Mane asmeniškai užknisa situacijos greitkelyje, kai žmonės sukdami į kelią iš greitėjimo juostų, vietoje to, kad išnaudotų bent 80% greitėjimo juostos ilgio, neišnaudoja net pusės ir į eismą įsilieja ~70 km/h greičiu (kai leidžiamas 130), o tu turi arba dėt ant stabdžių, arba rikiuotis į antrą juostą.
Labai išsigaravęs žibalas Pagal visas gero elgesio taisykles ir turėtum trauktis į antrą juosta. Nes ne visi su 3ltr. ar Teslom važiuoja ir į pirmą juostą lenda ten kur tarpas yra, nes gale po to ir stabdyt gali tekt.
Mane asmeniškai užknisa situacijos greitkelyje, kai žmonės sukdami į kelią iš greitėjimo juostų, vietoje to, kad išnaudotų bent 80% greitėjimo juostos ilgio, neišnaudoja net pusės ir į eismą įsilieja ~70 km/h greičiu (kai leidžiamas 130), o tu turi arba dėt ant stabdžių, arba rikiuotis į antrą juostą.
Jeigu antra juosta laisva, visuomet persirikiuoju į ją jeigu matau, kad kažkas bando įvažiuoti į greitėjimo juostą arba jau joje yra - atrodo tai dažniausiai pasitaikantis variantas. Dėl 70 km/h įsiliejimo - nežinau, toks drastiškas variantas taip dažnai gal nenutinka, greičiau ta mašina sustos greitėjimo juostoje negu bandys lietis 70km/h nes jeigu pasirinktas toks greitis in the first place, vairuotojas nėra užtikrintas ir neatrodo kad išdrįs lietis. Labiau tenka sutikti 90km/h variantus.
Mane asmeniškai užknisa situacijos greitkelyje, kai žmonės sukdami į kelią iš greitėjimo juostų, vietoje to, kad išnaudotų bent 80% greitėjimo juostos ilgio, neišnaudoja net pusės ir į eismą įsilieja ~70 km/h greičiu (kai leidžiamas 130), o tu turi arba dėt ant stabdžių, arba rikiuotis į antrą juostą.
Lįst prieš nosį į pirmą juostą negražu, bet dar negražiau yra neįleist kai antra juosta tuščia. Ir tas, deja, pas mus labai paplitę
Pamenu pirmą kelionę už vairo vokiškam autobane. Išvažinėju iš degalinės su senu lėtu kibiru, pilnas ekipažas, bagažinė iki stogo užkrauta Intensyvus eismas per visas tris juostas. Galvoju teks spaust gazas-dugnas, užsimerkt ir tikėtis geriausio... Ir ką... Magiškai iš antros juostos persirikiuoja į trečią, iš pirmos į antrą ir ramiai įsipaišau į pirmą juostą. Kosmosas, ne kitaip.
Panašiai pasivijus fūrą. Gretima juosta visi skrenda 150-170, pastrigus už fūros atrodo be šansų įšokt apvažiuot. Įjungiu posūkį... Ir gretimoj juostoj pristabdo iki ~90 ir įleidžia. Be jokių mirksėjimų, pypinimų ir t.t. Tiesiog malonumas važiuot..
Pamenu pirmą kelionę už vairo vokiškam autobane. Išvažinėju iš degalinės su senu lėtu kibiru, pilnas ekipažas, bagažinė iki stogo užkrauta Intensyvus eismas per visas tris juostas. Galvoju teks spaust gazas-dugnas, užsimerkt ir tikėtis geriausio... Ir ką... Magiškai iš antros juostos persirikiuoja į trečią, iš pirmos į antrą ir ramiai įsipaišau į pirmą juostą. Kosmosas, ne kitaip.
Pirmąkart aš net "pypsą" iš galo nuo vokiečio gavau, kai iš greitėjimo juostos dairiausi tarpo įlysti į autobaną pagal lietuvišką praktiką. Tiesiog turi greitėti ir rikiuotis, žinoma jei nieks jau greta nevažiuoja ir nespės trauktis. Bet kol pasieki greitėjimo juostos galą, pirma jau būna atlaisvinta.
