvo kai ant kleboniškio tilto vyko ir vyksta darbai ir greitis ten ribojamas iki 70, tai dažna fūra ir lengvosios tarp jų viršija leistiną greitį, tad įsilieti į eismą atvažiavusiems nuo Jonavos g. sunku nes fūros ir lengvosios tarp jų viršija greitį.

        Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
        Ir dar nepamiršk trečio vagono prikabint. Pirmaeilininkams, kuriems px, man pirmenybė, neatleisiu pedalo kad tarpą persirikiavimui suformuot. O ką tada daryti tam įsibėgėjusiam gale juostos?
        siūlai kažkodėl tik pirmaeilininkus tremti, nors ir antraeilininkai nelabai nori įsileisti pirmaeilinkų kurie nori įsirikiuoti į antrą ir netrukdyti norintiems įsilieti iš greitėjimo juostos. O aiškiau suvokti kad pirma juosta laisva ir saugu įsilieti, kai iš jos pasitraukę greičiau važiuojantys, nes per veidrodėlį sunku įvertinti ar jis lėtina ar ne, o kai pakeičia juostą, aiškiai supranti, kad juostą užleido tau.

        Comment


          Buvau skundęs 3 dviračių takų projektus Vilniuje. Gyvai nunešiau į įstaigą. Įkišau į rankas. Nepamenu kodėl, bet atsiuntė viską atgal paštu. Tada nunešiau ir įmečiau į jų pašto dėžutę (nes buvo karantinas, kažkaip negalėjau / neturėjau teisės jiems įteikti gyvai ar pan.). Ant voko didelėmis raidėmis – kaip manjakai rašo filmuose anoniminius baugius laiškus – parašiau, kad man b* nesiųstų vėl atgal namo viską ką duodu. Spausdinau gal ten 50 lapų projektus, nes jiems neužteko pateikti projekto pavadinimo ir negalėjau internetu pateikti skundo, nes tada dar neturėjau el. parašo ar nemokėjau pasirašyti elektroniškai. Atspausdinto ir ranka pasirašyto bei vėl nuskenuoto dokumento nepriėmė.

          Finiše, tiesiog padarė viską, kad nesiimti nagrinėti, irgi apkaltino, kad blogai surašiau, tai nenagrinės. Vietoj to, kad paskambintų ar parašytų el. paštu ir pakonsultuotų, kad padėčiau ginti viešą interesą.

          Nors žiniasklaidoj buvo atvejis, jog kažkam pavyko sukovoti dėl kažkokio užtvaro sodininkų bendrijoj. Tik nepamenu ar pareiškėjas neįtraukė teismų.
          ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

          Comment


            Norėčiau išgirst jūsų nuomones apie tai, kokių, jūsų nuomone, reikėtų imtis priemonių kovojant su vis didėjančiais automobiliais (SUV), o ypač su vis daugiau visoje Europoje išlendančių fūros dydžio, amerikietiškų pikapų (kaip pvz. ford f-150 ir t.t.)?
            Paskutinis taisė Myliu miestus; 2023.03.11, 15:02.

            Comment


              Parašė Myliu miestus Rodyti pranešimą
              Norėčiau išgirst jūsų nuomones apie tai, kokių, jūsų nuomone, reikėtų imtis priemonių kovojant su vis didėjančiais automobiliais, o ypač su vis daugiau visoje Europoje išlendančių fūros dydžio, amerikietiškų pikapų (kaip pvz. ford f-150 ir t.t.)?
              Griežtint jų registravimo tvarką. Pačioj Amerikoj jie turi visai atskirą kategoriją nuo kitų lengvųjų automobilių, o kokiai priskiriami europoje?

              Comment


                Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                Griežtint jų registravimo tvarką. Pačioj Amerikoj jie turi visai atskirą kategoriją nuo kitų lengvųjų automobilių, o kokiai priskiriami europoje?
                Gal kartais šitą video matei?
                NotJustBikes:
                These Stupid Trucks are Literally Killing Us - YouTube

                Comment


                  Pastaruoju metu kažkokia virtinė mirtinų avarijų. Ir kaip po tokių įvykių kabėti apie eismo saugumą keliuose? :

                  Kraupi avarija Vilniaus rajone: žuvo penki žmonės, iš jų trys – nepilnamečiai


                  Comment


                    Sunkvežimio vairuotojas (gim. 1988 m.) vairavo blaivus. Jis teigia, kad avarija įvyko, kai lengvasis automobilis „Audi“ išvažiavo į priešingo eismo juostą.
                    Aišku, čia tik sunkvežimio vairuotojo pozicija, bet nenustebčiau jeigu tai yra tiesa. Senutėle 'Audi' važiavo rytinio piko metu link Vilniaus, atsibodo važiuoti galiorkoje, bandė apsilenkti.


                    Visos pastarosios mirtinos avarijos yra savo automobilio ir savo galimybių pervertinimo pasekmės.
                    Paskutinis taisė Laure23; 2023.04.17, 11:30.

                    Comment


                      Parašė Laure23 Rodyti pranešimą

                      Aišku, čia tik sunkvežimio vairuotojo pozicija, bet nenustebčiau jeigu tai yra tiesa. Senutėle 'Audi' važiavo rytinio piko metu link Vilniaus, atsibodo važiuoti galiorkoje, bandė apsilenkti.


                      Visos pastarosios mirtinos avarijos yra savo automobilio ir savo galimybių pervertinimo pasekmės.
                      Ten koks 1km iki išvažiavimo į autostradą. Važiuojant link Vilniaus nesunku pakentėt ir po to lėkt autostradoj. Aišku visokių psichų pasitaiko. Nors žinant tą atkarpą, tai ten sudrožtų amortikų bei sudėvėtų padangų ant lietaus gali užtekt nelaimei.

                      Comment


                        Parašė Laure23 Rodyti pranešimą

                        Aišku, čia tik sunkvežimio vairuotojo pozicija, bet nenustebčiau jeigu tai yra tiesa. Senutėle 'Audi' važiavo rytinio piko metu link Vilniaus, atsibodo važiuoti galiorkoje, bandė apsilenkti.


                        Visos pastarosios mirtinos avarijos yra savo automobilio ir savo galimybių pervertinimo pasekmės.
                        Vakar važiuodamas iš pajūrio mačiau 2 panašias situacijas, kai lenkiama visa kolona. Vieną kartą vos spėjo pralįsti (nes visi kiti eismo dalyviai laiku spėjo sureaguoti ir dėti per stabdžius). Antroje situacijoje pamatė kad jau nespės aplenkti, tai grūdo mašiną tarp manęs ir priešais važiuojančios fūros, bet irgi buvo sėkundės dalių reikalas.
                        Kai vežiesi tris mažamečius vaikus, tai kažkiek erzina, švelniai pasakius, tokie kelių gaideliai.
                        If a lion could speak, we could not understand him.

                        Comment


                          Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
                          Kai vežiesi tris mažamečius vaikus, tai kažkiek erzina, švelniai pasakius, tokie kelių gaideliai.
                          Pas lenkiantįjį irgi galimai 3 mažamečiai sėdi, o čia dar trukdo visokie važiuoti normaliai.
                          It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                          Comment


                            Tarp tų lenkiančių turbūt yra ir vienas forumo narys, kuris pastoviai piktinasi, kaip jis vadina, Lietuvos Radarų direkcija.

                            Comment


                              Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
                              Tarp tų lenkiančių turbūt yra ir vienas forumo narys, kuris pastoviai piktinasi, kaip jis vadina, Lietuvos Radarų direkcija.
                              Turiu nuvilti, teks pačiam sapnuoti savo sapnus iš naujo.

                              Comment


                                mano pastebėjimai:
                                1) dauguma (turbūt 90 proc.) avarijų kylą dėl elementarių KET grubaus nesilaikymo (viršytas greitis, pavojingi lenkimai, alkoholis).
                                2) didelė dalis vairuotų nesilaiko KET nes Lietuvoje itin mažos administracinės nuobaudos už KET pažeidimus. net ne tai kad kontrolės mažai...
                                Pvz. greičio viršijimas iš esmės keliasdešimt eurų (15-60 eurų) ribose, ( na virš 50 kmh, jau gal net keli šimtai eurų ir keli mėnesiai atėmimas) o dar jei administracinis nurodymas, kai dvigubai mažesnė bauda, tai išvis pasaka. dabar pasiturintys asmenys galima mokėti baudas kasdien ir lakstyti.
                                3) kol nebus įvesti normalūs baudų dydžiai (šimtais ir tūkstančiais) ir /arba baudos balai, kuriuos surinkus atimamos teisės, tol rimtesnio proveržio nebus. nes lakstyti vis dar apsimoka.