Labai išsigaravęs žibalas Pagal visas gero elgesio taisykles ir turėtum trauktis į antrą juosta. Nes ne visi su 3ltr. ar Teslom važiuoja ir į pirmą juostą lenda ten kur tarpas yra, nes gale po to ir stabdyt gali tekt.
Jeigu mašina netraukia, bet bandai į eismą įsilieti greitėjimo juostos pabaigoje, viskas OK. Jei ant 50km/h bandai įvažiuoti į A1 greitėjimo juostos pradžioje, tada jau labai blogai. Vėlgi - antrasis atvejis labai populiarus, vairuotojai tikrai nesupranta, kokia tikroji greitėjimo juostų paskirtis.
Vėlgi kalbu apie A1 tarp Babtų ir Kauno: Babtų įsiliejimas, ties Sausine kasdien tokių kosmonautų pilna...
Na aš nieko prieš persirikiuoti į antrą juostą, jei tuščia, na bet kam po velnių tada Vilnius-Kaunas buvo ilginamos tos juostos, jei žiopliai vos į jas įvažiavę, rodos, vos pasiekę ketvirtą pavarą, rikiuojasi į greitkelį?
Tai galėtų malonėti bent dalį greitėjimo juostos ilgio išnaudoti.
Na aš nieko prieš persirikiuoti į antrą juostą, jei tuščia, na bet kam po velnių tada Vilnius-Kaunas buvo ilginamos tos juostos, jei žiopliai vos į jas įvažiavę, rodos, vos pasiekę ketvirtą pavarą, rikiuojasi į greitkelį?
Tai galėtų malonėti bent dalį greitėjimo juostos ilgio išnaudoti.
Jei važiuojantys pirma juosta visados būtų džentelmeniški ir ties greitėjimo juostos pabaiga užleistų manau, kad su laiku pasitaisytų ir besirikiuojančių elgesys. O dabar, jei tik yra tarpas ir rikiuojasi, kad greitėjimo juostos gale stresuot netektų.
Mane asmeniškai užknisa situacijos greitkelyje, kai žmonės sukdami į kelią iš greitėjimo juostų, vietoje to, kad išnaudotų bent 80% greitėjimo juostos ilgio, neišnaudoja net pusės ir į eismą įsilieja ~70 km/h greičiu (kai leidžiamas 130), o tu turi arba dėt ant stabdžių, arba rikiuotis į antrą juostą.
Šitam yra labai paprasta priežastis - nes mato, kad jei nesirikiuos anksčiau, tai spėsi prisivyti ir tuomet jau teks dėti per stabdžius jam pačiam. Logiškiau tokiose vietose tiesiog persirikiuoti antron juoston ir palengvinti įsiliejimą.
Na aš nieko prieš persirikiuoti į antrą juostą, jei tuščia, na bet kam po velnių tada Vilnius-Kaunas buvo ilginamos tos juostos, jei žiopliai vos į jas įvažiavę, rodos, vos pasiekę ketvirtą pavarą, rikiuojasi į greitkelį?
Tai galėtų malonėti bent dalį greitėjimo juostos ilgio išnaudoti.
Kodėl tik jei tuščia?
Asmeniškai važiuodamas antra juosta ties įvažiavimais visada stengiuos palikti vietos pirma juosta važiuojantiems įleisti įvažiuojančius.
Šitam yra labai paprasta priežastis - nes mato, kad jei nesirikiuos anksčiau, tai spėsi prisivyti ir tuomet jau teks dėti per stabdžius jam pačiam. Logiškiau tokiose vietose tiesiog persirikiuoti antron juoston ir palengvinti įsiliejimą.
O jei antra juosta užimta? O apuokas iš greitėjimo juostos išlenda į pirmą juostą net nebandęs greitėti?
Dar yra vairuotojų, kurie greitėjimo juostoje sugeba kirst ištisinę liniję, nes skuba įsirikiuoti į greitkelį, tada su*isa visas taisykles sutrukdydamas, net tam kuris prieš jį greitėjimo juostoje. Tokius tai tikrai į vagonus ir į Sibirą be jokio gailesčio. Nu ir dar aišku tuos, kur matai, kad pristabdo greitėjimo juostoje, nes nedrįsta paspausti akseleratoriaus, kad apsukos bent iki 2k rpm pakiltų.
Čia galim "pasvaigt" pagal vienų oponuojančių teorijas, kaip sakė srautas turi taikytis lėčiausių, o ne atvirkščiai.
Srautas turi taikytis prie lėtesnių. Bet tie lėtesni turi pabandyt įsibėgėt kiek gali iki juostos galo. Be to kol jie pasiekia greitėjimo juostos galą, kiti turi laiko juos pamatyti ir padaryti tarpą. Blogai kai yra lėtas ir šoka į pirmą juostą tiesiai iš privažiuojamo kelio.
Jei važiuojantys pirma juosta visados būtų džentelmeniški ir ties greitėjimo juostos pabaiga užleistų manau, kad su laiku pasitaisytų ir besirikiuojančių elgesys.
kai pats sau prieštarauji
ar tai nėra taikymasis prie lėtesnio, jeigu pristabdai ir užleidi iš greitėjimo juostos, tai jau atsilieki nuo srauto, bet padidini eismo saugumą.
Kažin ar visi automobiliai greitėjimo juostoje gali išvystyti 130km/h greitį ir prisitaikyti prie visų?
Aš didesnę bėdą įžvelgiu, kodėl tinkamai neįsilieja į "srautą', nes jis viršija greitį ir nesilaiko atstumo, taip pat nežino kas yra užtrauktuko principas, privalai įleisti transporto priemonę jeigu prieš ją yra kliūtis (greitėjimo juostos pabaiga, sustojęs automobilis, duobė ir t.t. )
O jei antra juosta užimta? O apuokas iš greitėjimo juostos išlenda į pirmą juostą net nebandęs greitėti?
Būna ir atvirkštinių variantų, kai pristabdau, kad spėtų įsilieti, o anas visvien peršika ir sustoja juostos gale. O peršika dėl to, kad nesitiki, jog jį įleis. Tada prisimeni, kad jo - gi ne vokiečiuos esam
Dar yra vairuotojų, kurie greitėjimo juostoje sugeba kirst ištisinę liniję, nes skuba įsirikiuoti į greitkelį, tada su*isa visas taisykles sutrukdydamas, net tam kuris prieš jį greitėjimo juostoje. Tokius tai tikrai į vagonus ir į Sibirą be jokio gailesčio. Nu ir dar aišku tuos, kur matai, kad pristabdo greitėjimo juostoje, nes nedrįsta paspausti akseleratoriaus, kad apsukos bent iki 2k rpm pakiltų.
Ir dar nepamiršk trečio vagono prikabint. Pirmaeilininkams, kuriems px, man pirmenybė, neatleisiu pedalo kad tarpą persirikiavimui suformuot. O ką tada daryti tam įsibėgėjusiam gale juostos?
ar tai nėra taikymasis prie lėtesnio, jeigu pristabdai ir užleidi iš greitėjimo juostos, tai jau atsilieki nuo srauto, bet padidini eismo saugumą.
Kažin ar visi automobiliai greitėjimo juostoje gali išvystyti 130km/h greitį ir prisitaikyti prie visų?
Aš didesnę bėdą įžvelgiu, kodėl tinkamai neįsilieja į "srautą', nes jis viršija greitį ir nesilaiko atstumo, taip pat nežino kas yra užtrauktuko principas, privalai įleisti transporto priemonę jeigu prieš ją yra kliūtis (greitėjimo juostos pabaiga, sustojęs automobilis, duobė ir t.t. )
Paskutinį kart TAU asmeniškai PAKARTOJU... aš rašiau apie vienos eismo juostos kelius... ir kokį pavojų kelia tie lėtieji, didelio apkrovimo kelyje... paprasčiau paaiškint nemokėsiu.
Kaip ten tarp furų pirmoje juostoje pavyksta viršyti greitį?
Ir dar nepamiršk trečio vagono prikabint. Pirmaeilininkams, kuriems px, man pirmenybė, neatleisiu pedalo kad tarpą persirikiavimui suformuot. O ką tada daryti tam įsibėgėjusiam gale juostos?
Važiuojant 90km/h atstumas tarp dviejų auto bent kokie 20-25 metrai, tai telpa keturios auto įsirikiuoti logiškai žiūrint.
Comment