                                Comment


                                  Parašė Premier Rodyti pranešimą
                                  mano pastebėjimai:
                                  1) dauguma (turbūt 90 proc.) avarijų kylą dėl elementarių KET grubaus nesilaikymo (viršytas greitis, pavojingi lenkimai, alkoholis).
                                  2) didelė dalis vairuotų nesilaiko KET nes Lietuvoje itin mažos administracinės nuobaudos už KET pažeidimus. net ne tai kad kontrolės mažai...
                                  Pvz. greičio viršijimas iš esmės keliasdešimt eurų (15-60 eurų) ribose, ( na virš 50 kmh, jau gal net keli šimtai eurų ir keli mėnesiai atėmimas) o dar jei administracinis nurodymas, kai dvigubai mažesnė bauda, tai išvis pasaka. dabar pasiturintys asmenys galima mokėti baudas kasdien ir lakstyti.
                                  3) kol nebus įvesti normalūs baudų dydžiai (šimtais ir tūkstančiais) ir /arba baudos balai, kuriuos surinkus atimamos teisės, tol rimtesnio proveržio nebus. nes lakstyti vis dar apsimoka.
                                  Labai gerai greičio problemą sprendžia vidutinio greičio matuoklai. Kaip koks stebuklas. Vos įvažiuoji į vidutinio greičio zoną, visi iškart kaip kokie fakin nekalti avinėliai patampa. Visi BMW, Porschai ir kas tik nori kaip užprogramuoti -10km/h nuo leistino. Kai kurie ir -15km/h. Tai veikia ant tiek gerai, kad aš su savo 1L 3cyl Golfu tampu vos ne agresyviausias ir pavojingiausius manevrus darantis kelių banditas, nors neviršyju leistino net 1km/h. Tai reiktų šito kuo daugiau ir pradėti naudoti miestų gatvėse, kur tik įmanoma.

                                  Comment


                                    Parašė Premier Rodyti pranešimą
                                    mano pastebėjimai:
                                    1) dauguma (turbūt 90 proc.) avarijų kylą dėl elementarių KET grubaus nesilaikymo (viršytas greitis, pavojingi lenkimai, alkoholis).
                                    2) didelė dalis vairuotų nesilaiko KET nes Lietuvoje itin mažos administracinės nuobaudos už KET pažeidimus. net ne tai kad kontrolės mažai...
                                    Pvz. greičio viršijimas iš esmės keliasdešimt eurų (15-60 eurų) ribose, ( na virš 50 kmh, jau gal net keli šimtai eurų ir keli mėnesiai atėmimas) o dar jei administracinis nurodymas, kai dvigubai mažesnė bauda, tai išvis pasaka. dabar pasiturintys asmenys galima mokėti baudas kasdien ir lakstyti.
                                    3) kol nebus įvesti normalūs baudų dydžiai (šimtais ir tūkstančiais) ir /arba baudos balai, kuriuos surinkus atimamos teisės, tol rimtesnio proveržio nebus. nes lakstyti vis dar apsimoka.
                                    Visiškai pritariu. Baudos jau kurį laiką yra juokingos, o kontrolė – vargiai egzistuojanti. Visokios inžinerinės priemonės ir sąmoningumo didinimas yra puiku, bet nuo debilų, kurie jaučiasi virš visko, tai neapsaugo. Efektyviausia yra gerai vožti per piniginę.
                                    Lietuva visiems.

                                    Comment


                                      Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

                                      Vakar važiuodamas iš pajūrio mačiau 2 panašias situacijas, kai lenkiama visa kolona. Vieną kartą vos spėjo pralįsti (nes visi kiti eismo dalyviai laiku spėjo sureaguoti ir dėti per stabdžius). Antroje situacijoje pamatė kad jau nespės aplenkti, tai grūdo mašiną tarp manęs ir priešais važiuojančios fūros, bet irgi buvo sėkundės dalių reikalas.
                                      Kai vežiesi tris mažamečius vaikus, tai kažkiek erzina, švelniai pasakius, tokie kelių gaideliai.
                                      Dėl šitos faunos Lietuvoje kasmet žūsta keliolika žmonių. Geriausiai būna kai šiltą Vasaros Sekmadienio vakarą negreit judant kolonai, dar kelioliką km nuo Vilniaus, visada atsiranda keli durniai su BMW, kurie vis pavojingai aplenkia vieną kolonoje esančią mašiną at a time. Nuvažiavę iki miesto jie išlošia kokius 200-300 metrų atstumo ir sutaupo gal okias 5-10 sekundžių. Tam savo žygdarbiui pasiekti prarizikuoja savo ir kitų gyvybę bent kelioliką kartų per tą kelionės pusvalandį. Klausimas, ką policija? ir kodėl tai nėra traktuojama, kaip chuliganiškas vairavimas, kaip, pavyzdžiui, UK, kur už tokius lenkimus tektų pamiršti vairavimą turbūt visam likusiam gyvenimui?

                                      Comment


                                        Viskas tvarkoj, Lietuvos saugaus vairavimo egzpertai surado avarijų priežastį - ogi pakilęs Euriboras. Sumažės tarpbankinių palūkanų normos, sumažės ir avarijų.

                                        https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...cios-palukanos
                                        If a lion could speak, we could not understand him.

                                        Comment


                                          Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
                                          Viskas tvarkoj, Lietuvos saugaus vairavimo egzpertai surado avarijų priežastį - ogi pakilęs Euriboras. Sumažės tarpbankinių palūkanų normos, sumažės ir avarijų.

                                          https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...cios-palukanos
                                          Ar policija domėjosi žuvusiųjų horoskopais? Manau dar neišnaudota tyrimo kryptis.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X